In het nieuwe topic nog wel Eliesquote:
Kotsende kat goed genoeg voor je?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb jullie bemoedigende en lieve woorden met een mental note genoteerd. Hiervoor mijn dankGaan we het nu weer over de belangrijke dingen in het leven hebben!
Iemand nog een vies onderwerp?
APK heeft wuivende kinderhandjes vrees ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb jullie bemoedigende en lieve woorden met een mental note genoteerd. Hiervoor mijn dankGaan we het nu weer over de belangrijke dingen in het leven hebben!
Nou, ik poste net iets over APK's korte beentjes in relatie tot de vinger in z'n reet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik overweeg verkering met je te vragenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef oh-oh het volgende:
In het nieuwe topic nog wel Elies![]()
Ik ben trots op je, ben jij trots op mij?
Ik moet misschien zo schijten. Foto?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
Ow, mjammiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Strega het volgende:
Nou, ik poste net iets over APK's korte beentjes in relatie tot de vinger in z'n reet.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik overweeg verkering met je te vragen
Oprottenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik overweeg verkering met je te vragen
Nope, en die SOA-conversatie was ook overdachtelijk bedoeld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef oh-oh het volgende:
APK heeft wuivende kinderhandjes vrees ik![]()
Maar ik zit ff lekker te eten nu
Nou, t moet wel ergens op lijken dan he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet misschien zo schijten. Foto?
Ik trek wel ff van die handschoentjes aan, ga ik er wel ffkes mee kleienquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, t moet wel ergens op lijken dan he.
Ionderzeeërs
Nouhouuuuuuuu die kaart van vandaag was toch superleuk?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oprotten
Ik ben dr al geclaimd. Anders krijg ik geen gore kaarten meer
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik trek wel ff van die handschoentjes aan, ga ik er wel ffkes mee kleien
Zou je volgende keer je slipje kunnen bijsluiten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nouhouuuuuuuu die kaart van vandaag was toch superleuk?
De tekst was mss ietwat controversieel
ahhhhhhhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZWABBERRRRRR
Ik heb gofttedomme nog steeds mn htc niet terugrukkers
Ja hallo, weet je wel hoe chemisch mijn stront isquote:
Maar ik heb maar 1 slipjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou je volgende keer je slipje kunnen bijsluiten?
Dat van die zoon wist ik, leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zn zoon komt ook mee, en ze zeggen net dat het de moeite waard gaat zijn om dr 18 uur voor in de auto te zitten, en dat je nu thuis moet vertrekken![]()
![]()
![]()
Goede reis Greys, we zullen je missen
Dan koop je er maar 1 extra voor mijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ik heb maar 1 slipje![]()
Daar ben ik al jaren heel erg aan gehecht![]()
Jeminee, die begafenis van de moeder van Gordon is ook zwaar over de top zeg
MAAR KWALBERT ZEGT DAT JE NU MOET VERTREKKEN!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die zoon wist ik, leuk
En de rest heb ik ook gehoord ja. Ik ben niet voor niets al dagen nerveus voor morgen
Maar ik heb morgenmiddag vrij, dus misschien dat ik me nog even rustig geestelijk kan voorbereiden op de mensenmassa
Ooh? Heeft zwabber lopen lebberen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, heb je nu al gezoend of hoe zit dat???
Ik was vorig jaar in Vietnam en toen moest ik steeds pissen en mijn grote trotse straal was weg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef Qwea het volgende:
APK, MELDEN. HOE KWAM DIE VINGER IN JE REET?!
Waar is het? Toch nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die zoon wist ik, leuk
En de rest heb ik ook gehoord ja. Ik ben niet voor niets al dagen nerveus voor morgen
Maar ik heb morgenmiddag vrij, dus misschien dat ik me nog even rustig geestelijk kan voorbereiden op de mensenmassa
had je maar zo'n hippe iphone moeten nemen, want die kunnen alles, dat is de beste telefoon ter wereldquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in Vietnam en toen moest ik steeds pissen en mijn grote trotse straal was weg.
Dacht dat het iets Vietnamees was waar ik geen prik voor gehaald had en dat het wel over zou gaan.
Een paar maanden geleden moest ik opeens weer steeds naar de WC, dus toen dacht ik 'Oh Noes, prostaatkanker!'
En toen ging ik naar de huisarts voor mijn enkel en toen zei ik: "Maar euh, dokter..." en toen zat die vinger in mijn reet.
Ja! Had ik er gelijk zo'n graf bumper bij kunnen kopen, mocht ik willen bellenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had je maar zo'n hippe iphone moeten nemen, want die kunnen alles, dat is de beste telefoon ter wereld
ik heb die hele groep al vijf weken niet gezien, bij iedereen valt het nieuwe schooljaar zwaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, heb je nu al gezoend of hoe zit dat???
En Sting doet een duetje metquote:
Welcome to my worldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef Qwea het volgende:
Ik was vannacht trouwens belachelijk in paniekOpeens drong het tot me door dat ik vrijwel zeker een operatie aan m'n poot moet
Gips, operatie, tape, kapotte huid, litteken, niet normaal kunnen douchen
/mietje
Mwah, was maar een klein vingertje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Qwea het volgende:
En, belangrijker... vond je het lekker en is het voor herhaling vatbaar?
Oooooooh je ziet dr niet heel jomantisch elke dag op school?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb die hele groep al vijf weken niet gezien, bij iedereen valt het nieuwe schooljaar zwaar
in de herfstvakantie eens mensen bellen
Jee, geen prostaatkanker en niet eens een kinderhandje en maar een klein vingertje?quote:
Sorry, kan er ook niets meer van maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Jee, geen prostaatkanker en niet eens een kinderhandje en maar een klein vingertje?
Hier zit er eentje. Inclusief dettol dokterslucht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, mjammieEen kotsende kat kan ik ook hebben
Kom je ook even bij mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb wel een grote blauwe dildo die ik er in wil rammen?quote:
Doe eens zegguh, hou jij van een vinger in je poeperdje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |