abonnement Unibet Coolblue
pi_87563926
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Zou het echt?? *O*
Volgens mij wel, deed vanochtend ook weer op random mobs crits van boven de 10k. Zal zo eens een dummie in elkaar meppen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  Redactie Frontpage vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:05:35 #52
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87563935
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:41 schreef Googolplexian het volgende:
Na 3 jaar account opgezegd.

Ik hoop dat de verantwoordelijke ontslagen wordt bij Blizz ...
:')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:08:27 #53
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_87564035
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef Googolplexian het volgende:
- bugs (addons, range, etc)
- cloth = nerf'd beyond survivability (PvP impossible)
- fully glyphed priest is nu UN-glyphed priest. Glyphs zijn vervangen door waardeloze zut waar ik nooit voor gekozen heb.
- dps is nu 1k lager (ondanks belachelijke crits van 19k)
- npc's zijn veel te sterk geworden (gaf Blizz gelukkig zelf ook al toe)
- klachten over de patch worden gecensureerd
- ze zijn nog steeds bezig met nerfen en tweaken ... patch 4.0.1 is nog lang niet af

i.p.v. 'wachten tot de expansion er is' en door dokken in de tussentijd + meer geld die kant op sluizen op 7 dec kies ik ervoor niet een spel te spelen waarvan de regels zo drastisch veranderen.

Gelukkig kun je meningen over 4.0.1 op andere locaties dan de Blizz forums vinden
:')

Aww... meneer kan geen tegenslag aan :')
pi_87564094
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:08 schreef Amnistia het volgende:

[..]

:')

Aww... meneer kan geen tegenslag aan :')
Ach gut ... mevrouw dokt graag voor tegenslagen :')
Calm down, please!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:14:49 #55
194233 Friday12
Originele kloon
pi_87564244
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:03 schreef Googolplexian het volgende:
- cloth = nerf'd beyond survivability (PvP impossible)
- dps is nu 1k lager (ondanks belachelijke crits van 19k)
Het is balanced voor lvl 85 waar je 60k+ health heb en welke class speel je aangezien bij mij mijn dps juist hoger is dan eerst
pi_87564310
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Het is balanced voor lvl 85 waar je 60k+ health heb en welke class speel je aangezien bij mij mijn dps juist hoger is dan eerst
Shadow priest (met Holy als tweede spec)

31000 hp
34000 mana
Calm down, please!
pi_87564319
Hoe dan ook, waarom een patch door onze strot duwen waar zoveel werk nog aan te doen is. :N
Altijd aan het dromen...
pi_87564324
Ik gok shadowpriest.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:19:54 #59
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87564395
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:00 schreef D-Industries het volgende:

[..]

De heirloom is was maar voor eenmalig gebruik. ;) Zou wel erg mooi zijn geweest anders.
Oh ok dat wist ik niet! Ik had begrepen dat dat voor al je chars was, had m nog nooit nodig gehad namelijk. In dat geval is t inderdaad goedkoper :)
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:23:28 #60
159966 lifeblind
pi_87564521
Jeej! Nog meer QQ over die patch :')

Vergeet niet dat heel veel mensen nog met hun oude manier van spelen nu proberen te spelen, en dat werkt vaak gewoon niet. Sommige mechanics bij bepaalde classes zijn gewoon flink aangepast, en dat is ff wennen. Ik snap ook niet dat sommige mensen zo gaan lopen zeiken over dingen terwijl ze zich blijkbaar maar half (of soms helemaal niet) ingelezen hebben over de veranderingen die er zijn nu. in /2 was 't gisteren ook een groot drama met mensen die de meest basic info vroegen die zelfs in de patchnotes staan (OMG WHERE IS MY [ability] GONE TO!!).

En ja, sommige classes zijn misschien te overpowered (de term casterclysm kwam al voorbij her en der), maar dat wordt heus nog wel rechtgetrokken hoor, duurt alleen even. Je hebt nu namelijk wel de abilities van cataclysm, maar niet de bijbehorende gear en healthpool enzo.
pi_87564883
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Ach gut ... mevrouw dokt graag voor tegenslagen :')
Dus je speelt 3 jaar lang naar volle tevredenheid. Dat is ruim 1000 dagen dat alles ok is. Dan komt er een patch uit en binnen 2 dagen heb je je account opgezegd. :D

Heel gek maar op 1 of andere manier lijk je zo echt op zo'n ragequiter. Gezeik over betalen ook. Tuurlijk is het ff balen maar geef het ff wat tijd. Zie het anders....als jij een abo hebt op een tijdschrijft. Jarenlang een schitterend blad, komt 1 x een blad voorbij wat je niet leuk vind en je zegt gelijk abbonement op?? Nee toch.....
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_87565097
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:34 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Dus je speelt 3 jaar lang naar volle tevredenheid. Dat is ruim 1000 dagen dat alles ok is. Dan komt er een patch uit en binnen 2 dagen heb je je account opgezegd. :D

Heel gek maar op 1 of andere manier lijk je zo echt op zo'n ragequiter. Gezeik over betalen ook. Tuurlijk is het ff balen maar geef het ff wat tijd. Zie het anders....als jij een abo hebt op een tijdschrijft. Jarenlang een schitterend blad, komt 1 x een blad voorbij wat je niet leuk vind en je zegt gelijk abbonement op?? Nee toch.....
3 jaar naar volle tevredenheid? Ken je me ofzo?

Zoals iemand anders perfect opmerkte op Joystiq:

quote:
Deactivated my account this morning over this patch...though not JUST this patch.

I'm sick of just getting really good at playing MY characters only to then have WoW change the rules, yet again. I wouldn't mind it if it wasn't very often, but I've respeced and regeared my Pally 7 times in just over two years...not because I wanted to do it, because they forced me to do it.

And I don't care if it takes 15 minutes or 15 hours to relearn... that's not the point. I had my characters where I wanted them... I do not WANT to change them yet again, nor am I going to do so. I want to come home after a hard day at work and just sit down and relax... not read page after page of advice and spend hours of play just to get back to where I was...if I can even do that.

Especially after reading the patch notes... talk about uni-dimensional game play..."here, this is the only way you can build it now".

So, rather than whine, voted with my feet, and going to go find a new game, though going away mad. This is where Blizz wants to take WoW, I'm not going to go, simple as that.

Hope folks who like the new system continue to do so and have a ball.
Calm down, please!
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:42:27 #63
159966 lifeblind
pi_87565182
Mja, eh... niet voor het een of het ander, maar je hoeft het niet te spelen hoor :') Het is niet verplicht door de overheid ofzo :')

(met andere woorden, als je het niet leuk vind, dan ga je maar wat anders doen :') )
pi_87565254
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:42 schreef lifeblind het volgende:
Mja, eh... niet voor het een of het ander, maar je hoeft het niet te spelen hoor :') Het is niet verplicht door de overheid ofzo :')

(met andere woorden, als je het niet leuk vind, dan ga je maar wat anders doen :') )
Ehhh ... zei ik toch? Geen QQ hier, alleen antwoorden op vragen.
Calm down, please!
pi_87565277
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:42 schreef lifeblind het volgende:
Mja, eh... niet voor het een of het ander, maar je hoeft het niet te spelen hoor :') Het is niet verplicht door de overheid ofzo :')

(met andere woorden, als je het niet leuk vind, dan ga je maar wat anders doen :') )
Dat is nou precies wat hij gaat doen. :D

Kan me goed verplaatsen in zijn frustraties. Was om dezelfde reden gestopt vorig jaar na een drastische verandering van mijn geliefde main. Toch weer terug gekomen, hoewel op een andere character. :)
Blijft een leuk spelletje, ondanks veranderingen die soms je echt (even) tegenstaan. :r
Altijd aan het dromen...
pi_87565364
Ik vind verandering in het spel juist leuk. Continu hetzelfde doen gaat vervelen.
Uitdaging erin houden, dat. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87565387
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:40 schreef Googolplexian het volgende:

3 jaar naar volle tevredenheid? Ken je me ofzo?

Dan had je het eerder moeten opzeggen.
Elk patch in welk spel dan ook levert de eerste tijd wat problemen op. Nu zo'n enorme patch gehad en na nog geen 2 dagen heb je het opgezegd, komt redelijk kortzichtig over.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_87565399
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vind verandering in het spel juist leuk. Continu hetzelfde doen gaat vervelen.
Nou ... dan mogen pionen bij schaken vanaf nu hetzelfde als een koningin.

Have fun.
Calm down, please!
pi_87565453
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:05 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Volgens mij wel, deed vanochtend ook weer op random mobs crits van boven de 10k. Zal zo eens een dummie in elkaar meppen.
Mijn cleave hit nu elk target voor 10k.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87565494
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Nou ... dan mogen pionen bij schaken vanaf nu hetzelfde als een koningin.

Have fun.
Leuk idee eigenlijk :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87565543
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:49 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Mijn cleave hit nu elk target voor 10k.
:o :o :o

omfg nu wil ik naar huis om te spelen O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87565551
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:47 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Dan had je het eerder moeten opzeggen.
Van wie moet dat?

quote:
Elk patch in welk spel dan ook levert de eerste tijd wat problemen op.
BS. Lang niet elk spel doet patches waardoor de hele gameplay verandert.

quote:
Nu zo'n enorme patch gehad en na nog geen 2 dagen heb je het opgezegd, komt redelijk kortzichtig over.
Ja, OF ik ben het zat om WEER opnieuw te beginnen. Gelukkig voor Blizz zijn er zat mensen die met een glimlach betalen om onvoorwaardelijk loyaal te blijven.

Wat moet er met WoW gebeuren voordat jij stopt?
Calm down, please!
pi_87565585
Weet nu waarom m'n dps niet OP was als firemage, ze hadden al nerfs uitgebracht. Desondanks, fire mage speelt wel leuk met nieuwe spec. Alleen jammer pyro's minder proccen, maakt de rotatie wat statischer.
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:54:09 #74
159966 lifeblind
pi_87565631
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Ehhh ... zei ik toch? Geen QQ hier, alleen antwoorden op vragen.
Mja, ga dan niet lopen janken dat 'de verantwoordelijke bij blizzard ontslagen moet worden' enzo :')

Maar goed, bij iedere grote patch zijn er wel mensen die 't spel daardoor gewoon niet meer leuk vinden, en er daardoor mee stoppen, kun je niets aan doen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:54:33 #75
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87565646
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:53 schreef Ulreazj het volgende:
Weet nu waarom m'n dps niet OP was als firemage, ze hadden al nerfs uitgebracht. Desondanks, fire mage speelt wel leuk met nieuwe spec. Alleen jammer pyro's minder proccen, maakt de rotatie wat statischer.
Ik ben maar frost gaan spelen op mn mage, was eerst pyro maar dat doet niks meer :')
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:55:53 #76
159966 lifeblind
pi_87565699
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:52 schreef Googolplexian het volgende:


Ja, OF ik ben het zat om WEER opnieuw te beginnen. Gelukkig voor Blizz zijn er zat mensen die met een glimlach betalen om onvoorwaardelijk loyaal te blijven.

Wat moet er met WoW gebeuren voordat jij stopt?
Ik ben al loyaal aan blizzard sinds Warcraft 1, ik heb alle warcraft games met liefde gespeeld. En ik stop pas met WoW als blizzard er zelf mee stopt :9
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:56:00 #77
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_87565706
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Nou ... dan mogen pionen bij schaken vanaf nu hetzelfde als een koningin.

Have fun.
_O-

Uhm zoals hierboven al gemeld het is geen verplichting om te spelen.

Het blijft mooi de mens in het algemeen zeurt graag. Hoor je iemand als blizzard iets update waar veel mensen blij mee zijn. Maar bij veranderingen begint het QQ. Een hoop mensen kunnen blijkbaar slecht tegen veranderingen. Gevalletje take it of leave it. Zeuren op de veranderingen gaat blizzard er toch niet toe zetten om wat te veranderen.

Nu zijn zelfs bij vlagen HC's weer boeiend op mijn druid tank. Onder het motto van kijken op hoeveel mobs je aggro kan houden nu swipe en maul een cd hebben.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:57:07 #78
159966 lifeblind
pi_87565751
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik ben maar frost gaan spelen op mn mage, was eerst pyro maar dat doet niks meer :')
Had voor mn mage snel een arcane spec in elkaar gedraaid, maar nog niet kunnen testen, iedere keer als ik PoM+Arc Blast doe, loop het spel vast :') Sowieso ben ik voornamelijk op mn paladin en priest aan 't klooien geweest tot nu toe.
  FOK!Babe vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:57:08 #79
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87565752
Wat ik nou niet snap hè... Stel je hebt inderdaad geen zin meer en zegt inderdaad je account op. Dat zal allemaal best maar waarom kom je dat in jezusnaam hier melden?
pi_87565783
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:56 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Zeuren op de veranderingen gaat blizzard er toch niet toe zetten om wat te veranderen.

:') Yeah right.
Calm down, please!
pi_87565824
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik nou niet snap hè... Stel je hebt inderdaad geen zin meer en zegt inderdaad je account op. Dat zal allemaal best maar waarom kom je dat in jezusnaam hier melden?
Beetje de definitie van een forum, he.
Niet iedereen lult jouw straatje in, meningen willen nogal eens verschillen.
Calm down, please!
  FOK!Babe vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:01:26 #82
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87565912
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:59 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Beetje de definitie van een forum, he.
Niet iedereen lult jouw straatje in, meningen willen nogal eens verschillen.
Ik snap dat je denkt dat je tof moet reageren ofzo en ik vind je erg stoer hoor, maar als ik kláár zou zijn met WoW zou ik persoonlijk ook het forum daarover niet meer opzoeken. Dat bedoel ik.
pi_87565916
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:59 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Beetje de definitie van een forum, he.
Niet iedereen lult jouw straatje in, meningen willen nogal eens verschillen.
Maar je zit in een subforum over iets wat je niet meer speelt. :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:03:45 #84
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_87565995
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:58 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



:') Yeah right.
ok ok, als er echt iets verkeerd gegaan is dan veranderen ze het.

Maar heb je de illusie dat ze door te zeuren de patch terug gaan draaien?

Na elke patch is er altijd wel iets wat niet helemaal werkt. Niks nieuws onder de zon. Dat de hele gameplay zou veranderen was al bekend. Je kon het zelfs al uitproberen op het PTR. Had je een hoop ellende gescheelt :P
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:07:12 #85
159966 lifeblind
pi_87566134
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:03 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Maar heb je de illusie dat ze door te zeuren de patch terug gaan draaien?

Tot op de dag van vandaag is dat met de euro ook nog niet gelukt :+
  Redactie Frontpage vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:09:05 #86
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87566206
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:07 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Tot op de dag van vandaag is dat met de euro ook nog niet gelukt :+
:D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:10:39 #87
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_87566258
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:07 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Tot op de dag van vandaag is dat met de euro ook nog niet gelukt :+
Whoooooooot is de euro ook iets vanuit blizzard. Ik zie hier een groot complot. Blizzard will rule the world :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_87566371
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:52 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Van wie moet dat?
[..]

BS. Lang niet elk spel doet patches waardoor de hele gameplay verandert.
[..]

Ja, OF ik ben het zat om WEER opnieuw te beginnen. Gelukkig voor Blizz zijn er zat mensen die met een glimlach betalen om onvoorwaardelijk loyaal te blijven.

Wat moet er met WoW gebeuren voordat jij stopt?
NIemand zegt dat je moet stoppen.....echter niemand zal je ook verplichten te spelen. Als het je al 3 jaar hoog zit dan zou het verstandiger geweest zijn om eerder te stoppen.

Ik stop als ik er geen zin meer in heb. Simpel....ga me dan niet eerst 3 jaar zitten opvreten. Bevallen deze veranderingen me niet dan speel ik 2 maanden niet. Bevalt daarna cata ook niet dan stop ik gewoon. Niet iedereen maakt er zo'n drama van als jij :)
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_87566842
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:14 schreef Tim_G het volgende:

[..]

NIemand zegt dat je moet stoppen.....echter niemand zal je ook verplichten te spelen. Als het je al 3 jaar hoog zit dan zou het verstandiger geweest zijn om eerder te stoppen.

Ik stop als ik er geen zin meer in heb. Simpel....ga me dan niet eerst 3 jaar zitten opvreten. Bevallen deze veranderingen me niet dan speel ik 2 maanden niet. Bevalt daarna cata ook niet dan stop ik gewoon. Niet iedereen maakt er zo'n drama van als jij :)
Ach lul niet ... ik zeg dat ik stop en er wordt gevraagd naar de redenen die vervolgens worden aangevallen door de Blizz-schaapjes. Niks geen drama en het boeit me verder ook geen kont.

Er is trouwens ook nog een grijs gebied tussen iets 3 jaar op zitten vreten en iets ineens klote vinden.


quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:03 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

ok ok, als er echt iets verkeerd gegaan is dan veranderen ze het.

Maar heb je de illusie dat ze door te zeuren de patch terug gaan draaien?

Na elke patch is er altijd wel iets wat niet helemaal werkt. Niks nieuws onder de zon. Dat de hele gameplay zou veranderen was al bekend. Je kon het zelfs al uitproberen op het PTR. Had je een hoop ellende gescheelt :P
Ik heb helemaal geen illusies dat ze een patch gaan terugdraaien. Ik weet ZEKER dat ze niet wegkomen met bepaalde beslissingen.

quote:
We made many changes yesterday. A lot of these were bug fixes, and many bug fixes will affect damage one way or the other. So just because you don’t see a specific change referenced below, doesn’t mean it didn’t change.
With that said, here are the specific changes we made in reference to my previous post:
1) We buffed the base points and coefficients of many warrior dps abilities. We didn’t do as much to tanking abilities.
We buffed the base points and coefficients of many Ret abilities.
We buffed the base points and coefficients of many Feral cat abilities.
2) We lowered the base points and coefficients of many mage abilities, but lowered Fire more than the other two.
3) We nerfed Shadow Word: Death, but it is possible we didn’t nerf it enough. It should not be Shadow’s biggest spell.
4) We returned Searing Pain’s damage to its 3.3.5 levels.
5) We increased the benefit of resilience by 50% for players level 80 and below. The tooltips will probably not reflect this change
En er zal nog wel het e.e.a. getweaked worden.

PTR zegt niets ... zoals mensen hier al eerder zeiden : patch 4.0.1 is gebalanceerd op lvl 85.
Meteen de reden dat je geen PTR'ers hoorde klagen.

Gelukkig was het antwoord op de support ticket een stuk eerlijker, opener en realistischer dan de meningen hier. Medewerkers van Blizz durven kennelijk wel toe te geven dat er fouten zijn gemaakt en dat ze keihard aan het werk zijn om die fouten recht te trekken.
Calm down, please!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:31:00 #90
194233 Friday12
Originele kloon
pi_87566890
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Het is balanced voor lvl 85 waar je 60k+ health heb en welke class speel je aangezien bij mij mijn dps juist hoger is dan eerst
Ik heb het ook over op lvl 85 he daar zijn de health/mana pools aanzienlijk groter ;)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:32:45 #91
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87566932
straks de dps kant van mij warrior weer eens uit de kast trekken.

Wat wel klote is.

Ik gebruik momenteel mijn dps spul met reforged stats(naar parry+dodgerating) om te tanken.

Houd dus in dat ik alles weer moet reforgen, en die belachelijike hitcap moet zien te halen...

27% nodig voor fury.. ;(

Houd in dat ik niet heel veel crit meer overhoud.. ;(

Nja ik test de boel vanavond wel, maar volgens mij is het nog lang niet wat het was ;(
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:33:27 #92
159966 lifeblind
pi_87566953
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:29 schreef Googolplexian het volgende:

Gelukkig was het antwoord op de support ticket een stuk eerlijker, opener en realistischer dan de meningen hier. Medewerkers van Blizz durven kennelijk wel toe te geven dat er fouten zijn gemaakt en dat ze keihard aan het werk zijn om die fouten recht te trekken.
Dat wordt hier toch ook gezegd? :P Ik vind 2 dagen te kort voor mijzelf om een duidelijk antwoord te geven op wat ik van de patch vind. Maar tot nu toe: het bevalt me eigenlijk allemaal wel. Natuurlijk zijn er dingen die nog niet werken zoals het hoort maar ach, komt vanzelf denk ik wel.
pi_87567014
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:33 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Dat wordt hier toch ook gezegd? :P Ik vind 2 dagen te kort voor mijzelf om een duidelijk antwoord te geven op wat ik van de patch vind. Maar tot nu toe: het bevalt me eigenlijk allemaal wel. Natuurlijk zijn er dingen die nog niet werken zoals het hoort maar ach, komt vanzelf denk ik wel.
Pracht opmerking op de wow-forums:

quote:
This patch feels like I'm on the PTR, except paying to test it out.

Sure, patch day. Things won't work well, things never do. But most of these bugs were in the PTR, reported and STILL the patch gets pushed through and passed.
Calm down, please!
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:39:17 #94
159966 lifeblind
pi_87567102
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:36 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Pracht opmerking op de wow-forums:
[..]


En je punt daarmee is?

(dat er dus meer mensen mijn mening delen... daar was ik al achter -.-)
pi_87567215
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:39 schreef lifeblind het volgende:

[..]

En je punt daarmee is?

(dat er dus meer mensen mijn mening delen... daar was ik al achter -.-)
Sorry, maar dat ga ik dus echt niet voorkauwen :{w
Calm down, please!
pi_87567282
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:32 schreef jagga het volgende:
straks de dps kant van mij warrior weer eens uit de kast trekken.

Wat wel klote is.

Ik gebruik momenteel mijn dps spul met reforged stats(naar parry+dodgerating) om te tanken.

Houd dus in dat ik alles weer moet reforgen, en die belachelijike hitcap moet zien te halen...

27% nodig voor fury.. ;(

Houd in dat ik niet heel veel crit meer overhoud.. ;(

Nja ik test de boel vanavond wel, maar volgens mij is het nog lang niet wat het was ;(
Ik zat gisteren al aan 21% vóór de reforge, dus dat moet wel lukken toch? :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87567430
Wat wel jammer is aan dat reforgen, "vroeger" moest je nog een beetje puzzelen, regemmen, enchanten etc om aan je hit en expertise cap etc te komen. Nu kom je er niet aan, reforge en klaar. Maakt het imo net iets té makkelijk.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:50:46 #98
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87567439
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik zat gisteren al aan 21% vóór de reforge, dus dat moet wel lukken toch? :Y
wut? :P

hoe krijg je in godsnaam zoveel :')

Ik had 11% voor patch, en nu nog iets van 10 ofzo. :X
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:51:08 #99
159966 lifeblind
pi_87567451
Is dat reforgen nu niet maar tijdelijk om te zorgen dat je je WotLK gear naar het nieuwe systeem kan omzetten? Lijkt me eigenlijk van wel namelijk.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:51:55 #100
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_87567483
Google je bent gewoon nogal een zeikerd...

Ik ben blij met de nieuwe patch, het maakt alles weer eens een beetje anders en ik vind het zelf wel lekker dat sommige veranderingen doorgevoerd zijn

Maar goed, ik heb alleen mij mage nog maar gespeeld, en met 84K crits is het toch wel grappig spelen.

Ze hebben alleen mijn AOE een goede nerf gegeven maar daar kan ik verder ook wel mee leven.

Mijn DPS op Putricide was over het hele gevecht genomen 4.5K hoger.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')