Hebben we het hier inderdaad vaker over gehad, maar ben het met je eens wat betreft de muziek. Helaas kan het niet want de luistercijfers - die gewoon erg goed zijn - wegen zwaarder, denk ik. Meestal is de reclame in de zomer/voorjaar? wat korter en deze periode schijnbaar weer wat langer t.o.v. de eerder genoemde periode. Wsl. voldoet het qua lengte aan de wetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Beetje raar voor een publieke zender, snap best dat je meer inkomsten wilt, maar je kan gewoon bijna een extra plaat draaien. Ik vind 3fm sowieso wat commercieler geworden, maar dat is volgensmij al vaker geroepen in dit topic. Ze zouden wat meer muziek uit 3voor12 radio moeten uitzenden :p
dan geef mij die tieten maar! heb ik meer meequote:
trusten!quote:
Ja zien, dat kan ik ook. Het gaat om hebbenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie nu wel een paar
[ afbeelding ]
De combinatie helpt meestal met beidequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan geef mij die tieten maar! heb ik meer mee
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja zien, dat kan ik ook. Het gaat om hebben
volyoghurbaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie nu wel een paar
[ afbeelding ]
de reclameblokken mogen (net als bij TV) maximaal 12,5 minuut per uur duren. Bij de NPO is het zo dat het alleen voor en na het nieuws reclame mag worden uitgezonden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hebben we het hier inderdaad vaker over gehad, maar ben het met je eens wat betreft de muziek. Helaas kan het niet want de luistercijfers - die gewoon erg goed zijn - wegen zwaarder, denk ik. Meestal is de reclame in de zomer/voorjaar? wat korter en deze periode schijnbaar weer wat langer t.o.v. de eerder genoemde periode. Wsl. voldoet het qua lengte aan de wet
Mwa, Coen en Sander bijvoorbeeld draaien bijvoorbeeld vaak zat Nick en Simon en Jan Smit. Ik merk gewoon dat ik de laatste tijd steeds vaker een andere zender of mijn eigen muziek opzet, terwijl nog niet zo lang geleden 3fm de hele dag op had staan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
even heel stom van mij gedacht misschien, maar zou het niet kunnen dat niet3fm commerciëler is geworden, maar de hitlijst steeds alternatiever?
*drinkt geen bier en heeft geen tieten* met die laatste in handen zou ik tevreden zijn. bier hoef ik echt nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
De combinatie helpt meestal met beide
Dat dus, was even de specifieke nummers kwijt, maar 12.5 minuut inderdaadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de reclameblokken mogen (net als bij TV) maximaal 12,5 minuut per uur duren. Bij de NPO is het zo dat het alleen voor en na het nieuws reclame mag worden uitgezonden.
thanks! ff regelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je moet je sig es aanpassen, Timo. Link werkt niet meer.
Och, het werkt nogquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je moet je sig es aanpassen, Timo. Link werkt niet meer.
hij zit vrijdag 2 keer. heerlijke radiodag dat....jammer van fart falers ertussendoor, maar kan ik ff boodschappen doen enzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:17 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Mwa, Coen en Sander bijvoorbeeld draaien bijvoorbeeld vaak zat Nick en Simon en Jan Smit. Ik merk gewoon dat ik de laatste tijd steeds vaker een andere zender of mijn eigen muziek opzet, terwijl nog niet zo lang geleden 3fm de hele dag op had staan.
Vind het sowieso jammer dat Rob weg is tussen de middag, kon daar uren naar luisteren :p.
Ja, eigenlijk is het van 2 uur 's middags tot 7 uur 's ochtends alleen maar leuk. Behalve dat ene uurtje, maarja, komt wel goed uit ook haha.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij zit vrijdag 2 keer. heerlijke radiodag dat....jammer van fart falers ertussendoor, maar kan ik ff boodschappen doen enzo
wie kan daar een Fok-proof avatar van maken??quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wie kan daar een Fok-proof avatar van maken??
Vanwege Elmo natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |