abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88066151
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:19 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hop met een koordje om de nek het raam uit toch?
dat wordt gezegd ja, als het zo is gebeurd dan snap ik wel dat Isa elders woont
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:23:41 #298
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88068322
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:25 schreef roos85 het volgende:

[..]

ik moet eerlijk bekennen dat Albert ook geen favoriet persoon van me is, zeker hoe hij "smeuige" details naar buiten brengt. (en nu het familie betreft erg terughoudend is)

ik vond het wel knap van hem dat hij de dag na het overlijden van AK een uitzending heeft gemaakt, als herdenking voor Isa&kids. daar kan ik alleen maar mijn pet voor afnemen.
zelf zou ik dat niet kunnen.

dat stukje over RO heb ik niet meegekregen,maar dat is natuurlijk wel erg onbeschoft omdat zo naar buiten te brengen. iedereen reageert anders op een dergelijk telefoontje.
Ik snap dan wel weer dat hij terughoudend is, nu het om familie gaat (dat is het verschil tussen zijn privé en zijn werk). Of terughoudend zóu zijn. Want mij verbaast het juist dat hij er vrijpostig op los ouwehoert over jan en alleman in de familie- en vriendenkring. Ja, alleen de manier waaróp Kamerling ging; daar wil Verlinde dan wel een potje moeilijk over doen...zo om de vier zinnen in elk interview waar dan ook.

O god, wat vind ik hem toch diep onsympathiek! :D Nou ja, iedereen zijn hang up (no pun intended). ;)
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_88068692
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:23 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik snap dan wel weer dat hij terughoudend is, nu het om familie gaat (dat is het verschil tussen zijn privé en zijn werk). Of terughoudend zóu zijn. Want mij verbaast het juist dat hij er vrijpostig op los ouwehoert over jan en alleman in de familie- en vriendenkring. Ja, alleen de manier waaróp Kamerling ging; daar wil Verlinde dan wel een potje moeilijk over doen...zo om de vier zinnen in elk interview waar dan ook.

O god, wat vind ik hem toch diep onsympathiek! :D Nou ja, iedereen zijn hang up (no pun intended). ;)
Albert Verlinde is van nature gewoon een rat en een vreselijk pathetisch en ongeloofwaardig mannetje en zoiets moet ook wel weer duidelijk worden in deze kwestie. Als hij echt zo betrokken was dan had hij zich ook wel wat bescheidener opgesteld.

Je kunt natuurlijk ook 125 keer melden dat je iets niet vertelt; 'zie mij eens begripvol en discreet' zijn. Als ik hem hoor praten over 'Isa en de kinderen' kreig ik kotsneigingen. Wat een draak van een vent. :r
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:35:26 #300
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88068785
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:32 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Albert Verlinde is van nature gewoon een rat en een vreselijk pathetisch en ongeloofwaardig mannetje
Ja jij kent hem ook zo goed he. :W
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_88068926
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja jij kent hem ook zo goed he. :W
Dat is prima vast te stellen op basis van honderden uren tv, interviews en dergelijke. Het enige waar je nog over kunt debatteren is of het misselijkmakende gedrag aangeleerd is of dat hij idd van nature zo is. Nou weten we dat het karakter van iemand grotendeels vastligt, dus het is iig zo dat hij deels van nature zo is.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')