Als alles eenmaal klaar is wel ja :pquote:
En ik dacht dat wij vrouwen konden zeuren...quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:31 schreef Rave_NL het volgende:
Mijn zondagavond is heilig!
Nog erger is dat ik straks eerst bij de ene kazerne wat op moet halen om tig duzend kilometer verderop op de andere kazerne te melden om vanuit daar morgenochtend weer een dag in de bus mag zitten..
Jij begint al te zeuren om een kleedlokaaltje!quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
En ik dacht dat wij vrouwen konden zeuren...
Geloof mij, ben er niks bij!
Nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij begint al te zeuren om een kleedlokaaltje!
Ik durf er geld op te verwedden dat jij er ook last van gaat krijgen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
En ik dacht dat wij vrouwen konden zeuren...
Geloof mij, ben er niks bij!
Twee dingen die ik NOOIT in een zin had verwachtquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet, ik vroeg alleen of die aanwezig was!
Wel begrijpend lezen meneer de marinier
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:15 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Twee dingen die ik NOOIT in een zin had verwacht
Vind je ook wel aardigquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:15 schreef Rave_NL het volgende:
En ik zit niet te zeuren, ik zit te pijpzeiken.
Wel goed interpreteren, mevrouwtje burger!
Das booring..quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:21 schreef hoogvlieger het volgende:
moet als huiswerk een presentatie maken over de werking van de glock 17
Dat is niet saai.quote:
Ik zit als weekendopdracht mijn eigen chestrig te costumizen met stuff van ze intzernet!quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:21 schreef hoogvlieger het volgende:
moet als huiswerk een presentatie maken over de werking van de glock 17
Ik spreek jou nog wel als je voor de tiende keer acher elkaar die buks uit elkaar mag halen omdat er ergens nog een beetje kruitslijm zit.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:09 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dat is niet saai.
Wapens, dingen die boem doen.
![]()
Als jij dat al saai vind ga jij een kuttijd krijgen op de KMS denk ik.
Omdat ik het saai vind zal ik meteen een kut tijd krijgen op de KMS...quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:09 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dat is niet saai.
Wapens, dingen die boem doen.
![]()
Als jij dat al saai vind ga jij een kuttijd krijgen op de KMS denk ik.
Ach, als alles goed gaat mag ik over 2 jaar een functie doen waarbij mierenneuken verplicht is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:30 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ik spreek jou nog wel als je voor de tiende keer acher elkaar die buks uit elkaar mag halen omdat er ergens nog een beetje kruitslijm zit.
is niet saai, maar de laatste keer dat ik een powerpoint heb gemaakt is denk ik in de 4e klas geweest ofsoquote:
zit zelf nog te wachten op 2 paar grimlocks. En we mogen onze OPS-vesten nog niet aanpassenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zit als weekendopdracht mijn eigen chestrig te costumizen met stuff van ze intzernet!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:43 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
is niet saai, maar de laatste keer dat ik een powerpoint heb gemaakt is denk ik in de 4e klas geweest ofso
Dat zou focking mooi worden...quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
zit zelf nog te wachten op 2 paar grimlocks. En we mogen onze OPS-vesten nog niet aanpassenzelfs alle magazijntasjes motte bij iedereen op de zelfde plek hangen. Die diemaco tasjes hangen bij ons nu links onder op het vest, lekker rot plek als je ze ook met je linker hand pakt.
Merkte dat bij oefeningen in NL er af en toe op gehamerd werd dat er toch weer twee veldflessen mee moesten in je rig, en die capaciteit had ik niet zonder gebruik te maken van de zakjes van de baas..quote:
Omdat er twintig jaar geleden ook geen commerciele handel in was lijkt mij.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Om heel eerlijk te zijn, ik snap niet waarom jullie zoveel geld en moeite steken om de spullen op "de man" te hebben. Misschien ben ik oud aan het worden, misschien zie ik zaken verkeerd, maar dat gedoe met rigs, pouches, webbings etc.........hoe deed men dat dan 20 jaar geleden? Juist ja, zonder problemen.
Gewoon spulletjes van de baas gebruiken, met hier en daar een enkele aanpassing voor eigen gebruiksgemak.
Klopt, dat was eigenlijk ook het enige echte "laffe" ding wat ik had aangeschaft.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat er twintig jaar geleden ook geen commerciele handel in was lijkt mij.
Als ik het goed begrepen heb waren de enige betaalbare laffe items zaken als bijvoorbeeld de peak-one brander vanwege de outdoorcommunity...
Die had jij toch zelf ook aangeschaft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |