abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87567491
Van wat ik heb gelezen (al is dat neit enorm veel) is het blijvend als nieuwe feature.
pi_87567503
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
Wat wel jammer is aan dat reforgen, "vroeger" moest je nog een beetje puzzelen, regemmen, enchanten etc om aan je hit en expertise cap etc te komen. Nu kom je er niet aan, reforge en klaar. Maakt het imo net iets té makkelijk.
Ik denk wel dat er nu door die nieuwe itemisation er veel stats op gear zitten die het reforgen waard zijn. Verwacht dat dat op 85 wel een stuk minder wordt.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:53:56 #103
159966 lifeblind
pi_87567549
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Van wat ik heb gelezen (al is dat neit enorm veel) is het blijvend als nieuwe feature.
Hm, da's jammer dan, dan kun je gewoon needen op gear die je kan reforgen naar wat je nodig hebt.. dan is 't niet leuk om heel lang voor een specifiek stukje gear te sparen of raiden :P
pi_87567564
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:52 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er nu door die nieuwe itemisation er veel stats op gear zitten die het reforgen waard zijn. Verwacht dat dat op 85 wel een stuk minder wordt.
Dat is inderdaad zo :) .

Ik vind de patch trouwens wel prima, heb nu weer zin om m'n paladin te spelen en een keuze gemaakt voor mijn alt voor in cata.

Ik heb beer/balance druid als main en als alt wilde ik dus het liefst een healer en een melee. Holy paladin was enorm saai, maar is nu een stuk leuker, ook al is er niet enorm veel veranderd. Maar het is net iets gevarieerder met wat meer abilites.

Retri is ook een goede melee class geworden met fatsoenlijke single target damage en net iets minder faceroll.

Nu kan ik dus het melee dps en healer combineren in één character en hoef ik niet naast m'n druid nog een rogue en priest te rollen :P .
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:57:11 #105
159966 lifeblind
pi_87567657
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:54 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik vind de patch trouwens wel prima, heb nu weer zin om m'n paladin te spelen en een keuze gemaakt voor mijn alt voor in cata.

Ik heb beer/balance druid als main en als alt wilde ik dus het liefst een healer en een melee. Holy paladin was enorm saai, maar is nu een stuk leuker, ook al is er niet enorm veel veranderd. Maar het is net iets gevarieerder met wat meer abilites.

Retri is ook een goede melee class geworden met fatsoenlijke single target damage en net iets minder faceroll.

Nu kan ik dus het melee dps en healer combineren in één character en hoef ik niet naast m'n druid nog een rogue en priest te rollen :P .
QFT! Ik pomp nu met single target er meer dps uit dan op packs, dat was altijd andersom :P Heb alleen nog maar een dungeon gedaan, nog geen ICC, maar ik ben benieuwd wat ik daar ga doen als ik fully buffed ben :9~
pi_87567724
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:51 schreef GI het volgende:
Google je bent gewoon nogal een zeikerd...
Leer anders eerst m'n naam schrijven, Joe.

Feit dat jij blij bent met de patch en 'er mee kunt leven' ( :') ) maar een zeer groot aandeel van de spelers toch ook weer niet zou een goede basis voor dialoog moeten zijn maar kennelijk zijn al die QQ-ers zeikerds. 't Zijn d'r maar een paar miljoen.
Calm down, please!
pi_87567813
Ja precies, op packs zat ik normaal aan boven de 6k en op single target maximaal 5 als ik geluk had en m'n cooldowns/trinkets een beetje time.

Nu doe ik op packs ongeveer 5k en op singletarget kom ik makkelijk aan 7k.

Gisteren een deel ICC10 gedaan, vanaf rotface/festergut. Single target dps is echt enorm veel beter geworden, zat op 9.2k op rotface. En m'n gear was niet enorm goed, Triumph rewards, T9 en wat ilvl 200 blues/epics.

En die grote nummers zijn ook leuk, 15k exorcism, 25k+ Templar's Verdict, 20k+ hammer of wrath etc.
pi_87567846
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:54 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens dat alles eigenlijk net iets meer gevarieerder is geworden. Bij mijn elemental Shaman heb je nu cooldown refresh op lava burst en een uber earth shock als je genoeg thunderbolts hebt gespammed. Is niet veel, maar wel weer genoeg om het interessant te maken.

Zelfde geldt voor mijn warrior. Nu met twee procs waarbij beide een andere manier getriggered worden maakt het allemaal net wat boeiender. Hierbij heb ik ook weer zin om Lolret te spelen. Heb nu als main mijn warrior en daar leek ret erg op voor de patch. Nu is er toch wel zodanig verschil dat het interessant is om weer met mijn paladin te spelen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:02:03 #109
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_87567848
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:58 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Leer anders eerst m'n naam schrijven, Joe.

Feit dat jij blij bent met de patch en 'er mee kunt leven' ( :') ) maar een zeer groot aandeel van de spelers toch ook weer niet zou een goede basis voor dialoog moeten zijn maar kennelijk zijn al die QQ-ers zeikerds. 't Zijn d'r maar een paar miljoen.
Ik heb je altijd al Google genoemd dus je moet niet zo piepen.

Verder denk ik dat als je 'er mee kunt leven' aan het spelletje verbind is al genoeg denk ik.

Je verliest 1K dps omdat je waarschijnlijk gewoon je nieuwe rotation niet goed doorhebt en je moet wat extra goud besteden aan nieuwe glyphs.

Boohooo! Ze verneuken het spel!

Stel je toch niet zo aan.
pi_87567918
Waar ik het wel mee eens ben is de vele bugs die erin zitten, ik vraag me echt af waar de PTR voor is, ze hadden nog wel een week of twee langer kunnen testen imo.

Gisteren ook een bug bij blood council, hadden ze ineens alle drie HP ipv een shared healthpool :{ .
pi_87567941
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:29 schreef Googolplexian het volgende:
Gelukkig was het antwoord op de support ticket een stuk eerlijker, opener en realistischer dan de meningen hier. Medewerkers van Blizz durven kennelijk wel toe te geven dat er fouten zijn gemaakt en dat ze keihard aan het werk zijn om die fouten recht te trekken.
Hier lul je jezelf nogal tegen. Niemand hier zegt dat er geen fouten zijn maar de meeste gaan er gewoon vanuit dat eea opgelost wordt. De ander zegt direct zijn account op. Your choice maar ga dan niet op anderen zitten zeuren dat ze een stel makke schapen zijn die hun zuur verdiende geld naar blizzard brengen...
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_87568011
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Hier lul je jezelf nogal tegen. Niemand hier zegt dat er geen fouten zijn maar de meeste gaan er gewoon vanuit dat eea opgelost wordt. De ander zegt direct zijn account op. Your choice maar ga dan niet op anderen zitten zeuren dat ze een stel makke schapen zijn die hun zuur verdiende geld naar blizzard brengen...
Ja, OF je leert lezen en legt mensen geen woorden in de mond.
Calm down, please!
  FOK!Babe vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:07:39 #113
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87568050
Wat een gast :') Gaat echt nérgens over :')
pi_87568096
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:06 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ja, OF je leert lezen en legt mensen geen woorden in de mond.
Ik quote je letterlijk......dat is geen woorden in de mond leggen :?

Als je doelt op het geld naar blizz brengen stukje......lees dan je reacties nog maar ff door. :W
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_87568181
Het is nu trouwens officieel:

quote:
As stated in the Under Dev page (http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/index.html) patch 4.0.3 brings about The Shattering, a cataclysmic event that will forever change the face of Azeroth. As we prepare to raise the level cap and introduce two new races with the Cataclysm expansion, it's important to keep in mind that the game world is going through tremendous changes that will affect the availability of certain rare mounts and items.

Swift Zulian Tiger
Zul’Gurub is changing from a raid to a leveling zone in 4.0.3, and this mount will no longer be obtainable.

Swift Razzashi Raptor
This mount will also no longer be obtainable after the change to Zul’Gurub.

Razzashi Hatchling
With the change to Zul’Gurub this non-combat pet will no longer be obtainable.

Tome of Polymorph: Turtle
This tome will continue to be available through other means.

Crusader’s White/Black Warhorse and Swift Alliance Steed/Swift Horde Wolf
As the attempt-based tribute system is being removed from Heroic Trial of the Crusader, the Argent Crusade Tribute Chest will no longer spawn, and these mounts will no longer be obtainable.

Reins of the Blue Drake
This mount will once again be available from defeating 10-player Malygos without needing to use the Dungeon Finder. The Reins of the Azure Drake will only be available on 25-player Malygos.

Mimiron’s Head
This mount will change to be a very low drop chance when defeating 25-player Yogg’Saron with no Keepers assisting you.

Invincible
This mount will change to be a very low drop chance when defeating Heroic 25-player Lich King.

Although we have no current plans to introduce new ways to obtain the Zul’Gurub mounts, pets, and the tribute mounts, they may return should we find a place where they fit in the future.
pi_87568187
Godverdomme, ik wil de tribute to immortality mount.. deze gaan ze helemaal weghalen in Cataclysm :'( Hopelijk kunnen we in 5 weken nog iets regelen in de guild.
pi_87568313
De jankerts die nu hun account opzeggen mogen van mij ook lekker wegblijven en nooit meer terug komen. Helaas komen ze altijd met jankende potjes weer terug op de eerste dag dat cataclysm uitkomt.

Ik geef toe dat 4.0.1 niet perfect is en dat er nog een aantal fouten inzitten, maar jeetje.. wat jankt iedereen.

- Tanks schreeuwen dat ze geen agro meer kunnen houden
- Dpsers moeten hun rotation aanpassen
- healers hebben wat meer problemen met healen.

Dit is volgens mij allemaal de bedoeling van Blizzard! Dps-ers genereren nu veel meer thread en dat moet de tank goedmaken. Dps-ers hebben gewoon tunnelvisies en die blijven maar op de knoppen rammen wat ze in 3.x ook deden. Natuurlijk gaat het dan verkeerd, want ipv tanken is de tank bezig met thread zoeken.

Tanken/dps en healen was in 3.x gewoon saai. Nu is het al een stuk leuker geworden.
Dit keer zonder signature
  FOK!Babe vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:17:38 #118
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87568404
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:15 schreef Ericjuh het volgende:

Dit is volgens mij allemaal de bedoeling van Blizzard! Dps-ers genereren nu veel meer threath en dat moet de tank goedmaken. Dps-ers hebben gewoon tunnelvisies en die blijven maar op de knoppen rammen wat ze in 3.x ook deden. Natuurlijk gaat het dan verkeerd, want ipv tanken is de tank bezig met thread zoeken.

Tanken/dps en healen was in 3.x gewoon saai. Nu is het al een stuk leuker geworden.
Helemaal mee eens, ik vind het tof.
pi_87568437
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef lifeblind het volgende:

[..]

QFT! Ik pomp nu met single target er meer dps uit dan op packs, dat was altijd andersom :P
Dan heb je gewoon het AoE'en nog niet door :P
pi_87568463
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:15 schreef Ericjuh het volgende:
maar jeetje.. wat jankt iedereen.
Inderdaad ... 't lijkt wel of er veel meer jankerts zijn ineens!
Waar zou dat nou door komen?
Calm down, please!
pi_87568470
Ja precies, tanks zijn gewoon lui geworden. Ik doe prima threat hoor met m'n druid, alleen het is net iets lastiger dan alleen 2x swipe en een keertje een maul.
pi_87568633
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

je doet net of de vorige patches altijd vlekkeloos waren. 4.0.1 is volgens mij wel één van de grootste wijziging sinds de release van Wow. Volgens mij waren 2.0 en 3.0 ook niet zo intensief qua class change. Daarnaast is de patch maar een paar dagen uit en de meeste addons zijn nog niet geschikt voor 4.0.1.

als tank moet ik nu totaal wennen aan een nieuwe layout en dat is idd even naar. Straks als mijn vertrouwede UI weer terug is dan heb ik totaal geen problemen meer met tanken/healen of dpsen.
Dit keer zonder signature
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:26:12 #123
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_87568730
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

De eerder genoemde tunnelvisie en beperkte mogelijkheden om dingen breder te zien.

Ik snap niet wat iedereen moeilijk doet trouwens.

Wij hebben gisteren gewoon op een normale manier geraid en de enige reden dat we 1 boss minder op een avond dan normaal deden was dat er op council bij de tanks nogal wat gewenning nodig was bij de shadow-orb dude en het oppikken van de orbs.

DPS was hoger. Healing was hoger en als DPS had ik alleen in het begin van gevechten issues met aggro voorsprong op de tanks.

Iets dat op te lossen was door ipv na 5 seconden met je burn phase te beginnen te wachten tot er een procent of 10 van de boss afging.
pi_87568929
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies, tanks zijn gewoon lui geworden. Ik doe prima threat hoor met m'n druid, alleen het is net iets lastiger dan alleen 2x swipe en een keertje een maul.
ook geen problemen met mijn DK tank.threat houden kost (bijna) geen moeite op trash packs in heroics.

natuurlijk heb je de dps die een random mob in trash pakken en daartegen all out gaan. ja dan is het nogal logisch dat ik daar geen threat op kan houden 8)7

met mijn ret paladin 15k dps kunnen halen op deathwhisper. dat was zonder bloodlust maar wel met AW. hoogste crit=41k met TV 8-)
pi_87569138
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:50 schreef jagga het volgende:

[..]

wut? :P

hoe krijg je in godsnaam zoveel :')

Ik had 11% voor patch, en nu nog iets van 10 ofzo. :X
Geen idee -O- Ik hád 9,zoveel en toen werd het ineens veel meer :D
Maar ik heb gisteren op de bonnefooi zitten reforgen met als uitgangspunt dat 8% nog steeds cap was, dus alles ingeruild voor mastery-punten. :') Vanavond ff opnieuw dan c_/
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')