abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:04:12 #76
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_87556546
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:36 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het altijd wel geestig dat de mensen die zeggen dat ze uniek/anders zijn over het algemeen zo extreem (moeten) opvallen qua uiterlijk omdat ze anders over het hoofd gezien worden.
Extreme kledingstijl, zwaar afwijkende muziek t.o.v de mainstream maar ondertussen wel hetzelfde als al die andere die ook uniek en anders willen zijn en een kapsel dat je voorheen ook nooit zag.

Ik ben evengoed 'anders', maar dat zie je niet zozeer als ik langs hun zou lopen met m'n standaard kleding, doorsnee kapsel en telefoon die goed verkocht wordt, maar door hun wordt je dan weer als doorsnee/meeloper bestempeld terwijl ik qua hobby's en interesses wel degelijk totaal anders ben dan menig leeftijdsgenoot.
Dat vind ik het geestige, ze (de alternatievelingen, emo's, de unieke met een eigen smaak/mening) proberen zo geforceerd dat unieke neer te zetten, lachend naar de kuddedieren die allemaal zo normaal en saai zijn, maar ondertussen lopen ze met al die andere zwarte schapen mee en kopiëren elkaars trends, muzieksmaak, gedachten en kleding om zo nog eens duidelijker te kunnen afgeven op iedereen die bij de massa hoort.

Geweldig. :')
Wat een moeite voor zo'n baggerpost :'(
pi_87559060
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:48 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

[..]

TS, is u daar nog...?
Ja hoor, ik denk dat je me niet helemaal hebt begrepen. Het boeit me niet dat ze "er geen hebben". Daar gaat het niet om. Ik vind het alleen sneu als ze er geen hebben omdat "iedereen er één heeft".
pi_87559068
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:36 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het altijd wel geestig dat de mensen die zeggen dat ze uniek/anders zijn over het algemeen zo extreem (moeten) opvallen qua uiterlijk omdat ze anders over het hoofd gezien worden.
Extreme kledingstijl, zwaar afwijkende muziek t.o.v de mainstream maar ondertussen wel hetzelfde als al die andere die ook uniek en anders willen zijn en een kapsel dat je voorheen ook nooit zag.

Ik ben evengoed 'anders', maar dat zie je niet zozeer als ik langs hun zou lopen met m'n standaard kleding, doorsnee kapsel en telefoon die goed verkocht wordt, maar door hun wordt je dan weer als doorsnee/meeloper bestempeld terwijl ik qua hobby's en interesses wel degelijk totaal anders ben dan menig leeftijdsgenoot.
Dat vind ik het geestige, ze (de alternatievelingen, emo's, de unieke met een eigen smaak/mening) proberen zo geforceerd dat unieke neer te zetten, lachend naar de kuddedieren die allemaal zo normaal en saai zijn, maar ondertussen lopen ze met al die andere zwarte schapen mee en kopiëren elkaars trends, muzieksmaak, gedachten en kleding om zo nog eens duidelijker te kunnen afgeven op iedereen die bij de massa hoort.

Geweldig. :')
Helemaal correct
pi_87559144
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef fs180 het volgende:

[..]

Wat een moeite voor zo'n baggerpost :'(
+1 wat een diarree zeg :D
pi_87573739
nike-sneakers :')
adidas vesten :')
blackberry's en iphones :')
ny petjes :')

Noem 1 ding wat hier stoer of goed aan is.....kut hypes
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:32:38 #81
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_87573799
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dat klopt.

Ik heb het niet over mensen die alleen een minder populair product kopen. Dat kan je namelijk om zoveel redenen doen, daar zeg ik niks over, ik doe het zelf ook.

Ik heb het over mensen die een minder populair product kopen, omdat het minder populair is.
30% van de pubers dus.
Be dance |Be real| Be You
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:32:31 #82
299023 Voici
Ça me plaît
pi_87576091
Insert FusionFreak.
pi_87577036
interessant onderwerp, ik ben precies het tegenovergestelde en doe juist niet wat iedereen doet, kwa kleding zie ik kinderen met de merkengekte en als je wat anders draagt hoor je er niet bij :r om te kotsen dus, bij mij gaat het zelfs zo ver dat als bijv. iedereen schaatst op natuurijs ik dat zeker niet doe, met heet weer naar het museum of met slecht weer naar het strand, bij mij in de straat heeft iedereen strakke sierbestrate gecultiveerde voortuintjes en dus is mijn tuin een oerwoud om er lekker tegenin te gaan, nee juist het tegenovergestelde vindt ik interessant en juist die mensen die niet meedoen met massagewoonten
pi_87577233
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:57 schreef pinine het volgende:
interessant onderwerp, ik ben precies het tegenovergestelde en doe juist niet wat iedereen doet, kwa kleding zie ik kinderen met de merkengekte en als je wat anders draagt hoor je er niet bij :r om te kotsen dus, bij mij gaat het zelfs zo ver dat als bijv. iedereen schaatst op natuurijs ik dat zeker niet doe, met heet weer naar het museum of met slecht weer naar het strand, bij mij in de straat heeft iedereen strakke sierbestrate gecultiveerde voortuintjes en dus is mijn tuin een oerwoud om er lekker tegenin te gaan, nee juist het tegenovergestelde vindt ik interessant en juist die mensen die niet meedoen met massagewoonten
Ik houd helemaal geen rekening met wat de massa doet. Dus soms doe ik iets wat de massa ook doet, en soms niet. Alleen wat ik zelf wil. Dat zie ik als volledig vrij. Op die manier hoor ik niet bij de alto's maar ook niet bij de massa mensen. Als ik een bepaalde trend leuk vind, kan het best zijn dat ik die volg want om telkens ergens volledig tegen in te gaan ben je ook niet echt je eigen mening aan het volgen denk ik.
pi_87580065
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:02 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik houd helemaal geen rekening met wat de massa doet. Dus soms doe ik iets wat de massa ook doet, en soms niet. Alleen wat ik zelf wil. Dat zie ik als volledig vrij. Op die manier hoor ik niet bij de alto's maar ook niet bij de massa mensen. Als ik een bepaalde trend leuk vind, kan het best zijn dat ik die volg want om telkens ergens volledig tegen in te gaan ben je ook niet echt je eigen mening aan het volgen denk ik.
^O^
pi_87580141
TS, jouw probleem is gewoon dat je niet naar je innerlijk luistert.

Ik doe dat wel en mijn innerlijk verteld mij om iedere dag een kitten te vermoorden. En zo blijf ik uniek in deze hedendaagse samenleving vol onraad en wilderslovers.
pi_87589215
Ik vermoed dat TS niet zo veel bijval krijgt, daarom: Terechte klacht _O_ , goede OP _O_
'ik-ben-tegen-commercie-alto's' :')
pi_87589276
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:30 schreef Opkloter het volgende:
nike-sneakers :')
adidas vesten :')
blackberry's en iphones :')
ny petjes :')

Noem 1 ding wat hier stoer of goed aan is.....kut hypes
NY petjes zijn beslist geen hype, hoewel je mij er nooit mee zal zien.
pi_87593959
Meelopers _O- :D

Dare to be diffrent.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:40:13 #90
305049 antidood1
De enige echte.
pi_87594422
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:07 schreef retorbrapi het volgende:
Je hebt van die figuren die bepaald gedrag zien als "met de massa meelopen". Bijv. het hebben van een kledingstijl die op het moment hip is, of het kopen van een populair product. Als je daar dan aan meedoet ben je volgens hun een "meeloper zonder eigen mening", ongeacht wat jouw beweegredenen waren om er in de eerste plaats aan mee te doen. :{

Dat vind ik toch zo triest he. En als je dan vraagt waarom zij product X niet kopen of niet meedoen met trend Y krijg je een antwoord als "ik koop geen X want iedereen heeft er al één" of "ik doe niet mee met Y want ik heb een eigen mening en kan wél voor mezelf denken". :r

Te kansloos voor woorden. En dan denken ze dat ze door expres tegen de massa in te gaan zo hun eigen 'unieke' identiteit kunnen waarborgen (want stel je voor dat je als meeloper wordt gezien!). Maar de ironie is dat juist deze mensen zich laten leiden door de omstandigheid dat product X of trend Y populair of gewild is, want daarop baseren ze hun keuze om het níet te kopen en er níet aan mee te doen. Oftewel, in hun krampachtige poging een 'eigen' wil en mening te hebben, delen ze zichzelf een mening toe die voor 100% gebaseerd is op de populariteit van het product of de trend! :')

Maar het meest sneue is nog wel dat als puntje bij paaltje komt, de enige reden dat deze mensen zo tegendraads en 'uniek' proberen te zijn, is dat ze bang zijn níet uniek te worden gevonden door hun omgeving. Ze proberen zo hard om niet over te komen als meeloper, iemand die zich volledig laat leiden door z'n omgeving, maar daardoor laten ze zich júist volledig leiden door hun omgeving. 8)7

Kortom, deze figuren falen keihard! En helaas zie ik veel van dit soort figuren op Fok, en dat vind ik treurig! Degene met een écht eigen mening kiest voor het product dat hij zelf wil, ongeacht de populariteit ervan. Een eigen mening heb je namelijk niet door een afwijkende mening te hebben, maar door gewoon een eigen mening te hebben. ^O^
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen garantie.
pi_87594505
Those who associate themselves with a system which is destined to fail, will become part of that failure.
pi_87595688
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 00:40 schreef antidood1 het volgende:

[..]

:')
SPOILER
EN:
SPOILER
Weer zo'n stinkalto. :')
-
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:54:46 #93
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_87596080
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 01:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Weer zo'n stinkalto. :')
Moet jij zeggen, vrijdagnacht op Fok afgeven op andere Fokkers. :')
pi_87596704
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 01:54 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Moet jij zeggen, vrijdagnacht op Fok afgeven op andere Fokkers. :')
Ja want alle coole mensen gaan op vrijdagnacht uit !!! :') :') :') :') :') :')
pi_87596749
Nooit gedaan dat! :{w
GET A LIFE! DuDe!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 02:50:37 #96
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87596750
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:07 schreef retorbrapi het volgende:

Kortom, deze figuren falen keihard! En helaas zie ik veel van dit soort figuren op Fok, en dat vind ik treurig!
Namen!

Oh wacht ....
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 02:50:39 #97
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_87596753
1 paar Shox R4 voor je topic:

Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 08:20:10 #98
243862 de_Koningin
Hoezee! Hoezee!
pi_87597518
De massa loopt altijd met mij mee, ik bepaal (blijkbaar) de trends.
Landgenoten! De Slag is gevallen!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 08:25:36 #99
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_87597551
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 08:20 schreef de_Koningin het volgende:
De massa loopt altijd met mij mee, ik bepaal (blijkbaar) de trends.
gemiddeld 1 post per dag
dus dit was het weer voor vandaag
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 08:26:54 #100
243862 de_Koningin
Hoezee! Hoezee!
pi_87597560
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 08:25 schreef MiVer het volgende:

[..]

gemiddeld 1 post per dag
dus dit was het weer voor vandaag
Wat snap je niet aan 'gemiddeld'?
Of krijg je dat nog niet in de vmbo-zwakstroom brugklas?
Landgenoten! De Slag is gevallen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')