quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:46 schreef honderdprocentjes het volgende:Ik kan niet echt een conclusie vormen uit wat als 'normaal' word beschouwd door 16 jarige meisjes. Iemand? En, hoe scheer je het? Ik heb een scheerapparaat, maar dat is pijnlijk en werkt niet echt goed denk ik.. En waarmee knip je? Nagelschaartje ofzo?
Dat hangt dus af van hoeveel ervaring de 16 jarige meid in kwestie heeft met mannen. Dus als jouw vriendin nog maagd is (en verder niet aan andere lullen heeft lopen sjorren) zou ik me geen zorgen maken. Maar onderhand heb ik het gevoel dat je zelf meer interesse in je eigen lul hebt dan zij.
Scheren? Dit hangt erg af van jouw anatomie en behaardheid. Als je aardig wat ontwikkeling hebt (borstkast, buik etc) dan zou ik niet alles eraf gooien want dat ziet er alleen maar maf uit. Maar ben je van nature niet zo dan kan je alles er net zo goed afmikken. Zolang je er maar verzorgd uit ziet is het belangrijkste,
Voor de schaamstreek kan je een trimmer gebruiken, maar bij de ballen is dat heel lastig zo'n ding goed te manoeuvreren zonder je zak in de mesjes te krijgen (ja, auw, ervaring). Hiervoor zou ik een wegwerpmesje gebruiken. Eerst een beetje kortwieken met een klein schaartje (kijk voor de lol eens bij de drogist voor alle benodigdheden), daarna even goed onder een warm tot hete douche wassen. Hierna de boel insmeren met scheerschuim en het mesje goed warm maken, en dan rustig aan scheren. Daarna goed afspoelen, afdrogen, en na controle het mesje wegflikkeren.
Dus gewoon nat scheren voor het gezicht, maar dan in je kruis.