abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88308425
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zoals het in jouw wereld is
Zoals de feiten het aangeven ja. Jij beroept je op gebakken lucht.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_88308451
- gedraag je -

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2010 23:19:24 ]
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_88310026
En weer ontopic.
pi_88313369
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef Triggershot het volgende:
En weer ontopic.
Biased moderating, ge ziet dat de andere opmerking er nog steeds staat. Gelijke kappen a.u.b.
pi_88313627
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 01:12 schreef Burakius het volgende:

[..]

Biased moderating, ge ziet dat de andere opmerking er nog steeds staat. Gelijke kappen a.u.b.
Je zit al veel te lang op FOK! om te weten dat we feedback op moderatie geven in FB-topics.

Tot 'Griek' zoutie gestaan hebben, rest van je post was geenzins vergelijkbaar met waar je naar verwijst. Reacties in CH-FB deponeren, niet hier.
Hier gaan we verder OT.
pi_88313742
quote:
4s.gif Op donderdag 4 november 2010 01:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je zit al veel te lang op FOK! om te weten dat we feedback op moderatie geven in FB-topics.

Tot 'Griek' zoutie gestaan hebben, rest van je post was geenzins vergelijkbaar met waar je naar verwijst. Reacties in CH-FB deponeren, niet hier.
Hier gaan we verder OT.
Net alsof dat helpt :').

Iig bij deze: Griekse despoot. Ga terug naar Athene.
pi_88314492
quote:
Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef Burakius het volgende:

[..]

Zoals de feiten het aangeven ja. Jij beroept je op gebakken lucht.
Een Griek en een jood :'). Boeie wat ie echt is, ik reageerde op het totaal. (De ataturkhaat)
Ik ben een pure Turk.
pi_88320842
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 06:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Een Griek en een jood :'). Boeie wat ie echt is, ik reageerde op het totaal. (De ataturkhaat)
En met mij vele miljoenen in Turkije.
pi_88322862
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Burakius het volgende:

[..]

En met mij vele miljoenen in Turkije.
De meerderheid heeft het niet altijd juist. In dit geval zijn het idioten. :')
Ik ben een pure Turk.
pi_88322943
Bilmiyorem.
pi_88323201
- edit + note -

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2010 13:13:51 ]
pi_88323358
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:57 schreef Triggershot het volgende:
Bilmiyorem.
Wat is er TS? Mag ik niet ingaan op iemand die onzin verspreid? Het gaat hier toch om Ataturk, niet om iemand anders. Atam sen kalk, ben yatam.
Ik ben een pure Turk.
pi_88323455
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat is er TS? Mag ik niet ingaan op iemand die onzin verspreid? Het gaat hier toch om Ataturk, niet om iemand anders. Atam sen kalk, ben yatam.
Dat mag je zeker, maar oneliners en wegzetten als 'idioten' is niet the way to go om onzin te weerleggen of een discussie in stand te houden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2010 13:10:59 ]
pi_88323479
Ik had het al gewijzigd hoor, Triggershot. :')
pi_88323527
quote:
Op donderdag 4 november 2010 13:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat mag je zeker, maar oneliners en wegzetten als 'idioten' is niet the way to go om onzin te weerleggen of een discussie in stand te houden.
Omdat het een grote groep betreft? En ataturk een jood en griek noemen (waarvan we beide weten waarom en heus niet omdat burak daar niets tegen heeft), mag wel, omdat het niet om een grote groep gaat?
Ik ben een pure Turk.
pi_88323600
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:11 schreef Landysh het volgende:
Ik had het al gewijzigd hoor, Triggershot. :')
Idd, note verwijderd en lock er vanaf gehaald. Pas het maar aan zoals je wilt, alleen niet persoonlijk worden.
pi_88323659
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:12 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Omdat het een grote groep betreft?
Omdat het niet discussie voedend is en oneliners betreft.
quote:
En ataturk een jood en griek noemen (waarvan we beide weten waarom en heus niet omdat burak daar niets tegen heeft), mag wel, omdat het niet om een grote groep gaat?
Wat mijn part noem je Ataturk God of de duivel, maakt me niet uit, maar ga er inhoudelijk op in. Resterende feedback mag in CH-FB, nu ontopic verder.
pi_88324057
Je vergeet dit volgens mij: en onderbouw waarom je Ataturk God of duivel noemt...... Nu ben ik stil.
Ik ben een pure Turk.
pi_88324538
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je vergeet dit volgens mij: en onderbouw waarom je Ataturk God of duivel noemt...... Nu ben ik stil.
Jij snapt mij.
En stil hoef je niet te zijn :P
pi_88346318
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

De meerderheid heeft het niet altijd juist. In dit geval zijn het idioten. :')
Jij verandert ook om de maand. Je mening in deze is slechts om mij tegen te gaan. Een paar maanden geleden zou je nog tegen Atatürk zijn en nu opeens vóór. Ik heb duidelijke argumenten gegeven (zie pagina 1) waarom de man een dictator was en niet goed voor Moslims.
pi_88349708
quote:
Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef Burakius het volgende:

[..]

Jij verandert ook om de maand. Je mening in deze is slechts om mij tegen te gaan. Een paar maanden geleden zou je nog tegen Atatürk zijn en nu opeens vóór. Ik heb duidelijke argumenten gegeven (zie pagina 1) waarom de man een dictator was en niet goed voor Moslims.
Ik verander nooit. Ben wel superschijnheilig.
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')