Ik zing 't anders prima uit met rode kersjes.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
hier in P lopen we een beetje voor he
quote:
snoepkettingenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar wel met Chupa Chups natuurlijk.
+1quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:03 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik zing 't anders prima uit met rode kersjes.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb ik ook!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:03 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik zing 't anders prima uit met rode kersjes.
Nee heur, hier nie meerquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:03 schreef stbabylon het volgende:
Lingerie leuk en aardig, maar ik moet er wel bij kunnen komen natuurlijk. Het oog is leuk, maar van alleen maar kijken kom je over het algemeen niet klaar.
Ja zoiets dacht ik al dat je bedoelde.quote:
Ik hoor het net.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sex =
Seks =en
Zo is t mij uitgelegd
Sex = Engelsquote:
Sex is officieel alleen juist als het het Latijnse woord voor 'zes' is, zoals in sext, sextet, sextiljoen, enzovoort. Tot 1996 was sex overigens een toegestane variant van seks. In de praktijk schrijven veel mensen sex bewust niet als seks, bijvoorbeeld omdat ze de spelling met ks te klinisch vinden, niet 'sexy' genoeg. Redacties van tijdschriften kiezen bijvoorbeeld vaak voor sex in plaats van seks.quote:
Behalve sexy, dat kan wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sex = Engels
Seks = Nederlands
Sex in een Nederlandse zin gebruiken, anders dan: 'In het Engels is seks: sex', is dus gewoon fout.
Nee je hebt je kans verpest bij mequote:
Sorry hoor, maar als we het over sexy/lekkere/mooie/etc lingerie hebben, is dat toch in 99 van de 100 gevallen met de bedoeling om iemand op te winden. En iemand opwinden doe je om er seks mee te hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij denkt ook maar aan één ding he
op die manier? Hmm half jaar ofzo?quote:
Echt nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef stbabylon het volgende:
En iemand opwinden doe je om er seks mee te hebben
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als we het over sexy/lekkere/mooie/etc lingerie hebben, is dat toch in 99 van de 100 gevallen met de bedoeling om iemand op te winden. En iemand opwinden doe je om er seks mee te hebben
Misschien draag ik wel graag lingerie om me er extra lekker in te voelen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als we het over sexy/lekkere/mooie/etc lingerie hebben, is dat toch in 99 van de 100 gevallen met de bedoeling om iemand op te winden. En iemand opwinden doe je om er seks mee te hebben
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Manupalitieve kutwijven kunnen de hik krijgen
Jouw gedachtegang, is soms zo grappig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, ik heb nog nooit iets met een man gedaan... maar ik ben zo nieuwsgierig hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wilde je BMW of Porsche?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
Jamaar ik loop hier al dagen op te scheppen dat ik een boek ga kopen
quote:
En manipulatieve kutwijven dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Eenschquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dat jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sex = Engels
Seks = Nederlands
Sex in een Nederlandse zin gebruiken, anders dan: 'In het Engels is seks: sex', is dus gewoon fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |