Koffie op mijn beeldschermquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef Toverheks het volgende:
ja of jullie moeten het heel erg voor Yolanthe vinden dat al haar ondergoed in beslag is genomen
Komt van http://bitsandpieces.us/2(...)-seen-one-like-this/ - niet schrikken van de eerste fotoquote:
Jij ziet haar al lopen in haar blote billen??quote:
Huh wut?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef Jian het volgende:
Remmie, let je wel op![]()
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:38 schreef Leandra het volgende:
En bijgelezen.... nog net op tijd![]()
Môgguh![]()
![]()
N. ging vanmorgen ineens grappig lopen doen: "Ga je even douchen?!"
Ja, als dat kon dan deed ik dat wel![]()
Morgen eindelijk
Nou ja, hij bedoelde eigenlijk alleen maar "Zorg je dat je zo even aangekleed en wel beneden bent, want ik sta op het punt om naar m'n werk te gaan en de loodgieter kan er ieder moment zijn"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Mars en Venus, enzo![]()
die smiley slaat op de 'grap' van N, niet op jou
Ik zie haar eerst rennen met de gastendoekjes en etagiere van Jan en daarna zie ik een deurwaarder, strak in pak, er met haar strings vandoor gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij ziet haar al lopen in haar blote billen??
Of zou ze bij de lokale Italiaanse Wibra nu van die 3 voor ¤ 5,- stringetjes hebben gehaald??
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, hij bedoelde eigenlijk alleen maar "Zorg je dat je zo even aangekleed en wel beneden bent, want ik sta op het punt om naar m'n werk te gaan en de loodgieter kan er ieder moment zijn"![]()
En morgen mag je lekker douchenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, hij bedoelde eigenlijk alleen maar "Zorg je dat je zo even aangekleed en wel beneden bent, want ik sta op het punt om naar m'n werk te gaan en de loodgieter kan er ieder moment zijn"![]()
En ik was allang blij dat hij vandaag niet vroeg weghoefde en ik dus tot na 8 uur in bed kon blijven liggen....
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
Moet het werkwoord "Teunen" in deze niet met een hoofdletter?
En messteken of kogel oogstenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof dan mogen we allemaal haatzaaien
Ehm ja.... want als het een "hint" zou zijn, dan zou die zeker net zo hard op hem moeten slaan, en mijn zwangere, niet-rokende reukvermogen is beduidend beter dan het zijnequote:
Teun werkt niet, in ieder geval volgende week nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Werkwoorden zijn nooit met een hoofdletter
Als jij een persoonsnaam tot werkwoord verbouwt dan wordt het gewoon met een hoofdletterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Werkwoorden zijn nooit met een hoofdletter
dat heet Paaien Pietje, natuurlijk moet Obama Rutte als *vriend* zien, want je weet maar nooit waarvoor je het landje *nederland* nog voor kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Obama ziet uit naar samenwerking Rutte"
quote:Hermans in beeld als VVD-lijsttrekker senaat
DEN HAAG - Loek Hermans wordt waarschijnlijk de nieuwe lijsttrekker voor de VVD bij de verkiezingen voor de Eerste Kamer. Het partijbestuur draagt hem voor als opvolger van Uri Rosenthal, die minister van Buitenlandse Zaken is geworden in het nieuwe kabinet.
Tsja, met een linkse MP was een eventuele voortzetting van Navo-taken in bijvoorbeeld Afghanistan sowieso geen optie, dus geen wonder dat Obama er naar uitziet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs bij de SP is het opleidingsniveau van de kamerleden tegenwoordig vrijwel volledig universitair, terwijl dat 20 jaar geleden nog vooral een afspiegeling van hun achterban was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zitten er ook nog mensen in de tweede kamer die gewoon van de werkvloer komen en geen directe lijn hebben met het bedrijfsleven B.V. of komen vanuit een door de overheid gesubsidieerde club?
De kloof tussen burger en politiek gaat zo alleen maar groter worden![]()
[..]
Niet:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij een persoonsnaam tot werkwoord verbouwt dan wordt het gewoon met een hoofdletter![]()
2 Teun or not 2 Teun, that is the question
Ja, zorgelijk in het kwadraat wat mij betreft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs bij de SP is het opleidingsniveau van de kamerleden tegenwoordig vrijwel volledig universitair, terwijl dat 20 jaar geleden nog vooral een afspiegeling van hun achterban was.
"Holland? Is that the capital of Coepenheegen?"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
En deze dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Deisyy het volgende:
Wat een lelijk mormel trouwens, die baby-panda
nou ja zeg, is toch schattigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Deisyy het volgende:
Wat een lelijk mormel trouwens, die baby-panda
Deze is inderdaad een stuk schattigerquote:
Ja, mijn telefoon zit al in mij tas, nu moet ik mezelf nog zover zien te krijgen dat ik mijn internet uit gooiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja zeg, is toch schattigga jij nou maar je telefoon in je tas flikkeren
Hoezo, het blijven gewoon mensen hoor, dus schapen met een paar wolven er tussenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zorgelijk in het kwadraat wat mij betreft.
gewoon een kwestie van op afsluiten klikken, maar hoeft niet hoor vind het wel gezellig met jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, mijn telefoon zit al in mij tas, nu moet ik mezelf nog zover zien te krijgen dat ik mijn internet uit gooi
Ach, wat leuk. Ik mocht een aantal jaar terug gewoon 'Loek' zeggenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zitten er ook nog mensen in de tweede kamer die gewoon van de werkvloer komen en geen directe lijn hebben met het bedrijfsleven B.V. of komen vanuit een door de overheid gesubsidieerde club?
De kloof tussen burger en politiek gaat zo alleen maar groter worden![]()
[..]
Bovenstaande is wel waar, maar dat zegt niets over waar ik het over had.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo, het blijven gewoon mensen hoor, dus schapen met een paar wolven er tussen
Dan ga je er vanuit dat je ergens een studie kunt volgen voor het "vak" minister of Tweede Kamerlid. En daar ga je scheef.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
En terecht! Met een timmermansdiploma word je geen regent! Je moet op zijn minst Machiavelli en Hobbes gelezen hebben (en ook niet veel meer dan dat)!
De wereldkampioenschappen boe-roepen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ach, wat leuk. Ik mocht een aantal jaar terug gewoon 'Loek' zeggen![]()
Meneer ontving ons toen we terugkwamen van de wereldkampioenschappen beroepen. Leuke vent!![]()
En ja daar schep ik graag over op.![]()
Rutte is afgestudeerd historicus, hetzelfde geldt voor de vorige premier. Maar ik had begrepen dat je Geschiedenis een nutteloze tijdsbesteding vond.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat je ergens een studie kunt volgen voor het "vak" minister of Tweede Kamerlid. En daar ga je scheef.
Hehequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:30 schreef remlof het volgende:
[..]
De wereldkampioenschappen boe-roepen?
wat goed Meraquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
HeheLach maar, ik ben twee jaar lang officieel 8e van de wereld geweest in grafische vormgeving.
Wauw....wat tofquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
HeheLach maar, ik ben twee jaar lang officieel 8e van de wereld geweest in grafische vormgeving.
Eerlijk gezegd heb ik ook liever iemand die zich op de toekomst van ons land richtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rutte is afgestudeerd historicus, hetzelfde geldt voor de vorige premier. Maar ik had begrepen dat je Geschiedenis een nutteloze tijdsbesteding vond.
Maar nu heb je Ianquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, those were the days. *zucht
Vroeger was alles beter!![]()
Vroeger toen de dubloenen nog van goud waren! De pest meer was dan een kuchje! En je 28 per dag in de mijnen stenen moest bikken met je handen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, those were the days. *zucht
Vroeger was alles beter!![]()
Gezocht: toekomstvoorspeller met goede glazen bol?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik ook liever iemand die zich op de toekomst van ons land richt
Maar die was vroeger ook beter?quote:
Daar zit wel wat in. Als je het over de laatste pakweg 100 jaar hebt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gezocht: toekomstvoorspeller met goede glazen bol?
De geschiedenis herhaalt zichzelf, wie het verleden weet, kent de toekomst! En zulks!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Historicus is van de oudheid tot nu!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in. Als je het over de laatste pakweg 100 jaar hebt?
Bij historicus denk ik aan middeleeuwen en verder terug. My bad.
LOL, en het nog opzoeken ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet:
In het werkwoord wiiën is de hoofdletter van de eigennaam Wii overigens weggevallen. De hoofdletter van een eigennaam valt altijd weg als er een werkwoord van wordt afgeleid; vergelijk sonjabakkeren.
bron: http://www.onzetaal.nl/advies/wiien.php
En dinosaurussen blootleggen met een stofkwastjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Historicus is van de oudheid tot nu!
Daarvoor zit je meer bij archeologie! En dan werk je niet met teksten, maar dan mag je woestijnzand zeven!
Nee dat is paleontologie!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dinosaurussen blootleggen met een stofkwastje
Je begrijpt wel vaker dingen verkeerd, kun je ook niks aan doen, behalve dan een goede studie volgen zodat je het wel begrijptquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rutte is afgestudeerd historicus, hetzelfde geldt voor de vorige premier. Maar ik had begrepen dat je Geschiedenis een nutteloze tijdsbesteding vond.
Ga jij nu maar eerst sowieso een studie doen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je begrijpt wel vaker dingen verkeerd, kun je ook niks aan doen, behalve dan een goede studie volgen zodat je het wel begrijpt
Als jij nog moet doen wat ik inmiddels gedaan heb ben je op z'n minst 40 jaar verderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga jij nu maar eerst sowieso een studie doen!
Maar goed dat je veertig jaar ouder bent, kan ik je gemakkelijk bijhouden!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij nog moet doen wat ik inmiddels gedaan heb ben je op z'n minst 40 jaar verder
Volgens mij was jij toch echt veertig jaar jonger, jaar of acht dacht ik?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar goed dat je veertig jaar ouder bent, kan ik je gemakkelijk bijhouden!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij was jij toch echt veertig jaar jonger, jaar of acht dacht ik?
oh dat is wel stoerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeg ik, jaartje of achtquote:
en als ik men bij OUD mag geloven dan zijn de jongenskleren beduidend minder leuk dan de meisjeskleding. Maar dat is wel vaker zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Dat is een mix van H&M, Zara en C&A. Spotgoedkope kleding en accessoires zoals schoenen, tassen, paraplu’s, kleding, lingerie en woonaccessoires. Primark is alle dagen geopend, ook op alle zondagen. (Niet op feestdagen)
Dat viel mij 19 jaar geleden al op.... wel fijn dat er wat dat betreft nog niets veranderd isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
en als ik men bij OUD mag geloven dan zijn de jongenskleren beduidend minder leuk dan de meisjeskleding. Maar dat is wel vaker zo
Zou ik ook doen hoor, maar het was zo lekker om even tegen beter weten in dwars te doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist het, wou het alleen even bevestigd zien
Jongens hebben geen leuke kleding nodig, wij zijn van onszelf al leuk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
en als ik men bij OUD mag geloven dan zijn de jongenskleren beduidend minder leuk dan de meisjeskleding. Maar dat is wel vaker zo
Start --> Configuratiescherm --> Vormgeving en thema's --> De beeldschermresolutie wijzigen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:24 schreef Toverheks het volgende:
even een vraagje, mijn letters in mijn werkbalken boven en beneden zijn koeienletters, wil het verkleinen, ook als ik buroblad open zijn de plaatjes van de snelkoppelingen heel erg groot, hoe verklein ik dat, FOK staat goed, letters en leesbaar maar de rest echt zo groot.
dus wat moet ik aanklikken, weet iemand dat bij voorbaat dank
Benieuwd wie nr. 1 isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:17 schreef Jian het volgende:
Ik ben 2e van de wereld in slap ouwehoeren
oh ik doe maar niks meer, staat ineens flas nog wat is gecrasht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Start --> Configuratiescherm --> Vormgeving en thema's --> De beeldschermresolutie wijzigen.
Daar het schuifbalkje verder naar rechts zetten (richting "meer), op "toepassen" klikken, en dan op "OK" klikken.
Is je Flash Gordon gecrasht?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik doe maar niks meer, staat ineens flas nog wat is gecrasht.
Teun, wie is hier nou de grootste ouwehoer, ja wie, ja wie, ik natuurlijk, ik lul hier wat af, is het niet over politiek dan maar over het huishouden ( gooi er af en toe nog een huishoudtip tegenaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was mij een té open deur, durfde die vraag niet te stellen
iets met plug inn of zoiets, ja schrok me de pleuris gauw alles weggeklikt, nee laat het dan wel groot staan in de werkbalk enzo, komt wel als er iemand langswaait hier en verstand heeft ervan.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, van jou win ik nooit![]()
( sorry, jij was niet echt de beoogde)
Vliegende herten zien er in het echt veel minder appetijtelijk uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:42 schreef Leandra het volgende:
Ik heb net trouwens even de foto's van m'n telefoon naar m'n laptop overgezet, en daarbij is er een die ik jullie niet wil onthouden.... we hebben namelijk heel bijzondere herten op de Veluwe![]()
[ afbeelding ]
Jij bent een verhaal apart Heks, je valt buiten alle lijstjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun, wie is hier nou de grootste ouwehoer, ja wie, ja wie, ik natuurlijk, ik lul hier wat af, is het niet over politiek dan maar over het huishouden ( gooi er af en toe nog een huishoudtip tegenaan) of plaats joetoepfilmpjes, echt ik lees wel eens terug dan bedenk ik me echt, pppffttt wat ken jij ouwehoeren Toverheks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |