Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
was een offensief van de Vietcong op 30 januari 1968 tijdens de Vietnamoorlog. De strijd zou tot juni van dat jaar aanhouden.
, is een nationale feestdag in Vietnam, vergelijkbaar met Chinees Nieuwjaar. Tijdens deze feestdag werd normaal gesproken een wapenstilstand gehouden. Maar de Vietcong viel in 1968 onverwachts toch aan en overviel zo de Amerikanen. In dit offensief toonde de Vietcong aan nog lang niet uitgeteld te zijn, zoals door de Amerikanen werd verkondigd. Tienduizenden rebellen en soldaten vielen tegelijk kazernes, politiebureaus, overheidsgebouwen en militaire posten aan. De Amerikanen waren totaal verrast en zetten grote middelen in. Zo werden er vele razzia's gehouden in Saigon en beging men gruwelijke misdaden in My Lai.