Had gehoord dat je daarvan -boem- krijgt, is dat zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:11 schreef Made-In-Holland het volgende:gewoon het kapje erafhalen en wat frutten aan het ventiel
Je bedoeld met -boem- een explosie? Als dat zo is, nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:11 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Had gehoord dat je daarvan -boem- krijgt, is dat zo
techniek en vrouwen = failquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:25 schreef dannietjuh47 het volgende:
Ik heb net ff lopen kloten met die regelaar, maar ik krijg er geen vlam uit. 't is n gleodnieuwe wergwerpaansteker.
Wat doe ik verkeerd
Ik ben n manquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:28 schreef Joe-Momma het volgende:
Ijzeren kapje eraf. En dan de regelaar richting de plus brengen, vervolgens een beetje omhoog halen en dan terug naar de min, vervolgens weer omlaag doen en weer naar de plus brengen. Weer omhoog en naar de min. Weer omlaag en naar de plus brengen.
Dat ongeveer 3 a 4 keer herhalen en je brand de wenkbrauwen van al je vrienden kaal.
Kappie ook weer terug natuurlijk?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:28 schreef Joe-Momma het volgende:
Ijzeren kapje eraf. En dan de regelaar richting de plus brengen, vervolgens een beetje omhoog halen en dan terug naar de min, vervolgens weer omlaag doen en weer naar de plus brengen. Weer omhoog en naar de min. Weer omlaag en naar de plus brengen.
Dat ongeveer 3 a 4 keer herhalen en je brand de wenkbrauwen van al je vrienden kaal.
Waarom.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:32 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Kappie ook weer terug natuurlijk?
En daarna optillen, weer naar links, laten zakken en weer naar rechts. Door het optillen draai je hem niet meer dicht en draai je hem dus veel 'plusser' dan de bedoeling eigenlijk is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:33 schreef dannietjuh47 het volgende:
Oh wacht, als ik goed kijk zie ik zon wit tandwieltje!
En dan natuurlijk helemaal richting plus draaien, ja ja..
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:37 schreef dannietjuh47 het volgende:
Damn!!!!
Die vlam komt tot m'n gezicht zowat!
Cool!!!
Mwoah, Ik geef deze lekker aan m'n broer, die vindt t leuk stoer te doen met dat soort dingen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:38 schreef ehqo. het volgende:
Nu is het wachten op pics van onfortuinlijke automutilatie. Want je komt over als een stoethaspel, een beetje.
Geef de schuld aan mijn moederquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom heten dit soort mensen altijd Danny, Rodney of Mike.
Heet ze Shirley?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:45 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Geef de schuld aan mijn moeder
Nee...quote:
niet vanwege het happy end, maar vanwege het feit dat je een triest figuur bentquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:48 schreef dannietjuh47 het volgende:
*wacht op slotje wegens topic met n happy end*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |