abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87805491
hmm ik heb het iets anders gelezen :) Maar dat zijn zelfmoord een hoop heeft losgemaakt bij sommige mensen is zeker.

Hulplijn kan drukte niet aan na zelfdoding Kamerling

AMSTERDAM - Hulp- en preventielijn 113Online heeft sinds de zelfgekozen dood van acteur Antonie Kamerling veel meer bezoekers gekregen dan normaal. Reden voor de organisatie om haar capaciteit te vergroten. Maar door de toegenomen drukte lukt het niet om alle hulpvragen te kunnen beantwoorden, zo staat geschreven op de website.

Nadat donderdagochtend de zelfdoding van Kamerling bekend werd, bezochten elf keer zoveel mensen de website van 113Online, zei een woordvoerster vandaag. Normaal krijgt de site ongeveer tweehonderd bezoekers op een dag. Mensen kunnen ook bellen naar de hulp- en preventielijn of chatten.

Naar de telefoonlijn belden twee keer zoveel mensen en op de chat kwamen bijna zes keer zoveel mensen af. Op vrijdag bezochten acht keer zoveel mensen als op 'normale' dagen de website en op zaterdag vier maal zoveel. De afgelopen dagen meldden zich minder bezoekers, maar het aantal is toch nog hoger dan normaal.

De zelfdoding van Kamerling en de aandacht daarvoor kunnen zowel een positieve als een negatieve invloed hebben op mensen die het leven ook niet meer zien zitten. ,,Ze kunnen denken: 'dat kan ik ook', maar het kan ook een reden zijn voor mensen om hulp te zoeken", aldus de woordvoerster. (ANP/WTF)
11/10/10 12u26

Bron http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ding-Kamerling.dhtml
pi_87805552
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:06 schreef ramono het volgende:
Nou niet voor sommige hoor. Een bipolaire stoornis is over het algemeen heel erg goed te helpen zelfs met medic ijnen en therapie. Kijk op internet. 3% van de bevolking heeft deze ziekte.
Of hij is verkeerd geciteerd, of hij lult echt onzin
Ik hoop dat hij verkeerd is geciteerd.Want als hun echt zo denken...Dan vraag ik me af door wie ze zijn voorgelicht
pi_87807499
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:46 schreef Stefan het volgende:
Onno, getrouwd met Albert Verlinde, vertelt in De Volkskrant openhartig over Antonie's ziekte en de gevolgen van zijn zelfmoord voor de familie. "Mijn zusje heeft vrede met de keus die hij heeft gemaakt. Want ze wist dat er geen andere uitweg was. Dat klinkt misschien heel hard voor buitenstaanders maar met manische depressiviteit is het meestal onontkoombaar."

De familie vreesde al dat Antonie iets dergelijks zou doen. "Hij had geen briefje neergelegd: op dat tijdstip doe ik het en op die manier. Zo was het niet. Maar er zat wel een zeker patroon in. Dat heb je bij deze ziekte. Als je manisch depressief bent, zijn het de toppen en de dalen, en die zijn altijd heel heftig."
wat ik uit het interview bij P&W begreep, is dat bij AK waren die pieken vrij hoog en die dalen erg diep.
bij AK was het erg heftig... wat niet automatisch betekend dat het voor iedere manisch depressieve zo is.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_87809298
als mensen echt deze ziekte hbben zijn over het algemeen de periodes van manisch erg sterk, niet slapen, of weinig, veel kopen,l etc. etc. De depressiviteit die daarna volgt is ook pik en pikzwart.
Maar juist door er op tijd bij te zijn. Mensen bewust laten worden van die pieken en dalen.
En vooral goede medicijnen is erg echt heel veel te doen. Ik heb deze info overigens gewoon van internet, waar erg veel onderzoeken staan. Als je het hebt is het natuurlijk gewoon kut en loodzwaar.
Ook voor omgeving. Maar goed vraag me af of Ak de juiste hullp heeft gehad, maar vooral op tijd.

En dan bedoel ik jaren en jaren geleden. Deze ziekte ontstaat over het alg. in de puberteit
en dan moet er al om ingesprongen worden. Het is geen griepje wat weer overgaat.
deze ziekte gaat dus niet over
pi_87815788
Kijk dat is dus het punt , bij een boel manische mensen die hebben op het moment dat ze manisch niet echt inzicht in hun eigen manische kant, de omgeving wel maar degene zelf vaak niet en dan kan het uit te klauw lopen en ook juist fataal eindigen.

Denk gewoon dat die heus wel hulp heeft gezocht om beter te worden, maar soms is het de ziekte die overwint, en dan is het niet een kwestie van niet genoeg aan gedaan hebben.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:54:41 #206
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87816339
Er zijn toch ook mensen die in hun manische periode zelfmoord plegen. Doordat ze bv denken dat ze kunnen vliegen of dat ze denken dat ze onkreukbaar zijn en een snelweg over rennen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_87816822
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:54 schreef Stefan het volgende:
Er zijn toch ook mensen die in hun manische periode zelfmoord plegen. Doordat ze bv denken dat ze kunnen vliegen of dat ze denken dat ze onkreukbaar zijn en een snelweg over rennen.
Precies , een soort rare psychose waar ze zelf niet van denken dat het een psychose is.
Ik heb ooit eens met een manische jongen gehad en die had ook juist dat die geen medicatie meer wou nemen omdat die zich toch goed voelde .
Het is als iemand in omgeving heel frustrerend, want je weet ook niet echt meer wat je er mee aanmoet
En juist in die periodes kunnen ze ook heel overtuigend zijn dat je nog aan jezelf gaat twijfelen.
Het is een hele ingewikkelde stoornis .
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:40:24 #208
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87820613
Zo op 3FM
Marco borsato brengt een ode aan Anthonie door Toen Ik Je Zag te zingen
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:01:28 #209
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87820948
Wow, heel erg mooi.
Zal straks even een linkje zoeken.
pi_87867400
Ik hoorde van intimi dat Antonie in de maanden voor z'n dood zo'n 18 uur! per dag twitterde
Zijn echt al z'n tweets verwijderd of is er nog iets van terug te vinden?
pi_87867472
De meeste mensen twitteren wel 18 uur per dag hoor :P
pi_87867602
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:25 schreef NietTeVolgen het volgende:
De meeste mensen twitteren wel 18 uur per dag hoor :P
Valt dat ook onder manisch gedrag dan? ;)
pi_87867657
Het lijkt me meer het geval dat hij soms dagen had dat hij - zo nu en dan - eens gedurende 18 uur een bericht plaatste. Dat zou dan van 's ochtends vroeg zijn tot ergens in de nacht. Zo opzienbarend is dat nou ook weer niet.

Het is niet zo dat hij elk moment van de week tientallen berichten per uur plaatste oid.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:12:31 #214
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_87868718
Antondie in de Kamerhing?

:')
pi_87868999
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde van intimi dat Antonie in de maanden voor z'n dood zo'n 18 uur! per dag twitterde
van intimi? het was op DWDD
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:29:22 #216
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87869256
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:12 schreef BasEnAad het volgende:
Antondie in de Kamerhing?

:')
Wauw jij bent echt de eerste met deze grap, wat goed van je. :* :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87869465
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
http://twitter.com/antoniekamerlin
pi_87869667
quote:
En wat meent men af te kunnen leiden uit dit weinig opzienbarende twitter-gedrag? :')
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87869890
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:41 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

En wat meent men af te kunnen leiden uit dit weinig opzienbarende twitter-gedrag? :')
euh, dat hij last had donkere periodes ofzo? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:49:44 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_87869905
Twijfelachtige bron.
Het klinkt ook zo raar. Uit het raam springen met een strop om je nek. :@
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_87870012
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:49 schreef beequeen het volgende:
Twijfelachtige bron.
ja klinkt er raar..

maar als dit waar is, dan had hij toch eerder gevonden kunnen worden?
pi_87870015
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:49 schreef beequeen het volgende:
Twijfelachtige bron.
De begripvolle en verstandige :') Onno Hoes zou zich misschien eerst eens een beetje kunnen inlezen, voordat hij acteert op tv en tot vervelends toe in kranten en bladen pretendeert alsof hij zo goed bekend is met de materie.

quote:
Onno, getrouwd met Albert Verlinde, vertelt in De Volkskrant openhartig over Antonie's ziekte en de gevolgen van zijn zelfmoord voor de familie. "Mijn zusje heeft vrede met de keus die hij heeft gemaakt. Want ze wist dat er geen andere uitweg was. Dat klinkt misschien heel hard voor buitenstaanders maar met manische depressiviteit is het meestal onontkoombaar."
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:57:12 #223
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87870125
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 16:53 schreef roos85 het volgende:

ja klinkt er raar..

maar als dit waar is, dan had hij toch eerder gevonden kunnen worden?
Neem ik ook aan door buren of zo..
pi_87870240
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Neem ik ook aan door buren of zo..
daarom, Albert gaf toch aan datAK 's middags besloten had een einde aan zijn leven te maken?
Isa had hem begin van de avond gevonden, als iemand op klaarlichte dag uit een raam bungelt moet je dat toch echt wel zien
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:04:01 #225
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87870344
Albert kreeg s'avonds rond 20.00u een telefoontje van Isa dat Antonie dood is. Hij zat in de taxi op weg naar Cromvoirt naar huis ..Toen Isa belde, en draaide zich om naar haar huis toe..
pi_87870385
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Albert kreeg s'avonds rond 20.00u een telefoontje van Isa dat Antonie dood is. Hij zat in de taxi op weg naar Cromvoirt naar huis ..Toen Isa belde, en draaide zich om naar haar huis toe..
ja dat weet ik, waarschijnlijk had ze hem al eerder gevonden, aangezien er een GGD - arts ed al aanwezig was
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:17:40 #227
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87870792
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 17:05 schreef roos85 het volgende:

ja dat weet ik, waarschijnlijk had ze hem al eerder gevonden, aangezien er een GGD - arts ed al aanwezig was
Ja dat klopt. Moet altijd een arts komen.
pi_87870954
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:17 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Moet altijd een arts komen.
daarom, het kan zijn dat ze gewacht heeft met Albert bellen totdat de uitzending van Boulevard klaar is, zodat hij er niet live mee geconfronteerd werd.
pi_87871108
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:00 schreef roos85 het volgende:

[..]

daarom, Albert gaf toch aan datAK 's middags besloten had een einde aan zijn leven te maken?
Isa had hem begin van de avond gevonden, als iemand op klaarlichte dag uit een raam bungelt moet je dat toch echt wel zien
Ligt eraan. Te zien op google maps had hij geen achterburen, dus wat als hij aan de achterkant van het huis naar beneden is gesprongen?
pi_87871185
En dan nog kunnen er allerlei bomen voor staan of waren de buren niet thuis. Er zijn zoveel redenen waarom het onopgemerkt zou kunnen blijven zijn.
pi_87872048
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:25 schreef kvd het volgende:

[..]

Ligt eraan. Te zien op google maps had hij geen achterburen, dus wat als hij aan de achterkant van het huis naar beneden is gesprongen?
ja nu je het zegt, hij woonde natuurlijk in de polder..

op de site van jaap is inderdaad te zien dat de buren een heel stuk verder weg wonen
pi_87872480
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:51 schreef roos85 het volgende:

[..]

ja nu je het zegt, hij woonde natuurlijk in de polder..

op de site van jaap is inderdaad te zien dat de buren een heel stuk verder weg wonen
staat het huis er nog op dan? Ben al aan t zoeken geweest, maar kan het niet vinden.
pi_87874308
quote:
Bedankt, ff checke
Dus toch nog te lezen, zijn dat alle tweets?
pi_87876638
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:49 schreef roos85 het volgende:

[..]

euh, dat hij last had donkere periodes ofzo? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik denk dat je daar wel een manische periode aan kon aflezen. Door de vele tweets kon je goed zien dat hij weinig sliep.
Don't you love her madly?
pi_87876703
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:33 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat je daar wel een manische periode aan kon aflezen. Door de vele tweets kon je goed zien dat hij weinig sliep.
Ik heb niet al zijn tweets doorgenomen, maar zijn er niet overal in de dagen ook uren en uren te vinden dat hij totaal niet tweet? Dat hij soms in de nacht een x-aantal berichten plaatste, zegt eigenlijk niet zoveel.

Het komt allemaal erg over alsof mensen met de kennis van nu, ineens tot allerlei inzichten menen te komen.

Een zelfde twitter-gedrag zou je kunnen zien bij duizenden mensen die slechts wat verveeld zijn en even weinig om handen hebben.
pi_87880360
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:06 schreef kvd het volgende:

[..]

staat het huis er nog op dan? Ben al aan t zoeken geweest, maar kan het niet vinden.
google is your friend :)
pi_87880541
Het kan toch ook dat ze eerst heel erg in shock is geweest en niet wist wat ze moest doen en dat het daardoor ook lang duurde.
Als ik mijn geliefde zo vinden zou ik eerst ook even radeloos zijn en niet weten wat te doen.
pi_87880585
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:54 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan toch ook dat ze eerst heel erg in shock is geweest en niet wist wat ze moest doen en dat het daardoor ook lang duurde.
Als ik mijn geliefde zo vinden zou ik eerst ook even radeloos zijn en niet weten wat te doen.
ja, en wie weet moest ze de kids ook nog ergens onderbrengen voordat ze het te zien zouden krijgen.

als het al waar is
pi_87881750
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:47 schreef roos85 het volgende:

[..]

google is your friend :)
meestal wel, nu niet, krijg alleen maar rare dingen en op funda dat de woning niet meer beschikbaar is. Maar goed, er zijn belangrijkere zaken dan hoe het huis eruit ziet ;)
pi_87882077
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef kvd het volgende:

[..]

meestal wel, nu niet, krijg alleen maar rare dingen en op funda dat de woning niet meer beschikbaar is. Maar goed, er zijn belangrijkere zaken dan hoe het huis eruit ziet ;)
als je op het adres googled krijg je als 2 hit de website van jaap.nl en daar staat het nog wel op
pi_87891098
En toch vermoed ik dat de schadelijke combinatie van drinken, blowen en (stoppen met?) antidepressiva hem fataal is geworden...
pi_87891357
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
En toch vermoed ik dat de schadelijke combinatie van drinken, blowen en (stoppen met?) antidepressiva hem fataal is geworden...
Drinken,blowen?Vertel
pi_87891630
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:16 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Drinken,blowen?Vertel
Het is bekend dat hij in z'n gtst-periode veel blowde en dronk, dat zag je aan z'n oogopslag
Waarschijnlijk is ie dat daarna regelmatig blijven doen, en misschien ook aan de zwaardere verdovingsmiddelen gegaan
Je voelt je heel ellendig als je naast het gebruik van antidepressiva ook nog andere verslavingen hebt,
en helemaal als je daarmee stopt
Het is maar een vermoeden...
pi_87893043
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:23 schreef ilona-scuderia het volgende:

Het is bekend dat hij in z'n gtst-periode veel blowde en dronk, dat zag je aan z'n oogopslag
Waarschijnlijk is ie dat daarna regelmatig blijven doen, en misschien ook aan de zwaardere verdovingsmiddelen gegaan.
Dat hij in die tijd als 20-jarige oid wel eens dronk en blowde geloof ik best, maar dat hij dat is blijven doen en ook harddrugs is gaan gebruiken, is nergens op gebaseerd.

Hij zal best wel eens vaker dronken zijn geweest en ook heus wel eens wat hebben gebruikt, maar voor zover mij bekend niet in die mate dat het echt relevant is voor het verloop van zijn ziekte.
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:10:27 #245
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:11:25 #246
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87894210
quote:
Tja, hij blijft een vrij matige zanger, maar wat ik vooral ergerlijk vind, is dat al zijn bezigheden zo gemaakt overkomen. :r
pi_87896020
quote:
Dat vind ik mooi als inderdaad ter herdenking. Toch even stilgestaan bij Antonie en mooie uitspraken.
pi_87896572
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:36 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Tja, hij blijft een vrij matige zanger, maar wat ik vooral ergerlijk vind, is dat al zijn bezigheden zo gemaakt overkomen. :r
dacht ik dat de enige was die er zo over dacht

:r
pi_87905231
Denk als je avond aan avond in een zware show speelt en overdag voor je kinderen moet zorgen.dat een snuif op zijn tijd wel zal helpen om het vol te houden
pi_87910066
Ik vraag me af of het mislopen van de/een hoofrol in de musical 'Soldaat van Oranje' ...de druppel is geweest..
(Matteo van der Grijn (zoon van Diane Lensink) kreeg de hoodrol..
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:36:47 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87910251
quote:
1.gif Op woensdag 20 oktober 2010 11:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Feiten zijn 1500 doden in het jaar bipolair-Borderline, noem het maar op.
Wij kúnnen niet voor AK praten en jij kúnt niet voor iedere bipolair praten.
Niet iedereen geneest, wat zeg ik, het gros geneest niet.
De rest nog niet gelezen, maar dit klopt helaas. Mijn vader had een bipolaire stoornis. Had ja. Hij is dood. Na jarenlang behandeld te zijn, in inrichtingen gezeten te hebben, verschilllende medicijnen uitgeprobeerd te hebben etc. Hij werd gewoon niet beter.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87910627
De hoop is ook niet dat mensen met een bipolaire stoornis genezen, maar dat de ziekte beter beheersbaar wordt met behulp van medicatie en eventueel psychotherapie.
pi_87910823
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef Maron het volgende:
Ik vraag me af of het mislopen van de/een hoofrol in de musical 'Soldaat van Oranje' ...de druppel is geweest..
ik vraag het me af. Als ik zijn twitter een beetje goed heb gelezen voelde hij zich, ondanks het mislopen van een paar rollen en ingemaakt worden met tennis, wel goed. En daarbij zou hij gaan spelen in 'Herinnert u zich deze nog' een musical over de tijd dat veronica nog uitzond vanaf het schip.

Trouwens, de audities voor Soldaat waren vorig jaar juni al, dan zou het wel een hele late reactie zijn.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:51:00 #255
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87911033
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef Maron het volgende:
Lijkt me vreemd als dat zo zou zijn. Tegenslag hoort bij het leven.
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:29:12 #256
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_87922334
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

Lijkt me vreemd als dat zo zou zijn. Tegenslag hoort bij het leven.
Bij iemand die zo manisch depressief is, speelt een tegenslag geen rol. Je moet je voorstellen dat als iemand in zijn depressieve periode zit, hij in een zwart gebied leeft. Hij niet meer de liefde van zijn vrouw voelt, de lach van zijn kinderen hoort of alles ziet wat hij in het leven heeft bereikt. Dit is een gevoel wat voor veel mensen nauwelijks voor te stellen is. Een gevoel alsof ze in een schemerwereld leven; er niet bij horen, de dingen komen niet "echt" binnen, deze mensen staan op dat moment niet open voor de buitenwereld, anders zouden ze zoiets ook nooit doen. Een vreselijke situatie; ik kan heel goed begrijpen dat zijn vrouw het "kan" accepteren, uit liefde voor hem. In zo'n situatie zitten wens je niemand toe; zo iemand wil dood omdat hij niet kan leven met het gevoel een soort zombie te zijn.
pi_87928695
Aantal mails geleden ging het over het huis van hun.
Nu begreep ik uit "betrouwbare" bron dat Isa en kids nu al in Amsterdam gaan wonen. Lijkt me erg snel voor de kinderen. Is het huis dan al verkocht?
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:43:40 #258
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87928810
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 10:39 schreef ramono het volgende:
Nu begreep ik uit "betrouwbare" bron dat Isa en kids nu al in Amsterdam gaan wonen. Lijkt me erg snel voor de kinderen. Is het huis dan al verkocht?
Een huis hoeft niet verkocht te zijn om elders te gaan wonen lijkt me. Is heel normaal na de dood van een partner en ouder elders te gaan wonen.
pi_87928851
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:43 schreef Stefan het volgende:

[..]

Een huis hoeft niet verkocht te zijn om elders te gaan wonen lijkt me. Is heel normaal na de dood van een partner en ouder elders te gaan wonen.
Waar woonden ze dan tot nu toe :?
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:54:37 #260
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87929107
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef EchtGaaf het volgende:

Waar woonden ze dan tot nu toe :?
Zevenhoven.
pi_87929631
Sowieso wilden ze toch al weg uit dat huis?

Wijze dingen worden er gezegd m.b.t. bipolaire stoornissen, heb er geen toevoegingen op. Deze "discussie" is veel mooier dan dat gerel en gezeik in de eerdere topics, imo.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:14:09 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87929711
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 10:39 schreef ramono het volgende:
Nou, ik kan me daar van alles bij voorstellen hoor. :Y
Vooral omdat er al verhuisplannen waren enzo. Wrsch zitten ze in A'dam dichterbij vrienden en steun etc. En ik zou me geloof ik ook niet meer prettig voelen in een huis waar je eens zo gelukkig was samen, maar wat dus uiteindelijk de plek was waar hij een einde aan zijn leven maakte...
pi_87930010
Ik zag Isa een week voordat het gebeurde al in 'mijn' Albert Heijn. Dus misschien woont ze al wat langer weer in Amsterdam? Of ze was er toevallig, dat kan natuurlijk ook.
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:26:36 #264
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87930120
Of ze werkt gewoon in Amsterdam
pi_87930249
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:26 schreef Stefan het volgende:
Of ze werkt gewoon in Amsterdam
Kan hoor, maar het was niet in het centrum of zo, zo eentje waar je naar binnenloopt als je toch in de stad bent.
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:32:22 #266
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87930295
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Kan hoor, maar het was niet in het centrum of zo, zo eentje waar je naar binnenloopt als je toch in de stad bent.
Dat is toch juist logisch dat als je in de buurt bent dat je naar een filiaal buiten de binnenstad gaat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:35:03 #267
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87930392
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
Ik zag Isa een week voordat het gebeurde al in 'mijn' Albert Heijn. Dus misschien woont ze al wat langer weer in Amsterdam? Of ze was er toevallig, dat kan natuurlijk ook.
Het huis in Zevenhoven stond meer als een jaar te koop..En ze wilden dan in Amsterdam wonen. Dus Isa woont niet in Amsterdam.
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:35:22 #268
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87930405
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Niet iedereen werkt in het centrum natuurlijk. De meeste bedrijfjes zitten juist niet in het centrum.
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:37:43 #269
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87930467
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Was het hier in de buurt?
pi_87930651
Nee, was in het filiaal bij het Cornelis Troostplein. :)
pi_87931265
Nou kan me best voorstellen dat je op een gegeven moment weggaat. En dan zeker naar een plaats waar je meer vrienden en steun hebt etc.
Maar voor de kinderen is zo snel niet handig hoor. Ben je je vader kwijt. En dan moet je ook al afscheid nemen van je klas, juf/meester etc.
is wel heel voor kinderen. Dus lijkt me niet logisch
pi_87933331
Het is dus niet allemaal zo ingewikkeld. Isa woonde al in Amsterdam en wilde gaan scheiden van AK.
Ze woont er al een week of 8. heeft daar nu ook werk. Logisch dus dat ze haar kinderen meeneemt naar A. Heeft behalve nog het huis. Niks meer in Zevenhoven te zoeken.
Het is wrschijnlijk met AK op wo. middag gebeurt omdat ze dan naar Zevenhoven kwam om kids te zien. Ivm hun vrije middag. Ik heb dit net via via gehoord. en zal wrschijnlijk ook over een paar weken wel in media te zien zijn
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:21:36 #273
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87933834
2 jaar geleden stonden ze ook al op scheiden. Lijkt me ook niet te leven met iemand die bipolair is. En misschien wilde hij wel niet werken aan zijn herstel.
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:21:58 #274
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87933846
Ik heb ooit 1 avond gedate met iemand die meteen al zei dat ze bipolair was. Ben blijven slapen en de dag erop kapte ze het meteen af. Ben op tv geweest met haar dat wel :)
pi_87936972
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:21 schreef Stefan het volgende:
Ik heb ooit 1 avond gedate met iemand die meteen al zei dat ze bipolair was. Ben blijven slapen en de dag erop kapte ze het meteen af. Ben op tv geweest met haar dat wel :)
:?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:03:56 #276
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87937472
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:05 schreef ramono het volgende:
Het is dus niet allemaal zo ingewikkeld. Isa woonde al in Amsterdam en wilde gaan scheiden van AK.
Ze woont er al een week of 8. heeft daar nu ook werk. Logisch dus dat ze haar kinderen meeneemt naar A. Heeft behalve nog het huis. Niks meer in Zevenhoven te zoeken.
Het is wrschijnlijk met AK op wo. middag gebeurt omdat ze dan naar Zevenhoven kwam om kids te zien. Ivm hun vrije middag. Ik heb dit net via via gehoord. en zal wrschijnlijk ook over een paar weken wel in media te zien zijn
Dat Isa wilde scheiden van Antonie heeft ooit in de media gestaan..dat klopt. Paar jaar geleden al..
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:51:43 #277
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87939500
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef bibi het volgende:

[..]

:?
Ik deed mee aan Chatchoice. Meisje dat ik koos was bipolair.
pi_87945979
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:05 schreef ramono het volgende:
Het is wrschijnlijk met AK op wo. middag gebeurt omdat ze dan naar Zevenhoven kwam om kids te zien. Ivm hun vrije middag. Ik heb dit net via via gehoord. en zal wrschijnlijk ook over een paar weken wel in media te zien

nee wat erg

nee.... wat erg...
pi_87946198
... er gaat wat mis; kan iemand deleten?... thnx
pi_87950363
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:05 schreef ramono het volgende:
dan ben ik toch benieuwd hoe je hier aankomt.

kan me trouwens niet voorstellen dat Isa haar kids alleen bij iemad zou met zulke pieken en dalen zou laten
pi_87951214
Als ik dat hier zou kunnen zeggen kan ik bwz van spreke net zo goed een roddelblad bellen en een verhaal voor veel geld verkopen.

Iemand met deze ziekte en tot voor dus blijkbaar zeer kort antidepressiva alltijd zichtbare pieken en dalen te hebben hoor. Als je de twitterberichten leest was ie misschien behoorlijk manisch. Tenminste dat lijkt me. Zelfmoord komt immers niet uit de lucht vallen. En nog steeds erg liever en betrokken naar zijn kinderen toe.
Het een sluit het ander niet uit.
pi_87953285
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit een beetje ver en smakeloos worden, zoals willen weten waar hun huis was , en in en outs weten.
Het is voor Isa Hoes al erg genoeg, dat ze haar man verloren heeft, ik vind eigenlijk dat ze best die ruimte mag hebben omdat te verwerken , zonder dat iedereen het hoe en wat wil weten want dat is gewoon prive.
Ik vind het nog smakelozer dat mensen dan ook nog eens op een publiek forum, via via van alles horen nogal persoonlijke info over hun huwelijk en woonsituatie te willen bespreken vind ik eigenlijk ook nogal ver gaan.
Ja , ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent maar voor mij gaat dit toch echt een beetje te ver hoor.
Probeer je zelf is in te denken hoe moeilijk zo'n periode voor haar en de familie is , dan zit echt niet te wachten op mensen die roddels over je huwelijk zo het leven in blazen.
pi_87954422
Tja dat is het nadeel van bekend zijn en internetfora. Ander zou er niemand naar kraaien. Zelfde geroddel gebeurt bij onbekende mensen ook maar dan lees je het niet. Daarnaast leefden ze allebei in een acteurs/filmwereld. Over het algemeen zijn dat echt mensen die een hoop aandacht nodig hebben. Nergens is het geroddel groter, mooier en in dit geval dus raarder.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:11:42 #284
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_87974836
Lekker blijven roddelen hoor ramono. Gelukkig hebben we in SHO geen last van goede manieren en smaak. ^O^

Wat ik me trouwens afvroeg in deze hele kwestie: Verlinde & Co roepen dan wel om het hardste dat het niet echt een verrassing was en dat het zo ongeveer onvermijdelijk was, maar waarom moest zwagertje-lief dan nog wel gecontracteerd voor een musical uit eigen stal? Die druk leg je toch niet op de schouders van iemand die hiermee kampt? En zakelijker: Dat risicio loop je toch niet met je musicalfirmaatje?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_88063154
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef ramono het volgende:
Als ik dat hier zou kunnen zeggen kan ik bwz van spreke net zo goed een roddelblad bellen en een verhaal voor veel geld verkopen.

Iemand met deze ziekte en tot voor dus blijkbaar zeer kort antidepressiva alltijd zichtbare pieken en dalen te hebben hoor. Als je de twitterberichten leest was ie misschien behoorlijk manisch. Tenminste dat lijkt me. Zelfmoord komt immers niet uit de lucht vallen. En nog steeds erg liever en betrokken naar zijn kinderen toe.
Het een sluit het ander niet uit.
Ramono, of jij deze berichten nu wel of niet uit betrouwbare bron hebt, je hebt in elk geval al fijn aangetoond hoe betrouwbaar jij bent met het bewaren van gevoelige informatie :r
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:52:24 #286
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88064849
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef Katientje het volgende:

[..]

Ramono, of jij deze berichten nu wel of niet uit betrouwbare bron hebt, je hebt in elk geval al fijn aangetoond hoe betrouwbaar jij bent met het bewaren van gevoelige informatie :r
Hij geeft gewoon de roddel door die hij heeft gehoord. Dan kun je niet van roddelen houden natuurlijk (of alleen van roddelen houden over vrolijke dingen: "Gordon is weer verliefd!"), maar dan moet je bepaalde plekken op FOK! wellicht mijden.

Over de huwelijken van Rob, Ptwish, Con en de Kluivertjes bijvoorbeeld, zijn we hier ook niet echt fijngevoelig geweest. Laat staan over de redenen van verhanging van Meisjes-Met-Rode-Haren-Arne Jansen. Je kan de last van de hele (showbizz)wereld wel op je schouders nemen, maar zolang we deze topics niet uitprinten en bij Isa Hoes in haar brievenbus deponeren, danwel de inhoud luidkeels onder haar raam proclameren, is er niet zo veel aan de hand, me dunkt.

Niet meer dan voorheen en elders in SHO althans. :)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:53:24 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88064898
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hij geeft gewoon de roddel door die hij heeft gehoord. Dan kun je niet van roddelen houden natuurlijk (of alleen van roddelen houden over vrolijke dingen: "Gordon is weer verliefd!"), maar dan moet je bepaalde plekken op FOK! wellicht mijden.

Over de huwelijken van Rob, Ptwish, Con en de Kluivertjes bijvoorbeeld, zijn we hier ook niet echt fijngevoelig geweest. Laat staan over de redenen van verhanging van Meisjes-Met-Rode-Haren-Arne Jansen. Je kan de last van de hele (showbizz)wereld wel op je schouders nemen, maar zolang we deze topics niet uitprinten en bij Isa Hoes in haar brievenbus deponeren, danwel de inhoud luidkeels onder haar raam proclameren, is er niet zo veel aan de hand, me dunkt.

Niet meer dan voorheen en elders in SHO althans. :)
Amen!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:59:04 #288
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88065141
Oh en voordat we het "Hoe-Zou-Jij-Het-Zelf-Vinden"-argument voorbij zien komen:

Ik zou het bijzonder kut vinden als mijn huwelijk op een internetforum werd besproken.

Maar ik zou het dan ook bijzonder kut vinden om beroemd te zijn.

En dat is een keuze.
pi_88065171
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:11 schreef Duderella het volgende:
Lekker blijven roddelen hoor ramono. Gelukkig hebben we in SHO geen last van goede manieren en smaak. ^O^

Wat ik me trouwens afvroeg in deze hele kwestie: Verlinde & Co roepen dan wel om het hardste dat het niet echt een verrassing was en dat het zo ongeveer onvermijdelijk was, maar waarom moest zwagertje-lief dan nog wel gecontracteerd voor een musical uit eigen stal? Die druk leg je toch niet op de schouders van iemand die hiermee kampt? En zakelijker: Dat risicio loop je toch niet met je musicalfirmaatje?
die rol was voor AK misschien een hart onder de riem, het niet kunnen krijgen van een rol lijkt me voor een acteur erger dan een rol in een musical van je zwager
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:04:44 #290
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88065366
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:59 schreef roos85 het volgende:

[..]

die rol was voor AK misschien een hart onder de riem, het niet kunnen krijgen van een rol lijkt me voor een acteur erger dan een rol in een musical van je zwager
Maar dat risico neem je als liefhebbende familie toch niet? Als je, zoals ze zeggen, al tijden wist dat het mis zou gaan en de man zeer ziek was?

Die frats snap ik gewoon even niet.

Dus óf ze lullen maar wat, over hun voorspellende gaven, of ze hebben een vreemde opvatting van 'hart onder de riem'.

Iemand met vergevorderde MS inschrijven voor de marathon van Rotterdam. Zo zie ik het een beetje.
pi_88065494
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:04 schreef Duderella het volgende:

[..]

Maar dat risico neem je als liefhebbende familie toch niet? Als je, zoals ze zeggen, al tijden wist dat het mis zou gaan en de man zeer ziek was?

Die frats snap ik gewoon even niet.

Dus óf ze lullen maar wat, over hun voorspellende gaven, of ze hebben een vreemde opvatting van 'hart onder de riem'.

Iemand met vergevorderde MS inschrijven voor de marathon van Rotterdam. Zo zie ik het een beetje.
mss dat AK in een goede periode gecontracteerd is voor die rol, de laatste maanden ging het slecht met hem.
waarschijnlijk dus zo slecht dat het nieuws van zijn overlijden niet als een verrassing komt.
maar dat is puur speculeren
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:09:42 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_88065545
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:12 schreef Goodbye het volgende:
Deze "discussie" is veel mooier dan dat gerel en gezeik in de eerdere topics, imo.
Weet iemand in welk deel ik moet zijn voor de manier waarop hij zelfmoord heeft gepleegd? Of is dat nog steeds niet bekend.
pi_88065601
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Weet iemand in welk deel ik moet zijn voor de manier waarop hij zelfmoord heeft gepleegd? Of is dat nog steeds niet bekend.
een paar bladzijdes terug staat ergens een link waar te lezen is welke manier die site denkt dat hij het gedaan heeft.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:15:26 #294
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88065740
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:08 schreef roos85 het volgende:

[..]

mss dat AK in een goede periode gecontracteerd is voor die rol, de laatste maanden ging het slecht met hem.
waarschijnlijk dus zo slecht dat het nieuws van zijn overlijden niet als een verrassing komt.
maar dat is puur speculeren
Ja, zoiets zal het dan wel zijn.

Komt ook omdat ik die Verlinde zo'n ongelofelijke oetlul vind, dat ik niks van 'm aanneem hoor. :@

Want over 'in vertrouwen' gesproken: Dat Verlinde in die speciale uitzending van BLVD uitgebreid vertelt hoe mensen aan de telefoon reageerden toen hij ze namens Isa Hoes belde... kijk dát vind ik smakeloos. Want dat is uit eerste hand. Hij belt R. Oerlemans namens de familie (een privé-handeling dus, typisch zoiets dat moet gebeuren nadat een geliefde is overleden) en vertelt dan op TV dat Oerlemans wat afstandelijk reageerde, maar toen toch naar de familie kwam en ze daar hebben zitten huilen en lachen en die zei dit en toen zei die dat... Walgelijk om zo uit de school te klappen in je TV-programma.

Had hij dit gehóórd van iemand en stond hij er zelf buiten (geen familie) dan zou ik zeggen: kom maar op met de roddels. Want roddels kunnen altijd niet waar zijn en dat maakt roddelen leuk. Maar op TV over zulke intieme aangelegenheden en de woorden en reacties van anderen vertellen, vlak nadat je zwager kassiewijlen is... dat gaat mij de pet te boven.

Ik was ook erg verbaasd over de jubelende stemming na die uitzending en hoe knap het allemaal van kwalbert was. Ik vond het ultieme ranzigheid. :o
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:19:02 #295
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88065864
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:11 schreef roos85 het volgende:

[..]

een paar bladzijdes terug staat ergens een link waar te lezen is welke manier die site denkt dat hij het gedaan heeft.
Hop met een koordje om de nek het raam uit toch?
pi_88066133
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:15 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja, zoiets zal het dan wel zijn.

Komt ook omdat ik die Verlinde zo'n ongelofelijke oetlul vind, dat ik niks van 'm aanneem hoor. :@

Want over 'in vertrouwen' gesproken: Dat Verlinde in die speciale uitzending van BLVD uitgebreid vertelt hoe mensen aan de telefoon reageerden toen hij ze namens Isa Hoes belde... kijk dát vind ik smakeloos. Want dat is uit eerste hand. Hij belt R. Oerlemans namens de familie (een privé-handeling dus, typisch zoiets dat moet gebeuren nadat een geliefde is overleden) en vertelt dan op TV dat Oerlemans wat afstandelijk reageerde, maar toen toch naar de familie kwam en ze daar hebben zitten huilen en lachen en die zei dit en toen zei die dat... Walgelijk om zo uit de school te klappen in je TV-programma.

Had hij dit gehóórd van iemand en stond hij er zelf buiten (geen familie) dan zou ik zeggen: kom maar op met de roddels. Want roddels kunnen altijd niet waar zijn en dat maakt roddelen leuk. Maar op TV over zulke intieme aangelegenheden en de woorden en reacties van anderen vertellen, vlak nadat je zwager kassiewijlen is... dat gaat mij de pet te boven.

Ik was ook erg verbaasd over de jubelende stemming na die uitzending en hoe knap het allemaal van kwalbert was. Ik vond het ultieme ranzigheid. :o
ik moet eerlijk bekennen dat Albert ook geen favoriet persoon van me is, zeker hoe hij "smeuige" details naar buiten brengt. (en nu het familie betreft erg terughoudend is)

ik vond het wel knap van hem dat hij de dag na het overlijden van AK een uitzending heeft gemaakt, als herdenking voor Isa&kids. daar kan ik alleen maar mijn pet voor afnemen.
zelf zou ik dat niet kunnen.

dat stukje over RO heb ik niet meegekregen,maar dat is natuurlijk wel erg onbeschoft omdat zo naar buiten te brengen. iedereen reageert anders op een dergelijk telefoontje.
pi_88066151
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:19 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hop met een koordje om de nek het raam uit toch?
dat wordt gezegd ja, als het zo is gebeurd dan snap ik wel dat Isa elders woont
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:23:41 #298
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88068322
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:25 schreef roos85 het volgende:

[..]

ik moet eerlijk bekennen dat Albert ook geen favoriet persoon van me is, zeker hoe hij "smeuige" details naar buiten brengt. (en nu het familie betreft erg terughoudend is)

ik vond het wel knap van hem dat hij de dag na het overlijden van AK een uitzending heeft gemaakt, als herdenking voor Isa&kids. daar kan ik alleen maar mijn pet voor afnemen.
zelf zou ik dat niet kunnen.

dat stukje over RO heb ik niet meegekregen,maar dat is natuurlijk wel erg onbeschoft omdat zo naar buiten te brengen. iedereen reageert anders op een dergelijk telefoontje.
Ik snap dan wel weer dat hij terughoudend is, nu het om familie gaat (dat is het verschil tussen zijn privé en zijn werk). Of terughoudend zóu zijn. Want mij verbaast het juist dat hij er vrijpostig op los ouwehoert over jan en alleman in de familie- en vriendenkring. Ja, alleen de manier waaróp Kamerling ging; daar wil Verlinde dan wel een potje moeilijk over doen...zo om de vier zinnen in elk interview waar dan ook.

O god, wat vind ik hem toch diep onsympathiek! :D Nou ja, iedereen zijn hang up (no pun intended). ;)
pi_88068692
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:23 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik snap dan wel weer dat hij terughoudend is, nu het om familie gaat (dat is het verschil tussen zijn privé en zijn werk). Of terughoudend zóu zijn. Want mij verbaast het juist dat hij er vrijpostig op los ouwehoert over jan en alleman in de familie- en vriendenkring. Ja, alleen de manier waaróp Kamerling ging; daar wil Verlinde dan wel een potje moeilijk over doen...zo om de vier zinnen in elk interview waar dan ook.

O god, wat vind ik hem toch diep onsympathiek! :D Nou ja, iedereen zijn hang up (no pun intended). ;)
Albert Verlinde is van nature gewoon een rat en een vreselijk pathetisch en ongeloofwaardig mannetje en zoiets moet ook wel weer duidelijk worden in deze kwestie. Als hij echt zo betrokken was dan had hij zich ook wel wat bescheidener opgesteld.

Je kunt natuurlijk ook 125 keer melden dat je iets niet vertelt; 'zie mij eens begripvol en discreet' zijn. Als ik hem hoor praten over 'Isa en de kinderen' kreig ik kotsneigingen. Wat een draak van een vent. :r
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:35:26 #300
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88068785
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:32 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Albert Verlinde is van nature gewoon een rat en een vreselijk pathetisch en ongeloofwaardig mannetje
Ja jij kent hem ook zo goed he. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')