SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef Rave_NL het volgende:
Yep, op het excercitieterrein in de regen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnx
Er was eens....
Minimaal 12 minuten knallen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:30 schreef Maitje het volgende:... nee die plakkerds moeten er gewoon goed op zitten en een tshirt gaat storen..
hmmm raar, ik geloof dat ik gewoon in mn t shirt gefietst hebquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:30 schreef Maitje het volgende:... nee die plakkerds moeten er gewoon goed op zitten en een tshirt gaat storen..
Jij bent ook geen vrouw.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:09 schreef Remco026 het volgende:
[..]
hmmm raar, ik geloof dat ik gewoon in mn t shirt gefietst heb
Er stond in de "brochure" dat je niet met een tshirt aan kon, en mannen met een ontbloot bovenlijf. Dus...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:09 schreef Remco026 het volgende:
[..]
hmmm raar, ik geloof dat ik gewoon in mn t shirt gefietst heb
Staat die vacature wel open?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:23 schreef Vronsky het volgende:
http://solliciteren.werke(...)/bb/?p=functie&f=487
Fuck it, ik ga maandag hierover bellen.
![]()
Wish me luck!
Idd. Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:42 schreef Vronsky het volgende:
Min of meer, er is een bizar tekort aan ruimers.
Maar: Niet geschoten is altijd mis.
Jouw functie staat toch ook niet in de vacaturebank?
Denk dat dit z'n beetje de enige functie bij de Landmacht is waar je aardige baangarantie hebt, flink salaris en ook nog mooie doorgroeimogelijkheden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:23 schreef Vronsky het volgende:
![]()
Wish me luck!
Ik zal voor je duimenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:23 schreef Vronsky het volgende:
![]()
Wish me luck!
Sportbh aan en knallen! Ze hebben vast wel eens eerder tieten gezienquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Er stond in de "brochure" dat je niet met een tshirt aan kon, en mannen met een ontbloot bovenlijf. Dus...
Staat daar niet iets bij van alleen als je al in dienst bent?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:56 schreef Maitje het volgende:
Nog een vraag: ik moet op die papieren een registratienummer opschrijven..ik weet begod niet hoe ik daar aan kom of ken vinden! Weet iemand dat?
Ow ga zo in m'n bh fietsen, maar goed ik weet dit nu dus ga dan toch even de stad in voor een sportbhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:48 schreef EllaN het volgende:
[..]
Sportbh aan en knallen! Ze hebben vast wel eens eerder tieten gezienen als ze raar gaan doen, klaag je ze aan en ben je ook rijk. Komt hoe dan ook goed
.
Nee is niet alleen voor militairen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Staat daar niet iets bij van alleen als je al in dienst bent?
En je burger 'registratienummer' is je sofinummer.
Als je een vent ben heb je dat al omdat je altijd opgeroepen kan worden voor de dienstplicht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:56 schreef Maitje het volgende:
Nog een vraag: ik moet op die papieren een registratienummer opschrijven..ik weet begod niet hoe ik daar aan kom of ken vinden! Weet iemand dat?
Ik wil ook echt niet weten hoeveel geld het kost om een explosievenruimer op te leiden.. als je er al naar kijkt dat het +- 7 jaar duurt voordat je van je ruimer-Junior status af bent.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:14 schreef Schild het volgende:
[..]
Denk dat dit z'n beetje de enige functie bij de Landmacht is waar je aardige baangarantie hebt, flink salaris en ook nog mooie doorgroeimogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |