Ik denk wel dat er nu door die nieuwe itemisation er veel stats op gear zitten die het reforgen waard zijn. Verwacht dat dat op 85 wel een stuk minder wordt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
Wat wel jammer is aan dat reforgen, "vroeger" moest je nog een beetje puzzelen, regemmen, enchanten etc om aan je hit en expertise cap etc te komen. Nu kom je er niet aan, reforge en klaar. Maakt het imo net iets té makkelijk.
Hm, da's jammer dan, dan kun je gewoon needen op gear die je kan reforgen naar wat je nodig hebt.. dan is 't niet leuk om heel lang voor een specifiek stukje gear te sparen of raidenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Van wat ik heb gelezen (al is dat neit enorm veel) is het blijvend als nieuwe feature.
Dat is inderdaad zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er nu door die nieuwe itemisation er veel stats op gear zitten die het reforgen waard zijn. Verwacht dat dat op 85 wel een stuk minder wordt.
QFT! Ik pomp nu met single target er meer dps uit dan op packs, dat was altijd andersomquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo.
Ik vind de patch trouwens wel prima, heb nu weer zin om m'n paladin te spelen en een keuze gemaakt voor mijn alt voor in cata.
Ik heb beer/balance druid als main en als alt wilde ik dus het liefst een healer en een melee. Holy paladin was enorm saai, maar is nu een stuk leuker, ook al is er niet enorm veel veranderd. Maar het is net iets gevarieerder met wat meer abilites.
Retri is ook een goede melee class geworden met fatsoenlijke single target damage en net iets minder faceroll.
Nu kan ik dus het melee dps en healer combineren in één character en hoef ik niet naast m'n druid nog een rogue en priest te rollen.
Leer anders eerst m'n naam schrijven, Joe.quote:
Ben het wel met je eens dat alles eigenlijk net iets meer gevarieerder is geworden. Bij mijn elemental Shaman heb je nu cooldown refresh op lava burst en een uber earth shock als je genoeg thunderbolts hebt gespammed. Is niet veel, maar wel weer genoeg om het interessant te maken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo.
Ik vind de patch trouwens wel prima, heb nu weer zin om m'n paladin te spelen en een keuze gemaakt voor mijn alt voor in cata.
Ik heb beer/balance druid als main en als alt wilde ik dus het liefst een healer en een melee. Holy paladin was enorm saai, maar is nu een stuk leuker, ook al is er niet enorm veel veranderd. Maar het is net iets gevarieerder met wat meer abilites.
Retri is ook een goede melee class geworden met fatsoenlijke single target damage en net iets minder faceroll.
Nu kan ik dus het melee dps en healer combineren in één character en hoef ik niet naast m'n druid nog een rogue en priest te rollen.
Ik heb je altijd al Google genoemd dus je moet niet zo piepen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Leer anders eerst m'n naam schrijven, Joe.
Feit dat jij blij bent met de patch en 'er mee kunt leven' () maar een zeer groot aandeel van de spelers toch ook weer niet zou een goede basis voor dialoog moeten zijn maar kennelijk zijn al die QQ-ers zeikerds. 't Zijn d'r maar een paar miljoen.
Hier lul je jezelf nogal tegen. Niemand hier zegt dat er geen fouten zijn maar de meeste gaan er gewoon vanuit dat eea opgelost wordt. De ander zegt direct zijn account op. Your choice maar ga dan niet op anderen zitten zeuren dat ze een stel makke schapen zijn die hun zuur verdiende geld naar blizzard brengen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:29 schreef Googolplexian het volgende:
Gelukkig was het antwoord op de support ticket een stuk eerlijker, opener en realistischer dan de meningen hier. Medewerkers van Blizz durven kennelijk wel toe te geven dat er fouten zijn gemaakt en dat ze keihard aan het werk zijn om die fouten recht te trekken.
Ja, OF je leert lezen en legt mensen geen woorden in de mond.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hier lul je jezelf nogal tegen. Niemand hier zegt dat er geen fouten zijn maar de meeste gaan er gewoon vanuit dat eea opgelost wordt. De ander zegt direct zijn account op. Your choice maar ga dan niet op anderen zitten zeuren dat ze een stel makke schapen zijn die hun zuur verdiende geld naar blizzard brengen...
Ik quote je letterlijk......dat is geen woorden in de mond leggenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, OF je leert lezen en legt mensen geen woorden in de mond.
quote:As stated in the Under Dev page (http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/index.html) patch 4.0.3 brings about The Shattering, a cataclysmic event that will forever change the face of Azeroth. As we prepare to raise the level cap and introduce two new races with the Cataclysm expansion, it's important to keep in mind that the game world is going through tremendous changes that will affect the availability of certain rare mounts and items.
Swift Zulian Tiger
Zul’Gurub is changing from a raid to a leveling zone in 4.0.3, and this mount will no longer be obtainable.
Swift Razzashi Raptor
This mount will also no longer be obtainable after the change to Zul’Gurub.
Razzashi Hatchling
With the change to Zul’Gurub this non-combat pet will no longer be obtainable.
Tome of Polymorph: Turtle
This tome will continue to be available through other means.
Crusader’s White/Black Warhorse and Swift Alliance Steed/Swift Horde Wolf
As the attempt-based tribute system is being removed from Heroic Trial of the Crusader, the Argent Crusade Tribute Chest will no longer spawn, and these mounts will no longer be obtainable.
Reins of the Blue Drake
This mount will once again be available from defeating 10-player Malygos without needing to use the Dungeon Finder. The Reins of the Azure Drake will only be available on 25-player Malygos.
Mimiron’s Head
This mount will change to be a very low drop chance when defeating 25-player Yogg’Saron with no Keepers assisting you.
Invincible
This mount will change to be a very low drop chance when defeating Heroic 25-player Lich King.
Although we have no current plans to introduce new ways to obtain the Zul’Gurub mounts, pets, and the tribute mounts, they may return should we find a place where they fit in the future.
Helemaal mee eens, ik vind het tof.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:15 schreef Ericjuh het volgende:
Dit is volgens mij allemaal de bedoeling van Blizzard! Dps-ers genereren nu veel meer threath en dat moet de tank goedmaken. Dps-ers hebben gewoon tunnelvisies en die blijven maar op de knoppen rammen wat ze in 3.x ook deden. Natuurlijk gaat het dan verkeerd, want ipv tanken is de tank bezig met thread zoeken.
Tanken/dps en healen was in 3.x gewoon saai. Nu is het al een stuk leuker geworden.
Dan heb je gewoon het AoE'en nog niet doorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
QFT! Ik pomp nu met single target er meer dps uit dan op packs, dat was altijd andersom![]()
Inderdaad ... 't lijkt wel of er veel meer jankerts zijn ineens!quote:
je doet net of de vorige patches altijd vlekkeloos waren. 4.0.1 is volgens mij wel één van de grootste wijziging sinds de release van Wow. Volgens mij waren 2.0 en 3.0 ook niet zo intensief qua class change. Daarnaast is de patch maar een paar dagen uit en de meeste addons zijn nog niet geschikt voor 4.0.1.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Inderdaad ... 't lijkt wel of er veel meer jankerts zijn ineens!
Waar zou dat nou door komen?
De eerder genoemde tunnelvisie en beperkte mogelijkheden om dingen breder te zien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Inderdaad ... 't lijkt wel of er veel meer jankerts zijn ineens!
Waar zou dat nou door komen?
ook geen problemen met mijn DK tank.threat houden kost (bijna) geen moeite op trash packs in heroics.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies, tanks zijn gewoon lui geworden. Ik doe prima threat hoor met m'n druid, alleen het is net iets lastiger dan alleen 2x swipe en een keertje een maul.
Geen ideequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:50 schreef jagga het volgende:
[..]
wut?
hoe krijg je in godsnaam zoveel
Ik had 11% voor patch, en nu nog iets van 10 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |