Dat je dan nog maar heel lang geen kat hoeft zegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:50 schreef senesta het volgende:
Ik wil er best een katje bij maar zeker niet zolang Elco er nog is
Er moet hier in huis voor Elco ook niet meer teveel veranderen, zijn gehoor en zicht gaan hard achteruit en hij is sneller uit zijn doen door nieuwe dingen. Hummer en Dodge zijn een mooi team dus ik vind het wel even mooi zo nu. Bovendien heb ik nu maandelijks best wat kosten aan Elco's medicijnen en wil ik een buffertje houden voor als er iets is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat je dan nog maar heel lang geen kat hoeft zeg![]()
Ik wil dr best een poedel bij maar niet zolang ik Kees en Sjon nog heb.
En Chico doe ik t ook nooit meer aan, een pup.
Van Sjon issie echt 1000 jaar ouder geworden.
En ik ook
Ja, maar dat is mooie terugsla materiaal voor als ze eens over een fout van mij begint. En dat van een ex-spellingscheckert hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Ze zitten ook in mijn hoofd.
Denk ook niet dat ik ze er ooit weer uit krijg
Is hopelijk niet zonder 'n'?![]()
CRAP!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Ze zitten ook in mijn hoofd.
Denk ook niet dat ik ze er ooit weer uit krijg
Is hopelijk niet zonder 'n'?![]()
Ja ex, ik vond dr geen reet aan en was dr zo klaar meequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mooie terugsla materiaal voor als ze eens over een fout van mij begint. En dat van een ex-spellingscheckert he
Moeten we dan ook nog wat posts aanpassen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
CRAP!
Gelukkig heb ik dr nog 1 van je tegoed
Ze heeft gister een hééél erge (echtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mooie terugsla materiaal voor als ze eens over een fout van mij begint. En dat van een ex-spellingscheckert he
Nee ik schaam me dr niet voor , ik zal dr niet wakker van liggen, maar thnxquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we dan ook nog wat posts aanpassen?
Nee schat ik ben heul niet ziekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:22 schreef ElisaB het volgende:
Helleu liefjens
Oh-oh, wat een nacht! Moet je niet even naar de DA?
quote:
Ik misinterpreteerde 'hij spoot bloed'quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, voor wat gekots en wat gepoep?
Daar ben ik echt nog nooit voor naar de da geweest, gaat tot nu toe altijd vanzelf over hoor.
Nou niet als ie al de hele avond aan het spetterpoepen is hoor, das haske normaal, dan scheurt dr wel es een vaatje in de darmen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik misinterpreteerde 'hij spoot bloed'
Dat leek me wel dierenartswaardig, namelijk
Ik weet het.quote:
Oke oke, dat klinkt ook alweer andersquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:45 schreef Cat22 het volgende:
En voor wat slijmbloed was ik ook niet meteen naar de DA gerend, da's gewoon darmslijmvlies wat overstuur is.
quote:Ik ben hier ook al een paar dagen diarree aan het ruimen. Gelukkig van kittens, dus niet veel en niet zo hevig dat ze de kattebak niet haalt.Maar als het na het weekend niet beter is moet ik toch maar eens wat sensitive brok gaan halen of zo. Beide geopereerde dames zijn nu weer helemaal hersteld, bizar gewoon hoe snel dat gaat. Nu moeten ze alleen nog 2 keer daags een pil (pijnstilling en AB). De eerste zitten erin, ik hoop dat de rest net zo goed gaat.
Ow, en mijn kiepraam is gaar, als ze er 1 klauwtje achter zetten, dan vliegt het open.Helaasch geen beluchting meer dus, behalve als ik erbij ben.
Bon apetiet!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
Na al deze smakelijke verhalen ga ik even wat eten
You dirty mind.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke oke, dat klinkt ook alweer anders
Als er bij mijn hond op eniger wijze 'bloed uit spuit' dan kan ie mee, maar dan zie ik ook een ander tafereel voor me dan wat jullie nu beschrijven
Het gaat naar binnen open, maar tegen de tijd dat ze langs de gevel bij de 2e verdieping zijn dan hebben ze de toegang ook wel verdiend. En 's avonds zit er ook een rolluik voor. Da's ook nog een optie: luchten met het rolluik dicht. Maar dat is lang niet zo effectief en dan zitten ze overdag in het donker.quote:[..]
![]()
Goed opletten dan maar idd. Van buiten naar binnen ook? Of is het inbrekersgilde in Weird niet zo actief?
Om hier ook maar iets dirty aan te vinden heb je geen dirty mind nodig hoorquote:
Dat ga ik ook doen, dat je de beluchtingsgaatjes nog open hebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat rolluik kan dat niet op standje half open?
Dan is dat wel goed te doen toch?
Sterker nog, als je dit niet dirty vindt dan ben je echt totally fucked upquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Om hier ook maar iets dirty aan te vinden heb je geen dirty mind nodig hoor
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Mn stalker is net weer opgepakt hoor ik
Guttegut ja.quote:
Ja! Waar hangt die uit?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:38 schreef senesta het volgende:
Ik mis Nok wel een beetje eigenlijk...
Ik ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:38 schreef senesta het volgende:
Ik mis Nok wel een beetje eigenlijk...
Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:39 schreef Pagan het volgende:
![]()
Wat een takkeweer zeg, blij dat er van alles aan films en series binnen loopt om te kijken dit weekeinde.![]()
Strega is ziek, heeft haar hart zo'n beetje uit haar lijf gekotst vannacht en toen we eindelijk sliepen stond het prikmens van de trombosedienst aan de deur te bellen.![]()
![]()
Nokje heeft tijdelijk werk vlg. mij.
Wat doe jij hier op fok?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Hallooooooooow!
Ik denk dat Sjon heel erg ziek is want we waren net naar de markt en het was heel druk en we kwamen heel veel hondjes tegen en hij deed heel lief en wilde met ze allemaal spelen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja dit is heel ernstig, ik heb net gebeld , ik laat m vanavond maar inslapen denk ik
Ik kan dr niet mee omgaanquote:
Ik merk het.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik liet per ongeluk zn riem los in de stad, vliegt ie naar een hond, gaat ie staan spelen, en kwam meteen terug toen ik m riep. Dat was echt een engere ervaring dan het poepfestijn van vannacht
Oh god jaaaaaaaa, das vandaaaaaaaaag.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Je mot er echt nog even van bijkomen?
Ik moet ook nu al bijkomen van dat Sting gebeuren.
En ik ben nog niet eens weg
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik liet per ongeluk zn riem los in de stad, vliegt ie naar een hond, gaat ie staan spelen, en kwam meteen terug toen ik m riep. Dat was echt een engere ervaring dan het poepfestijn van vannacht
Kijk, jij snapt dat!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die is nog zo van de kaart van vannacht dat hij helemaal vergeet vervelend te zijn
WAT NU WEER ANGRYFACE!quote:
Jij gaat echt lol hebben he?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Je mot er echt nog even van bijkomen?
Ik moet ook nu al bijkomen van dat Sting gebeuren.
En ik ben nog niet eens weg
Ja wat Cat?quote:
Ja, jottemquote:
Mijn afwas is half klaar!quote:
Huh? Ll ging toch niet mee?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jottem
Ah nee, als ik er eenmaal ben dan valt het vast mee
Maar ik zie nu echt al als een berg op tegen die pendelbussen die heen (maar vooral terug) echt helemaal volgepropt zitten. En dan sta je heel dichtbij enge en soms viezige mensen
Kom op zeg, het gaat om Sting, daar gaan alleen nog gezapige 30 en 40+ ers heen. Als het nou nog Rammstein was... . Zelfs de pendelbussen naar Iron Maiden laatst waren minder druk en vies dan de gemiddelde lijnbus in de spits in Rotterdam.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jottem
Ah nee, als ik er eenmaal ben dan valt het vast mee
Maar ik zie nu echt al als een berg op tegen die pendelbussen die heen (maar vooral terug) echt helemaal volgepropt zitten. En dan sta je heel dichtbij enge en soms viezige mensen
quote:
Stink zn publiek zal idd in de categorie saai en nog saaier vallen, net als zijn muzak.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kom op zeg, het gaat om Sting, daar gaan alleen nog gezapige 30 en 40+ ers heen. Als het nou nog Rammstein was... . Zelfs de pendelbussen naar Iron Maiden laatst waren minder druk en vies dan de gemiddelde lijnbus in de spits in Rotterdam.
Wie, ik?quote:
Ehm, ook gezapige 30 en 40+ers kunnen eng en viezig zijn hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kom op zeg, het gaat om Sting, daar gaan alleen nog gezapige 30 en 40+ ers heen. Als het nou nog Rammstein was... . Zelfs de pendelbussen naar Iron Maiden laatst waren minder druk en vies dan de gemiddelde lijnbus in de spits in Rotterdam.
Dat is best een heel lief compliment!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stink zn publiek zal idd in de categorie saai en nog saaier vallen, net als zijn muzak.
Greys gaat zo uit de toon vallen daar
Ben jij eng en viezig?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, ook gezapige 30 en 40+ers kunnen eng en viezig zijn hoor
Jamaar, de andere helft past niet op mijn afdruiprekje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu wil je een schouderklopje???
DOE DIE ANDERE HELFT IN 1 WEG MEE LUI WIEF![]()
Klinkt dolletjes!quote:Whehe, schouderklopje, dat zegt mn leuke collega in A'dam de hele tijd.
Wij bellen elkaar de hele dag kirrend op, en als ze dan iets doet of gaat doen of gedaan heeft dan jubelt ze dr achteraan "schouderklopje voor mezelluffff " en dan beloof ik dr een sticker.
Sas en ik hebben zo veel lol de hele dag![]()
![]()
Ja, ik kan het wel hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is best een heel lief compliment!
Nou, ik kan best ver gooien, vraag maar aan Sjon, maar tot in Amsterdam gaat me niet lukkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, de andere helft past niet op mijn afdruiprekje.![]()
Doe ik dadelijk.![]()
[..]
Klinkt dolletjes!![]()
Mijn collega en ik gooien alleen maar spullen naar elkaar. Begonnen bij propjes papier, inmiddels is het tipp-ex en over een poosje vast nietmachines of zo.
Nee IK nietquote:
Denk dan maar dat dat vast nog net niet zo erg is als chocomeldiarree tussen de knupkes van je afstandbediening uitpoetsenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee IK niet
Maar ik kom in die bus vast net met mijn neus in een oksel te staan van iemand die dat wel is
Ja en jij gaat gewoon weer dus eigenlijk verdien je niet beter en vind je het stiekem erg lekker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar gingen we met mijn werk naar datzelfde concert, maar dan met Diana Ross.
Zelfs dáár waren enge en viezige mensen
Ah ja. True, truequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Denk dan maar dat dat vast nog net niet zo erg is als chocomeldiarree tussen de knupkes van je afstandbediening uitpoetsen
Dat moet je wel gaan helpen toch?quote:
Dat had ik ook moeten doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en jij gaat gewoon weer dus eigenlijk verdien je niet beter en vind je het stiekem erg lekker.
Ik blijf daar echt keihard weg hoor
Kyteman kijk je 26 keer per dag op joeptjoep en dat was een toevalstreffer dat ze daar goed waren, dus dat gaat vast alleen nog maar keihard tegenvallenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik ook moeten doen
Maar vorig jaar was een bedrijfsuitje en kon ik er niet onderuit en dit jaar is het geheel en al mijn eigen schuld idd. Maar misschien valt het mee... sprak zij hoopvol.
EnKyteman!
Arme Sjon, nu is het een Stepford Dog.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Hallooooooooow!
Ik denk dat Sjon heel erg ziek is want we waren net naar de markt en het was heel druk en we kwamen heel veel hondjes tegen en hij deed heel lief en wilde met ze allemaal spelen
Ikke? Slaperig, ik krijg een punthoofd van auto's kijken en de maandlasten berekenen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
Hoe is het met jou?![]()
Arme Strega, wens haar maar heel veel beterschap.![]()
Je bent echt van slag door Sjon he?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kyteman kijk je 26 keer per dag op joeptjoep en dat was een toevalstreffer dat ze daar goed waren, dus dat gaat vast alleen nog maar keihard tegenvallen![]()
Maar please, don't let me spoil your mood![]()
Ga je nu met je meneer?
En moeten die arme diertjes dan thuis zijn helemaal alleen tot jullie ooit uit die helse file geraken daar?
Kan ik me voorstellen. Ik HAAT zulk soort sjoppen en rekenen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ikke? Slaperig, ik krijg een punthoofd van auto's kijken en de maandlasten berekenen.
Sjon is meer van slag dan ik.quote:
Het gaat steeds beter.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik HAAT zulk soort sjoppen en rekenen.![]()
Maar fysiek ben je weer opgeknapt?
quote:
Greys... NEEEEEEEEEE!quote:
Veel plezier met Sting, en hopelijk weinig stink!quote:
De dag wordt steeds mooierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys... NEEEEEEEEEE!![]()
![]()
![]()
Veel plezier!
Ik ga mezelf maar verdrinken in bad denk ik.
Haiquote:
gelukkig ben je vandaag niet vergeten dat het gisteren donderdag wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Boodschappenlijst niet vergeten, ik was gisteren helemaal vergeten dat het donderdag was
Heb jij nog tips voor mn menu volgende week?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gelukkig ben je vandaag niet vergeten dat het gisteren donderdag was
nee die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij nog tips voor mn menu volgende week?
Hee had jij mn kerstkaartdraft gisteren gezien eigenlijk?
quote:
Een eckte student dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik gisteravond dus die presentatie van het wah pedaal geregeld, sta ik vanaochtend in de trein gaan de deuren niet dichtboot gemist
kwam ik een uur te laat in de les, bleek er niets aan de hand te zijn want er waren 8 verschillende opdrachten, maar 16 groepjes. en we gingen maar 8 presentaties doen dus de helft had mazzel.
krijg ik een smsje van een klasgenoot waar ik ook nog een presentatie voor geregeld had, bedankt voor de moeite maar ik kom vandaag niet naar school, wil je me even op de aanwezigheidslijst aftekenen?
Ik ben heel benieuwd wat jij er van vindt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee die heb ik niet gezien![]()
ik ben een beetje half aanwezig de laatste tijd geloof ik
Nog niet begonnen.quote:
Komkommertijd, da's duidelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat jij er van vindt.
Mijn beste vriend vroeg of de hulk er op klaargekomen was, maar die is smaakloos
Grote meidquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog niet begonnen.
Maar ik ga me niet meer verdrinken, alleen al omdat ik jou geen plezier wil doen.![]()
Wel lekkah bubbelen straks.![]()
Had ik al gemeld dat de afwas KLAAR is!?
ja dus echt niet hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een eckte student dus.Doe je dat dan ook?
quote:
Ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dus echt niet heliggend aan de omstandigheden zou ik het nog wel doen voor iemand, maar ik ga niet zijn naam afstrepen omdat hij nu een bijbaantje aan het zoeken is voor in de herfstvakantie
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Hoooooooooo had Greys nu wel of niet internet op dr mobiel?
Kan iemand dr dit ff smssen?
Debuutalbum Sieneke zo goed als af
Is jouw mailadres niet iets potatohead achtigs?quote:
Ik sms welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja lach maar, dalijk is zij de laatste die t weet omdat ze bij Stink zit
Ik vraag me serieus af hoe erg het kan zijn geweestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik sms wel
Ik heb gister trouwens mn keuken afgemaakt
En ik ben trots
En mn zusje kwam langs en die is ook trots
Ach jee, was er sprake van ondragelijk en uitzichtloos lijden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik sms wel
Ik heb gister trouwens mn keuken afgemaakt
En ik ben trots
En mn zusje kwam langs en die is ook trots
Niet ZO erg hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe erg het kan zijn geweest
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat de zaterdag voor ik op vakantie ging nog om middernacht op mn kont op de grond in de keuken de onderste kastjes te wondersponsen
Omdat dr strepen op stonden en me dat mateloos irriteerdequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom dat dan!
Ik heb wel alle kastjes nu uitgesopt enzo, omdat ze toch leeg gingen omdat vrijwel alles ergens anders staat
jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Is jouw mailadres niet iets potatohead achtigs?
Nou, om middernacht zou me dat aan me reet roesten hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat dr strepen op stonden en me dat mateloos irriteerde
O, dat had ik nog niet door!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja
ik quotte btw verkeerd, ik doelde op the orb, niet op komkommertijd
Ja, maar ik ergerde me dr al langer aan dus ik dacht doe t ffquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, om middernacht zou me dat aan me reet roesten hoor
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, maar ik ergerde me dr al langer aan dus ik dacht doe t ff
Dan was het nooit meer gebeurd hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het mooi na mn vakantie doen gok ik
BLUF!quote:
Mn keuken is af!quote:
Goed gedaan!quote:
geen voor-foto gemaaktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed gedaan!![]()
Voor- en na foto's please?
Ik dacht halverwege wel; zal ik nu een foto maken, maar dat was TE ergquote:
Hoiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Shit, ze hebben m alweer losgelaten, mn stalker
Het is nooit té erg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht halverwege wel; zal ik nu een foto maken, maar dat was TE erg
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is nooit té erg.![]()
Had je meegekregen dat Bella en Thabith eergisteren ontsnapt waren?
Ja, gelukkig wel.quote:
Ik hoop het niet, dan worden die rechtse rukkers nog onuitstaanbaarder dan ze al zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Is Wilders nu vrijgesproken van alles???
The Orb binnen?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:59 schreef Qwea het volgende:
ik geef het op met die kut usbstick. Niks werkt. Zelfs diskpart : autmount disable niet
Ik ga wel ff een live cd van linux gebruiken, en dan kijken of ik daar wat mee kan. Vrees het ergste. Kut cdfs partitie
quote:
quote:
Wait, whut?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:06 schreef Qwea het volgende:
http://gparted.sourceforge.net/livecd.php die zwabbie?
Veel plezier ermee. Hier net een mailtje dat jij hem binnen hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFK, koken en Top Gear.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
het is een beetje onduidelijk maar je moest nog 6x doorklikken ofzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:08 schreef Qwea het volgende:
ben ik nou zo blind? of is er geen download knop?
Ik kwam erachterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is een beetje onduidelijk maar je moest nog 6x doorklikken ofzo
http://sourceforge.net/pr(...)gparted-live-stable/
* Pagan moet nog een paar minuten geduld hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hun laatste album, crack the skye is echt tof, erg veel 70's prog invloed
Bericht terug (kwart voor 5 al, maar ik zag hem pas toen mn laptop al uit was:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja lach maar, dalijk is zij de laatste die t weet omdat ze bij Stink zit
quote:Hoera![]()
Ik ben al één keer wezen plassen onderweg. Kutfiles
Morgen volkskrant kopen hequote:
Why?quote:
Gratis boek over Gaudi erbijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Why?
Oh, ik ben echt diep gezonken...
Ik heb een roddelblaadje gekocht, voor het eerst van mn leven![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Why?
Oh, ik ben echt diep gezonken...
Ik heb een roddelblaadje gekocht, voor het eerst van mn leven![]()
Zouden sommige mensen een leven hebben? Zonder PC naast zich? Is dat uberhaupt mogelijk?quote:
Oh noeeeees ik heb dr maar 2quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
nee toch, iedereen heeft toch minstens drie laptops om dat probleem te voorkomen?
Onderschat jezelf toch niet zoquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nog steeds die kinderhandjes in de TT?
Greys is voorgoed vertrokken naar Sting iegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kan er smakelijk om lachen hoor.
Is iedereen weer vertrokken naar TAL of zo?
Nah,dat denk je maarquote:
Dan heb ik nog wel een leuk oefenprojectje voor jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb er nauwelijks ervaring mee, krijg over een week of vier een solid works licentie via school en les er in, dus rond december ben ik er pas redelijk in
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow nu ben ik nieuwsgierig!
En Greys is naar Sting? Ieder zijn ding en zo
En dan gaat ze vrijwillig?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En het is niet eens haar ding
![]()
Arme Sting
hmm dat wordt oefenen op een supercharged hotdog autoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een leuk oefenprojectje voor je![]()
http://www.trackmania-carpark.com/
Ik doe het dr niet na, petje af hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En dan gaat ze vrijwillig?
Brrrrrrrrrrrrr
Wow vet,een paars met groene hotdogquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hmm dat wordt oefenen op een supercharged hotdog auto
[ afbeelding ]
Wens dr sterkte van me.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Arme Greys...ik ga haar ff smsje doen denk ik.
I'n sending out an sms, sending out an sms
Ja dat, ook namens mij graag.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wens dr sterkte van me.
Oprechte deelname!
Jah manquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hmm dat wordt oefenen op een supercharged hotdog auto
[ afbeelding ]
ow ja, zal ik een RGB paletje sturen?quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Arme Greys, zit zij bij Stink terwijl de achtergrondzangeres van Sieneke in de Voice zit
Jaaaaaa zo issie goed mopquote:
En Greys is dr niet eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze weet in ieder geval de klap lekker mee songfestival sfeer er in te brengen
Liegebeestquote:
Ff kijken of er iemand in de zaal zit met grote zonnebril en blonde pruik en vlaggetjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dove kabouter![]()
![]()
![]()
En Greys heeft ons allemaal in de luren gelegd volgens mij
Ja wel opletten jij, ze speelde in ONM of zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die mediterende dame is toch actrice?
quote:
en ze trok met dr mond alsof ze ter plekke een tia kreegquote:
Whehehehe het jasje deed er niet voor onder!!quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga Chico es een lekker pyjamaatje aan doen, tis zomaar ineens koud in huis zeg
Ik ga echt van die uggs voor m kopen, hij heeft altijd kouwe voetjes!quote:
Bibs en Sjon hebben t nooit koud johquote:
chicootje is opaatjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Chico is dus gewoon een mietje?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Chico is dus gewoon een mietje?
Mn opaatjequote:
Okay dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Nah nee, we zijn kinderhandjesvrij gebleven
je staat tussen de paarden / huisdierenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo cool , we staan dr eindelijk bij![]()
http://www.kolleppel.com/gallery/animals/index.html
Hinnikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je staat tussen de paarden / huisdieren
Morgen maar eens kijken wat ik met die grote kan doen wat die kleine niet kan.quote:
Neeeeeeeee!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Telefoonpraat...
Ik ga mn bad vol gooien denk ik
dat kom nog wel, plannen, eerst maar eens wederzijdse tijd zien te vindenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken wat ik met die grote kan doen wat die kleine niet kan.
Heb je al gezoend?![]()
Of plannen gemaakt?
Maar ze projectielschijten niet meer, dan zijn ze toch niet meer boeiend?quote:
Mastodon=leuk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kom nog wel, plannen, eerst maar eens wederzijdse tijd zien te vinden
Zoenuh zoenuh zoenuhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kom nog wel, plannen, eerst maar eens wederzijdse tijd zien te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |