hij zit al op vwo2 man! hij weet echt wel wat hij doet en hij heeft ook nog een duidelijke politieke visie en matties waarmee hij gaat winkelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Maar even serieus, je zet nu foto's van jezelf, je huis, je beste vriend de blauwe bal, je voetbal team (s.c.s Susteren?) op internet. Stel je voor dat er een negert pedofiel met een zwarte mamba van 35 cm dit topic zit te lezen. Dan wens ik je heel veel succes

nee ik ben toen gaan wielrennen, een deel van het team ga ik nog steeds veel mee omquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
Was je te slecht, uit team gepest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oei, ik weet zeker dat hij zich nu ellendig voelt! Een 13 jarige nerd die te achterlijk is om te snappen dat hij een sociale stoornis heeft daagt hem uit. Kom op manquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
Was je te slecht, uit team gepest

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:46 schreef 045represent het volgende:
[..]
nee ik ben toen gaan wielrennen, een deel van het team ga ik nog steeds veel mee omOei, respect, wielrennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')

oei, respect, 13-jarige nerdjes die denken iets van politiek af te weten en dat op internet gaan zetten samen met fotos van zichzelf, huis en beste vriend de blauwe balquote:

Wielrennen is cool man.quote:

Oei, respect, vwo 13 jaar vechten foto's van jezelf op internet zetten en nog echt geloven dat je een baas bent ook. Zie je zelf nou echt niet in dat je gewoon een debiel bent?quote:

Iemand proberen uit te schelden/dissen/uit te lullen door hem nerd te noemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef 045represent het volgende:
[..]
oei, respect, 13-jarige nerdjes die denken iets van politiek af te weten en dat op internet gaan zetten samen met fotos van zichzelf, huis en beste vriend de blauwe bal

eindelijk iemand met een gezond verstandquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:47 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Daar ben ik het 100% met je eens

Oei, respect 13 jarig jochie dat om 10 uur naar bed moetquote:

ik scheld je niet uit, ik diss je niet, ik lul je niet eruit. IK SPREEK DE WAARHEID!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Iemand proberen uit te schelden/dissen/uit te lullen door hem nerd te noemen

Half 11, moet morgen niet vroeg opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef Starm het volgende:
[..]
Oei, respect 13 jarig jochie dat om 10 uur naar bed moet

Wat is wel een goede sportquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Lokow het volgende:
[..]
eindelijk iemand met een gezond verstand
 ? Als je nu hetzelfde antwoord als wat ik denk, dan dan dan.. Dan mag ik je
? Als je nu hetzelfde antwoord als wat ik denk, dan dan dan.. Dan mag ik je   

Nee want jij bent nog geen 300x gedist in dit topicquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Iemand proberen uit te schelden/dissen/uit te lullen door hem nerd te noemen

basketball, american footbalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Wat is wel een goede sport? Als je nu hetzelfde antwoord als wat ik denk, dan dan dan.. Dan mag ik je
 (als vechtsporten niet meetelen)
 (als vechtsporten niet meetelen)

1 uurtje eraf.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
Half 11, moet morgen niet vroeg op

dan mogen we nog maar 40 minuutjes fokken met onze grote vriend nerdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef Starm het volgende:
[..]
1 uurtje eraf.
Uit mijn schooltijd weet ik nog dat iedereen daarover loog

Jij leest mijn gedachtesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:51 schreef Lokow het volgende:
[..]
basketball, american footbal(als vechtsporten niet meetelen)

Tot nu toe heb ik al jullie educated "disses" correct afgewuifdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nee want jij bent nog geen 300x gedist in dit topic

Te laat, ik had hem al opgeslagen:quote:

PoepProducer is in rl natuurlijk geen nerd maar een grote vechtersbaas met bazen vriendenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Jij leest mijn gedachtes
Basketball, kickboksen, MMA. Ik mag jou wel

kiek um goan!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik al jullie educated "disses" correct afgewuifd
Of heb je oogkleppen op fwa

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |