Doe mij het maar net andersom.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:08 schreef lezzer het volgende:
zwanger gaat nog wel, maar wat daarna komt...
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:16 schreef skunkasaur het volgende:
We zaten net koffie te drinken in een lokaal koffiehuis, en er zat ZO'N schattige baby naast ons
Hij bleef maar naar ons lachen en ons beider moederhormonen zijn op hun maximum nu.
God wat eens schatje. We hebben hem zelfs ge-high-fived![]()
![]()
quote:
Uhu, uhu.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag op drie baby's gepast. Tijdens een sportwedstrijd.
Val je op rood haar ofzo?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:08 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
En nog beter, eentje daarvan had rood haar.
Ik schijn rood haar te hebbenquote:
Liefquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik schijn rood haar te hebbenBest wazig. Vroeger was ik gewoon blond. En mijn ogen worden ook steeds groener.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik schijn rood haar te hebbenBest wazig. Vroeger was ik gewoon blond. En mijn ogen worden ook steeds groener.
quote:
Maar wel raarquote:
Zijdelings iets over gehoord. Maar niet gezien nog.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:50 schreef skunkasaur het volgende:
Rabobank commercial, ik heb hem al heel vaak gehoord, maar nu keek ik daadwerkelijk. Is dat een stel, die twee meiden?
Of hadden we het hier al over gehad?
Sproeten, zeg je?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Maar wel raarIk had vroeger echt bijna witblond haar en van die grote donkerblauwe ogen... en nu wordt het steeds rooier en mijn ogen steeds groener... straks krijg ik nog sproeten
Ik heb al wat op mijn schouders...quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Sproeten, zeg je?![]()
![]()
Ik werd geboren met zwart haar, na de babyhaartjes weg waren was het witblond en toen is het langzaamaan donkerder geworden. Nu is het donkerbruin. Ik ben een fucking toverbal.
Is het al een tijdje geleden dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, over coming out gesproken, we gaan zo naar Brads ouders, dus ik zal er ook wel aan moeten gelovenTot straks.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:38 schreef wonderer het volgende:
Kun je niet een keer zeggen als er iemand op tv is "wow, da's een lekker wijf"?
Heb je wel eens gedacht dat ze dat misschien doet voor jou?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:08 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, dat zegt mijn moeder ook altijd. Dus dat werkt niet.
Als dat het is, vind ik dat wel heel schatttigquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je wel eens gedacht dat ze dat misschien doet voor jou?
Doet ze al van jongs af aan, dus tenzij ze het toen al wist, is dit niet zo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je wel eens gedacht dat ze dat misschien doet voor jou?
Ik weet dat mijn moeder wel eens een soort van hints gegeven heeft toen ik nog niet uit de kast was. Een beetje om mij een kans te geven er iets mee te doen (op te reageren o.i.d.).
Oh, en je moet niks natuurlijk he...
*ook wel stukje mee wil pikken*quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:45 schreef lezzer het volgende:
We hebben vlaai over van de visite van gisteren. En dus lopen we al de hele dag vlaai te proppen.
Wat een ellende zeg...
Appellinzen trouwens
quote:
hoe bedoel je? Ze heeft nog niks over mijn stem gezegd trouwens, ik weet ook niet hoe ik het ter sprake moet brengen...quote:
Jammer. Volgende keer beter.quote:Op maandag 18 oktober 2010 06:32 schreef wonderer het volgende:
Vandaag
Geen uit de kast momentZ'n vader was er ook niet... Ik heb zin om gewoon eindelijk mijn facebook naam te veranderen.
Mja. Ik heb het gewoon gedaan, benieuwd wat ik daar voor reacties op krijg...quote:
Dat bedoel ik, stel dat het een half jaar geleden isquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Ze heeft nog niks over mijn stem gezegd trouwens, ik weet ook niet hoe ik het ter sprake moet brengen...
Goed zo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Ik heb het gewoon gedaan, benieuwd wat ik daar voor reacties op krijg...
Dat WAT een half jaar geleden is? Zijn ouders (en de rest van de familie) weten nog van niks. Ik wou het persoonlijk vertellen en niet via Facebook maar fuck it, als ze zelf niks zegt (en mijn stem is echt niet te negeren), dan maar zo hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, stel dat het een half jaar geleden is
Ik snap vooral niet hoe zij van niks kunnen weten. Dat zal lezzer bedoelen, dat ze het wel gezien moeten hebben als ze je recent nog van dichtbij hebben gezien en gehoord. Toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat WAT een half jaar geleden is? Zijn ouders (en de rest van de familie) weten nog van niks. Ik wou het persoonlijk vertellen en niet via Facebook maar fuck it, als ze zelf niks zegt (en mijn stem is echt niet te negeren), dan maar zo hoor.
Trusten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:57 schreef wonderer het volgende:
Sorry, ik ben moe, ik snap het allemaal even niet meer. Ik ga slapen, zie jullie morgen in een nieuw topic
Dat jullie elkaar gezien hebben natuurlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 07:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat WAT een half jaar geleden is? Zijn ouders (en de rest van de familie) weten nog van niks. Ik wou het persoonlijk vertellen en niet via Facebook maar fuck it, als ze zelf niks zegt (en mijn stem is echt niet te negeren), dan maar zo hoor.
Ik eigenlijk best welquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:40 schreef Vanyel het volgende:
Wie heeft er vandaag ook zo'n zin om te werken?
Ja, prik anders lekker effe in op mijn frustratie, van "is dit wel echt werk enzo".quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Jij gaat weer lekker je eigen dingetjes doen, dat telt niet.
Werk dat je een baas hebt enzo.
Oeh dat doe ik dan per ongeluk wel knapquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, prik anders lekker effe in op mijn frustratie, van "is dit wel echt werk enzo".
Ja, je hebt het of je hebt het niet he....quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oeh dat doe ik dan per ongeluk wel knap
Jij weet altijd wle een TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |