ff zn email checkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:19 schreef De-Hamster het volgende:
Hehe idd, wat was die vincent aan het doen, ben je je wijf aan het geven ga je om de 5 minuten op je laptop kijken.
fokkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:19 schreef De-Hamster het volgende:
Hehe idd, wat was die vincent aan het doen, ben je je wijf aan het geven ga je om de 5 minuten op je laptop kijken.
en dat terwijl ze 3x zoveel weegtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die vriendin van barbie scoort meer op 1 avond dan de rest in heel de vakantie
Zijn twitter is nu ook MC Matsoe Matsoe, dus gaat die maybe toch nog niet weg?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:47 schreef Waalwijker het volgende:
Op 0:34: 'MC' Matsoe Matsoe en DJ Tony Star.http://youtu.be/YD89aNftCoQ
Matsoe Matsoe die gaat MC'en.
Onbegrijpelijk dat zo'n Jokertje nog helemaal niks aan de haak heeft geslagen. Van hem had ik de hoogste verwachtingenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die vriendin van barbie scoort meer op 1 avond dan de rest in heel de vakantie
Chicks verstaan hem nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zo'n Jokertje nog helemaal niks aan de haak heeft geslagen. Van hem had ik de hoogste verwachtingen
Joh, serieus?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:28 schreef Beach het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen over de geaardheid van Jokertje.
Hoe hij over vrouwen praat lijkt bijna te geforceerd; inclusief het consequent niet scoren.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:47 schreef Waalwijker het volgende:
Op 0:34: 'MC' Matsoe Matsoe en DJ Tony Star.http://youtu.be/YD89aNftCoQ
Matsoe Matsoe die gaat MC'en.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Joh, serieus?Als je die gast daar ziet lopen met z'n bloesje open tot z'n navel, dan lijkt hij toch zo nicht als wat.
Check even het vorige topic.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
Hoe komen jullie aan de MP4-link van oh oh cherso?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |