De onderdanigheid waarin de vrouwen zijn afgebeeld stoort je waarschijnlijk? Of echt het non-functionele bloot?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Je mist het punt geloof ik. Die van suit supply zijn (kan het Nederlandse woord ff niet vinden) 'degrading'.
ik lig ook @ bank met laptop onder een deken.. maar moet helaas over 20 min weg..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit in huispak met deken op de bank. Thuiswerken FTW.
Beide.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De onderdanigheid waarin de vrouwen zijn afgebeeld stoort je waarschijnlijk? Of echt het non-functionele bloot?
Vind het jammer dat die 'inhaalslag' er blijkbaar zou moeten zijn en dat er steeds weer een stukje verder over een grens moet worden gestapt om het 'vernieuwend' te maken.quote:Heb als barman ook wel is gewerkt op speciale avonden zoals, met 'Chippendale's' en 'London Knights', en was toen verbluft over de hypocrisie van de vrouwen aldaar.
Dan zat ik met een collega te praten over het feit dat een bepaalde meid er wel erg 'lekker' uitzag, waarop zo'n vrouw, die net stond te schreeuwen 'broek uit!', ons betichte van seksisme.
Ik zeg niet dat jij zo bent, zou niet durven![]()
Maar het hypocrisie-alarm gaat dan nogal snel bij me af. Vooral omdat mannen tegenwoordig ook zo worden weggezet. Zie bijv. die wodka reclame of die van Jillz.
Oh ja, ik heb de schurft aan verplichte emancipatie. Mannen en vrouwen zijn echt anders en wat mij betreft hoeven er geen vrouwenquota's ingevoerd te worden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:49 schreef neen het volgende:
Vrouwen zijn toch net als mannen, emancipatie is mooi als het in je voordeel werkt anders niet.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb de schurft aan verplichte emancipatie. Mannen en vrouwen zijn echt anders en wat mij betreft hoeven er geen vrouwenquota's ingevoerd te worden.
Sorry LB
Deel je het dmv een classy foto?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:04 schreef friekin_ het volgende:
Ik besef me nu pas hoeveel ik afgevallen ben. Het begint in te zinken na het aanschaffen van een jurkje. En gvd, ik zie er fantastisch uit
Dat wilde ik even delen
ik heb je foto gezien inderdaad..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:04 schreef friekin_ het volgende:
Ik besef me nu pas hoeveel ik afgevallen ben. Het begint in te zinken na het aanschaffen van een jurkje. En gvd, ik zie er fantastisch uit
Dat wilde ik even delen
Lief. Ik moet erbij vermelden dat de kilo's ervanaf zijn gegaan zonder het door te hebben. Als in: ik ben niet aan het lijnen oid. Ik ben een tijd ziek geweest, en ik heb nu een stressvolle baan met veel beweging.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:07 schreef progje het volgende:
[..]
ik heb je foto gezien inderdaad..
Prachtig figuur, prachtig jurkje
Maar dat zijn wel de mannetjes die zich aangesproken voelen door zo'n reclame en vervolgens op een borrel in je kont knijpen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:08 schreef Merel het volgende:
Ach, het is Suit Supply wel gelukt dat we het over ze hebben, dus wat dat betreft is het een geslaagde campagne. Hoewel ik geen flauw idee heb hoe hun pakken eruit zien, want daar heb ik bij het zien van de foto's niet eens op gelet, en dat zal ook gelden voor de mannen die wel tot de doelgroep behoren maar juist door het vrouwelijk schoon worden afgeleid.
Bovendien denk ik dat het mannetjes als dit ook met een pak van Suit Supply niet zal lukken om onder de rokjes van hun secretaresse te mogen kijken hoor...
[ afbeelding ]
Dat vond ik ook. Ik kan zelf niet ophouden met naar die foto te kijken hehe.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:11 schreef loveli het volgende:
Tof jurkje en dito lijf! Jurkje is fout genoeg om goed te zijn.
In het geval van de rapnegerclips is de knipoog ver te zoeken en is het dédain wat ze hebben voor de vrouw overduidelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het zelf ook opvallen als er een keer een blote man in een reclame te zien is die bedoeld is vóór de ladies. Dat gebeurt niet zo vaak. Daarentegen lijkt het overal nodig halfnaakte vrouwen neer te zetten. Voor de meest idiote producten waarbij mij het verband met de desbetreffende dame echt compleet ontgaat. Zo erger ik me vaak ook mateloos aan die rapneger-clips waarbij de heren met goud behangen in bontjassen gehuld staan te blèren en er op de achtergrond een aantal dames in bikini staan te draaikonten. Irritant.
Calvin Klein heeft er z'n motto van gemaakt! Dat is waarschijnlijk de reden dat je zoveel mannen van ~30-40 in CK ondergoed ziet lopen... Hebben ze echt niet zelf uitgezochtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het zelf ook opvallen als er een keer een blote man in een reclame te zien is die bedoeld is vóór de ladies. Dat gebeurt niet zo vaak. Daarentegen lijkt het overal nodig halfnaakte vrouwen neer te zetten. Voor de meest idiote producten waarbij mij het verband met de desbetreffende dame echt compleet ontgaat. Zo erger ik me vaak ook mateloos aan die rapneger-clips waarbij de heren met goud behangen in bontjassen gehuld staan te blèren en er op de achtergrond een aantal dames in bikini staan te draaikonten. Irritant.
Brr... van die glibbers met waterige oogjes die je op het werk voorbij lopen omdat je niet uitbundig gekleed bent. En als ze je dan een keer vrouwelijker gekleed op een bedfijfsfeest zien te dicht bij je komen om met je te praten en vanaf dat moment elke keer als ze je tegenkomen begroeten met "dag *insert voornaam*".quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel de mannetjes die zich aangesproken voelen door zo'n reclame en vervolgens op een borrel in je kont knijpen.
Hmmmmm, maar wat hebben die vieze, domme mannetjes die je tegenkomt dan te maken met die reclames?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Brr... van die glibbers met waterige oogjes die je op het werk voorbij lopen omdat je niet uitbundig gekleed bent. En als ze je dan een keer vrouwelijker gekleed op een bedfijfsfeest zien te dicht bij je komen om met je te praten en vanaf dat moment elke keer als ze je tegenkomen begroeten met "dag *insert voornaam*".
(het zit me hoog geloof ik, hoe sommige mannen vrouwen behandelen)
Dat probeerde ik ook niet te zeggenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:18 schreef loveli het volgende:
v1zor, dat jij voorbeelden kunt noemen betekent nog niet dat ik die manier van vleesverkoop ok vind...
De algehele frustratie van werken in een mannenwereld komt even boven geloof ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmmm, maar wat hebben die vieze, domme mannetjes die je tegenkomt dan te maken met die reclames?
Ik denk dat het misschien ook ligt aan waar je werkt, want ik kom dat soort mannen maar weinig tegen en als ik ze wel tegenkom dan lach ik ze vierkant uit. Zielige figuren zijn dat, met een IQ ter grootte van hun schoenmaat.
Maar ik zie de connectie dus niet helemaal met bloot in reclames.
ik vind de vrouwenquota ook een beetje vernederend. ik las gister een goede column, waar ik het wel eens mee was, die zei dat het triest was dat we de goede vrouwen kunnen opnoemen in Nederland. Ik vind het hele onderwerp van emancipatie en feminisme heel erg lastig, want ik vind dat deze onderwerpen er eigenlijk niet zouden moeten zijn. Bij het praten over femisme vind ik dat we het feit dat de vrouw 'achtergesteld' is vaak in stand houden, een soort vicieuze (ficieuze?) cirkel!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb de schurft aan verplichte emancipatie. Mannen en vrouwen zijn echt anders en wat mij betreft hoeven er geen vrouwenquota's ingevoerd te worden.
Sorry LB
Dat jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind de vrouwenquota ook een beetje vernederend. ik las gister een goede column, waar ik het wel eens mee was, die zei dat het triest was dat we de goede vrouwen kunnen opnoemen in Nederland. Ik vind het hele onderwerp van emancipatie en feminisme heel erg lastig, want ik vind dat deze onderwerpen er eigenlijk niet zouden moeten zijn. Bij het praten over femisme vind ik dat we het feit dat de vrouw 'achtergesteld' is vaak in stand houden, een soort vicieuze (ficieuze?) cirkel!
Mannen die een lagere funcie dan ik hebben, hebben in het algemneen respect voor me. Mannen in een lagere functie die denken dat ze mijn functie zouden kunnen vervullen hebben daar minder last van. Sommige van mijn minder intelligente functiegenoten willen dat compenseren door het maken van foute opmerkingen en sommige meerderen lijken niet goed met die 'macht' om te kunnen gaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:39 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmm, op zich heb je ook gelijk dat intelligentere mannen ook irritant sexistisch kunnen zijn. Ik had daarnet een bepaald type voor ogen en dat is de domme soort. Maar de intelligente variant is inderdaad minstens net zo erg, of misschien zelfs wel erger, want die doet zo, willens en wetens en van de vieze dommerik kan je nog zeggen dat hij niet beter weet.
..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Ook hier maar even een lijstje:
O: -
L: stuk of vier geroosterde boterhammen met een glas melk (ik ga nu eten)
T: appel ofzo
D: weet nog niet
flut, I know.
Sommige collega's leggen - zonder er iets mee te bedoelen - een hand op m'n schouder, arm, been (quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:39 schreef neen het volgende:
Hoe moet je naar vrouwen kijken/met ze omgaan. Ik heb echt keine ahnung. Seksuele opmerkingen/aanrakingen. Bij mannen doe ik ze makkelijk maar bij vrouwen niet. Doe maar niks, doe je ook niks verkeerd ofzo.
Hey lieve Vik, zorg alsjeblieft wat beter voor jezelf?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Ook hier maar even een lijstje:
O: -
L: stuk of vier geroosterde boterhammen met een glas melk (ik ga nu eten)
T: appel ofzo
D: weet nog niet
flut, I know.
Wat mij betreft wel: het is als vrouw veel moeilijker om aan de top te komen als je ambities hebt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:58 schreef loveli het volgende:
Sorry LB
Gouden regel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:02 schreef loveli het volgende:
Regel 1: als er een machtsverschil is, niet aanraken. Daar ging Lubbers ook de fout in.
Ik had ooit een manager die zich niet aan regel 1 hield. Hij bedoelde er niets mee, maar echt handig vond ik het niet van hem.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Sommige collega's leggen - zonder er iets mee te bedoelen - een hand op m'n schouder, arm, been (). Van de een kan ik het hebben, van de ander niet. Het hangt er heel erg vanaf welke persoon dat doet. Meestal zeg ik er niks van eigenlijk.
Regel 1: als er een machtsverschil is, niet aanraken. Daar ging Lubbers ook de fout in.
Er zijn niet echt spelregels voor, maar ik denk dat dat ook geldt in de verhoudingen man - vrouw. Als het een 'machtsstrijd' is, komen opmerkingen anders aan. In sommige situaties kun je je meer permiteren dan in andere.
Ben wel benieuwd naar de mening van Uniek en Sigme.
bah. Uggs...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:13 schreef Swietje het volgende:
UGGS mag je altijd NOOIT dragen hoor!![]()
![]()
Maar ja, die man kan denken dat jij hem als vriend beschouwt en er dus niets verkeerds mee bedoelen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had ooit een manager die zich niet aan regel 1 hield. Hij bedoelde er niets mee, maar echt handig vond ik het niet van hem.
Bij mij ligt het idd aan de persoon. Zolang ik de manspersoon in kwestie als vriend beschouw, zal ik het echt niet vervelend vinden.
Klopt, ik moet mezelf altijd dubbel bewijzen..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel: het is als vrouw veel moeilijker om aan de top te komen als je ambities hebt.
Ja, de meeste mannen en vrouwen verschillen van elkaar, maar de vrouwen die juist graag carrière maken worden geremd door vooroordelen.
Het is voor mij ook onbegrijpelijk dat Rutte zoveel geschikte vrouwen maar zo heeft gepasseerd.![]()
Hurray!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef Swietje het volgende:
UGGS zijn niet bahMijn verjaardagscadeautje
![]()
Coco, pootje doet minder pijn
Dat mag je vindenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
sorry, maar ik vind ze echt heel lelijk![]()
het is ook niet mijn smaak..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Echt wel!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:18 schreef Viking84 het volgende:
De 4 mijl lopen in minder dan een half uur is best goed, toch? (ik zag een bekende op de lijst staan met die score).
Ik ook. Duvel zegt dat als ik ze ooit zou kopen (waar hij niet bang voor hoeft te zijn) hij me uit huis zal verbannenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, het kan idd wel leiden tot miscommunicatie. In de praktijk heb ik er echter weinig problemen mee gehad. Als ik een aanraking niet prettig vond, was er eigenlijk altijd sprake van machtsverschil of het waren mannen die ik nauwelijks kende (en het lijkt me dat mannen in de regel niet iemand als vriend(in) beschouwen als je elkaar 1-2 keer oppervlakkig hebt gesproken).quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ja, die man kan denken dat jij hem als vriend beschouwt en er dus niets verkeerds mee bedoelen.
Melk is op!.
Denk omdat 't net grote sloffen zijn die je dan buitenshuis aan hebt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:24 schreef Swietje het volgende:
Ik snap nooit zo goed wat er dan lelijk aan is...
Overdrevenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook. Duvel zegt dat als ik ze ooit zou kopen (waar hij niet bang voor hoeft te zijn) hij me uit huis zal verbannen.
Oh joy, net wat ik wildequote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh Loveli: een zere enkel is het enige excuus om UGGS te mogen dragen.
Ik ben niet ambitieus maar dat herken ik wel, dat je automatisch lager ingeschaald wordt dan "de mannen" puur en alleen omdat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef progje het volgende:
Wat ik ook nog wel eens mee maak, is dat mannen tegen mijn collega gaan praten i.p.v. tegen mij...
(die collega heeft nog een langere functie ook dan ik) Ik grijp dan altijd wel in hoor. En als ze me eenmaal leren kennen dan doen ze het daarna nooit meer..
Die ik heb zijn heul niet slofferig vind ik! En ik heb maar maatje 36 dus bij mij zijn ze ook helemaal niet lompquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Denk omdat 't net grote sloffen zijn die je dan buitenshuis aan hebt.
Ben er zelf geen fan van, maar ze lijken me wel goddelijk zitten. En bij anderen kan ik het wel leuk vinden uitzien, alleen is 't niks voor mij. Misschien als luxe huisslof
hihi, ja komt me allemaal ook heel bekend voor... ook al zo vaak mee gemaakt...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben niet ambitieus maar dat herken ik wel, dat je automatisch lager ingeschaald wordt dan "de mannen" puur en alleen omdat je een vrouw bent.
Als ik de telefoon opneem wordt vaak gedacht dat ik de receptioniste ben en wordt me gevraagd om door te verbinden met de afdeling watdanook.
Als ik dan zeg dat ik de gehele afdeling watdanook ben wordt het altijd even stil aan de telefoon.
Vervolgens volgt dan een enkele keer de vraag of ze toch echt iemand met technische kennis / productkennis kunnen spreken.![]()
Die personen overrompel ik altijd maar direct met een heleboel onnodige feitjes en weetjes die ze zelf niet kennen, dan leren ze het gelijk af.
Hihi, sorry hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:28 schreef Swietje het volgende:
[..]
Die ik heb zijn heul niet slofferig vind ik! En ik heb maar maatje 36 dus bij mij zijn ze ook helemaal niet lomp
Klopt en herkenbaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef progje het volgende:
Maar je moet je altijd maar bewijzen.. en soms heb ik er gewoon geen zin meer in...
Kudo's voor jou.quote:*verhaal over doos*
Maar ongelooflijk zeg, ik snap niet hoe je jezelf dan nog elke ochtend in de spiegel durft aan te kijken als je zo bent
Nou het lag dan meer aan de kleding hoor, met wat ik vandaag aan heb zie je heel goed dat ik wel dik ben. Maarja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vik & Neen, voelen jullie je alweer wat beter?
Swietje, is het vandaag allemaal wat minder pijnlijk? Ik hoop het zo voor je![]()
Maria: ik blijf je een lekker ding vinden. Helemaal in dat rode jurkje![]()
Neen: jij bent ook yummie. En heulemaal niet dik! Niet meer negatief over jezelf denken hoor!
hele dikke grijze sokkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:31 schreef Swietje het volgende:
Dan vraag ik me toch af wat voor sloffen jullie dan hebben...
Nah, ik mag van hem dragen wat ik wil, maar dat is een grensquote:
Ah, dan moeten we snel eens meetenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nah, ik mag van hem dragen wat ik wil, maar dat is een grens. Net zoals ik niet wil dat hij een oorbel draagt ofzo.
En een ieder moet dragen wat ie wil en mooi vindt, maar ik vind het uit de kluiten gegroeide pantoffels en ik heb nog nooit iemand gezien waarbij ik ze daadwerkelijk léuk vond staan. Maar, dat is slechts mijn mening.
Mijn vader heeft Crocs en dan ook nog hele lelijk met een soort van stof/leer achtig iets..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mgoed, ik vind Uggs sowieso 1.000.000.000.000.000 x beter dan Crocs.
Uggs kan ik nog begrijpen, Crocs niet (behalve voor bijvoorbeeld verpleegkundigen enzo).
Ook herkenbaar. Foon gaat, ik neem op "met loveli" ***stilte*** -tuut tuut tuut-quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Als ik de telefoon opneem wordt vaak gedacht dat ik de receptioniste ben en wordt me gevraagd om door te verbinden met de afdeling watdanook.
hihiquote:
Nou ja, je hoofd zal toch niet veranderen door je kleding, of wel dan? En je hebt geen dik hoofd, ergo: je kunt nooit echt zo dik zijn als je zelf altijd doet voorkomen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:32 schreef neen het volgende:
[..]
Nou het lag dan meer aan de kleding hoor, met wat ik vandaag aan heb zie je heel goed dat ik wel dik ben. Maarja.
Ik voel me aan de ene kant opgelucht maar aan de andere kant weet ik dat ik nog wel wat moet doen om normaal over mezelf te denken oidNou ja.
Hoe heten die dingen ook alweer?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:34 schreef progje het volgende:
[..]
hihi
Nou er zitten wel antislip dingen aan de onderkant
hahaha, ik draag ze ook alleen binnen hoor!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:34 schreef Swietje het volgende:
Progje, dat is wel heel erg hoor... Jakkie!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh ja, Friekin!
Wat een geweldig jurkjeFa-bu-lous
![]()
En als ik die foto van jou zie, kan ik me niet eens voorstellen dat je ook dik(ker) bent geweest. Ziet er goed uit
Een tijdje terug was ik met iemand winkelen. En ineens stond ik midden in een Crocs winkelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:34 schreef progje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft Crocs en dan ook nog hele lelijk met een soort van stof/leer achtig iets..
Die zijn echt zooooooooooooooo lelijk.. heb hem al gesmeekt of hij alsjeblieft normale slippers / zomerschoeisel wilde kopen.. Maar nee hoor.
En laatst belde mijn moeder op.. "ik durf het bijna niet te zeggen, maar je vader heeft weer een nieuw paar crocs gekocht"
Oh wens hem veel succes!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht heeft toch een sollicitatiegesprek vandaag!. Hij dacht gisteravond dat hij een fout gemaakt had en ernaar kon fluiten (iets met de datum vh gesprek
), maar het blijkt toch allemaal te kloppen
.
Misschien is dat juist wel het idee. Mannen kunnen schaamteloos naar halfblote vrouwen kijken, en als ze betrapt worden zeggen ze dat ze op zoek zijn naar een net pakquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een website voor nette pakken die NSFW is![]()
![]()
. Ik stem voor smakeloos idd.
Ik bedoelde die Crocs van je pap hoor..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:36 schreef progje het volgende:
[..]
hahaha, ik draag ze ook alleen binnen hoor!
Ze zijn volgens mij van de hunkenmöller of zo?
Van een soort van badstof .. En die antislip dingen zijn rondjes die je verder niet echt ziet
Maar mooi neuh, maar ze zitten zo lekker warm
maar deze zijn gewoon heel dik van badstof, zit ook geen zool aan de onderkant of zo, dat is ook gewoon een dikke stof.. en dan zitten er van die soort van hele dunne rubberen rondjes onder geplakt. Maar 2x wassen en dan zijn die er (gelukkig) ook vanaf.quote:
Ik zou ook verliefd worden op zo'n jurkje. Alleen heb ik momenteel iets te veel vetjes, hihi. Zodra ik weer op streefgewicht ben, ga ik mezelf verwennen met zo'n jurkjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]![]()
Thnx.
![]()
Nou ja, dik nooit. Gewoon overal net wat meer. Maar mensen in mijn omgeving maakten opmerkingen over dat ik dunner was, en mijn broeken zakten van mijn kont. Dus toen toch maar eens op de weegschaal gaan staan.
Het jurkje is liefde ja. Echte 80's glamour met strikIk ga shinen op mijn eigen verjaardagsparteh
oh haha, ja dat is echt heel erg...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:40 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ik bedoelde die Crocs van je pap hoor..
Ik heb absoluut niet het idee dat het als vrouw moeilijker is om aan de top te komen n het veld waarin ik zit. Het meerendeel van de mensen waar ik werk zijn vrouwen...Ook in ' het veld' zijn veel vrouwen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel: het is als vrouw veel moeilijker om aan de top te komen als je ambities hebt.
Ja, de meeste mannen en vrouwen verschillen van elkaar, maar de vrouwen die juist graag carrière maken worden geremd door vooroordelen.
Het is voor mij ook onbegrijpelijk dat Rutte zoveel geschikte vrouwen maar zo heeft gepasseerd.![]()
Iets heel anders: Ik zal niet weer kritiek op eetlijstjes gegeven omdat dat kennelijk ongewenst is, maar als ik geïrriteerd en opgezet tandvlees zou hebben, onverklaarbaar moe zou zijn en de afgelopen tijd consequent te weinig groente zou hebben gegeten, zou ik een mogelijke genezing in de groentehoek zoeken.![]()
Oh Loveli: een zere enkel is het enige excuus om UGGS te mogen dragen.
Te veel vetjes.. Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar het gaat erom dat je je lekker voelt in je eigen lijf.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou ook verliefd worden op zo'n jurkje. Alleen heb ik momenteel iets te veel vetjes, hihi. Zodra ik weer op streefgewicht ben, ga ik mezelf verwennen met zo'n jurkje![]()
Shinen ga je zeker!
Puur nieuwsgierigheid: wanneer ben je jarig (geweest)? Hoe oud?
En wit hoog opgetrokken sokken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:40 schreef progje het volgende:
[..]
oh haha, ja dat is echt heel erg...
en dan ook nog een 3 kwart spijkerbroek met van die mega witte benen er onderuit en dan die mega crocs
echt zo erg
Ik woon in een gat in Limburg. Mijn vrienden zeggen te vaak: "Hier is Weert nog niet klaar voor" als ik weer kom aankakken met mijn 60's jurkjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef Swietje het volgende:
Friekin ik vind je slagroomsoesje echt héél![]()
Alleen zou ik 'm echt niet durven dragen
dat gelukkig niet... hij liep 1x met sokken in zijn crocs..quote:
Ik krijg hier een beetje een ander beeld bij mehe. Maar dat ligt vast aan mijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef Swietje het volgende:
Friekin ik vind je slagroomsoesje echt héél![]()
Ja, dat is ook het probleem. Ik zit momenteel niet lekker in mijn eigen vel. Maar dat komt wel weer goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Te veel vetjes.. Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar het gaat erom dat je je lekker voelt in je eigen lijf.
Ik heb morgenavond mijn feest in een kroeg, maar ben maandag pas echt jarig. 24.
een kennis van mij heeft volgens mij ergens in jouw omgeving een vintage winkel..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik woon in een gat in Limburg. Mijn vrienden zeggen te vaak: "Hier is Weert nog niet klaar voor" als ik weer kom aankakken met mijn 60's jurkjes.
Foei!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik krijg hier een beetje een ander beeld bij mehe. Maar dat ligt vast aan mij
Daar heb ik al 4 jurkjes vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:43 schreef progje het volgende:
[..]
een kennis van mij heeft volgens mij ergens in jouw omgeving een vintage winkel..
naja het is een webshop geloof ik, ik zal eens zoeken, volgens mij is dat dan ook wel voor jou
edit: http://www.sugarsugar.nl/
En 2 tasjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar heb ik al 4 jurkjes van![]()
En een zonnebril.
Sam is een toffe meid
Ik zat net naar de OP te kijken, en je hebt je nergens voor te schamen. Ik ben 1.73m, en weeg nu 72 kilo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het probleem. Ik zit momenteel niet lekker in mijn eigen vel. Maar dat komt wel weer goed
Kroeg-verjaardagsfeestje ftw! Veel plezier alvast
En 24... op naar de 2e helft van de 20
Joh! Ik had je veel lichter ingeschat (niet 'dunner', want ik vind je op de foto nog steeds even dun, aantrekkelijk en sexy uitzien als de eerste keerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zat net naar de OP te kijken, en je hebt je nergens voor te schamen. Ik ben 1.73m, en weeg nu 72 kilo.
Ik heb veel tet. Mijn fobo foto laat het wel een bietje zien. Wat een complimenten hier hee.. Word er verlegen van!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh! Ik had je veel lichter ingeschat (niet 'dunner', want ik vind je op de foto nog steeds even dun, aantrekkelijk en sexy uitzien als de eerste keer).
Maar bij 1.61m zie je er wel sneller iets propperiger uit, denk ik. Maar ik schaam me ook niet hoor (behalve in bikini, haha, dat vermijd ik gewoon zoveel mogelijk voorlopig).
Nou meer van mijn saaie kleding gister, daar viel het lichaam mee op de foto vanwege de kleding. Met nu iets anders aan zie je het wel duidelijk zegmaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, je hoofd zal toch niet veranderen door je kleding, of wel dan? En je hebt geen dik hoofd, ergo: je kunt nooit echt zo dik zijn als je zelf altijd doet voorkomen.
Probeer complimentjes nou maar gewoon te accepteren. Ik zeg alleen dingen die ik meen, en ik zou je doen. Dus. Neen = een lekker ding.
We kunnen je nog niet rollen, dus tevreden zijn met hoe je eruit ziet en niet dikker wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:56 schreef neen het volgende:
[..]
Nou meer van mijn saaie kleding gister, daar viel het lichaam mee op de foto vanwege de kleding. Met nu iets anders aan zie je het wel duidelijk zegmaar.
Ah, kijk. Ik heb juist weinig tetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb veel tet. Mijn fobo foto laat het wel een bietje zien. Wat een complimenten hier hee.. Word er verlegen van!
Wees blij. BH's kopen is voor mij echt een crime.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, kijk. Ik heb juist weinig tet
Nuttigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef Chicolate het volgende:
Zijn er nog mensen die online anoniem enquetes in willen vullen (over bijvoorbeeld tv programma's, merken, supermarkten etc) en daarmee kadobonnen voor bol.com verdienen? Je hoeft je adres niet op te geven, ze sturen die bonnen via de mail.
Want als ik mensen opgeef krijg ik extra punten dus sneller nieuwe kadobonnen. Heb er in een jaar ofzo al 20 euro bij gekregen, nog een bon en ik kan mn studieboeken ervan kopen
. http://panel.noties.nl/invotes/signup/?okt2010:111973
Wat hierboven staat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef loveli het volgende:
[..]
We kunnen je nog niet rollen, dus tevreden zijn met hoe je eruit ziet en niet dikker worden
En laat je niet weerhouden om tussendoor te sporten, gezond te eten en vetjes weg te sturen.
Dat is idd nooit een probleem, haha.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wees blij. BH's kopen is voor mij echt een crime.
Zodra je de vragenlijst (over samenstelling huishouden en jouw rol daarin) hebt ingevuld, krijg je waarschijnlijk vrij binnenkort al een mailtje met de eerste enquete. Wel zo snel mogelijk invullen, als genoeg mensen hem ingevuld hebben dan sluit het onderzoek en moet je wachten tot de volgende keer. Dat had ik in het begin niet in de gatenquote:
Ik vind het sowieso jammer als vrouwen neerbuigend over zichzelf doen. Mijn advies: Meer Gok Wan kijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat hierboven staat.
Maar echt, Neen, voordat ik foto's van je had gezien, dacht ik dat je een tientonner moest zijn, zoals je altijd over jezelf praat.
En je bent juist zoVind het zo jammer dat je dat zelf niet ziet
Thnx voor de tip! Ik wil bonnen!!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zodra je de vragenlijst (over samenstelling huishouden en jouw rol daarin) hebt ingevuld, krijg je waarschijnlijk vrij binnenkort al een mailtje met de eerste enquete. Wel zo snel mogelijk invullen, als genoeg mensen hem ingevuld hebben dan sluit het onderzoek en moet je wachten tot de volgende keer. Dat had ik in het begin niet in de gatendus mistte ik ze steeds.
neen is zoooooo een man!! neenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso jammer als vrouwen neerbuigend over zichzelf doen. Mijn advies: Meer Gok Wan kijken
Hij is lief.
QFTquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:02 schreef V1z0R het volgende:
loveli![]()
Ik wou dat alle vrouwen er zo over dachten!
Ik vind een vrouwen-quota zelfs vernederend voor vrouwen. Dan gaat het puur om het vrouw-zijn en heeft het niets met inhoud te maken...
QFTquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind de vrouwenquota ook een beetje vernederend. ik las gister een goede column, waar ik het wel eens mee was, die zei dat het triest was dat we de goede vrouwen kunnen opnoemen in Nederland. Ik vind het hele onderwerp van emancipatie en feminisme heel erg lastig, want ik vind dat deze onderwerpen er eigenlijk niet zouden moeten zijn. Bij het praten over femisme vind ik dat we het feit dat de vrouw 'achtergesteld' is vaak in stand houden, een soort vicieuze (ficieuze?) cirkel!
Als je je emailadres PM't stuur ik je hem wel op. Maar verwacht niet te veelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, Perruche, nu ik je naam zie staan: wilde je vragen of jouw thesis openbaar is. Indien mogelijk, zou ik 'm graag lezen
Oh dat vind ik echt heeeeel vervelend, als ik op m'n bureaustoel zit, en iemand komt achter me staan en legt een hand op m'n schouder. Doordat de een staat en de ander zit wordt het machtsverschil al extra benadrukt, en zo'n hand duwt je dan alleen maar verder naar beneden. Zo ervaar ik het tenminste. Iedereen die binnen dit bedrijf niet op dezelfde plek op de hiërarchische ladder staat als ik, moet van me afblijven. En anderen mogen me alleen maar in informele situaties aanraken. Maargoed, ik werk ook in een nogal stijve omgeving, daar hoort het misschien ook bij om zo afstandelijk naar elkaar te doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:18 schreef V1z0R het volgende:
Been aanraken vind ik dan wel raar, maar 2 sec. even een hand op de schouder en vragen of alles goed gaat en of je ze ergens mee kunt helpen is toch niet vreemd? (Nooit geen klachten over gehad in ieder geval, als het fout is moeten jullie het zeggen!)
Jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar heb ik al 4 jurkjes van![]()
En een zonnebril.
Sam is een toffe meid
Geen idee hoe het bij de Jr.'s overkomt. Als ondergeschikte zeg je er niet snel iets van. De getrouwde leidinggevende die een hand op m'n arm legde bedoelde er ook niets mee en zag er de 'fout' niet van in, maar in dat geval was het de optelsom van alle kleine dingetjes (internet fotootje laten zien, na (minstens 3 jaar na datum) de opmerking maken dat mijn benen in kort rokje indruk hadden gemaakt, net het machtsevenwicht dat niet fijn ligt).quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:18 schreef V1z0R het volgende:
Ojee, heb regel 1 met regelmaat verbroken![]()
Ben geen manager, maar moet geregeld een Jr. begeleiden of een stagiair.
Been aanraken vind ik dan wel raar, maar 2 sec. even een hand op de schouder en vragen of alles goed gaat en of je ze ergens mee kunt helpen is toch niet vreemd? (Nooit geen klachten over gehad in ieder geval, als het fout is moeten jullie het zeggen!)
Misschien omdat ik ook nog 'jong' ben in verhouding dat er minder raar naar gekeken wordt.
Ze doet het echt goed.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:41 schreef progje het volgende:
[..]
Ja
Haar vriend ownee Manwas vroeger mijn beste vriend, op de basisschool
ja zeg dat, ik heb hetzelfde "probleem"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wees blij. BH's kopen is voor mij echt een crime.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben een stuck up trut die ook al niet zoent zonder verliefd te zijn.
En dan is ze ook nog eens zo mooi, bah ik mag haar niet (grapje dus hequote:
Dat merkte ik al een beetje in haar mails. Je mag het compliment (als je haar ziet) nogmaals geven. Toffe shop, toffe meidquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:46 schreef progje het volgende:
[..]
En dan is ze ook nog eens zo mooi, bah ik mag haar niet (grapje dus he)
ze is echt zo enorm lief en grappig
Het kan ook heel erg verschillen van persoon tot persoon hoor. Bij sommige mannen komt het gewoon echt alleen maar vriendelijk over. Maar ja, hoe weet je tot welke categorie je behoort? :pquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef V1z0R het volgende:
Wist niet dat het zo ervaren werd...
@ Merel, ik blijf er niet bij staan hoor. Zit dan vaak er gehurkt bij of op m'n knieën, misschien dat dat al minder autoritair overkomt.
Zal er in het vervolg op letten!
En ik maar denken dat het juist gewaardeerd werd, heb geregeld stagiairs gehad die bij mij kwamen omdat ik wat minder autoritair overkwam dan hun eigen begeleider. Maar zal wel per persoon verschillen.
Thx voor de feedback!
Da's fijn! Geldt dat alleen voor Zweden of ook voor Nederland?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb absoluut niet het idee dat het als vrouw moeilijker is om aan de top te komen n het veld waarin ik zit. Het meerendeel van de mensen waar ik werk zijn vrouwen...Ook in ' het veld' zijn veel vrouwen!
Ben sowieso de vreemde eend in de bijt hierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het kan ook heel erg verschillen van persoon tot persoon hoor. Bij sommige mannen komt het gewoon echt alleen maar vriendelijk over. Maar ja, hoe weet je tot welke categorie je behoort? :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Maar geef je dan niet aan aan die manager dat je niet zo blij bent met zijn omgang. Het wordt pas een issue als je er iets van maakt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij de Jr.'s overkomt. Als ondergeschikte zeg je er niet snel iets van. De getrouwde leidinggevende die een hand op m'n arm legde bedoelde er ook niets mee en zag er de 'fout' niet van in, maar in dat geval was het de optelsom van alle kleine dingetjes (internet fotootje laten zien, na (minstens 3 jaar na datum) de opmerking maken dat mijn benen in kort rokje indruk hadden gemaakt, net het machtsevenwicht dat niet fijn ligt).
Er zit aardig wat ruimte tussen een aanraking die niet prettig overkomt en een aanraking waarover je klaagt. Want "we zijn toch volwassen, het was niet verkeerd bedoeld, maak je er niet te druk over, er is toch niets gebeurd, als dat al niet kan, stel je niet zo aan..."
Als een ander zo aan je vriendin zit, is dat een probleem? Zo ja, dan is het zeker over de grens. Zou je ook zo met iemand omgaan als ze een vriend heeft/haar vriend erbij is? Zo nee, dan is het ook over de grens. En onthoud, het zijn niet jouw grenzen, maar de grenzen van de ander. De een heeft een lossere moraal dan de ander.
Maar goed, ik ben een stuck up trut die ook al niet zoent zonder verliefd te zijn.
O, ik heb er zeker iets van gezegd, nu begrijpen we elkaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Maar geef je dan niet aan aan die manager dat je niet zo blij bent met zijn omgang. Het wordt pas een issue als je er iets van maakt.
Ik zeg het meestal gewoon, of ik maak er een grapje van, maar ik zorg wel dat mijn punt overkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Mjaah, dat ken ik. Van sommigen kan ik hun dochter zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:25 schreef progje het volgende:
Ik zit in het management van ons bedrijf en iedereen is 45+ en kom ik aan met net 30
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef loveli het volgende:
O, ik heb er zeker iets van gezegd, nu begrijpen we elkaar.Duidelijkheid heerschtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Leuk!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Foto's suit up, niet quoten please want ik wil ze weer kunnen weghalenIk ben een beetje bluuuh erop namelijk.
Je staat er heul niet bluuuh op! Je bent moooi!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Foto suit up, niet quoten please want ik wil ze weer kunnen weghalenIk ben een beetje bluuuh erop namelijk.
Zo voelde we ons ook af en toe haha!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:47 schreef V1z0R het volgende:
@ SDB, lijkt wel de cover van een indie-band haha
Nee staat er juist leuk op vind ik! Niet bluuh...
Leuk, staat je goed! En je hoofd is leuk!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Foto suit up, niet quoten please want ik wil ze weer kunnen weghalenIk ben een beetje bluuuh erop namelijk.
Ik snap hem even nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leuk, staat je goed! En je hoofd is leuk!
(tip: zet de spoiler in quote tags, dan kunnen mensen het wel quoten. Want als je een quote quote, valt de inhoud weg)
Quote in een quote = leeg i.v.m. ruimtebesparing.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik snap hem even niet![]()
![]()
Maar ze mogen hem wel quoten, ik haal hem zo gewoon van photobucket af
Verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. Als ik je tof vind mag je me aanraken. Als ik je toch al een vies mannetje vind nietquote:
Wij ook nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef loveli het volgende:
Ben niet zo gecharmeerd met het kapsel van de rechter als ik zo vrij mag zijn
QFT!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Shiny!. Zowel jij in pak als de meneer.
.
Ik zou het andersom doen, dan gaat ie niet rotzooien met het resizen van je tekst in de spoilertags. Dus zo:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:04 schreef neen het volgende:
Lekker ding hoor.
En een quote als [quote]link [/ quote] in je spoiler, dan gaat hetgeen in de quote staat getypte bij een andere quote weg. Van photobucket verwijderen duurt het altijd nog even voordat het er echt af is, de link blijft het altijd nog een tijdje doen.
1 |
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Oh dat vind ik juist leuk. Jongens met lang haar zijn leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef loveli het volgende:
Ben niet zo gecharmeerd met het kapsel van de rechter als ik zo vrij mag zijn
Mijn visie: mannelijk lang haar = ok, verwijfd lang haar = niet ok.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist leuk. Jongens met lang haar zijn leuk.
Klopt ook wel, maar in een ander kapsel geknipt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist leuk. Jongens met lang haar zijn leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Verdorie! Net een minuut te vroeg weggegaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:41 schreef shinydiscoball het volgende:
weg
Ja, die heb je. En van 19. En van 53. En nee, je herkent ze niet aan hun bruine tanden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:35 schreef V1z0R het volgende:
@ Merel, heb je vieze mannetjes van 25 dan? Denk altijd bij die benaming aan zo'n kerel van 45 met een 'comb-over', bruine tanden, onverzorgde handen etc... En dat ben ik dus echt niet
Die bestaan zeker wel, en zijn net zo eng als hun oudere variantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:35 schreef V1z0R het volgende:
@ Merel, heb je vieze mannetjes van 25 dan? Denk altijd bij die benaming aan zo'n kerel van 45 met een 'comb-over', bruine tanden, onverzorgde handen etc... En dat ben ik dus echt niet
bon-vivant is gevonden als synoniem van een ander trefwoord:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:35 schreef V1z0R het volgende:
@ SDB, 'k weet eigenlijk niet, je komt altijd als een echte bon-vivant over en vind dan iemand met een Beatles-kapsel er eerder bij passen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:35 schreef Viking84 het volgende:
Mijn probleem lijkt - vooralsnog - opgelost.
Even tussen spoilertags het verhaal:Fijn dat het nu opgelost lijkt te zijn! Begrijpelijk dat je geschrokken was, maar nu komt het vast helemaal goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Mengen met ketchup, broodbeleg. Mayo erbij, ook lekker. Of allebei.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:46 schreef Chicolate het volgende:
@Vik: wat de anderen al zeggen, fijn dat het zo snel opgelost kan worden en het komt allemaal goed joh!
Tonijn uit blik is niet zo lekker als ik me herinnerde. En ik heb nog een blikje staan.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:42 schreef neen het volgende:
Hmm, ik zit een foto te zoeken waarvan iemand zei dat ik op die mode goeroe leek mar ik kan hem niet vindenHeul niet raar, mafkees!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi trouwens Viking! Raar dat ze dachten dat je ontslagen was nav mijn bericht
.
Ik denk volgende keer wel 3 keer na voor ik weer ga verven met lln. Zíj worden verondersteld op te ruimen, maar ik vind nog overal verfsporen.
Niet meer actief op Fok!
Hmm, ik zit een foto te zoeken waarvan iemand zei dat ik op die mode goeroe leek mar ik kan hem niet vindenJe lijkt er echt een beetje opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi trouwens Viking! Raar dat ze dachten dat je ontslagen was nav mijn bericht
![]()
IRL iets minder. Je bent minder verwijfd
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Hmm, ik zit een foto te zoeken waarvan iemand zei dat ik op die mode goeroe leek mar ik kan hem niet vindenJa ik zie de overeenkomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi trouwens Viking! Raar dat ze dachten dat je ontslagen was nav mijn bericht.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Met als ondertitel 'zwerfkat', komt het dicht in de buurt toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
bon-vivant is gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
boemelaar, flierefluiter, lap, libertijn, loshoofd, schuinsmarcheerder, zwabber, nachtbraker, zwierbol.
Haha oke...maar ik begrijp wat je bedoelt
Ik praat over mannen net zo als over vrouwen, zoals eigenlijk de meeste mensen in mijn omgeving. Misschien redelijk grof, maar 'vrienden onder elkaar', moet kunnen vind ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Beide.
[..]
Vind het jammer dat die 'inhaalslag' er blijkbaar zou moeten zijn en dat er steeds weer een stukje verder over een grens moet worden gestapt om het 'vernieuwend' te maken.
Man in pak die half ongeinteresseerd nonchalant onder het rokje van een vrouw kijkt![]()
Zelf werk ik in een mannenwereld waar vaak de grens wordt opgezocht wat betreft opmerkingen die men kan maken. Geen idee hoe het met vrouwen onder elkaar gaat, maar wat sommige mannen zeggen als ze niet in de gaten hebben als een vrouw erbij is... niets om trots op te zijn en niets waarvan ik als vrouw zou willen dat we ook zo over mannen praatten.
Ik heb nog 20 minuten, mss kan ik helpen? Weet niet welke databanken je nodig hebt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:24 schreef Chicolate het volgende:
Cultuurvakken. Waarom kunnen ze niet gewoon 1 boek voorschrijven, ipv 1000 artikelen die ik nergens kan vinden en waarvoor ik dus straks naar het centrum van Amsterdam moet om ze voor veel te duur te kopieren.
Ja misschien heb je wel gelijk, had het nooit zo bekeken. Vind het wel een compliment eikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Met als ondertitel 'zwerfkat', komt het dicht in de buurt toch?
Nice Vik!Ik merkte eerder dat wat oudere leraren vaak wat assertiever waren, dus dat komt nog wel!
Heb ik al!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef Chicolate het volgende:
Zijn er nog mensen die online anoniem enquetes in willen vullen (over bijvoorbeeld tv programma's, merken, supermarkten etc) en daarmee kadobonnen voor bol.com verdienen? Je hoeft je adres niet op te geven, ze sturen die bonnen via de mail.
Want als ik mensen opgeef krijg ik extra punten dus sneller nieuwe kadobonnen. Heb er in een jaar ofzo al 20 euro bij gekregen, nog een bon en ik kan mn studieboeken ervan kopen
. http://panel.noties.nl/invotes/signup/?okt2010:111973
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:40 schreef Perruche het volgende:
En ik heb net een masker in m'n haar gedaan e m'n handen gescrubt en een badje gegeven
Oh ja, nu weet ik het weer, sorryquote:
Thanksquote:Maar, fijn dat er progressie in zit en je moet nu echt voor jezelf opkomen. Je bent volgens mij echt een hele goede voor het vak en nou, gewoon het moet!
![]()
Ik snap dat nooit zo, zelf een make-over willen. Dat zijn meestal saaie mensen met een slechte smaak. Mijn associatie dan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:33 schreef Perruche het volgende:
Gokik wil een make over van hem!!!!!!
Wat een alleraardigste opmerking weerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo, zelf een make-over willen. Dat zijn meestal saaie mensen met een slechte smaak. Mijn associatie dan.
Is niet erg.. Jammer dat je je zo rot voelt. Wou dat ik er iets aan kon doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:41 schreef neen het volgende:
Sorry van m'n attentionwhore gedrag btw.
Niet zo gepikeerd doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat een alleraardigste opmerking weer.
Het IS ook een stomme opmerking.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Niet zo gepikeerd doen.
Dat zeg ik niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het IS ook een stomme opmerking.
Alsof je zegt: Iedereen die een make-over wil heeft niet zo'n fantastische smaak als ik heb
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, nu weet ik het weer, sorry.
[..]
Thanks. Ik weet ook wel dat ik een goeie ben en als het communicatieprobleem wordt opgelost, komt alles goed
.
Ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet?
Ik begrijp wel dat kledingadvies heel erg leuk is, maar een make-over vind ik zo raar. Heel ander haar, andere make up, soms afvallen, hele andere kleren, alsof je totaal niet tevreden bent met jezelf.
Ik vind het ook niet aardig dat er zo boos op in word gegaan![]()
Blijkbaar heb ik het niet helder uitgelegd. Of vinden jullie het nog steeds niet aardig.
Maar dan is vragen naar verheldering wel iets sympathieker dan mij te verwijten dat ik doe alsof ik een geweldige smaak heb
Vind ik ook hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik begrijp wel dat kledingadvies heel erg leuk is, maar een make-over vind ik zo raar. Heel ander haar, andere make up, soms afvallen, hele andere kleren, alsof je totaal niet tevreden bent met jezelf.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo, zelf een make-over willen. Dat zijn meestal saaie mensen met een slechte smaak. Mijn associatie dan.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat een alleraardigste opmerking weer.
Begrijp jij mij wel of begrijp jij mensen die een totale make-over willen hebben wel?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:49 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel.
Bovendien zijn veel van die mensen idd heel ontevreden maar doen ze er zelf niks aan, en dat begrijp ik niet zo.
Schatje, het was indirect een compliment naar jou toe.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:49 schreef Perruche het volgende:
[..]ja je hebt me door
[..]
![]()
Rellen!
Jou dus.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Begrijp jij mij wel of begrijp jij mensen die een totale make-over willen hebben wel?
En inderdaad, hallo 30 centimeter lange uitgroei, verf je haar nog eens of zo? Dooie punten tot je knietjes? Kapper, anyone?
Ik vind Gok Wan geweldig omdat 'ie mensen van een heel andere kant belicht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet?
Ik vind het ook niet aardig dat er zo boos op in word gegaan![]()
Blijkbaar heb ik het niet helder uitgelegd. Of vinden jullie het nog steeds niet aardig.
Maar dan is vragen naar verheldering wel iets sympathieker dan mij te verwijten dat ik doe alsof ik een geweldige smaak heb
Plus ik zeg dat het mijn associatie is met make-overs. Ik zeg helemaal niet dat iedereen die een make-over wil saai is met lelijk kleding.
Snap ik!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind Gok Wan geweldig omdat 'ie mensen van een heel andere kant belicht.
Ja natuurlijk mag je jouw mening hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk er anders over en de toon in je posts vind ik soms gewoon ronduit niet leuk. En dat is mijn mening. Mag je van vinden wat je wilt en nu ben ik er wel weer klaar mee.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Snap ik!!!!
Het viel mij al een tijdje op dat veel mensen heel graag een make-over willen.
En nu zei ik dat. Dat is alles.
Ik had trouwens nog nooit van Gok Wan gehoord totdat ik de naam tegenkwam in dit topic. Nu weet ik dat hij (zij?) aan make-overs doet. Maar heb hem/haar eigenlijk nog altijd niet in actie gezien.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind Gok Wan geweldig omdat 'ie mensen van een heel andere kant belicht.
ik hou helemaal niet van makeovers maar Gokquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had trouwens nog nooit van Gok Wan gehoord totdat ik de naam tegenkwam in dit topic. Nu weet ik dat hij (zij?) aan make-overs doet. Maar heb hem/haar eigenlijk nog altijd niet in actie gezien.
Dus. Tot zover mijn bijzonder nuttige bijdrage aan dit topic
Het is vooral fijn omdat hij hele hordes naakte Engelse vrouwen laat zien, in alle maten en groottes (en tattoo's, strepen & kwabbelighedenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had trouwens nog nooit van Gok Wan gehoord totdat ik de naam tegenkwam in dit topic. Nu weet ik dat hij (zij?) aan make-overs doet. Maar heb hem/haar eigenlijk nog altijd niet in actie gezien.
Dus. Tot zover mijn bijzonder nuttige bijdrage aan dit topic
Het spijt me, maar voor mij is een opmerking als "Dat zijn meestal saaie mensen met een slechte smaak." niet echt voor meerdere interpretaties vatbaar. Ik vind het een denigrerende opmerking richting mensen die een make-over hebben gehad of zouden willen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag je jouw mening hebben.
Ik persoonlijk vind dit soort opmerkingen niet zo leuk. Het zou kunnen dat jij mijn posts anders leest dan ik ze bedoel. Ik kan hier vrij weinig mee zonder voorbeelden..
Net zoals jij een reactie op zo'n opmerking kan verwachtenquote:En natuurlijk mag je er klaar mee zijn, maar als je iemand zo iets voor de voeten werpt dan kun je een tegenreactie verwachten.
ja, nee, er is hier inderdaad niet genoeg aandacht voor je.. arm dierquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:15 schreef conleche het volgende:
[..]
In het geval van de rapnegerclips is de knipoog ver te zoeken en is het dédain wat ze hebben voor de vrouw overduidelijk.
Ook de Chippendales vind ik ordinair en dan vooral de vrouwen die daarop af komen. Jakkie. Dikke lelijke Truus uit Hubbekutteveen die ineens aan het kruis van zo'n opgepompte, langharige homo hangt. Ieuw.
Bij dat suit supply en ook bij de Absolut wodka zie ik het meer als een parodie en met hoofdrolspelers die aan elkaar gewaagd zijn. Bovendien is zowel de Absolut hunk als die vrouw mooi om naar te kijken, zonder dat het ranzig wordt. Vind ik dan.
Heel erg mee eens. Ik vind het echt een fijne reclame om naar te kijken. Klinkt natuurlijk provocerend, maar mooie vrouwquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmmm, maar wat hebben die vieze, domme mannetjes die je tegenkomt dan te maken met die reclames?
Ik denk dat het misschien ook ligt aan waar je werkt, want ik kom dat soort mannen maar weinig tegen en als ik ze wel tegenkom dan lach ik ze vierkant uit. Zielige figuren zijn dat, met een IQ ter grootte van hun schoenmaat.
Maar ik zie de connectie dus niet helemaal met bloot in reclames.
Dit dus. Goed gezegd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat mensen zich opmerkingen niet zo persoonlijk moeten aantrekken. Als Pief vindt dat mensen die een make-over willen slechte smaak hebben, dan moet ze dat kunnen zeggen, zonder dat XM denkt dat Pief vindt dat zij slechte smaak heeft, omdat ze een paar topics geleden heeft geroepen dat ze ook een make-over wil.
Zeg dan gewoon: "Hee Pief, gek! Zeg je nu dat ik slechte smaak heb, want ik wil ook onder handen worden genomen door Gok (of hoe die neen-wannabe ook mag heten.) En ik ben al gorgeous van mezelf" Of zoiets.
En dan grote kans dat Pief dan uitlegt dat ze niet XM bedoelt, maar eerder die mensen op TV zo'n make-over ondergaan en die inderdaad vaak niet uitblinken in goede smaak, want daar worden ze op uitgezocht, want hee, des te meer contrast bij het eindresultaat en thizzzz izzzz tievie, man!
Over het algemeen geldt dat vrouwen vaak iets te veel kusje kroel toepassen en dat dan degene met een afwijkende mening wordt aangevallen en dat vind ik jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeezus lange postHaal hem denk ik later weg.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
dít soort posts, zijn nou precies de posts waardoor ik me aan jou erger.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeetje wat blijf ik aardig en wat blijf ik mijzelf uitleggen. Top!
Het ging helemaal niet alleen over mezelf. Ik vond de manier waarop ze het zei gewoon onaardig. En natuurlijk zijn mensen die zich niet geweldig kleden voor een make-over het interessantst. Dat snap ik ook wel. Maar zijn ze dan saai? En hebben ze geen smaak? Misschien het laatste, maar misschien weten ze wel helemaal niet wat bij hun past of hebben ze geen geld om er hip en trendy bij te lopen. Kan allerhande redenen hebben. Feit is dat mensen die zich zelf voor zoiets opgeven, wel er iets aan willen doen en dat alleen al maakt die mensen niet saai. En ik wilde overigens niet zozeer een make-over, maar meer advies over wat nou goed staat qua model en kleur. En als PF zo'n stellige mening poneert, moet ze niet gek opkijken als een stellige reactie terugkrijgt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat mensen zich opmerkingen niet zo persoonlijk moeten aantrekken. Als Pief vindt dat mensen die een make-over willen slechte smaak hebben, dan moet ze dat kunnen zeggen, zonder dat XM denkt dat Pief vindt dat zij slechte smaak heeft, omdat ze een paar topics geleden heeft geroepen dat ze ook een make-over wil.
Zeg dan gewoon: "Hee Pief, gek! Zeg je nu dat ik slechte smaak heb, want ik wil ook onder handen worden genomen door Gok (of hoe die neen-wannabe ook mag heten.) En ik ben al gorgeous van mezelf" Of zoiets.
En grote kans dat Pief dan uitlegt dat ze niet XM bedoelt, maar eerder die mensen op TV zo'n make-over ondergaan en die inderdaad vaak niet uitblinken in goede smaak, want daar worden ze op uitgezocht, want hee, des te meer contrast bij het eindresultaat en thizzzz izzzz tievie, man!
Over het algemeen geldt dat vrouwen vaak iets te veel kusje kroel toepassen en dat dan degene met een afwijkende mening wordt aangevallen en dat vind ik jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry maar wat mij betreft heb je het verdiend. je kunt ook iets langer nadenken voor je iets zegt, of iets subtieler je gedachten verwoorden, als je ze subtieler bedoelt dan de botte dingen die je zegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bedankt voor dit lullige gevoel wat ik nu heb, chapeau!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Ja natuurlijk mag je dat zeggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dít soort posts, zijn nou precies de posts waardoor ik me aan jou erger.
dat mag ik wel zeggen, toch?
sorry co, maar het is niet de eerste keer dat PF botte opomerkingen maakt en daarna klaagt als mensen vinden dat ze bot is. je kan ook even twee tellen langer nadenken over wat je typt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:31 schreef conleche het volgende:
En grote kans dat Pief dan uitlegt dat ze niet XM bedoelt, maar eerder die mensen op TV zo'n make-over ondergaan en die inderdaad vaak niet uitblinken in goede smaak, want daar worden ze op uitgezocht, want hee, des te meer contrast bij het eindresultaat en thizzzz izzzz tievie, man!
Nou dank je wel. Ik denk dat ik de Team P.F. shirts maar niet ga bestellen, aan 1 heb ik er denk ik wel genoeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorry maar wat mij betreft heb je het verdiend. je kunt ook iets langer nadenken voor je iets zegt, of iets subtieler je gedachten verwoorden, als je ze subtieler bedoelt dan de botte dingen die je zegt.
Ach, hou toch op. Dat heet sarcasme. Accepteer toch eens dat niet iedereen hetzelfde is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dít soort posts, zijn nou precies de posts waardoor ik me aan jou erger.
dat mag ik wel zeggen, toch?
Ach, zo kun je het wel in haar schoenen schuiven. Het is toch niet gewoon zo dat ze het expres lullig bedoelt ofzo, misschien moeten de anderen het wat anders interpreteren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorry maar wat mij betreft heb je het verdiend. je kunt ook iets langer nadenken voor je iets zegt, of iets subtieler je gedachten verwoorden, als je ze subtieler bedoelt dan de botte dingen die je zegt.
Fijn dat 't goed gingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
lekkere binnenkomers van me...
gesprek met begeleidster ging goed trouwens.
ik snap best dat het sarcasme is. maar ik heb ook wel eens een slechte bui waarin ik me aan mensen erger. en dat eens een keer uitspreek ipv het voor me te houden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Dat heet sarcasme. Accepteer toch eens dat niet iedereen hetzelfde is.
Pief zegt iets ongenuanceerds en direct deugt ze dan als persoon niet meer. Ga dan gewoon op die specifieke opmerking in en ga niet en ga je niet en masse groeperen om ineens ook je zegje te doen over die persoon. En het direct in zijn algemeenheid te trekken.
Laat iedereen een beetje in zijn waarde, zeg.
Haha, o dit is wel heel erg sensatiebelust naar mijn mening en ook helemaal niet aardig. Ik kan nu wel uitleggen wat ik wél heb gezegd, maar dat heeft geen zin lees ik in je post.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorry co, maar het is niet de eerste keer dat PF botte opomerkingen maakt en daarna klaagt als mensen vinden dat ze bot is. je kan ook even twee tellen langer nadenken over wat je typt.
en dan nog zeuren dat er geen aandacht is voor je problemen... ja sorry...ik heb t geprobeerd, maar ik snáp de helft van de posts niet...dan ben ik er snel klaar mee als het "vertellen over dat je je rot voelt" bestaat uit een opeenvolging van posts waarin duidelijk wordt dat er iets niet ok is, maar ik echt niet kan volgen wat er nou weer is, verpakt tussen posts over gratis pizza's omdat iedereen je zo knap vindt...
Dat laatste wil ik ook wel weten, want ik ben alleen op die opmerking ingegaan naar mijn mening en niet op PF als persoon.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik snap best dat het sarcasme is. maar ik heb ook wel eens een slechte bui waarin ik me aan mensen erger. en dat eens een keer uitspreek ipv het voor me te houden.
en waar zeg ik dat PF minderwaardig is?
Wonen jullie samen of dat niet?quote:Jeezus lange postHaal hem denk ik later weg.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeezus lange postHaal hem denk ik later weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |