Zoals de feiten het aangeven ja. Jij beroept je op gebakken lucht.quote:
Biased moderating, ge ziet dat de andere opmerking er nog steeds staat. Gelijke kappen a.u.b.quote:
Je zit al veel te lang op FOK! om te weten dat we feedback op moderatie geven in FB-topics.quote:Op donderdag 4 november 2010 01:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Biased moderating, ge ziet dat de andere opmerking er nog steeds staat. Gelijke kappen a.u.b.
Net alsof dat helptquote:Op donderdag 4 november 2010 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zit al veel te lang op FOK! om te weten dat we feedback op moderatie geven in FB-topics.
Tot 'Griek' zoutie gestaan hebben, rest van je post was geenzins vergelijkbaar met waar je naar verwijst. Reacties in CH-FB deponeren, niet hier.
Hier gaan we verder OT.
Een Griek en een joodquote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zoals de feiten het aangeven ja. Jij beroept je op gebakken lucht.
En met mij vele miljoenen in Turkije.quote:Op donderdag 4 november 2010 06:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een Griek en een jood. Boeie wat ie echt is, ik reageerde op het totaal. (De ataturkhaat)
De meerderheid heeft het niet altijd juist. In dit geval zijn het idioten.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
En met mij vele miljoenen in Turkije.
Wat is er TS? Mag ik niet ingaan op iemand die onzin verspreid? Het gaat hier toch om Ataturk, niet om iemand anders. Atam sen kalk, ben yatam.quote:
Dat mag je zeker, maar oneliners en wegzetten als 'idioten' is niet the way to go om onzin te weerleggen of een discussie in stand te houden.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is er TS? Mag ik niet ingaan op iemand die onzin verspreid? Het gaat hier toch om Ataturk, niet om iemand anders. Atam sen kalk, ben yatam.
Omdat het een grote groep betreft? En ataturk een jood en griek noemen (waarvan we beide weten waarom en heus niet omdat burak daar niets tegen heeft), mag wel, omdat het niet om een grote groep gaat?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat mag je zeker, maar oneliners en wegzetten als 'idioten' is niet the way to go om onzin te weerleggen of een discussie in stand te houden.
Idd, note verwijderd en lock er vanaf gehaald. Pas het maar aan zoals je wilt, alleen niet persoonlijk worden.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:11 schreef Landysh het volgende:
Ik had het al gewijzigd hoor, Triggershot.
Omdat het niet discussie voedend is en oneliners betreft.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat het een grote groep betreft?
Wat mijn part noem je Ataturk God of de duivel, maakt me niet uit, maar ga er inhoudelijk op in. Resterende feedback mag in CH-FB, nu ontopic verder.quote:En ataturk een jood en griek noemen (waarvan we beide weten waarom en heus niet omdat burak daar niets tegen heeft), mag wel, omdat het niet om een grote groep gaat?
Jij snapt mij.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je vergeet dit volgens mij: en onderbouw waarom je Ataturk God of duivel noemt...... Nu ben ik stil.
Jij verandert ook om de maand. Je mening in deze is slechts om mij tegen te gaan. Een paar maanden geleden zou je nog tegen Atatürk zijn en nu opeens vóór. Ik heb duidelijke argumenten gegeven (zie pagina 1) waarom de man een dictator was en niet goed voor Moslims.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De meerderheid heeft het niet altijd juist. In dit geval zijn het idioten.
Ik verander nooit. Ben wel superschijnheilig.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij verandert ook om de maand. Je mening in deze is slechts om mij tegen te gaan. Een paar maanden geleden zou je nog tegen Atatürk zijn en nu opeens vóór. Ik heb duidelijke argumenten gegeven (zie pagina 1) waarom de man een dictator was en niet goed voor Moslims.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |