Annie?quote:jan Smit en Liza getrouwd!
Dit bericht is geplaatst op 15-10-2010 om 01:00:00
Liza Plat is niet meer de vriendin van Jan Smit, maar zij is zijn vrouw. Volgens manager Jaap Buys, die al bijna sinds het begin van Jans carriere zijn belangen behartigt, heeft Jan zijn JAWOORD gegeven aan de vrouw die volgende maand zijn eerste kind baart..
Jan Smit en Liza getrouwdDe website Sterrenstek.nl citeert vandaag Jan smits manager Jaap Buys die zegt dat de zanger en Lisa Plat getrouwd zijn! Al eerder gingen geruchten dat Jan en Liza afgelopen zomer in Las Vegas elkaar het jaword zouden hebben gegeven, maar Jan Smit zei afgelopen maandag nog in Koffietijd dat een huwelijk wat hem betrof geen prioriteit heeft.
Maar volgens Sterrenstek.nl heeft dat huwelijk geen prioriteit omdat Jan en Liza al getrouwd zijn, zoals manager Buys beweert
Dat geld heeft Jan niet meer na zijn tijd met Yoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat scheelt een bom duiten![]()
Hopelijk wel op huwelijkse voorwaarden
ALLES IS WEG!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat geld heeft Jan niet meer na zijn tijd met Yo
Ik heb hem toevallig gezien vandaag met het dochtertje van Liza (een snoepie trouwens om te zienquote:
Hoi Haaibaaike ja alles is goed met mij ,en met jou ook hoop ik ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:
Nou zegt het dragen van een ring ook nog niets eigenlijk.... zo vroeg een tante van mij zich een paar weken geleden af of wij stilletjes getrouwd waren, vanwege mijn zwangerschap en omdat we allebei dezelfde ring droegen, en dan ook nog eens ringen die prima trouwringen zouden kunnen zijn.
Met mij is ook prima. fijn dat het goed gaat met jou..Leuk nieuws van Jan en Liza.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:43 schreef Anniebab het volgende:
Hoi Haaibaaike ja alles is goed met mij ,en met jou ook hoop ik ?
Nou vind ik dat niet zo héél raar hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:
Nou zegt het dragen van een ring ook nog niets eigenlijk.... zo vroeg een tante van mij zich een paar weken geleden af of wij stilletjes getrouwd waren, vanwege mijn zwangerschap en omdat we allebei dezelfde ring droegen, en dan ook nog eens ringen die prima trouwringen zouden kunnen zijn.
Inderdaad, beter dan die hysterische Hollywoodbruiloft van Yolanthe.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Vind het aan de ene kant wel tof, zo trouwen zonder publiciteit of al dat celebrity-gezever.
quote:Volendam is een traditioneel bolwerk. Op kamers wonen doe je niet, je koopt een huis en spaart voor de meubels. Ook wordt er getrouwd voordat er kinderen komen. Zanger Jan Smit lijkt ook voor deze volgorde te kiezen.
Volgens Party is hij stiekem met zijn Liza getrouwd voor hun baby wordt geboren. Manager Jaap Buijs heeft zich versproken. Het gesprek ging over Jans carrière in Duitsland en Oostenrijk: ' Maar toen was hij veel jonger en ook nog niet getrouwd'. ' GETROUWD?' schreeuwt het blad in hoofdletters. Wanneer dan? Jan en Liza waren deze zomer in Amerika op vakantie. Klopt het dat ze daar getrouwd zijn?
Als ze zich in Nederland hebben laten inschrijven, is dit huwelijk rechtsgeldig en zijn de twee inderdaad een echtpaar. Zoals het hoort in Volendam. En een mooie stiekeme stunt voor de nieuwsgierige buitenwereld.
Ik zag het net te laatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:25 schreef Olga het volgende:
Dat is idd waar
Dacht dta je dat niet had gezien
dat het bericht zo vaag is ligt niet aan mij hoorquote:Raadsels rond huwelijk Jan Smit en Liza
Dit bericht is geplaatst op 15-10-2010 om 01:00:00
Jaap Buys, de manager van Jan Smit, bevestigdt dat hij heeft gezegd dat Jan Smit en Liza Plat getrouwd zouden zijn, maar volgens Buys, bijna 65 jaar, zijn zijn woorden uit verband getrokken. "Ik word ook een dagje ouder. Voor mij is samenwonen en een kindje hebben hetzelfde als getrouwd zijn."
Jan Smit: wel of niet getrouwd?raadsels rond het huwelijk van Jan Smit en Liza. Jaap Buys bevestigt vandaag dat hij heeft gezegd dat jan en Liza getrouwd zouden zijn, maar wijt die opmerking aan zijn hoge leeftijd...
Volgens de site Sterrenstek.nl zou het stel getrouwd zijn in Las Vegas.
De manager van Jan Smit bevestigd vrijdag aan NLtracks dat hij de gewraakte uitspraak heeft gedaan, maar tegelijkertijd zegt hij nu dat het bericht onjuist is.
Jaap Buijst: "Het is niet waar. Ik heb ooit ergens gezegd dat ze 'getrouwd' zouden zijn, maar dat heb ik niet letterlijk bedoeld." Volgens Buijs zijn zijn woorden uit verband getrokken. "Ik word ook een dagje ouder. Voor mij is samenwonen en een kindje hebben hetzelfde als getrouwd zijn."
Jan Smit en zijn Liza verwachten volgende maand hun eerste kindje. Liza is al moeder van dochter Fem.
Volgens mij zei Jaap (tegen Jan) zoiets van " voor mij ben je toch ook getrouwd, je woont samen en je krijgt een kind. Dat de pers daar nou weer zo moeiijk over doet "quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:06 schreef Roguee het volgende:
jan had het er zelf ook over in zijn real life soap gisteren maar ik hoorde niet waar het precies over ging..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |