Ik heb in geen van de delen gezegd dat depressie te genezen is. Nee, denk het niet. Maar een depressie is niet terminaal. De zelfmoordpoging is een gevolg van de depressie maar het is ook een momentopname. Genoeg mensen die na een poging inzien dat het leven toch wel de moeite waard is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat weet ik, daarom heb ik het woord ongeleeslijk ipv terminaal gebruikt
Als je niet had gereageerd kon je het topic verder gewoon negeren.quote:
Nee. Denk niet dat we dat te weten komen. Bij elke andere BN'er had Verlinde het allang bekendgemaakt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:50 schreef BasEnAad het volgende:
Is trouwens al bekend hoe hij er een eind aan heeft gemaakt?
het enige wat je aan het doen bent is de boel keihard veroordelen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb in geen van de delen gezegd dat depressie te genezen is. Nee, denk het niet. Maar een depressie is niet terminaal. De zelfmoordpoging is een gevolg van de depressie maar het is ook een momentopname. Genoeg mensen die na een poging inzien dat het leven toch wel de moeite waard is.
Nee, we gaan het nu hebben over Isa Hoes.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Jaaaaaaaa nog een deel bekvechten over het 'pak' van Reinout en of zelfmoord wel of niet egoistisch is
Nou ja, het kan toch niet anders dan dat dat een keer uitlekt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Denk niet dat we dat te weten komen. Bij elke andere BN'er had Verlinde het allang bekendgemaakt.
Sja. Het maakt niet veel uit verder. Mesjes, pillen, touw.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, het kan toch niet anders dan dat dat een keer uitlekt?
Niet dat het me heel erg boeit hoor.
Bij optie 1 en 3 zie je anders uiterlijk er nog flink nasty uit. Bij 2 niet. Dus zeker aangezien hij het op een woensdagmiddag deed (toch?) zou het toch nog wel enigszins getuigen van zorgen om z'n vrouw en nageslacht als hij het 'netjes' deedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sja. Het maakt niet veel uit verder. Mesjes, pillen, touw.
Alle drie de methodes zijn traumatiserend voor Isa Hoes.
Waarom gaan mensen met een deathwish niet gewoon op missie naar Afghanistan of in het Vreemdelingenlegioen.
Met pillen lig je ook niet altijd vredig in je bedje te slapen hoor... Het menselijk lichaam wil er in tijden van distress nog wel eens wat uit gooien. Een maagbloeding is bijv. helemaal geen gek gevolg van flink agressieve pillen....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij optie 1 en 3 zie je anders uiterlijk er nog flink nasty uit. Bij 2 niet. Dus zeker aangezien hij het op een woensdagmiddag deed (toch?) zou het toch nog wel enigszins getuigen van zorgen om z'n vrouw en nageslacht als hij het 'netjes' deed
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:59 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik die reactie een beetje kortzichtig dat iemand zijn keuze niet gerespecteerd mag worden.
Je weet niet wat voor innerlijke strijd die persoon heeft en ok het is niet iets wat ik zou doen, maar ik kan zo'n keuze wel begrijpen.
Als een persoon psychisch heel erg lijdt onder zijn eigen leven en geen andere uitweg ziet dan respecteer ik die keuze.
Bij die ene vriend van mij stond in zijn rouw advertentie : als het leven op aarde lijden is dan komt de dood als een bevrijding , en ik kan me voorstellen dat er mensen die het zo voelen wie ben jij dan om dat te veroordelen.
Linkjes naar de vorige delen enzo daarentegen.quote:
Het lijkt me nog steeds stukken netter dan iemand met een gebroken nek vinden of doorgesneden polsen en een plas bloed.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Met pillen lig je ook niet altijd vredig in je bedje te slapen hoor... Het menselijk lichaam wil er in tijden van distress nog wel eens wat uit gooien. Een maagbloeding is bijv. helemaal geen gek gevolg van flink agressieve pillen....
iemand die zich verhangen heeft zal er ook niet al te fris uitzienquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het lijkt me nog steeds stukken netter dan iemand met een gebroken nek vinden of doorgesneden polsen en een plas bloed.
Dat bedoel ik dus met gebroken nekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
iemand die zich verhangen heeft zal er ook niet al te fris uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |