Ok. Ik zal dus wel iets moeten doen, maar maakt niet uit wat... Goed om te weten, thx.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:49 schreef Deetch het volgende:
Je kunt ook voorstrijken met behanglijm. Dus eerst een laag behanglijm opbrenegn. Uurtje wachten en dan behang erop plakken.
Echter in diezelfde tijd kun je ook met een blokkwast de voorstrijk opbrengen en laten drogen.
Als je niets doet laat je behang ws. weer los.
Ok thx. Gewoon verdunde behanglijm bedoel je? Dat is nog wel te doen idd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:51 schreef longinus het volgende:
persoonlijk zou ik met verdunde lijm de muren voorstrijken, 1 of 2 keer is voldoende.
Het behangen daarna is zoveel eenvoudiger, en het resultaat is beter.
Ja maar ja maar dan moet ik die pot weer opgraven, weer gaan verdunnen, weer paar uur wachten, weer roller daarna schoonmaken etc etc. Ben luiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:51 schreef ursel het volgende:
Als je het toch hebt staan zou ik het wel voor de zekerheid doen.
Zou het wel doen...quote:Verven of behangen
Wil je gipsplaten behangen of verven, dat kan. Zorg alleen dat je de wand ontzettend goed ontvet met water en ammoniak. Daarna moet je voorbehandelen met voorstrijkmiddel. Deze werkwijze geldt ook voor gipsplaten met een laag bouwbehang, of gipsplaten die al een keer geverfd zijn.
Tja ik dacht: het gaat hier om de achterkant, misshien is die minder zuigend ofzo. Maar aan de reacties te zien zal ik in elk geval iets er op moeten kwakken.quote:
Idd, zo moet ik maar even denken...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:58 schreef Oblivion het volgende:
Hou het doel voor ogen, elke keer als jij je kast open doet zie je behang wat je en leuk vindt en wat er goed op zit!
Wat wil je nog meer?
Tja weet ik ook niet, haha...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:56 schreef Oblivion het volgende:
(Of dat echt een goed idee is weet ik niet...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |