quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:19 schreef MeraViglioSa het volgende:Ik snap niet zo goed waar iedereen over QQ't.
Gisteren voor het eerst gespeeld met de patch, en ja er waren wat bugs en ja mijn damage is wat minder, maar ik moet zeggen, ben echt blij met alle verbeteringen in de gameplay!

Heft van m'n addons heb ik niet meer nodig, en ik vond het opnieuw inrichten van mijn char leuk om te doen.
Wel benieuwd of de hit- en expertise cap (voor fury warrior in mijn geval) hetzelfde is gebleven, iemand daar iets over gelezen?
Misschien heb je hier iets aan?
ElitistJerksOn topic:
Gisteren ook voor het eerst ICC geraid sinds patch release. Ging niet bepaald van een leien dakje zoals normaal. Als Discipline Priest merk ik dat ik nu meer aan het flash healen ben dan voorheen. Shielden voelt veel trager aan, en iedereen lijkt meer damage te vangen?
Klein tipje dat ik overigens met jullie wil delen:
Als je gebruik maakt van de Curse client is het handig om je voorkeuren voor release state te veranderen op: Alpha, zodat je gelijk aan de slag kan gaan met een werkende versie van je geliefde addon die het wellicht nu niet doet.
• In tools naar options gaan
• Games & Addons tab
Addons settings: Release Preference:
op alpha zettenDaarna op "Reset All" klikken.
Curse Client opnieuw opstarten en je krijgt nu regelmatig de allerlaatste updates binnen van je addons.
Wel in alpha release state maar goed, het is een update.
[ Bericht 2% gewijzigd door D-Industries op 15-10-2010 09:42:42 ]