quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Haai schatje!
*staat klaar met pantoffels, glas cognac en een goede sigaar...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Voorzover ik mij kan herinneren vullen zij het registratienummer voor je in. Hoef je niks mee te doen dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:16 schreef Maitje het volgende:
Ik vind het overigens wel slecht dat ze niet even vermelden wat dat registratienummer inhoud. Ik als niet wetende snapt er dus niets van en ik vul dan m'n burgerservicenummer in.
Naja, anders bel ik maandag ff met dat contact bureau, is het ook weer opgelost!
* Maitje is heul makkelijk
Ja idd, daar was ik dus ook achter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:48 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Voorzover ik mij kan herinneren vullen zij het registratienummer voor je in. Hoef je niks mee te doen dus.
Ik en m'n vrienden zeggen altijd mogge, zelfs met proosten.. Komt van , geloof ik.quote:
Dat gaat wat ver maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zoveel mee heb. Of dat door stad of door Fransen in het algemeen komt is een andere discussie...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:52 schreef Vronsky het volgende:![]()
(Parijs is wel een kutstad, maar goed, veel plezier daar.)
Eerst hebben we cobra in schotland.. --> jaloersquote:
Wat voor spannende dingen ga jij doen, ouwe zwemmert?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:33 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben er helaas niet bij deze keer, ik ben komende anderhalve maand 5 weken weg!
Whehe ouwe zwmmertquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:58 schreef Vortix het volgende:
[..]
Wat voor spannende dingen ga jij doen, ouwe zwemmert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |