Nachtdienst. Dus beide opties zijn mogelijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:01 schreef m.k het volgende:
hey cobra, jij was ook laat gister? of was het vroeg?
Ik ken iemand die met je mee gaatquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:33 schreef Rave_NL het volgende:
Nieuw maffiaspel begint over een paar dagen, gaarne hier weer aanmelden als interesse: Het Grote Fok! Maffia Spel #32 Het dorp heeft gewonnen...
Ik ben er helaas niet bij deze keer, ik ben komende anderhalve maand 5 weken weg!
is dat nou leuk eigenlijk, nacht dienst?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nachtdienst. Dus beide opties zijn mogelijk.
Ik doe precies het zelfde werk als overdag. Maar dan in het donker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:12 schreef m.k het volgende:
[..]
is dat nou leuk eigenlijk, nacht dienst?
Niet eerst even een slaapmutsje?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:36 schreef Iska het volgende:
beetje teveel baco's op dus 'k maar eens proberen te pitten
Weltrusten dan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:45 schreef Maitje het volgende:
Ik houd het ook voor gezien. Hoop dat het morgen toch wat beter weer is dan vandaag...
quote:
Uw optrekje is goedgekeurd! En uw bed slaapt verrekte fijn!quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, net wakker geworden in mijn eigen onderkomen te Breda. Nu ff een koffie en een peuk.
Ja, bed slaap echt heerlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uw optrekje is goedgekeurd! En uw bed slaapt verrekte fijn!
Jezelf zondagavond moeten melden..quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:32 schreef Maitje het volgende:
Hebben mensen nog leuke plannen voor vaandaag?
Waarom moet je je melden dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jezelf zondagavond moeten melden..
mijn vrije zondag, wat doe je!
Ik gok dat hij dicht genoeg bij Doorn woont om altijd 's ochtends rustig te kunnen vertrekken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom moet je je melden dan?
Als ik de keuringen door ben, kan ik ook elke zondagavond richting weert vertrekkken, zo erg is dat toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |