Dat je dan nog maar heel lang geen kat hoeft zegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:50 schreef senesta het volgende:
Ik wil er best een katje bij maar zeker niet zolang Elco er nog is
Er moet hier in huis voor Elco ook niet meer teveel veranderen, zijn gehoor en zicht gaan hard achteruit en hij is sneller uit zijn doen door nieuwe dingen. Hummer en Dodge zijn een mooi team dus ik vind het wel even mooi zo nu. Bovendien heb ik nu maandelijks best wat kosten aan Elco's medicijnen en wil ik een buffertje houden voor als er iets is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat je dan nog maar heel lang geen kat hoeft zeg![]()
Ik wil dr best een poedel bij maar niet zolang ik Kees en Sjon nog heb.
En Chico doe ik t ook nooit meer aan, een pup.
Van Sjon issie echt 1000 jaar ouder geworden.
En ik ook
Ja, maar dat is mooie terugsla materiaal voor als ze eens over een fout van mij begint. En dat van een ex-spellingscheckert hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Ze zitten ook in mijn hoofd.
Denk ook niet dat ik ze er ooit weer uit krijg
Is hopelijk niet zonder 'n'?![]()
CRAP!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Ze zitten ook in mijn hoofd.
Denk ook niet dat ik ze er ooit weer uit krijg
Is hopelijk niet zonder 'n'?![]()
Ja ex, ik vond dr geen reet aan en was dr zo klaar meequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mooie terugsla materiaal voor als ze eens over een fout van mij begint. En dat van een ex-spellingscheckert he
Moeten we dan ook nog wat posts aanpassen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
CRAP!
Gelukkig heb ik dr nog 1 van je tegoed
Ze heeft gister een hééél erge (echtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mooie terugsla materiaal voor als ze eens over een fout van mij begint. En dat van een ex-spellingscheckert he
Nee ik schaam me dr niet voor , ik zal dr niet wakker van liggen, maar thnxquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we dan ook nog wat posts aanpassen?
Nee schat ik ben heul niet ziekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:22 schreef ElisaB het volgende:
Helleu liefjens
Oh-oh, wat een nacht! Moet je niet even naar de DA?
quote:
Ik misinterpreteerde 'hij spoot bloed'quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, voor wat gekots en wat gepoep?
Daar ben ik echt nog nooit voor naar de da geweest, gaat tot nu toe altijd vanzelf over hoor.
Nou niet als ie al de hele avond aan het spetterpoepen is hoor, das haske normaal, dan scheurt dr wel es een vaatje in de darmen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik misinterpreteerde 'hij spoot bloed'
Dat leek me wel dierenartswaardig, namelijk
Ik weet het.quote:
Oke oke, dat klinkt ook alweer andersquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:45 schreef Cat22 het volgende:
En voor wat slijmbloed was ik ook niet meteen naar de DA gerend, da's gewoon darmslijmvlies wat overstuur is.
quote:Ik ben hier ook al een paar dagen diarree aan het ruimen. Gelukkig van kittens, dus niet veel en niet zo hevig dat ze de kattebak niet haalt.Maar als het na het weekend niet beter is moet ik toch maar eens wat sensitive brok gaan halen of zo. Beide geopereerde dames zijn nu weer helemaal hersteld, bizar gewoon hoe snel dat gaat. Nu moeten ze alleen nog 2 keer daags een pil (pijnstilling en AB). De eerste zitten erin, ik hoop dat de rest net zo goed gaat.
Ow, en mijn kiepraam is gaar, als ze er 1 klauwtje achter zetten, dan vliegt het open.Helaasch geen beluchting meer dus, behalve als ik erbij ben.
Bon apetiet!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
Na al deze smakelijke verhalen ga ik even wat eten
You dirty mind.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke oke, dat klinkt ook alweer anders
Als er bij mijn hond op eniger wijze 'bloed uit spuit' dan kan ie mee, maar dan zie ik ook een ander tafereel voor me dan wat jullie nu beschrijven
Het gaat naar binnen open, maar tegen de tijd dat ze langs de gevel bij de 2e verdieping zijn dan hebben ze de toegang ook wel verdiend. En 's avonds zit er ook een rolluik voor. Da's ook nog een optie: luchten met het rolluik dicht. Maar dat is lang niet zo effectief en dan zitten ze overdag in het donker.quote:[..]
![]()
Goed opletten dan maar idd. Van buiten naar binnen ook? Of is het inbrekersgilde in Weird niet zo actief?
Om hier ook maar iets dirty aan te vinden heb je geen dirty mind nodig hoorquote:
Dat ga ik ook doen, dat je de beluchtingsgaatjes nog open hebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat rolluik kan dat niet op standje half open?
Dan is dat wel goed te doen toch?
Sterker nog, als je dit niet dirty vindt dan ben je echt totally fucked upquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Om hier ook maar iets dirty aan te vinden heb je geen dirty mind nodig hoor
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Mn stalker is net weer opgepakt hoor ik
Guttegut ja.quote:
Ja! Waar hangt die uit?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:38 schreef senesta het volgende:
Ik mis Nok wel een beetje eigenlijk...
Ik ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:38 schreef senesta het volgende:
Ik mis Nok wel een beetje eigenlijk...
Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:39 schreef Pagan het volgende:
![]()
Wat een takkeweer zeg, blij dat er van alles aan films en series binnen loopt om te kijken dit weekeinde.![]()
Strega is ziek, heeft haar hart zo'n beetje uit haar lijf gekotst vannacht en toen we eindelijk sliepen stond het prikmens van de trombosedienst aan de deur te bellen.![]()
![]()
Nokje heeft tijdelijk werk vlg. mij.
Wat doe jij hier op fok?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Hallooooooooow!
Ik denk dat Sjon heel erg ziek is want we waren net naar de markt en het was heel druk en we kwamen heel veel hondjes tegen en hij deed heel lief en wilde met ze allemaal spelen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja dit is heel ernstig, ik heb net gebeld , ik laat m vanavond maar inslapen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |