abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 01:53:34 #1
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_87558994

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).

Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 01:54:26 #2
131319 mickeyD
pi_87559001
iemand had de Lapo en geen nieuwe geopend.
tvp's doe je tegenwoordig met de "volg topic" knop!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_87561148
Nou ja tiffany rulez, ik heb nu al 2 weken geleden 2 orders bij haar gedaan en ze kan me steeds niks vertellen over of ze verzonden zijn en of ze al bij hen binnen zijn. De hele tijd is het van als er iets mis is met de order laat ik het je weten. Maarja ik wil gewoon weten wanneer hij verzonden is en of hij nog in behandeling is.

Tot nu toe niet heel te vrede over de service dus :)
pi_87562165
Haar engels is vaag en onduidelijk...

quote:
Thank you for your email.

http://item.taobao.com/item.htm?id=6706154942

according seller's word, u can request any color, photo you requested. price is 265 yuan for a car i guess. because now is midnight in china , i'm not sure whether correctly.

First payment amount is: 46.9$

You pay shipping fee according weight. 1.8$/100G

If you accept this price, u can send the photo that u wantted to me . then i ask seller how to make it.

Best regards,
Tiffany
ik moet haar een foto of zoiet sturen? of een voorbeeld...
pi_87562210
Hmm ik had 3 trainingsbroeken gekocht bij haar en ze had toen ze binnen waren bij haar een paar foto's geschoten en naar mij gestuurd. Vrijdag verstuurd, volgende week woensdag binnen hoop ik *)
pi_87565689
Tering, wat duurt dat versturen bij DX lang zeg, dan is denk is ook eens maar nooit weer... :(
Tevens, sinds wanneer is een kogel cute? :?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:14:52 #7
131319 mickeyD
pi_87566408
heey, ze is NOG goedkoper met verzenden, dus in dat opzicht ruled ze nog.
of ze goed engels kan, boeit me niet, 90% van nederland lult slecht engels.
herstel: 90% van nederland lult slecht nederlands!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:36:38 #8
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_87569161
BIC order, 7 oktober besteld, vandaag (15 oktober) binnen 8)7
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_87569731
voor geïnteresseerde een foto van een paar dingen die ik even snel kon vinden.

Ja.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:21:26 #10
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_87573339
tvpeuj
pi_87575936
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:06 schreef Sanchos het volgende:
Haar engels is vaag en onduidelijk...
[..]

ik moet haar een foto of zoiet sturen? of een voorbeeld...
Als je akkoord gaat met de prijs, moet je haar een plaatje/foto sturen met de sticker die je wilt hebben
pi_87576530
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:28 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Als je akkoord gaat met de prijs, moet je haar een plaatje/foto sturen met de sticker die je wilt hebben
dat snap ik ook wel :P, maar er is maar 1 foto van die aanbieder, dus lijkt mij een rare vraag.
pi_87576696
Iemand ervaring met het versturen via EMS? Verzenden deze nog wel naar Nederland (en komt dit aan voor de kerst)?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:16:10 #14
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87579699
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:51 schreef DobbelSteen200 het volgende:
voor geïnteresseerde een foto van een paar dingen die ik even snel kon vinden.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je die bril van Gordon or Gerard Joling gejat? _O-

pi_87579759
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:55 schreef Iemand91 het volgende:
Tering, wat duurt dat versturen bij DX lang zeg, dan is denk is ook eens maar nooit weer... :(
Tevens, sinds wanneer is een kogel cute? :?
Wanneer heb je besteld dan?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_87580661
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Wanneer heb je besteld dan?
26 september.
pi_87581106
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

26 september.
http://app3.hongkongpost.(...)acknbr=RT056144972HK

Deze had ik dus gister binnen :')

Ik weet niet hoe dat kan.....

(dit was ook mijn laatse order ooit bij DX, totaal geen overzicht over hun eigen voorraad en onwijs slechte support)
pi_87582257
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

http://app3.hongkongpost.(...)acknbr=RT056144972HK

Deze had ik dus gister binnen :')

Ik weet niet hoe dat kan.....

(dit was ook mijn laatse order ooit bij DX, totaal geen overzicht over hun eigen voorraad en onwijs slechte support)
Ook een keer gehad, in 2 dagen :P is wel fijn :P

Ik ga ook niet meer bij DX bestellen, die staat nu wel als laatste op het lijstje van chinese webshops bij mij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2010 19:35:19 ]
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:10:10 #19
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_87586191
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand ervaring met het versturen via EMS? Verzenden deze nog wel naar Nederland (en komt dit aan voor de kerst)?
EMS en Nederland werkt niet. Dus je zal er weinig ervaringen over terug kunnen vinden.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_87590167
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:10 schreef neo2000 het volgende:

[..]

EMS en Nederland werkt niet. Dus je zal er weinig ervaringen over terug kunnen vinden.
Toch zie je verkopers het aanbieden voor verzending naar Nederland. Ben benieuwd hoe die dat dan aanpakken. :')
pi_87591154
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:16 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heb je die bril van Gordon or Gerard Joling gejat? _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sorry, je bent niet grappig :|W
Ja.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:04:01 #22
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87591245
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:01 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[..]

Waarom lach ik dan? :Y
pi_87591478
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:01 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[..]

nou het lijkt er verdomd veel op dat je snel uit de kast moet komen :X
pi_87591638
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:04 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Waarom lach ik dan? :Y
omdat je zojuist toegegeven heb dat je naar 2 nichten zit te kijken :')
Ja.
pi_87592153
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:31 schreef bergdani het volgende:

[..]

Toch zie je verkopers het aanbieden voor verzending naar Nederland. Ben benieuwd hoe die dat dan aanpakken. :')
Inderdaad, ik zie op aliexpress.com alleen maar EMS i.c.m. Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')