quote:Die gast is echt epic hahaha!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:50 schreef Bastard het volgende:
Furs 2.0
http://www.youtube.com/v/g1dxNsjYeIs&fmt=37&hd=1&autoplay=1
quote:Top FrutsOp dinsdag 26 oktober 2010 16:11 schreef Frutsel het volgende:
hoi
eindelijk nieuwe (naja oude, maar iets nieuwere) werk pc... eindelijk die kutscriptmeldingen weg en eindelijk wat sneller op firefox
quote:waarom dan?
quote:Ik ook nietOp dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ze willen me een blekberrie geven
IK WIL NIET THUIS WERKEN!
quote:Het lijkt me best prettig
quote:Aanlokkelijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het lijkt me best prettig![]()
Zelf je tijd indelen zoals het uitkomt.. tijd over houden voor andere dingen![]()
En het denigrerende gezeik van je baas niet elke dag aanhoren enzo
quote:whehehe bij mij is het gewoon 8 a 9 uur PLUS het thuiswerkenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aanlokkelijk.
Ik zou niet aan mijn werk toekomen alleen, er is dan nog weer genoeg te doen tussendoor. En zie dan nog eens aan je 8 uur te komen, ben je verspreid over de dag de hele dag aan het werk.
Nee laat mij er maar even uitgaan, weg van huis en gewoon weer thuiskomen.
Misschien een dagje minder werken, dat is wel iets wat ik in volgende contractbesprekingen wil mee nemen.
quote:Ik werk ook verder thuis, ben ook nog papa.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
whehehe bij mij is het gewoon 8 a 9 uur PLUS het thuiswerken
quote:en ModOp dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werk ook verder thuis, ben ook nog papa.
quote:waar haal je de tijd vandaan ;;)
quote:Ze liggen al een tijdje te pitten, dat scheelt welOp dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar haal je de tijd vandaan ;;)
quote:Jogy en ik proberen hem wel een beetje te helpen hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar haal je de tijd vandaan ;;)
quote:Gelukkig wel! En jij bent vlgs mij nog meer online dan mij, dusOp dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jogy en ik proberen hem wel een beetje te helpen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |