Karmozijn rood...quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, ben nu klaar met verven. Wat een klus als je vrijwel niks hebt, en moet improviseren. Maar goed, daarom heb ik niets voor niets die rode baret eens verdient. dus ............
Omdat Rave er niet is zal ik het maar voor hem zeggen; die rode baret maakt vast een uitstekende kwast...quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, ben nu klaar met verven. Wat een klus als je vrijwel niks hebt, en moet improviseren. Maar goed, daarom heb ik niets voor niets die rode baret eens verdient. dus ............
Ziet er weer helemaal peppie uit!!
Omdat ik zit te vervenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:07 schreef Maitje het volgende:
Moguh! Wat zijn jullie stil deze ochtend!
Kater etc...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:07 schreef Maitje het volgende:
Moguh! Wat zijn jullie stil deze ochtend!
Jawohl!quote:
Op dinsdag?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:54 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Kater etc...![]()
EllaN: als je een anarchist of ander gespuis raakt krijg je extra bonuspunten.
DETAILS. GO GO GO.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Thanks allemaal!!
Jullie hebben denk ik geen flauw benul wat ik hopelijk kan gaan doen
Ben in de running voor een job bij de NS.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
DETAILS. GO GO GO.![]()
En Iska: Ja, op een Dinsdag.. ben er niet echt trots op.
Ahquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben in de running voor een job bij de NS.
En wel als medewerker Service en Veiligheid. Kortom zoiets als de oude Spoorweg-Politie.
Hahahaha, nou, zo erg zal het ook weer niet zijn hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:45 schreef hcwp het volgende:
Dus als ik binnenkort met mijn poten op het bankje zit, en je een grote mond geef, trek jij je jasje uit, en zien we een volledig omgehangen oud-lmb-er?
S&V medewerkers zijn wel nuttig hoorMet name als je bijvoorbeeld met koninginnedag 's nachts gaat treinen staan die dingen helemaal op hun kop... Dan kan een team S&Vers vast uitkomst bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |