Wat schattig, hij zit nog in de ontkenningsfasequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik al jullie educated "disses" correct afgewuifd![]()
Of heb je oogkleppen op fwa
FWA ?????quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jouw naam op fok is toch ook engelsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef 045represent het volgende:
[..]
kiek um goan!
hij gebruikt zelfs engelse woorden, wat issie toch een schattig nerdje he
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
PoepProducer is in rl natuurlijk geen nerd maar een grote vechtersbaas met bazen vrienden
FWA is of wat?quote:
Wat doet deze serieuze reactie in dit topic?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef Untiteld het volgende:
Wilders is zelf half indo, waar 90% van de bevolking moslim is, daarom blondeert hij zichzelf.
Ik heb zelf niks tegen moslims in het algemeen, wel tegen de rel schoppers en terroristen, waar er veel van moslim zijn. Maar ondanks dat heb ik geen vooroordeel over alle moslims.
Ik las alleen de eerste paginaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat doet deze serieuze reactie in dit topic?
Dat vroeg ik me ook al af. Eigenlijk was ik al lang vergeten waar dit topic eigenlijk over gingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.quote:
Ik dacht bij mijzelf, die heeft page 2 niet gelezen xDquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
maar ik ben geen 13 en heb geen kijk-mij-cool-zijn-met-mijn-2-vwo-en-wat-ik-allemaal-weet-van-politiek egoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jouw naam op fok is toch ook engels![]()
045represent gebruikt zelfs engelse woorden in zijn fok naam, wat issie toch een schattig nerdje he
En dan zeggen dat ik oogkleppen op heb?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
daarom moet ook dat kickje naar R&P komenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Wat schattig, hij zit nog in de ontkenningsfase
mijn naam is spaans, wat ben ik ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
045represent gebruikt zelfs engelse woorden in zijn fok naam, wat issie toch een schattig nerdje he
Wat heb jij toch met usernames?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Te laat, ik had hem al opgeslagen, resultaat mag er wezen al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef PoepProducer het volgende:
TS heeft zijn foto's toch maar verwijderd
Een mongoolquote:
Hahahah ooh ik zie hem nu pasquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef retuow82 het volgende:
Ik dacht dat we plaatjes van TS gingen bewerken.... Ben ik net goed bezig geweest gaan we alleen maar door met woorden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |