nee, geen zorgen ik zal verder niet je gemiddelde omhoog helpenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:26 schreef de_Koningin het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'gemiddeld'?
Of krijg je dat nog niet in de vmbo-zwakstroom brugklas?
haha bij ieder topic met zo'n soort onderwerp zie ik jou weer voorbijkomen met een domme postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door antidood1 op 16-10-2010 11:34:24 ]Geen garantie.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:36 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het altijd wel geestig dat de mensen die zeggen dat ze uniek/anders zijn over het algemeen zo extreem (moeten) opvallen qua uiterlijk omdat ze anders over het hoofd gezien worden.
Extreme kledingstijl, zwaar afwijkende muziek t.o.v de mainstream maar ondertussen wel hetzelfde als al die andere die ook uniek en anders willen zijn en een kapsel dat je voorheen ook nooit zag.
Ik ben evengoed 'anders', maar dat zie je niet zozeer als ik langs hun zou lopen met m'n standaard kleding, doorsnee kapsel en telefoon die goed verkocht wordt, maar door hun wordt je dan weer als doorsnee/meeloper bestempeld terwijl ik qua hobby's en interesses wel degelijk totaal anders ben dan menig leeftijdsgenoot.
Dat vind ik het geestige, ze (de alternatievelingen, emo's, de unieke met een eigen smaak/mening) proberen zo geforceerd dat unieke neer te zetten, lachend naar de kuddedieren die allemaal zo normaal en saai zijn, maar ondertussen lopen ze met al die andere zwarte schapen mee en kopiëren elkaars trends, muzieksmaak, gedachten en kleding om zo nog eens duidelijker te kunnen afgeven op iedereen die bij de massa hoort.
Geweldig.
Verklaar jezelf nader!quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:25 schreef antidood1 het volgende:
[..]
haha bij ieder topic met zo'n soort onderwerp zie ik jou weer voorbijkomen met een domme post![]()
ga toch eens lekker werk zoeken ofzo man
Ja, want iedereen die geen lang haar heeft en een geen bandshirt draagt is een top 40-meeloper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is ook nog wel een tussenweg hoor.
En nog altijd liever een 'meeloper' met vrienden en een leven, dan zo'n verzuurde eenzame alternatieveling.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 16-10-2010 14:47:21 ]-
We hebben er weer eentje die op z'n teentje getrapt is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:22 schreef Synthesist het volgende:
Je hele openingspost is een grote lap diarree over je eigen onzekerheid. is dit topic serieus? hoop voor je dat het een grap isafgeven op mensen die schijt hebben aan jou oeverloze consumentisme, waar jij deel van uit maakt. zo hypocriet en triest
Nou, je bent volgens mij al je hele leven op alles aan het trollen dat ook maar een beetje anders dan de massa is, dus ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat je een top 40-meeloper bent. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die geen lang haar heeft en een geen bandshirt draagt is een top 40-meeloper?Er is ook nog wel een tussenweg hoor.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:41 schreef Ritmo het volgende:
En nog altijd liever een 'meeloper' met vrienden en een leven, dan zo'n verzuurde eenzame alternatieveling.
luister, er zit verschil tussen 'anders zijn' en 'niet perse hetzelfde zijn'.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben er weer eentje die op z'n teentje getrapt is.Mensen die anders zijn is niets mis mee (tenzij het echt heel echt wordt), mensen die anders zijn om het anders zijn wel.
dit dusquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik koop gewoon wat ik zelf leuk vind of dat nou trend of geen trend is. Wat kan mij het bommen wat mensen die mij toch niet kennen, denken?
Je bent nu echt boos he?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:22 schreef Synthesist het volgende:
Je hele openingspost is een grote lap diarree over je eigen onzekerheid. is dit topic serieus? hoop voor je dat het een grap isafgeven op mensen die schijt hebben aan jou oeverloze consumentisme, waar jij deel van uit maakt. zo hypocriet en triest
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:49 schreef antidood1 het volgende:
[..]
luister, er zit verschil tussen 'anders zijn' en 'niet perse hetzelfde zijn'.![]()
Ik vind alleen dat je moet doen wat je zelf leuk vindt, en niet wat alle andere mensen kiezen. Dat hoeft dus niet perse iets anders te zijn, want als jij hetzelfde leuk vindt als het grootste deel van de mensen, moet jij dat lekker doen. Maar als je dat kiest omdat iedereen dat kiest, ben je niet goed bezig
Zo duidelijk?
heb ik helemaal een hekel aanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:23 schreef Razor21 het volgende:
Wat dacht je van de mensen die met de trein meelopen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:26 schreef Italo het volgende:
Ach, iedereen is uniek.
Uniek=enig in zijn soort
Als we allemaal uniek zijn hebben we de overeenkomst allemaal uniek te zijn.
En is uiteindelijk niemand uniek aangezien we allemaal al uniek zijn
Precies, en daarom kun je in de kudde er maar beter voor kiezen om er wat bovenuit te steken, i.p.v. van de kudde weg te lopen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:26 schreef Italo het volgende:
Ach, iedereen is uniek.
Uniek=enig in zijn soort
Als we allemaal uniek zijn hebben we de overeenkomst allemaal uniek te zijn.
En is uiteindelijk niemand uniek aangezien we allemaal al uniek zijn
quote:
precies, het is zo dat bijna iedereen wel "uniek" wil zijn, maar daardoor lijken ze juist zo op elkaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:45 schreef Italo het volgende:
[..]
Brugje met de TS is onze (aangeleerde) kortzichtigheid als mensen. Zoals sommigen die menen een eigen mening te hebben door zich te verzetten tegen " de massa".
Anti-Microsoft
Anti-Google
Anti-Ajax
Anti-Modetrends
etc etc
Het idee " uniek te zijn"
Aangeleerde Flauwe kul
En wie bepaalt of je er bovenuit steekt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies, en daarom kun je in de kudde er maar beter voor kiezen om er wat bovenuit te steken, i.p.v. van de kudde weg te lopen.
Volgens mij snap je de strekking van m'n post niet helemaal.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
En wie bepaalt of je er bovenuit steekt?Jij?
Laat mensen lekker hun ding doen, lekker boeiend als dat iets anders is als wat jij doet.. Je bent toch geen autist?
Ding doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
En wie bepaalt of je er bovenuit steekt?Jij?
Laat mensen lekker hun ding doen, lekker boeiend als dat iets anders is als wat jij doet.. Je bent toch geen autist?
Dat de mens nou eenmaal een kuddedier is en je van de kudde afscheiden alleen maar negatief uitpakt.quote:
En dat echt niet door hebben.... Of je nou automatisch met de massa meeloopt of je gaat automatisch tegen de massa in, maakt uiteindelijk niet veel uit...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:48 schreef antidood1 het volgende:
precies, het is zo dat bijna iedereen wel "uniek" wil zijn, maar daardoor lijken ze juist zo op elkaar
Hun leven leven, hun swagga rocken, hun stylo uitoefenen, moves zetten, noemen het hoe je het noemen wil..quote:
In dat geval snap ik de strekking best hoor.. En dan blijf ik bij mijn eerdere post.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat de mens nou eenmaal een kuddedier is en je van de kudde afscheiden alleen maar negatief uitpakt.
Of... Je gaat niet met de kudde mee, je loopt ook niet van de kudde weg, je gaat er ook niet boven staan...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:43 schreef Ritmo het volgende:
Precies, en daarom kun je in de kudde er maar beter voor kiezen om er wat bovenuit te steken, i.p.v. van de kudde weg te lopen.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik behoor tot de massa die niet met de massa mee loopt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:24 schreef Italo het volgende:
Waarom zou je uberhaupt uniek willen zijn?
Waarom zou je uberhaupt " iemand" willen zijn?
Je kunt ook niemand zijn zonder onder de voet gelopen te worden en toch (of eigenlijk juist) volstrekt gelukkig zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |