Koffie op mijn beeldschermquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef Toverheks het volgende:
ja of jullie moeten het heel erg voor Yolanthe vinden dat al haar ondergoed in beslag is genomen
Komt van http://bitsandpieces.us/2(...)-seen-one-like-this/ - niet schrikken van de eerste fotoquote:
Jij ziet haar al lopen in haar blote billen??quote:
Huh wut?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef Jian het volgende:
Remmie, let je wel op![]()
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:38 schreef Leandra het volgende:
En bijgelezen.... nog net op tijd![]()
Môgguh![]()
![]()
N. ging vanmorgen ineens grappig lopen doen: "Ga je even douchen?!"
Ja, als dat kon dan deed ik dat wel![]()
Morgen eindelijk
Nou ja, hij bedoelde eigenlijk alleen maar "Zorg je dat je zo even aangekleed en wel beneden bent, want ik sta op het punt om naar m'n werk te gaan en de loodgieter kan er ieder moment zijn"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Mars en Venus, enzo![]()
die smiley slaat op de 'grap' van N, niet op jou
Ik zie haar eerst rennen met de gastendoekjes en etagiere van Jan en daarna zie ik een deurwaarder, strak in pak, er met haar strings vandoor gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij ziet haar al lopen in haar blote billen??
Of zou ze bij de lokale Italiaanse Wibra nu van die 3 voor ¤ 5,- stringetjes hebben gehaald??
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, hij bedoelde eigenlijk alleen maar "Zorg je dat je zo even aangekleed en wel beneden bent, want ik sta op het punt om naar m'n werk te gaan en de loodgieter kan er ieder moment zijn"![]()
En morgen mag je lekker douchenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, hij bedoelde eigenlijk alleen maar "Zorg je dat je zo even aangekleed en wel beneden bent, want ik sta op het punt om naar m'n werk te gaan en de loodgieter kan er ieder moment zijn"![]()
En ik was allang blij dat hij vandaag niet vroeg weghoefde en ik dus tot na 8 uur in bed kon blijven liggen....
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
Moet het werkwoord "Teunen" in deze niet met een hoofdletter?
En messteken of kogel oogstenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof dan mogen we allemaal haatzaaien
Ehm ja.... want als het een "hint" zou zijn, dan zou die zeker net zo hard op hem moeten slaan, en mijn zwangere, niet-rokende reukvermogen is beduidend beter dan het zijnequote:
Teun werkt niet, in ieder geval volgende week nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Werkwoorden zijn nooit met een hoofdletter
Als jij een persoonsnaam tot werkwoord verbouwt dan wordt het gewoon met een hoofdletterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Werkwoorden zijn nooit met een hoofdletter
dat heet Paaien Pietje, natuurlijk moet Obama Rutte als *vriend* zien, want je weet maar nooit waarvoor je het landje *nederland* nog voor kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Obama ziet uit naar samenwerking Rutte"
quote:Hermans in beeld als VVD-lijsttrekker senaat
DEN HAAG - Loek Hermans wordt waarschijnlijk de nieuwe lijsttrekker voor de VVD bij de verkiezingen voor de Eerste Kamer. Het partijbestuur draagt hem voor als opvolger van Uri Rosenthal, die minister van Buitenlandse Zaken is geworden in het nieuwe kabinet.
Tsja, met een linkse MP was een eventuele voortzetting van Navo-taken in bijvoorbeeld Afghanistan sowieso geen optie, dus geen wonder dat Obama er naar uitziet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs bij de SP is het opleidingsniveau van de kamerleden tegenwoordig vrijwel volledig universitair, terwijl dat 20 jaar geleden nog vooral een afspiegeling van hun achterban was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zitten er ook nog mensen in de tweede kamer die gewoon van de werkvloer komen en geen directe lijn hebben met het bedrijfsleven B.V. of komen vanuit een door de overheid gesubsidieerde club?
De kloof tussen burger en politiek gaat zo alleen maar groter worden![]()
[..]
Niet:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij een persoonsnaam tot werkwoord verbouwt dan wordt het gewoon met een hoofdletter![]()
2 Teun or not 2 Teun, that is the question
Ja, zorgelijk in het kwadraat wat mij betreft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs bij de SP is het opleidingsniveau van de kamerleden tegenwoordig vrijwel volledig universitair, terwijl dat 20 jaar geleden nog vooral een afspiegeling van hun achterban was.
"Holland? Is that the capital of Coepenheegen?"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
En deze dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Deisyy het volgende:
Wat een lelijk mormel trouwens, die baby-panda
nou ja zeg, is toch schattigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Deisyy het volgende:
Wat een lelijk mormel trouwens, die baby-panda
Deze is inderdaad een stuk schattigerquote:
Ja, mijn telefoon zit al in mij tas, nu moet ik mezelf nog zover zien te krijgen dat ik mijn internet uit gooiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja zeg, is toch schattigga jij nou maar je telefoon in je tas flikkeren
Hoezo, het blijven gewoon mensen hoor, dus schapen met een paar wolven er tussenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zorgelijk in het kwadraat wat mij betreft.
gewoon een kwestie van op afsluiten klikken, maar hoeft niet hoor vind het wel gezellig met jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, mijn telefoon zit al in mij tas, nu moet ik mezelf nog zover zien te krijgen dat ik mijn internet uit gooi
Ach, wat leuk. Ik mocht een aantal jaar terug gewoon 'Loek' zeggenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zitten er ook nog mensen in de tweede kamer die gewoon van de werkvloer komen en geen directe lijn hebben met het bedrijfsleven B.V. of komen vanuit een door de overheid gesubsidieerde club?
De kloof tussen burger en politiek gaat zo alleen maar groter worden![]()
[..]
Bovenstaande is wel waar, maar dat zegt niets over waar ik het over had.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo, het blijven gewoon mensen hoor, dus schapen met een paar wolven er tussen
Dan ga je er vanuit dat je ergens een studie kunt volgen voor het "vak" minister of Tweede Kamerlid. En daar ga je scheef.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
En terecht! Met een timmermansdiploma word je geen regent! Je moet op zijn minst Machiavelli en Hobbes gelezen hebben (en ook niet veel meer dan dat)!
De wereldkampioenschappen boe-roepen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ach, wat leuk. Ik mocht een aantal jaar terug gewoon 'Loek' zeggen![]()
Meneer ontving ons toen we terugkwamen van de wereldkampioenschappen beroepen. Leuke vent!![]()
En ja daar schep ik graag over op.![]()
Rutte is afgestudeerd historicus, hetzelfde geldt voor de vorige premier. Maar ik had begrepen dat je Geschiedenis een nutteloze tijdsbesteding vond.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat je ergens een studie kunt volgen voor het "vak" minister of Tweede Kamerlid. En daar ga je scheef.
Hehequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:30 schreef remlof het volgende:
[..]
De wereldkampioenschappen boe-roepen?
wat goed Meraquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
HeheLach maar, ik ben twee jaar lang officieel 8e van de wereld geweest in grafische vormgeving.
Wauw....wat tofquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
HeheLach maar, ik ben twee jaar lang officieel 8e van de wereld geweest in grafische vormgeving.
Eerlijk gezegd heb ik ook liever iemand die zich op de toekomst van ons land richtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rutte is afgestudeerd historicus, hetzelfde geldt voor de vorige premier. Maar ik had begrepen dat je Geschiedenis een nutteloze tijdsbesteding vond.
Maar nu heb je Ianquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, those were the days. *zucht
Vroeger was alles beter!![]()
Vroeger toen de dubloenen nog van goud waren! De pest meer was dan een kuchje! En je 28 per dag in de mijnen stenen moest bikken met je handen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, those were the days. *zucht
Vroeger was alles beter!![]()
Gezocht: toekomstvoorspeller met goede glazen bol?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik ook liever iemand die zich op de toekomst van ons land richt
Maar die was vroeger ook beter?quote:
Daar zit wel wat in. Als je het over de laatste pakweg 100 jaar hebt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gezocht: toekomstvoorspeller met goede glazen bol?
De geschiedenis herhaalt zichzelf, wie het verleden weet, kent de toekomst! En zulks!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Historicus is van de oudheid tot nu!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in. Als je het over de laatste pakweg 100 jaar hebt?
Bij historicus denk ik aan middeleeuwen en verder terug. My bad.
LOL, en het nog opzoeken ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet:
In het werkwoord wiiën is de hoofdletter van de eigennaam Wii overigens weggevallen. De hoofdletter van een eigennaam valt altijd weg als er een werkwoord van wordt afgeleid; vergelijk sonjabakkeren.
bron: http://www.onzetaal.nl/advies/wiien.php
En dinosaurussen blootleggen met een stofkwastjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Historicus is van de oudheid tot nu!
Daarvoor zit je meer bij archeologie! En dan werk je niet met teksten, maar dan mag je woestijnzand zeven!
Nee dat is paleontologie!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dinosaurussen blootleggen met een stofkwastje
Je begrijpt wel vaker dingen verkeerd, kun je ook niks aan doen, behalve dan een goede studie volgen zodat je het wel begrijptquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rutte is afgestudeerd historicus, hetzelfde geldt voor de vorige premier. Maar ik had begrepen dat je Geschiedenis een nutteloze tijdsbesteding vond.
Ga jij nu maar eerst sowieso een studie doen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je begrijpt wel vaker dingen verkeerd, kun je ook niks aan doen, behalve dan een goede studie volgen zodat je het wel begrijpt
Als jij nog moet doen wat ik inmiddels gedaan heb ben je op z'n minst 40 jaar verderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga jij nu maar eerst sowieso een studie doen!
Maar goed dat je veertig jaar ouder bent, kan ik je gemakkelijk bijhouden!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij nog moet doen wat ik inmiddels gedaan heb ben je op z'n minst 40 jaar verder
Volgens mij was jij toch echt veertig jaar jonger, jaar of acht dacht ik?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar goed dat je veertig jaar ouder bent, kan ik je gemakkelijk bijhouden!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij was jij toch echt veertig jaar jonger, jaar of acht dacht ik?
oh dat is wel stoerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeg ik, jaartje of achtquote:
en als ik men bij OUD mag geloven dan zijn de jongenskleren beduidend minder leuk dan de meisjeskleding. Maar dat is wel vaker zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Dat is een mix van H&M, Zara en C&A. Spotgoedkope kleding en accessoires zoals schoenen, tassen, paraplu’s, kleding, lingerie en woonaccessoires. Primark is alle dagen geopend, ook op alle zondagen. (Niet op feestdagen)
Dat viel mij 19 jaar geleden al op.... wel fijn dat er wat dat betreft nog niets veranderd isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
en als ik men bij OUD mag geloven dan zijn de jongenskleren beduidend minder leuk dan de meisjeskleding. Maar dat is wel vaker zo
Zou ik ook doen hoor, maar het was zo lekker om even tegen beter weten in dwars te doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist het, wou het alleen even bevestigd zien
Jongens hebben geen leuke kleding nodig, wij zijn van onszelf al leuk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
en als ik men bij OUD mag geloven dan zijn de jongenskleren beduidend minder leuk dan de meisjeskleding. Maar dat is wel vaker zo
Start --> Configuratiescherm --> Vormgeving en thema's --> De beeldschermresolutie wijzigen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:24 schreef Toverheks het volgende:
even een vraagje, mijn letters in mijn werkbalken boven en beneden zijn koeienletters, wil het verkleinen, ook als ik buroblad open zijn de plaatjes van de snelkoppelingen heel erg groot, hoe verklein ik dat, FOK staat goed, letters en leesbaar maar de rest echt zo groot.
dus wat moet ik aanklikken, weet iemand dat bij voorbaat dank
Benieuwd wie nr. 1 isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:17 schreef Jian het volgende:
Ik ben 2e van de wereld in slap ouwehoeren
oh ik doe maar niks meer, staat ineens flas nog wat is gecrasht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Start --> Configuratiescherm --> Vormgeving en thema's --> De beeldschermresolutie wijzigen.
Daar het schuifbalkje verder naar rechts zetten (richting "meer), op "toepassen" klikken, en dan op "OK" klikken.
Is je Flash Gordon gecrasht?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik doe maar niks meer, staat ineens flas nog wat is gecrasht.
Teun, wie is hier nou de grootste ouwehoer, ja wie, ja wie, ik natuurlijk, ik lul hier wat af, is het niet over politiek dan maar over het huishouden ( gooi er af en toe nog een huishoudtip tegenaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was mij een té open deur, durfde die vraag niet te stellen
iets met plug inn of zoiets, ja schrok me de pleuris gauw alles weggeklikt, nee laat het dan wel groot staan in de werkbalk enzo, komt wel als er iemand langswaait hier en verstand heeft ervan.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, van jou win ik nooit![]()
( sorry, jij was niet echt de beoogde)
Vliegende herten zien er in het echt veel minder appetijtelijk uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:42 schreef Leandra het volgende:
Ik heb net trouwens even de foto's van m'n telefoon naar m'n laptop overgezet, en daarbij is er een die ik jullie niet wil onthouden.... we hebben namelijk heel bijzondere herten op de Veluwe![]()
[ afbeelding ]
Jij bent een verhaal apart Heks, je valt buiten alle lijstjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun, wie is hier nou de grootste ouwehoer, ja wie, ja wie, ik natuurlijk, ik lul hier wat af, is het niet over politiek dan maar over het huishouden ( gooi er af en toe nog een huishoudtip tegenaan) of plaats joetoepfilmpjes, echt ik lees wel eens terug dan bedenk ik me echt, pppffttt wat ken jij ouwehoeren Toverheks
Een echte vent verft zijn haar nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:43 schreef Toverheks het volgende:
als ik Wilders nou eens in het wild tegen kom, ga ik hem echt adviseren eens een ander merk haarverf te gaan gebruiken, het is helemaal geel van achteren.het is gewoon geen porum, ik denk dat een kappertje en haarverfbeurt hem best goed zal doen.
Wat een afschuwelijk beest, bijna zo erg als een kakkerlakquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vliegende herten zien er in het echt veel minder appetijtelijk uit
[ afbeelding ]
Ik vind deze erger geloof ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk beest, bijna zo erg als een kakkerlak
Gaafquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:42 schreef Leandra het volgende:
Ik heb net trouwens even de foto's van m'n telefoon naar m'n laptop overgezet, en daarbij is er een die ik jullie niet wil onthouden.... we hebben namelijk heel bijzondere herten op de Veluwe![]()
[ afbeelding ]
Ik liep gister voor het kantoor van Bram langs, Geert was op bezoek maar kwam gelukkig niet naar buiten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echte vent verft zijn haar niet
hahahaha .quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:42 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
En wat als hij wel naar buiten was gekomen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik liep gister voor het kantoor van Bram langs, Geert was op bezoek maar kwam gelukkig niet naar buiten.
Ja, als je met een macrolens op een fatsoenlijke camera bezig gaat dan ziet het er al snel minder vriendelijk uit....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vliegende herten zien er in het echt veel minder appetijtelijk uit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent een verhaal apart Heks, je valt buiten alle lijstjes![]()
Brrrr, gauw wegkijken. Ik denk ook dat ik er dan niet echt dichtbij zou mogen komen. De hoofdbaviaan met oortje vond het al niet fijn dat ik zo dicht langs één van de auto's liep. Misschien was het dan ook handiger dat die niet op de stoep op de hoek van de straat geparkeerd was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat als hij wel naar buiten was gekomen?
als je hem nu wel een keer tegen komt, zeg dan dat Toverheks een ander merk adviseert, Guhl of zoiets, pakt beter,houd langer de warme blonde gloed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik liep gister voor het kantoor van Bram langs, Geert was op bezoek maar kwam gelukkig niet naar buiten.
Ja? Ga je dan gauw wegkijken? Ik denk ik niet, ik zou er voor blijven staan en op mijn dooie gemakje kijken. Ik ben dan ook erg van het ramptoerisme.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Brrrr, gauw wegkijken. Ik denk ook dat ik er dan niet echt dichtbij zou mogen komen. De hoofdbaviaan met oortje vond het al niet fijn dat ik zo dicht langs één van de auto's liep. Misschien was het dan ook handiger dat die niet op de stoep op de hoek van de straat geparkeerd was.
Nee, Geert Wilders zien zou m'n dag misschien verpesten. Sowieso doe ik altijd net of ik BN'ers niet zie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Ga je dan gauw wegkijken? Ik denk ik niet, ik zou er voor blijven staan en op mijn dooie gemakje kijken. Ik ben dan ook erg van het ramptoerisme.
De andere auto stond aan het andere eind van de straat pontificaal op de brug op de stoep geparkeerd. Niet omdat er geen plaats was overigens, er is vrijwel niemand meer die het kan betalen om te parkeren in dat stukje stad.quote:En dat van die auto's is dom.
LOL!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef Toverheks het volgende:
zo heeft Leandra vliegende herten, maar wij hadden een nieuw stoplicht verderop in Osdorp.
[ afbeelding ]
Sinterklaas zonder mijterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef Toverheks het volgende:
zo heeft Leandra vliegende herten, maar wij hadden een nieuw stoplicht verderop in Osdorp.
[ afbeelding ]
Nee-hee, dat is het nieuwe Moslim-verkeerslicht van Geert. Moslims oversteken, vrachtwagens doorrijden.quote:
Ik heb jarenlang geverfd haar gehad!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echte vent verft zijn haar niet
staat op de osdorpperban je weet wel waar ze nu stoplichten hebben geplaatst vlak bij Meer en Vaart, moest wel lachen, nu is het weer een gewoon groen poppetje hoor, maar elke keer als ik er langs kom kijk ik toch nog wel evenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee-hee, dat is het nieuwe Moslim-verkeerslicht van Geert. Moslims oversteken, vrachtwagens doorrijden.
Oh wat leuk, een variant op de Amersfoortse Sofie voetgangersverkeerslichten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal variaties op het Berlijnse Ampelmännchen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wat leuk, een variant op de Amersfoortse Sofie voetgangersverkeerslichten.
Zomg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:29 schreef Leandra het volgende:
Oeh, en we zijn weer rond.... toen de Amerfoortse burgemeester Annie Brouwer-Korf burgemeester werd van Utrecht, begonnen daar ook Sofie verkeerslichten te komen, en Annie Brouwer was een van de gegijzelden bij de treinkaping bij de Punt....
En ik ging destijds op zondag met de hele familie kijken naar de trein bij De Punt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:29 schreef Leandra het volgende:
Oeh, en we zijn weer rond.... toen de Amerfoortse burgemeester Annie Brouwer-Korf burgemeester werd van Utrecht, begonnen daar ook Sofie verkeerslichten te komen, en Annie Brouwer was een van de gegijzelden bij de treinkaping bij de Punt....
En dan expres met lang, los haar afbeelden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee-hee, dat is het nieuwe Moslim-verkeerslicht van Geert. Moslims oversteken, vrachtwagens doorrijden.
Ik lach nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:11 schreef Deisyy het volgende:
EERSTE SCHOOLDAG
Eerste schooldag in Rotterdam.
De docent leest de namen van de leerlingen op:
"Mustafa El Ekh Zeri"
"Aanwezig"
"Achmed El Cabul"
"Aanwezig"
"Kadir Sel Ohlmi"
"Aanwezig"
"Mohammed End Ahrha"
"Aanwezig"
"Mi Cha El Mey Er"
...Stilte in de klas...
"Mi Cha El Mey Er"
....Stilte in de klas...
"Voor de laatste keer: Mi Cha El Mey Er!!!!!!!"
Achter in de klas staat een jongen op en zegt:
"Ik denk dat ik dat waarschijnlijk ben, maar mijn naam
wordt als MICHAEL MEIJER uitgesproken..
Hij is goed....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:11 schreef Deisyy het volgende:
EERSTE SCHOOLDAG
"Mustafa El Ekh Zeri"
"Aanwezig"
"Achmed El Cabul"
"Aanwezig"
"Kadir Sel Ohlmi"
"Aanwezig"
"Mohammed End Ahrha"
"Aanwezig"
"Mi Cha El Mey Er"
...Stilte in de klas...
"Mi Cha El Mey Er"
....Stilte in de klas...
Ik kan hem nog niet luisteren, want ik zit op mijn werkquote:
soms is de jongenscollectie leuker, maar dat is dan niet standaard en nooit bij dezelfde winkel, je kunt er dus geen pijl op trekkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat viel mij 19 jaar geleden al op.... wel fijn dat er wat dat betreft nog niets veranderd is
oh moet je op de Gama folder gaan kijken, staat ook een hele lijn zilver en zwart *zucht* moeilijk hoor, en staan ook mooie meubels van Jan de Bouvrie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:04 schreef CarOnline het volgende:
Heks, en dan geen rood behang he!
Praxis heeft ook een mooie lijn van 101 woonideeën.
Beetje met zilver enzo, en 1 muurtje mag best wat druk zijn. Mijn aanstaande behang is ook druk.
Maar dat geeft niet, 't is maar 1 muurtje
Heb er op de site in de folder nog een toffe tafel gezien
Eens bellen of ze die nog hebben.
Brave kindjes, allemaal presentquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:11 schreef Deisyy het volgende:
EERSTE SCHOOLDAG
"Mustafa El Ekh Zeri"
"Aanwezig"
"Achmed El Cabul"
"Aanwezig"
"Kadir Sel Ohlmi"
"Aanwezig"
"Mohammed End Ahrha"
"Aanwezig"
"Mi Cha El Mey Er"
...Stilte in de klas...
"Mi Cha El Mey Er"
....Stilte in de klas...
De leerplichtambtenaar heeft een makkie in Rotjeknorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
Hij is goed![]()
Wat ook goed is is dat ze allemaal aanwezig waren
ah, dat viel jou ook al opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
Hij is goed![]()
Wat ook goed is is dat ze allemaal aanwezig waren
Oh, ga ik zo ook nog even kiekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh moet je op de Gama folder gaan kijken, staat ook een hele lijn zilver en zwart *zucht* moeilijk hoor, en staan ook mooie meubels van Jan de Bouvrie.
Ik ga vanavond naar het Luxor Theater, naar een voorstelling van Huub Stapelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga vanavond de verwarming weer aandoen
Haha, ja leuk hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:39 schreef Marrije het volgende:
Wat een gaaf keukentje is dat CarO, als ik een meisje had. . . Wat niet is kan nog komen maar ik ga het er maar niet op gokken
OUDquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:42 schreef Deisyy het volgende:
Is zit naar een keukentje te zoeken, maar ik zie geen keukentje
nou, ik heb er 0,0 verstand van (zoek nooit naar keukentjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, ja leuk he![]()
Doet me wel zeer, maar het staat zó in de weg!
Nou ja, dan maar zo. Geld vragen vind ik ook niet handig, zou niet weten wat te vragen.
in mijn of Caro"s postgeschiedenis vind je een topic vraag en aanbod in OUDquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:42 schreef Deisyy het volgende:
Is zit naar een keukentje te zoeken, maar ik zie geen keukentje
Wel meer ook!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, ik heb er 0,0 verstand van (zoek nooit naar keukentjes), maar 20 a 25 e zou je daar wel voor kunnen krijgen, dénk ik. . .
Alvast veel plezier!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar het Luxor Theater, naar een voorstelling van Huub Stapel
Daar zal het wel warm zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar het Luxor Theater, naar een voorstelling van Huub Stapel
maar dan wel een nieuwe hamster en geen 2e handsje. . .quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel meer ook!
Toch?![]()
Hoop ik... nou ja, hij gaat weg voor een hamster-met-kooi
Mijn jongetje speelde ook met een keukentje, het was dan wel het keukentje dat eerst van zijn zus was geweest, maar hij vond het ook geweldig om mee te spelen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
in mijn of Caro"s postgeschiedenis vind je een topic vraag en aanbod in OUD
Ja, dat is ook wel de bedoeling, maar das altijd nog nader overeen te komenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dan wel een nieuwe hamster en geen 2e handsje. . .
Ja, ik denk ook wel meer dan 20 a 25. Zonde dat je het ruilt. Wil je dochter niet zelf de hamster uitzoeken? Das toch juist erg leuk?
Of de hamster in het keukentje laten wonen, heeft hij een woonkeukenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dan wel een nieuwe hamster en geen 2e handsje. . .
Ja, ik denk ook wel meer dan 20 a 25. Zonde dat je het ruilt. Wil je dochter niet zelf de hamster uitzoeken? Das toch juist erg leuk?
Ja, mijn buurjongetje toen dook ook altijd meteen op het keukentje afquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn jongetje speelde ook met een keukentje, het was dan wel het keukentje dat eerst van zijn zus was geweest, maar hij vond het ook geweldig om mee te spelen.
Wow, wat een gaaf keukentje. Het is dat mijn kleindochter al groot is, maar anders......quote:
Die van mij vast ook, dus dat doet ie maar op de peutergroepquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn jongetje speelde ook met een keukentje, het was dan wel het keukentje dat eerst van zijn zus was geweest, maar hij vond het ook geweldig om mee te spelen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of de hamster in het keukentje laten wonen, heeft hij een woonkeuken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:51 schreef Deisyy het volgende:
En dan tralies in het oventjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft bij mijn jongetje nog niet erg geholpen, hij is inmiddels 14 en ik smeer nog steeds zijn boterhammen voor op schoolquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, mijn buurjongetje toen dook ook altijd meteen op het keukentje af![]()
Kan heel goed voor jongens. Kijk maar naar al die kookprogramma's
zaag je de pootjes eronder weg en hang je het aan de muurquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar dan staat ie nog in de weg!
Yep, gezellig hè?quote:
Nee ik ga naar de Huub Stapel-Huubquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mis ik wat??? ga jij naar Huub, de Huub
Huubhuubhuub barbatruuk....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die Huub, nou heel veel plezier.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ga naar de Huub Stapel-Huub![]()
Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus.
Oh is een vriendin van mij ook geweest, die vond het hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ga naar de Huub Stapel-Huub![]()
Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus.
Wat komp er op tafel?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef Anniebab het volgende:
Ben hapjes aan t voorbereiden voor visite vanavond....ik plof van t voorproeven......burp
Dat soort dingen kun je ook beter aan de Class Company overlaten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef Anniebab het volgende:
Ben hapjes aan t voorbereiden voor visite vanavond....ik plof van t voorproeven......burp
is het zussenavond weer Deisyy???quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:00 schreef Deisyy het volgende:![]()
En eerst met zijn allen een hapje eten en volgende week een weekje vrij, ik heb echt zo'n vakantie-gevoel
Als ik rijk was deed ik het , of als ik de gore moed van Yo had ook.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je ook beter aan de Class Company overlaten.
Ja, de 2e keer deze weekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is het zussenavond weer Deisyy???
Komen ze straks ook beslag leggen op de lingerie van Anniequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je ook beter aan de Class Company overlaten.
Thanks!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat een prachtig keukentje! Prachtige dochter ook trouwens
Alles staat klaar hier. Het hout, de houtkachel, de aanmaakblokjes! Alleen kan de schoorsteenveger pas volgende week vrijdag vegen en ik durf het zonder een geveegd kanaal niet goed aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga vanavond de verwarming weer aandoen
heerlijk he, weer genieten van elkaar en weer lekker lachen, zo zie je maar altijd hoop hebben, en daar bedoel ik mee, jullie hadden niet verwacht dat jullie de kaarten nog konden gebruiken, zie hier.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, de 2e keer deze week![]()
Deze kaarten hebben we al sind februari ofzo in huis en van de zomer hadden we niet verwacht da we ze nog zouden kunnne gebruiken, maar toch
Mooi!! Geniet met zijn allen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, de 2e keer deze week![]()
Deze kaarten hebben we al sind februari ofzo in huis en van de zomer hadden we niet verwacht da we ze nog zouden kunnne gebruiken, maar toch
is je dochter haar haar al weer een beetje aan het groeien, dat vond ik zo een lief gebaar van haar.quote:
Zelfgemaakte wraps( koude), gehaktballen ,pizastokbroden,kip in zwarte bonensaus,worstschaaltje(diverse soorten)o enne gepaneerde kipstukjes die je dipt in joppiesaus,en zalmsalade op toast ,veel te veel natturlijk..... en starten met koffie met gebak....quote:
nou dan wordt het een week met dekbed om je heen door je huis banjeren, want het wordt koud hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles staat klaar hier. Het hout, de houtkachel, de aanmaakblokjes! Alleen kan de schoorsteenveger pas volgende week vrijdag vegen en ik durf het zonder een geveegd kanaal niet goed aan.
Als er een kap op de schoorsteen zit is er toch niet zoveel risico?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles staat klaar hier. Het hout, de houtkachel, de aanmaakblokjes! Alleen kan de schoorsteenveger pas volgende week vrijdag vegen en ik durf het zonder een geveegd kanaal niet goed aan.
komt er een Bner van de dijk op visite bij jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zelfgemaakte wraps( koude), gehaktballen ,pizastokbroden,kip in zwarte bonensaus,worstschaaltje(diverse soorten)o enne gepaneerde kipstukjes die je dipt in joppiesaus,en zalmsalade op toast ,veel te veel natturlijk..... en starten met koffie met gebak....
Jaaaa ik wilde nog zeggen ....mijn lingerie is niet toereikend voor schuldeisers....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komen ze straks ook beslag leggen op de lingerie van Annie
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zelfgemaakte wraps( koude), gehaktballen ,pizastokbroden,kip in zwarte bonensaus,worstschaaltje(diverse soorten)o enne gepaneerde kipstukjes die je dipt in joppiesaus,en zalmsalade op toast ,veel te veel natturlijk..... en starten met koffie met gebak....
Er zal wel een Jas op bezoek komen, er staat geen paling op het menu.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt er een Bner van de dijk op visite bij je
Hier hetzelfde verhaal, met dit verschil dat wij een open haard hebben met een ding erin die hete lucht de kamer in blaast. Wij hebben een keer schoorsteenbrand gehad dus die open haard gaat echt niet aan voor de schoorsteen geveegd is! En ik wil hem eigenlijk wel graag aan nu want onze verwarming draait op diesel en dat is wel verhipte duur stoken momenteel. Bovendien dateert die verwarming volgens mij nog van voor de 80 jarige oorlog en huisbazin is niet van plan er iets aan te doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee schoonfamilie komt op visite ......tis voor de hele avond he....af en toe een happie tussendoor....met de nodige drankjes....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt er een Bner van de dijk op visite bij je
Jawel hoor, die van ons ging ook in de hens. Wat ben ik geschrokken zeg! Is allemaal goed afgelopen maar heb die nacht geen oog dicht gedaan! En vorig jaar hadden de buren schoorsteenbrand, ze hadden het niet eens door, wij zagen het doordat bij ons de vonken voorbij de ramen kwamen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er een kap op de schoorsteen zit is er toch niet zoveel risico?
oke, nou jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee schoonfamilie komt op visite ......tis voor de hele avond he....af en toe een happie tussendoor....met de nodige drankjes....
ik heb ook vaak paling op geroosterd brood diagonaal gesneden en plakjes zalm op dito brood, maar je moet af en toe eens wat anders doen he....maar ik zat wel te twijfelen want ik vind t zelf ook super lekker, en ja er komt ook een jas uit Brazilie nog wel...(nieuw schoonzusje)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zal wel een Jas op bezoek komen, er staat geen paling op het menu.
Nou, dat schiet nog niet echt opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is je dochter haar haar al weer een beetje aan het groeien, dat vond ik zo een lief gebaar van haar.
Ja oke, t wordt meer de hele avond heen en weer lopen, ze drinken bier als een ketellapper.....quote:
ja wat lief dat ze er nog iets van hoort, heeft ze er nog steeds geen spijt van? respekt hoor voor zo een meisje, moest er weer aan denken toen ik haar foto zag bij dat keukentje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat schiet nog niet echt op![]()
Ze heeft vandaag iets van 'Haarwensen' gekregen over de post.
Volgens mij zit er een button in ofzo.
Ben benieuwd, wel leuk dat ze er nog iets van hoort.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Veel plezier Annie en de rest ook een fijne avond, ik ga mijn bureau opruimen na een dag noeste arbeid
Ja insgelijks Deis....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Veel plezier Annie en de rest ook een fijne avond, ik ga mijn bureau opruimen na een dag noeste arbeid
Oh dit is nummer 3 trouwens, nummer 1 heeft het laten knippen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat lief dat ze er nog iets van hoort, heeft ze er nog steeds geen spijt van? respekt hoor voor zo een meisje, moest er weer aan denken toen ik haar foto zag bij dat keukentje.
Paraplu op, grote stappen, en misschioen wel een top-avond!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb afgesproken met iemand in de kroeg vanavond maar ik heb zo weinig zin om door de regen te gaan
Hapjes zet je op tafel en je huurt een tapje. Selfsevice ftw. Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:20 schreef Anniebab het volgende:
Ja oke, t wordt meer de hele avond heen en weer lopen, ze drinken bier als een ketellapper.....![]()
heb jij 3 meiden, zo zo gezelligquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dit is nummer 3 trouwens, nummer 1 heeft het laten knippen.
Ik heb 3 blondies![]()
Nee, het is voor haar helemaal geen punt, ook.
Dat heeft ze gewoon gedaan, wordt niet meer over gesproken ofzo, dat was toen en nu heeft ze half lang haar. Klaar!
gewoon een taxi bellen, voor je deur instappen voor de kroegdeur eruitrollen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb afgesproken met iemand in de kroeg vanavond maar ik heb zo weinig zin om door de regen te gaan
Je bent toch niet van suikergoed, stoere Hollandse vent?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Als m'n haar begint te kroezen kan ik zo bij Spinal Tap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent toch niet van suikergoed, stoere Hollandse vent?
Oeps, en ergens heeft er iemand enorm op z'n donder gekregen omdat men dacht dat er coke geripped wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:15 schreef Toverheks het volgende:
Bron De Telegraaf.
Cocaïne tussen de groente ALKMAAR -
Een vrouw kocht bij de groenteboer in Alkmaar een stel okra's voor 50 cent per stuk. Toen ze deze thuis opensneed, bleek er een pakje in te zitten met wit poeder.
De okra's waren gevuld met cocaïne, meldt RTV Noord-Holland.
De politie onderzoekt de herkomst van de groente.
Doe je toch zo een leuk jaren-weet-ik-veel regenkapje op?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als m'n haar begint te kroezen kan ik zo bij Spinal Tap.
Ssssst. De (geheime) receptie is vanavond bij Annie thuis.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:44 schreef Ole het volgende:
[INBRAAK IN TOPIC]
Annie weet jij hier meer over?
[BREAKING] Jan en Liza in het geheim getrouwd!
[/INBRAAK IN TOPIC]
Zomaar stiekem getrouwd?? Geen weddingplanners? Geen 5 jurkjes van mevr. Borsato? Geen rellen om onbetaalde rekeningen?? Saaaaaaaaaaaaaaaai!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:44 schreef Ole het volgende:
[INBRAAK IN TOPIC]
[/INBRAAK IN TOPIC]
En op het verlanglijstje staan gastendoekjes, dekbedovertrekken, kerstboomballen, enz. enzquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ssssst. De (geheime) receptie is vanavond bij Annie thuis.
trouwen in Las Vegas geld toch niet voor de nederlandse wet???quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:44 schreef Ole het volgende:
[INBRAAK IN TOPIC]
[/INBRAAK IN TOPIC]
Die moest ik even googlen. Zoiets?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Als m'n haar begint te kroezen kan ik zo bij Spinal Tap.
hahahhaa zie je wel, een Bner van de dijk, ik vroeg het nog aan Annie, maar die vertelde gewoon met droge ogen dat haar schoonouders kwamen, ja ja dus Jan&Liza komen vanavond een knabbeltje mee knabbelen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dochter van een oud-collega is "getrouwd" op een romantisch kasteeltje in Frankrijk, maar voor ze daar heen gingen zijn ze toch wel eerst voor de nederlandse wet getrouwd. Dat trouwen in Frankrijk was dus eigenlijk alleen maar show.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
trouwen in Las Vegas geld toch niet voor de nederlandse wet???
dan moet je toch nog officieel hier trouwen voor de nederlandse wet.
Als het waar is geef ik ze groot gelijk. Go Jan en Lisa.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:44 schreef Ole het volgende:
[INBRAAK IN TOPIC]
[/INBRAAK IN TOPIC]
kan me echt niet schelen hoor wat voor soort letter ik in mijn schoen krijg dit jaar, als het maar een chocoladeletter is, arabisch of niet als het maar lekker is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden! Straks zeker ook letters in het Surinaams en Pools.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Chocoladeletters in het Arabisch, dat is Sintegratie.
Wel, maar dan moet je nog wel je huwelijk laten inschrijven bij de Burgerlijke Stand in NL.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
trouwen in Las Vegas geld toch niet voor de nederlandse wet???
dan moet je toch nog officieel hier trouwen voor de nederlandse wet.
Jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die moest ik even googlen. Zoiets?
[ afbeelding ]
oke, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel, maar dan moet je nog wel je huwelijk laten inschrijven bij de Burgerlijke Stand in NL.
Alleen van Puurquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Toverheks het volgende:
maar over de arabische chocoletter, die lagen verleden jaar ook gewoon in de winkels hoor, niks nieuws dus.
zal er eens eentje naar Geert opsturen, zal hij eigenlijk van chocola houden ????
Heksje foei!! 1 Van de beste strafpleiters van Nederland doet zo iets niet! Toch?? Zag hem trouwens daarstraks in het journaal en toen had ik het idee dat hij met zijn ogen open zat te slapen. En dan dat smoelwerk van die Wilders, het chagerijn droop eraf!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dat wist ik niet![]()
ondertussen gluur ik steeds naar Bram en Geert, maar Bram zit steeds met een glimlach te smsen onder tafel, zal hij gore smsjes versturen aan Eva
Het kost ook nog best wel wat moeite, je moet tot twee keer toe iets opsturen en betalen (in totaal $ 85,=) en dan pas heb je alles wat je nodig hebt....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dat wist ik niet![]()
ondertussen gluur ik steeds naar Bram en Geert, maar Bram zit steeds met een glimlach te smsen onder tafel, zal hij gore smsjes versturen aan Eva
Het totaal voor het feestje van Yo en Wes was toch anderhalf miljoen? En dan te bedenken dat ze over een paar jaar waarschijnlijk weer allebei op zoek zijn naar een anderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kost ook nog best wel wat moeite, je moet tot twee keer toe iets opsturen en betalen (in totaal $ 85,=) en dan pas heb je alles wat je nodig hebt....
Maar goed, 2 tickets Vegas, $ 85,= om alle certificaten van je huwelijk goed voor elkaar te krijgen, en dan nog wat voor de trouwerij in Vegas zelf zal al snel minder zijn dan een half miljoen euro![]()
Ik ging uit van het laagste bedrag.... het Yominimum zeg maar, dan heeft Jan met Liza altijd winst.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Het totaal voor het feestje van Yo en Wes was toch anderhalf miljoen? En dan te bedenken dat ze over een paar waarschijnlijk weer allebei op zoek zijn naar een ander
Denk dat Yo pas een minimum/maximum heeft bedacht toen de rekeningen binnen kwamenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ging uit van het laagste bedrag.... het Yominimum zeg maar, dan heeft Jan met Liza altijd winst.
Dat keukentje is dan ook heel ergquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:18 schreef Marrije het volgende:
CarO, ze staan voor je keuken in de rij![]()
Ik denk dat Yo helemaal niet heeft nagedacht over het feit dat dingen geld kosten, en dat Wesley dat mogelijk een probleem zou kunnen vinden.... die denkt volgens mij niet in budgetten, alleen in "genoeg" en "meer dan genoeg"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Denk dat Yo pas een minimum/maximum heeft bedacht toen de rekeningen binnen kwamen
S staat voor separatiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:43 schreef Gert het volgende:
De Patatje Joppiesaus-chips was hier ook uitverkocht! [ afbeelding ]
Er lag nog één zakje Mango Red Chili-chips, die dus maar meegegrist.
En bij de Hema hebben ze chocoladeletters in het Arabisch. Bij de kassa lagen de M en de S.
De M kan ik wel plaatsen, zo heet 90% van de jongens, maar de S? Wat is de populairste Arabische meisjesnaam? In de Marokkaanse top-10 staat er maar eentje met een S (Saïda), en die staat op 10 (op 1 staat Fatima).
Yep, Edwin Smulders zit hier al op de bank .....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die vrouw had beter ook de rest van de okra's kunnen kopenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:15 schreef Toverheks het volgende:
Bron De Telegraaf.
Cocaïne tussen de groente ALKMAAR -
Een vrouw kocht bij de groenteboer in Alkmaar een stel okra's voor 50 cent per stuk. Toen ze deze thuis opensneed, bleek er een pakje in te zitten met wit poeder.
De okra's waren gevuld met cocaïne, meldt RTV Noord-Holland.
De politie onderzoekt de herkomst van de groente.
Die ziet er wel op, maar die pijp zelf kan van binnen in de hens vliegen en roodgloeiend worden. Wat er dan kan gebeuren weet ik niet exact, maar 't schijnt niet goed te zijn en de verzekering keert ook niet uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er een kap op de schoorsteen zit is er toch niet zoveel risico?
Ik denk dat het van Wesley 250.000 mocht kosten maar Yolanthe dacht dat dat per persoon was per jaar dat ze getrouwd zouden blijven. 250.000x2x3=1,5 miljoen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Yo helemaal niet heeft nagedacht over het feit dat dingen geld kosten, en dat Wesley dat mogelijk een probleem zou kunnen vinden.... die denkt volgens mij niet in budgetten, alleen in "genoeg" en "meer dan genoeg"
rupsje nooit genoegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Yo helemaal niet heeft nagedacht over het feit dat dingen geld kosten, en dat Wesley dat mogelijk een probleem zou kunnen vinden.... die denkt volgens mij niet in budgetten, alleen in "genoeg" en "meer dan genoeg"
Nou ik weet het wel en het is niet leuk! Dus gewoon laten vegen dat ding en kopie van de nota naar je verzekering sturen (das hier verplicht overigens, moet ook een kopie naar de verhuurder)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die ziet er wel op, maar die pijp zelf kan van binnen in de hens vliegen en roodgloeiend worden. Wat er dan kan gebeuren weet ik niet exact, maar 't schijnt niet goed te zijn en de verzekering keert ook niet uit.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat het van Wesley 250.000 mocht kosten maar Yolanthe dacht dat dat per persoon was per jaar dat ze getrouwd zouden blijven. 250.000x2x3=1,5 miljoen.
Dat is idd een hele logische verklaringquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat het van Wesley 250.000 mocht kosten maar Yolanthe dacht dat dat per persoon was per jaar dat ze getrouwd zouden blijven. 250.000x2x3=1,5 miljoen.
Hoe krijg je het bedachtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt dan een koud weekje voor je. Jij woont toch in een recreatie-woning? Zijn die wel berekend op de winter?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die ziet er wel op, maar die pijp zelf kan van binnen in de hens vliegen en roodgloeiend worden. Wat er dan kan gebeuren weet ik niet exact, maar 't schijnt niet goed te zijn en de verzekering keert ook niet uit.
Tegen de tijd dat Wes dat heeft uitgerekend, staat Yo al met een ander te zoenen in een parkeergarage.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd een hele logische verklaring![]()
Maar dat is lastig uitleggen aan Wesley natuurlijk... die moet die rekening betalen, en die gaat niet uit van slechts 3 jaar.
hahaha dat zag ik ook, maar vond het meer een verliefde blik richting Geertquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heksje foei!! 1 Van de beste strafpleiters van Nederland doet zo iets niet! Toch?? Zag hem trouwens daarstraks in het journaal en toen had ik het idee dat hij met zijn ogen open zat te slapen. En dan dat smoelwerk van die Wilders, het chagerijn droop eraf!
nou dan wordt het dringen bij de deur, mensen die op de bonefooi plus hamster en kooi naar Caro op zoek zijn, allemaal dringen bij de deur van ik was eerst, nadat de eerste het keukentje omgeruild heeft voor kooi plus hamster,, zijn de andere allemaal erg boos en teleurgesteld en laten als straf hun kooi plus hamster achter bij de voordeur, daar zit Caro dan, met 60 hamsters in haar maagquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:18 schreef Marrije het volgende:
CarO, ze staan voor je keuken in de rij![]()
Ronnie van Titiana is vrij!!!! En loaded.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Wes dat heeft uitgerekend, staat Yo al met een ander te zoenen in een parkeergarage.
Frituren en dopen in Joppiesaus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
daar zit Caro dan, met 60 hamsters in haar maag
Waarmee de hele rechtzaak een non-rechtzaak is geworden, als het OM zelf al vrijspraak vraagt op alle punten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:46 schreef spuitje het volgende:
extra journaal: 3 keer vrijspraak gevraagd voor Wilders.
Ach welnee joh, zet ze een advertentie op Marktplaats: af te halen voor ¤ 5,-- : hamster plus kooi. Houd ze er mooi ¤ 300,-- aan over!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan wordt het dringen bij de deur, mensen die op de bonefooi plus hamster en kooi naar Caro op zoek zijn, allemaal dringen bij de deur van ik was eerst, nadat de eerste het keukentje omgeruild heeft voor kooi plus hamster,, zijn de andere allemaal erg boos en teleurgesteld en laten als straf hun kooi plus hamster achter bij de voordeur, daar zit Caro dan, met 60 hamsters in haar maag
Nou, Geert zal wel blij zijn dat-ie zo'n peperdure advocaat heeft om hem bij te staan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:46 schreef spuitje het volgende:
extra journaal: 3 keer vrijspraak gevraagd voor Wilders.
Ronnie valt op donkere vrouwen, daar was hij mee vandoor gegaan, ach tatjana moest de villa in belgie verlaten, ze is omgeruild voor een jonger exemplaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ronnie van Titiana is vrij!!!! En loaded.....
Zou hij de kosten gaan verhalen op de staat?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, Geert zal wel blij zijn dat-ie zo'n peperdure advocaat heeft om hem bij te staan.
ze gaan zo weer beginnen, en had stukje over keith voor je geplaatst ergens moet je ff terug zoeken in dit topic.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:47 schreef Jian het volgende:
Zaak Wilders.
Het OM verzoekt om vrijspraak aangaande alle aangedragen feiten !
Heb ik gelezenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze gaan zo weer beginnen, en had stukje over keith voor je geplaatst ergens moet je ff terug zoeken in dit topic.
Het OM is gewoon bang dat ze ook afgeschaft worden als ze te kritisch tov Wilders zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou hij de kosten gaan verhalen op de staat?
ja lijkt me ook teveel van het goede 2 films achter elkaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef Anniebab het volgende:
School van kids bestaat 25 jaar en daarom hadden ze de Pathe-bios in de Arena afgehuurd.Nu mochten de 1500 leerlingen ieder 2 films uitzoeken. De mijne hadden Avatar en Inception uitgezocht.Komen nu beiden katterig binnenvallen.Vonden t teveel van t goeie 2 films achter elkaar....met eentje in 3D ook nog erbij.....
Dat of ze zijn tot de conclusie gekomen dat de aanklachten geen grond hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het OM is gewoon bang dat ze ook afgeschaft worden als ze te kritisch tov Wilders zijn.
aan je poppetje te zien had het beter, Hai Onderdanen kunnen zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:18 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ha gepeupel [ link | afbeelding ]
Nou iddquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:18 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ha gepeupel [ link | afbeelding ]
Gebouwd volgens de laatste eisen van destijds. Kortom, een gewone woning van steen met een spouw, dubbel glas en dakpannen d'r op. Alleen wat kleiner dan een reguliere woning (64 vierkante meter)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt dan een koud weekje voor je. Jij woont toch in een recreatie-woning? Zijn die wel berekend op de winter?
Waarbij je dan weer het voordeel hebt dat je geen loze vierkante meters verliest aan trappen en op iedere verdieping een gang/overloop.... das bij elkaar al snel een stuk of wat m² winstquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebouwd volgens de laatste eisen van destijds. Kortom, een gewone woning van steen met een spouw, dubbel glas en dakpannen d'r op. Alleen wat kleiner dan een reguliere woning (64 vierkante meter)
Het is een complot tegen Moslims, ook het OM is die Marokkaantjes spuugzatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat of ze zijn tot de conclusie gekomen dat de aanklachten geen grond hebben
Mijn badkamer is met 3,50 x 2,30 wat te ruim, daar zit teveel loze ruimtequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarbij je dan weer het voordeel hebt dat je geen loze vierkante meters verliest aan trappen en op iedere verdieping een gang/overloop.... das bij elkaar al snel een stuk of wat m² winst
wat ik begreep als Politicus mag je dus roepen wat je wilt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is een complot tegen Moslims, ook het OM is die Marokkaantjes spuugzat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |