Klopt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet, jij hebt geen recht op zeiken.
Ik wil best komen, maar ik heb een hekel aan de Stairway.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef Jotcha het volgende:
Wij komen toch naar do toe ipv andersom?
Surprise buttseqcks!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef Jotcha het volgende:
Wij komen toch naar do toe ipv andersom?
Doet een suggestiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik wil best komen, maar ik heb een hekel aan de Stairway.
Zoek iets met goedkope drank ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef RenRen- het volgende:
Het is, imho, een van de beste meetplekken. Je kunt er tenminste praten, tot een uur of 11.
Er zijn genoeg leuke tenten, maar de meesten van de PUB-ers houden daar weer niet van.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Doet een suggestieik kan trouwens stationhangen en evt mijn vrijdagochtend missen mocht het op donderdag zijn
Tuurlijk welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke tenten, maar de meesten van de PUB-ers houden daar weer niet van.
Dan duik je de Monza of de Beurs in.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tuurlijk welnijmegen meet was ook tof
En dat is?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan duik je de Monza of de Beurs in.
Een huis bij iemand?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zoek iets met goedkope drank ofzo
Nog nooit geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |