In het nieuwe topic nog wel Eliesquote:
Kotsende kat goed genoeg voor je?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb jullie bemoedigende en lieve woorden met een mental note genoteerd. Hiervoor mijn dankGaan we het nu weer over de belangrijke dingen in het leven hebben!
Iemand nog een vies onderwerp?
APK heeft wuivende kinderhandjes vrees ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb jullie bemoedigende en lieve woorden met een mental note genoteerd. Hiervoor mijn dankGaan we het nu weer over de belangrijke dingen in het leven hebben!
Nou, ik poste net iets over APK's korte beentjes in relatie tot de vinger in z'n reet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik overweeg verkering met je te vragenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef oh-oh het volgende:
In het nieuwe topic nog wel Elies![]()
Ik ben trots op je, ben jij trots op mij?
Ik moet misschien zo schijten. Foto?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
Ow, mjammiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Strega het volgende:
Nou, ik poste net iets over APK's korte beentjes in relatie tot de vinger in z'n reet.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik overweeg verkering met je te vragen
Oprottenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik overweeg verkering met je te vragen
Nope, en die SOA-conversatie was ook overdachtelijk bedoeld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef oh-oh het volgende:
APK heeft wuivende kinderhandjes vrees ik![]()
Maar ik zit ff lekker te eten nu
Nou, t moet wel ergens op lijken dan he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet misschien zo schijten. Foto?
Ik trek wel ff van die handschoentjes aan, ga ik er wel ffkes mee kleienquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, t moet wel ergens op lijken dan he.
Ionderzeeërs
Nouhouuuuuuuu die kaart van vandaag was toch superleuk?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oprotten
Ik ben dr al geclaimd. Anders krijg ik geen gore kaarten meer
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik trek wel ff van die handschoentjes aan, ga ik er wel ffkes mee kleien
Zou je volgende keer je slipje kunnen bijsluiten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nouhouuuuuuuu die kaart van vandaag was toch superleuk?
De tekst was mss ietwat controversieel
ahhhhhhhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZWABBERRRRRR
Ik heb gofttedomme nog steeds mn htc niet terugrukkers
Ja hallo, weet je wel hoe chemisch mijn stront isquote:
Maar ik heb maar 1 slipjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou je volgende keer je slipje kunnen bijsluiten?
Dat van die zoon wist ik, leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zn zoon komt ook mee, en ze zeggen net dat het de moeite waard gaat zijn om dr 18 uur voor in de auto te zitten, en dat je nu thuis moet vertrekken![]()
![]()
![]()
Goede reis Greys, we zullen je missen
Dan koop je er maar 1 extra voor mijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ik heb maar 1 slipje![]()
Daar ben ik al jaren heel erg aan gehecht![]()
Jeminee, die begafenis van de moeder van Gordon is ook zwaar over de top zeg
MAAR KWALBERT ZEGT DAT JE NU MOET VERTREKKEN!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die zoon wist ik, leuk
En de rest heb ik ook gehoord ja. Ik ben niet voor niets al dagen nerveus voor morgen
Maar ik heb morgenmiddag vrij, dus misschien dat ik me nog even rustig geestelijk kan voorbereiden op de mensenmassa
Ooh? Heeft zwabber lopen lebberen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, heb je nu al gezoend of hoe zit dat???
Ik was vorig jaar in Vietnam en toen moest ik steeds pissen en mijn grote trotse straal was weg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef Qwea het volgende:
APK, MELDEN. HOE KWAM DIE VINGER IN JE REET?!
Waar is het? Toch nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die zoon wist ik, leuk
En de rest heb ik ook gehoord ja. Ik ben niet voor niets al dagen nerveus voor morgen
Maar ik heb morgenmiddag vrij, dus misschien dat ik me nog even rustig geestelijk kan voorbereiden op de mensenmassa
had je maar zo'n hippe iphone moeten nemen, want die kunnen alles, dat is de beste telefoon ter wereldquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in Vietnam en toen moest ik steeds pissen en mijn grote trotse straal was weg.
Dacht dat het iets Vietnamees was waar ik geen prik voor gehaald had en dat het wel over zou gaan.
Een paar maanden geleden moest ik opeens weer steeds naar de WC, dus toen dacht ik 'Oh Noes, prostaatkanker!'
En toen ging ik naar de huisarts voor mijn enkel en toen zei ik: "Maar euh, dokter..." en toen zat die vinger in mijn reet.
Ja! Had ik er gelijk zo'n graf bumper bij kunnen kopen, mocht ik willen bellenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had je maar zo'n hippe iphone moeten nemen, want die kunnen alles, dat is de beste telefoon ter wereld
ik heb die hele groep al vijf weken niet gezien, bij iedereen valt het nieuwe schooljaar zwaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, heb je nu al gezoend of hoe zit dat???
En Sting doet een duetje metquote:
Welcome to my worldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef Qwea het volgende:
Ik was vannacht trouwens belachelijk in paniekOpeens drong het tot me door dat ik vrijwel zeker een operatie aan m'n poot moet
Gips, operatie, tape, kapotte huid, litteken, niet normaal kunnen douchen
/mietje
Mwah, was maar een klein vingertje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Qwea het volgende:
En, belangrijker... vond je het lekker en is het voor herhaling vatbaar?
Oooooooh je ziet dr niet heel jomantisch elke dag op school?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb die hele groep al vijf weken niet gezien, bij iedereen valt het nieuwe schooljaar zwaar
in de herfstvakantie eens mensen bellen
Jee, geen prostaatkanker en niet eens een kinderhandje en maar een klein vingertje?quote:
Sorry, kan er ook niets meer van maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Jee, geen prostaatkanker en niet eens een kinderhandje en maar een klein vingertje?
Hier zit er eentje. Inclusief dettol dokterslucht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, mjammieEen kotsende kat kan ik ook hebben
Kom je ook even bij mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb wel een grote blauwe dildo die ik er in wil rammen?quote:
Doe eens zegguh, hou jij van een vinger in je poeperdje?quote:
Daar daar laat JIJ je door tegenhouden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef Qwea het volgende:
ik moet schijten maar ik lig net lekker in bed
Luiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar daar laat JIJ je door tegenhouden?
Dat verbaast me dan weer!
Hai!quote:
Neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Hai!
Had je mijn MSN berichtje nog gezien?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom je ook even bij mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat is dit keer je excuus?
Ik ben lekker alweer klaar
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Maar dr meneer wil heuvels, die zijn dr niet eens in Cat dr zuiden, bij hullie in nep zuijje toch helemaal niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik reageer weer eens lekker snel, maarrrr:
Cat en OhOh wonen in het andere Zuiden dus je kan gerust bij mij (en Erik!) in de buurt komen wonen DML.
En nu ga ik douchen
Ach wat, heuvels zijn overrated.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dr meneer wil heuvels, die zijn dr niet eens in Cat dr zuiden, bij hullie in nep zuijje toch helemaal niet?
Luiheid.quote:
Mooi! Hoe laat kan ik je verwachten? Koffie, thee? Ik heb namelijk nog wel schone kopjes.quote:Ik ben lekker alweer klaar
Mijn Zuiden is best in de buurt van Eriks en jouw Zuiden hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik reageer weer eens lekker snel, maarrrr:
Cat en OhOh wonen in het andere Zuiden dus je kan gerust bij mij (en Erik!) in de buurt komen wonen DML.
En nu ga ik douchen
Zodra je katloos bentquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Luiheid.![]()
[..]
Mooi! Hoe laat kan ik je verwachten? Koffie, thee? Ik heb namelijk nog wel schone kopjes.
Neveh gonna happen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zodra je katloos bent![]()
En ik heb net cappuchino op
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:05 schreef Barbaaf het volgende:
Boeiende ontwikkelingen op de zaak.
Ik kan er niet veel over zeggen maar de manager die vond dat ik maar naar de servicedesk moest (wat voor mij reden is op te stappen) is er in hoog tempo achter aan het komen dat ik toch niet zo uitwisselbaar ben met een willekeurige collega. Niet dat dat veel verandert aan mijn plannen maar het is een mooie binnenkomer bij de interne consultancy afdeling waar ik wilde solliciteren
Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet t altijd op omdat ik bang ben dat ik anders oh oh Cherso mis
Gezellig!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Links van me liggen Karel en Kees elkaars oren weer helemaal uit te lebberen, en rechts van me liggen Sjon en Bil in elkaar verstrengeld te slapen![]()
Chico ligt in mn nek op het rugkussen van de bank te snurken
Nou, toch niet voor de goedkope huizen dan toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis, mijn meneer wil echt het oh-oh zuiden![]()
Yay, voor contractverlenging Cat
Nou als ik op funda kijk is het bij jullie wel goedkoper hoor!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, toch niet voor de goedkope huizen dan toch?
Tis hier even duur als in de Randstad zowat![]()
Boy, wat is die Dennis een ontieglijke arrogante lulhannes zeg
En waar is dat? Ik wil namelijk als ik de randstad op geef wel nog iets van een stad in de buurt waar wat te beleven valt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Maastricht zelf is echt belachelijk duur, maar in de omgeving is het wel wat goedkoper.
Bij Ynske heb je echt hele gave grote huizen voor een prikkie!
Maastricht is wel een super mooie stadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Maastricht zelf is echt belachelijk duur, maar in de omgeving is het wel wat goedkoper.
Bij Ynske heb je echt hele gave grote huizen voor een prikkie!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou als ik op funda kijk is het bij jullie wel goedkoper hoor!
Hij wil heuvels (als ie geen Zwitserse bergen kan krijgen, alsof het ook maar te vergelijken is) en hij vindt het dichtbij Duitsland en Belgie fijn/handig.
Weet je hoe lang ik er over gedaan heb om te weten dat jullie met ER niet de serie maar Expeditie Robinson bedoelden?
Maastricht is leuk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maastricht is wel een super mooie stad![]()
Die Claudio Ferrici winkel in de binnenstad is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maastricht is leuk.Alleen jammer van het volk wat in The City woont.
![]()
(oh oh weet wat ik bedoel)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Muis006 het volgende:
Kijk wat ik heb gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die brug waar jij op staat komt uit in de straat waar ik werk![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Muis006 het volgende:
Kijk wat ik heb gevonden!Why, helleu there.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En op een bochtje na waar ik woonde!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Dan ben ik ooit heel dichtbij je geweestquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik vind ze niet echt open en erg op hun eigen cluppie gericht. Leuk om naar te kijken, maar niet om kennis mee te maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee![]()
Bedoel je de oude chique Sjengen?
Ik ben dr dol op
Wanneer wasda? Als het een jaar of 5 geleden was, dan was je bijijijijijna bij mijn huis geweest.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan ben ik ooit heel dichtbij je geweest
2007!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wanneer wasda? Als het een jaar of 5 geleden was, dan was je bijijijijijna bij mijn huis geweest.
In 2007 was ik volgens mij al vertrokken naar Nazareth.quote:
't Is ook nooit goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In 2007 was ik volgens mij al vertrokken naar Nazareth.
Dat weet je toch.quote:
Dank je!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Balen dat het vaste contract er niet in zat Cat. We duimen voor volgend jaar dan!
Ik moet zeggen dat ik ook met met een half oog kijk. Er gebeurt gewoon NIKS.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind ER echt geen bal aan deze keer
Echt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet echt open en erg op hun eigen cluppie gericht. Leuk om naar te kijken, maar niet om kennis mee te maken.
Al zijn ze 1 op 1 wel weer heel aardig, heeft me altijd verbaasd.
Hij dacht dat ie gebakken zat door het bewaren van die kaas denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Ja, Sugar had van mij ook de hoogste gunfactor hoor, ik snap niet hoe Dennis erbij komt dat hij die sympathie votes zo verdiende, echt niet
My goodness, wat een heldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij dacht dat ie gebakken zat door het bewaren van die kaas denk ik
Alsof dr ooit al es ergens een goed feest voor 10 uur goed op gang was iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum!Ze moeten werken!
Tijdens het feestje!
![]()
Van 8 tot 10.
Ik ga ook maar naar chersonissos denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
En in die 2 uur hebben zij weer zakgeld verdiend voor iedereen voor een paar dagen? Yeah... riiiight.
Zeg nou zelf, geniaal gevondenquote:
Vreemd is dat he? Als je ze zo hoort hebben de heren ideeën genoeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Mijn god, wat liggen die toch elke keer slaapverwekkend saai te krikken zeg
Ik verbaas me er echt overquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vreemd is dat he? Als je ze zo hoort hebben de heren ideeën genoeg.
Met al die drank er in slapen ze toch ook constant half?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik verbaas me er echt over![]()
Dat standje is toch alleen leuk als je s morgens vroeg nog half slaapt of zo
erg hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
Huuuuu!Flauwe Arie reclame van Mediamarkt.
Dat je je als comedian daarvoor leent.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Met al die drank er in slapen ze toch ook constant half?
En, wat is het geworden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
was ff weg, moest een metalen product zoeken voor presentatie morgen
En wat is het geworden Zwabbermans?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
Trap?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
En die heb jij zo in de keukenla liggen.quote:
weet ik veel dat jullie vandaag allemaal hyper zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Je had t beter gewoon gelijk kunnen zeggen Zwab, had ons verdomme een hoop moeite gescheeld
En JIJ denkt dat WIJ nu denken aha?quote:
tuurlijk, tussen de kaasschaaf en de knoflookpersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En die heb jij zo in de keukenla liggen.
WAAAAH!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet ik veel dat jullie vandaag allemaal hyper zijn
een wah pedaal
[ afbeelding ]
eh ja, een perpetuum mobile, is een theoretisch en praktisch onmogelijk apparaat dat eeuwig blijft bewegen uti zichzelfquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En JIJ denkt dat WIJ nu denken aha?
ja,99 van de 100 keer een gitaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WAAAAH!![]()
Is dat zo'n pedaal waar normaal een keybord of ander instrument waarvan je het geluid moet kunnen regelen aan vastzit?
Vastmaken aan je mobile en je hebt er geen omkijken meer naar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk, tussen de kaasschaaf en de knoflookpers
Kijk es aan. Ik zie ze alleen van dichtbij aan keyboards.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja,99 van de 100 keer een gitaar
Heeeeeeeel soms plugt Zwab m aan zn toetâhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk es aan. Ik zie ze alleen van dichtbij aan keyboards.
Kan hij dan harder en zachter?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeeeel soms plugt Zwab m aan zn toetâh
Iets zegt me dat dat de enige overeenkomst is tussen julliequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Heeee! Zo'n nonnenkleed als dat dinnetje aanheeft heb ik ook!
Dan doet ie wah wah waaaahquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan hij dan harder en zachter?
Of is dat voor de Houdini?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat de enige overeenkomst is tussen jullie
Funkey.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
dit is een wah pedaal:
0:39 begint hij te spelen, je ziet em ook kort dat ding bedienen
makes your guitar sound funkeh
tum tum tummmmquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag, das een Muse valsstrik![]()
![]()
Ik weet wel wat zo een pedaaltje doet hoor
Like no way dat ik jou nu ooit nog vertrouw hoorquote:
Maar zijn zaad wil je nog wel?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Like no way dat ik jou nu ooit nog vertrouw hoor
dat wordt echt keiharde neuckseks daaro hequote:
Tuurlijk wel, zaad is zaadquote:
En maar pompen op dat fapfap wahwah pedaal zeker.quote:
zeg, tis vedomme geen play-doh pompquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En maar pompen op dat fapfap wahwah pedaal zeker.
Laat Cat maar nie aan je wahwah komenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, tis vedomme geen play-doh pomp
Ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw presentatie morgen Zwabber.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, tis vedomme geen play-doh pomp
ik ga natuurlijk voor de klas staan wappenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw presentatie morgen Zwabber.
Zjonnie zit elke week in de intro, zou dat interview deze keer komen dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
dat wordt echt keiharde neuckseks daaro he![]()
IK WIL JOHNNY DE MOL!
NU!
WAP-consultant.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga natuurlijk voor de klas staan wappen
Knappe jongen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga natuurlijk voor de klas staan wappen
Goodbye!quote:
Ja klopt, maar bij hem vind ik dat eeuwige jongensachtige echt sweet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah mwah mwah. Ergens wel, ergens lijkt ie ook weer twintig
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dan was zij het in elk geval niet, bij Willibrord in de auto
Goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe ging het vanmorgen in het paars?
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:46 schreef Goodbye het volgende:
Goed![]()
Maar de kans is alsnog niet heel erg groot dat ik word aangenomen, maar dat ligt gewoon buiten mijn kunnen om (ja ik weet het, heel cryptisch, maar dat zet ik liever niet zo in het topic).
Ja, maar ik weet niet van wiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet van wie
We hebben het toch veilig gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:50 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar ik weet niet van wie
Oh arbeidsvoorwaardenonderhandelingen ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik niet zo goed in.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Ja, maar ik ben wel naar de wc geweest nadat jij er was geweest, dus misschien is het wel zo gegaan!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het toch veilig gedaan?
Ja en dan nog een tikje lastiger, maar daar ga ik je niet mee vermoeienquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Oh arbeidsvoorwaardenonderhandelingen ofzo.
Ben ik niet zo goed in.
Ga je De Beeb nu al in bed drukken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga naar bed (boeiende info), dus jullie hoeven niet te wachten tot het weer schunnig wordt
Welterusten en beterschap aan Billy _!
Oh god, hebben we niet ooit ook in hetzelfde bad gezeten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel naar de wc geweest nadat jij er was geweest, dus misschien is het wel zo gegaan!![]()
Goh, wat jammer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:53 schreef Goodbye het volgende:
Ja en dan nog een tikje lastiger, maar daar ga ik je niet mee vermoeien
OHMYGOD, NEEEEquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, hebben we niet ooit ook in hetzelfde bad gezeten?
Zwanger via een jacuzzi kan ook, hoorde ik laatst
Promotie en niet meer betaald krijgenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Goh, wat jammer.![]()
Ik kreeg deze week promotie aangeboden bij mijn uitzendbaantje, maar heb geweigerd omdat ik niet extra betaald kreeg en niet in een donker hol wilde zitten.
Hoe noemen we hem?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OHMYGOD, NEEEE![]()
Nouja, ik verwacht wel dat jij er ook bent voor het kind hoor!
Jaquote:
Vooral dat laatste niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:56 schreef Goodbye het volgende:
Promotie en niet meer betaald krijgenGoed dat je geweigerd hebt
(tenzij je leuker werk was gaan doen, natuurlijk)
*theedoek werpt*quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Vooral dat laatste niet.
Maar eigenlijk had ik gewoon voor de grap om een iPhone en een laptop moeten gaan krijsen.
Had je toch niet gekregen, uitzendkrachten krijgen niet zo veelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Vooral dat laatste niet.
Maar eigenlijk had ik gewoon voor de grap om een iPhone en een laptop moeten gaan krijsen.
Het heeft toch zeker een minuut gestaanquote:
Ik heb ook niet zoveel nodig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:00 schreef Goodbye het volgende:
Had je toch niet gekregen, uitzendkrachten krijgen niet zo veel
Jij werkt voor zuurstof? Doen ze goed daarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel nodig.
Alleen zuurstof.
Volgens mij zat je niet goed te multitasken tijdens dat programma van Bridget.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:06 schreef Goodbye het volgende:
Jij werkt voor zuurstof? Doen ze goed daar
Daar keek ik niet naar!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zat je niet goed te multitasken tijdens dat programma van Bridget.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik zal proberen niet teveel te wiebelen morgen
Truste.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga maar slapenWelterusten alvast!
Meestal is het geluid alleen zo rot als je het met een fotocamera opneemtquote:
Nee, beloofd is beloofd. Dat ga ik alleen niet opnemen, dat uitlachenquote:Ook niet vergeten Sting keihard uit te lachen als hij 'Message in a bottle' gaat zingen, hè?
21.51u en dan razendsnel naar de AH.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
Nee, beloofd is beloofd. Dat ga ik alleen niet opnemen, dat uitlachen
Tot hoe laat zit je meestal met de buurman?
Kee, benieuwd hoe laat het duetje komt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
21.51u en dan razendsnel naar de AH.
Hoe laat begint het?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Kee, benieuwd hoe laat het duetje komt.
Kwart over acht tot elf geloof ik is het.quote:
Ik neem aan dat ze de grote ster niet aan het begin van de show programmeren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
Kwart over acht tot elf geloof ik is het.
Als ik er uberhaupt ooit aan kom![]()
Volgens mij heb ik zoiets gegeten en zit het nu klem onder mijn ribben.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
trouwens, oh-oh, murakamikaratesushitoyota is uit
Oh echt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
trouwens, oh-oh, murakamikaratesushitoyota is uit
Die hangt echt hevig rillend tegen me aan...quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Billy scheet net de hele bank onder, inclusief afstandbediening, en vervolgens spoot het zo langs de salontafelpoot af
![]()
Damn...
Ik zeg toch ook al de hele dag dat ze zo onwijs ruften![]()
Nou dat was niks vergeleken bij wat er nu aan beide kanten uitkomt...
Jakkes.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:Billy scheet net de hele bank onder, inclusief afstandbediening, en vervolgens spoot het zo langs de salontafelpoot af
![]()
Damn...
Dit lijkt op dat projectielbraken bij LB maar dan aan beide kanten en twee honden tegelijkquote:
Nou dit heb ik in meer dan 10 jaar nog niet meegemaakt hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Jakkes.
Ik denk altijd aan van die schattige foto's die jullie posten en vergeet dan dat huisdieren ook wel eens iets minder schattig zijn.
Tuurlijk wel, ik vind jou ook schattig hoe je ermee bezig bent.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
En lieg niet, zo schattig vind je de fotos van mijn honden niet
Allesbehalve schattig nuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik vind jou ook schattig hoe je ermee bezig bent.
Ik denk dat je zulke dingen goed aan Q kunt vragen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
En als dr iemand tips heeft hoe ik waterdunne spetterpoep tussen de knopjes van de dure digitenne tv vandaan krijgt, gaarne![]()
Het is echt echt echt niet grappig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je zulke dingen goed aan Q kunt vragen.
Die heeft het overal wel eens gesmeerd, denk ik en/of heeft er vast een creatieve oplossing voor
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh jezus....
Gratis af te halen, 2 chinese naakthonden, een bank en een afstandbediening
Ooit kan je er om lachen, trust me. Ik heb een paar keer drie nachten achter elkaar doorgehaald met Bink. En dan was ik de stront aan het opdweilen en hoorde ik achter me alweer kotsgeluidenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is echt echt echt niet grappig.
Ik hoop dat ik hier ooit om kan lachen![]()
Ik heb net echt alles afgesopt met dettol en ik ruik nog stront
Ik had net elke keer als ik een berg vochtige schoonmaakdoekjes met inhoud in de plee ging dumpen twee nieuwe sporen door de kamerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooit kan je er om lachen, trust me. Ik heb een paar keer drie nachten achter elkaar doorgehaald met Bink. En dan was ik de stront aan het opdweilen en hoorde ik achter me alweer kotsgeluiden
Oh wat ergquote:
Oh mooi, dan heb ik een Blixa Bahrgeld!quote:
Arme zieltjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Ze lopen achter me aan, al kotsend en schijtend , die twee
Ow, we hebben hier een Bullie, met 2 abcessen aan z'n bloemkooloor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:Billy scheet net de hele bank onder, inclusief afstandbediening, en vervolgens spoot het zo langs de salontafelpoot af
![]()
Damn...
Ja, dat klinkt niet goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
Dat laatste klinkt alsof je er mee naar de dierenarts moet
Nee joh das van al dat kakken, das vrij normaal hoor, hijs nu volgens mij alweer goed in orde, de brokken zitten er al een uur inquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
Dat laatste klinkt alsof je er mee naar de dierenarts moet
Dat lijkt me stug, ze eten alle 5 hetzelfde, en dr waren dr twee ziek...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt niet goed
Sterkte oh-oh. Misschien wat vlees gegeten wat niet goed meer was?
En Karel is degene die gelijk kotst als dr ook maar iets met het eten is, en dan houdt de rest het binnen en dies prima in orde. T zal gewoon het kak en kots virusje wel weer zijn...quote:
Webcammetje voor F&F?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:38 schreef senesta het volgende:
Een vriendin van mij krijgt in december hoogstwaarschijnlijk de eerste kittens van haar cattery, coontjes
Ik had al een beetje die kant op gestuurd jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |