abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87525764
Het vorige deel:Slank # 1210 - handschoenenweer
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
pi_87525772
Pfff ik had nog helemaal niet door dat ik m sloot :')
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:44:34 #3
236335 neen
schone schijn
pi_87525779
Supergabber, daar doet de tt me aan denken.
het lijkt niet wat het is
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 10:44:42 #4
70532 loveli
N
pi_87525785
Een dag na suit up day ga ik me aan de TT houden.
crap in = crap out
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:45:32 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87525807
Zo, klaar met voorbereiden voor vandaag. Nog 1,5 dag, dan heb ik herfstvakantie *O*.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 10:46:08 #6
70532 loveli
N
pi_87525827
Fuk, herfstvakantie, ik heb me een week misrekend.
crap in = crap out
pi_87525854
hoi! :)

was gezellig gisteren

moe

Lijstje:

O: wat kwark
T: 2 grof volkoren boterhammen met kaas
L: 2 grof volkoren boterhammen met kaas
T: appel
T: banaan
S: Evy 17
D: nasi met pindasaus en casave
T: wat kwark
Ja doei.
pi_87525870
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Je mist het punt geloof ik. Die van suit supply zijn (kan het Nederlandse woord ff niet vinden) 'degrading'.
De onderdanigheid waarin de vrouwen zijn afgebeeld stoort je waarschijnlijk? Of echt het non-functionele bloot?

Heb als barman ook wel is gewerkt op speciale avonden zoals, met 'Chippendale's' en 'London Knights', en was toen verbluft over de hypocrisie van de vrouwen aldaar.
Dan zat ik met een collega te praten over het feit dat een bepaalde meid er wel erg 'lekker :') ' uitzag, waarop zo'n vrouw, die net stond te schreeuwen 'broek uit!', ons betichte van seksisme.

Ik zeg niet dat jij zo bent, zou niet durven :@
Maar het hypocrisie-alarm gaat dan nogal snel bij me af. Vooral omdat mannen tegenwoordig ook zo worden weggezet. Zie bijv. die wodka reclame of die van Jillz.

Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87525882
Ik zit in huispak met deken op de bank. Thuiswerken FTW :7.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:49:19 #10
236335 neen
schone schijn
pi_87525914
Vrouwen zijn toch net als mannen, emancipatie is mooi als het in je voordeel werkt anders niet.
pi_87525964
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit in huispak met deken op de bank. Thuiswerken FTW :7.
ik lig ook @ bank met laptop onder een deken.. maar moet helaas over 20 min weg..
Heb om 12 uur een meeting..

Thuiswerken O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:52:44 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87526013
Ik vind reclames met een blote man erin natuurlijk wel leuk om te zien, maar het stoort me ook bij die reclames dat alles maar verkocht moet worden met seks. Dus inderdaad het non-functionele bloot.

Iets als de chippendales lijkt me echt ver-schrik-ke-lijk trouwens :X
pi_87526052
TVP oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 10:57:12 #14
70532 loveli
N
pi_87526126
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

De onderdanigheid waarin de vrouwen zijn afgebeeld stoort je waarschijnlijk? Of echt het non-functionele bloot?
Beide.
quote:
Heb als barman ook wel is gewerkt op speciale avonden zoals, met 'Chippendale's' en 'London Knights', en was toen verbluft over de hypocrisie van de vrouwen aldaar.
Dan zat ik met een collega te praten over het feit dat een bepaalde meid er wel erg 'lekker :') ' uitzag, waarop zo'n vrouw, die net stond te schreeuwen 'broek uit!', ons betichte van seksisme.

Ik zeg niet dat jij zo bent, zou niet durven :@
Maar het hypocrisie-alarm gaat dan nogal snel bij me af. Vooral omdat mannen tegenwoordig ook zo worden weggezet. Zie bijv. die wodka reclame of die van Jillz.

Vind het jammer dat die 'inhaalslag' er blijkbaar zou moeten zijn en dat er steeds weer een stukje verder over een grens moet worden gestapt om het 'vernieuwend' te maken.

Man in pak die half ongeinteresseerd nonchalant onder het rokje van een vrouw kijkt :N

Zelf werk ik in een mannenwereld waar vaak de grens wordt opgezocht wat betreft opmerkingen die men kan maken. Geen idee hoe het met vrouwen onder elkaar gaat, maar wat sommige mannen zeggen als ze niet in de gaten hebben als een vrouw erbij is... niets om trots op te zijn en niets waarvan ik als vrouw zou willen dat we ook zo over mannen praatten.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 10:58:50 #15
70532 loveli
N
pi_87526166
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:49 schreef neen het volgende:
Vrouwen zijn toch net als mannen, emancipatie is mooi als het in je voordeel werkt anders niet.
Oh ja, ik heb de schurft aan verplichte emancipatie. Mannen en vrouwen zijn echt anders en wat mij betreft hoeven er geen vrouwenquota's ingevoerd te worden.
Sorry LB
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 11:02:22 #16
70532 loveli
N
pi_87526258
En ik drink geen Jillz. Die reclame van holbewoners die bier zoeken vind ik veel leuker. En straks heb ik een vergadering waar we begroet worden met "goedendag, heren..." en ik tijdens de schorsing iemand erop aanspreek als 'ie 'kut' zegt. Maar dat hoort 'ie niet eens dankzij m'n lieve stemmetje.
crap in = crap out
pi_87526266
loveli _O_

Ik wou dat alle vrouwen er zo over dachten!
Ik vind een vrouwen-quota zelfs vernederend voor vrouwen. Dan gaat het puur om het vrouw-zijn en heeft het niets met inhoud te maken...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:02:48 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87526270
Ik vind het zelf ook opvallen als er een keer een blote man in een reclame te zien is die bedoeld is vóór de ladies. Dat gebeurt niet zo vaak. Daarentegen lijkt het overal nodig halfnaakte vrouwen neer te zetten. Voor de meest idiote producten waarbij mij het verband met de desbetreffende dame echt compleet ontgaat. Zo erger ik me vaak ook mateloos aan die rapneger-clips waarbij de heren met goud behangen in bontjassen gehuld staan te blèren en er op de achtergrond een aantal dames in bikini staan te draaikonten. Irritant.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87526276
loveli ik ben het helemaal met je eens... (en werk zelf ook in een mannenwereld...)
pi_87526292
Ik besef me nu pas hoeveel ik afgevallen ben. Het begint in te zinken na het aanschaffen van een jurkje. En gvd, ik zie er fantastisch uit O+

Dat wilde ik even delen :@
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:04:33 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87526301
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb de schurft aan verplichte emancipatie. Mannen en vrouwen zijn echt anders en wat mij betreft hoeven er geen vrouwenquota's ingevoerd te worden.
Sorry LB
:D daar hoeft geen sorry voor mij bij hoor.

Volgens mij ben ik het wel met je eens, mannen en vrouwen moeten niet perse overal gelijkgesteld worden, ze zijn namelijk inderdaad niet hetzelfde. Tegelijkertijd vind ik wel dat ieder zn eigen keuzes moet kunnen maken, en dat iedereen dus dezelfde rechten dient te hebben.
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 11:04:59 #22
70532 loveli
N
pi_87526314
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:04 schreef friekin_ het volgende:
Ik besef me nu pas hoeveel ik afgevallen ben. Het begint in te zinken na het aanschaffen van een jurkje. En gvd, ik zie er fantastisch uit O+

Deel je het dmv een classy foto?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 11:06:13 #23
70532 loveli
N
pi_87526386
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:04 schreef friekin_ het volgende:

ik heb je foto gezien inderdaad..

Prachtig figuur, prachtig jurkje O+
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:08:39 #25
331 Merel
Be here now.
pi_87526425
Ach, het is Suit Supply wel gelukt dat we het over ze hebben, dus wat dat betreft is het een geslaagde campagne. Hoewel ik geen flauw idee heb hoe hun pakken eruit zien, want daar heb ik bij het zien van de foto's niet eens op gelet, en dat zal ook gelden voor de mannen die wel tot de doelgroep behoren maar juist door het vrouwelijk schoon worden afgeleid.

Bovendien denk ik dat het mannetjes als dit ook met een pak van Suit Supply niet zal lukken om onder de rokjes van hun secretaresse te mogen kijken hoor...

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87526428
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:07 schreef progje het volgende:

[..]

ik heb je foto gezien inderdaad..

Prachtig figuur, prachtig jurkje O+
Lief. Ik moet erbij vermelden dat de kilo's ervanaf zijn gegaan zonder het door te hebben. Als in: ik ben niet aan het lijnen oid. Ik ben een tijd ziek geweest, en ik heb nu een stressvolle baan met veel beweging.
pi_87526463
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Deel je het dmv een classy foto?
[PICS ONLY] #48 Wat draag jij vandaag
Alsjeblieft :)
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 11:10:10 #28
70532 loveli
N
pi_87526471
De vrouw in mij worstelt met het dilemma " wat trek ik aan" en vooral schoenen zijn een probleem ;(
crap in = crap out
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:10:54 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87526494
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:08 schreef Merel het volgende:
Ach, het is Suit Supply wel gelukt dat we het over ze hebben, dus wat dat betreft is het een geslaagde campagne. Hoewel ik geen flauw idee heb hoe hun pakken eruit zien, want daar heb ik bij het zien van de foto's niet eens op gelet, en dat zal ook gelden voor de mannen die wel tot de doelgroep behoren maar juist door het vrouwelijk schoon worden afgeleid.

Bovendien denk ik dat het mannetjes als dit ook met een pak van Suit Supply niet zal lukken om onder de rokjes van hun secretaresse te mogen kijken hoor...

[ afbeelding ]
Maar dat zijn wel de mannetjes die zich aangesproken voelen door zo'n reclame en vervolgens op een borrel in je kont knijpen.
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 11:11:48 #30
70532 loveli
N
pi_87526520
Tof jurkje en dito lijf! Jurkje is fout genoeg om goed te zijn.
crap in = crap out
pi_87526564
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:11 schreef loveli het volgende:
Tof jurkje en dito lijf! Jurkje is fout genoeg om goed te zijn.
Dat vond ik ook. Ik kan zelf niet ophouden met naar die foto te kijken hehe.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:14:00 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87526589
Ik zit net eens te kijken wat dat suit supply is waar jullie het allemaal over hebben en echt, ik word er gewoon boos van :o. Hoe haal je het in je hoofd om je pakken op die manier aan de man te willen brengen? :?. Er zitten vast geen - zichzelf respecterende - vrouwen in het marketingteam daar.
Niet meer actief op Fok!
pi_87526609
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87526615
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het zelf ook opvallen als er een keer een blote man in een reclame te zien is die bedoeld is vóór de ladies. Dat gebeurt niet zo vaak. Daarentegen lijkt het overal nodig halfnaakte vrouwen neer te zetten. Voor de meest idiote producten waarbij mij het verband met de desbetreffende dame echt compleet ontgaat. Zo erger ik me vaak ook mateloos aan die rapneger-clips waarbij de heren met goud behangen in bontjassen gehuld staan te blèren en er op de achtergrond een aantal dames in bikini staan te draaikonten. Irritant.
In het geval van de rapnegerclips is de knipoog ver te zoeken en is het dédain wat ze hebben voor de vrouw overduidelijk.

Ook de Chippendales vind ik ordinair en dan vooral de vrouwen die daarop af komen. Jakkie. Dikke lelijke Truus uit Hubbekutteveen die ineens aan het kruis van zo'n opgepompte, langharige homo hangt. Ieuw.

Bij dat suit supply en ook bij de Absolut wodka zie ik het meer als een parodie en met hoofdrolspelers die aan elkaar gewaagd zijn. Bovendien is zowel de Absolut hunk als die vrouw mooi om naar te kijken, zonder dat het ranzig wordt. Vind ik dan.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:16:07 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87526648
Bij de wodka zie ik het wel, suit supply vind ik net ff te ver gaan om nog de knipoog in te zien.
pi_87526654
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Calvin Klein heeft er z'n motto van gemaakt! Dat is waarschijnlijk de reden dat je zoveel mannen van ~30-40 in CK ondergoed ziet lopen... Hebben ze echt niet zelf uitgezocht :P

Andersom zijn er ook zat voorbeelden te noemen hoor, neem bijv. clips van Madonna, Christina Aguilera of een Beyonce...

Dan zie ik liever clips als, Chris Isaak - Wicked game
Een mooie vrouw en knappe kerel met non-functioneel bloot (waarin de man zelfs een beetje onderdanig is ;), maar absoluut geen probleem mee)
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 11:16:34 #37
70532 loveli
N
pi_87526665
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Maar dat zijn wel de mannetjes die zich aangesproken voelen door zo'n reclame en vervolgens op een borrel in je kont knijpen.
Brr... van die glibbers met waterige oogjes die je op het werk voorbij lopen omdat je niet uitbundig gekleed bent. En als ze je dan een keer vrouwelijker gekleed op een bedfijfsfeest zien te dicht bij je komen om met je te praten en vanaf dat moment elke keer als ze je tegenkomen begroeten met "dag *insert voornaam*".
:r

(het zit me hoog geloof ik, hoe sommige mannen vrouwen behandelen)
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 11:18:37 #38
70532 loveli
N
pi_87526724
v1zor, dat jij voorbeelden kunt noemen betekent nog niet dat ik die manier van vleesverkoop ok vind...
crap in = crap out
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:19:41 #39
236335 neen
schone schijn
pi_87526751
Treffende horoscoop. "Jij kunt je problemen alleen zelf oplossen en dat weet je heel goed."
pi_87526903
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Brr... van die glibbers met waterige oogjes die je op het werk voorbij lopen omdat je niet uitbundig gekleed bent. En als ze je dan een keer vrouwelijker gekleed op een bedfijfsfeest zien te dicht bij je komen om met je te praten en vanaf dat moment elke keer als ze je tegenkomen begroeten met "dag *insert voornaam*".
:r

(het zit me hoog geloof ik, hoe sommige mannen vrouwen behandelen)
Hmmmmm, maar wat hebben die vieze, domme mannetjes die je tegenkomt dan te maken met die reclames?
Ik denk dat het misschien ook ligt aan waar je werkt, want ik kom dat soort mannen maar weinig tegen en als ik ze wel tegenkom dan lach ik ze vierkant uit. Zielige figuren zijn dat, met een IQ ter grootte van hun schoenmaat.

Maar ik zie de connectie dus niet helemaal met bloot in reclames. :@
pi_87526955
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:18 schreef loveli het volgende:
v1zor, dat jij voorbeelden kunt noemen betekent nog niet dat ik die manier van vleesverkoop ok vind...
Dat probeerde ik ook niet te zeggen ;)
Wilde alleen aantonen dat jouw (en mijn) mening op dat gebied, afwijkend is van het algemeen.

Daarom zei ik ook dat ik wou dat alle vrouwen er zo over dachten als jij. Alleen is dat jammer genoeg eerder het tegenovergestelde. Hetzelfde geld voor mannen natuurlijk!
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 11:30:05 #42
70532 loveli
N
pi_87527107
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmmm, maar wat hebben die vieze, domme mannetjes die je tegenkomt dan te maken met die reclames?
Ik denk dat het misschien ook ligt aan waar je werkt, want ik kom dat soort mannen maar weinig tegen en als ik ze wel tegenkom dan lach ik ze vierkant uit. Zielige figuren zijn dat, met een IQ ter grootte van hun schoenmaat.

De algehele frustratie van werken in een mannenwereld komt even boven geloof ik ;)

Gaat vooral om de manier waarop mannen naar vrouwen kunnen kijken/hoe ze over vrouwen kunnen praten.

In mijn werk kom ik een hele range mensen/mannen tegen, van IQ 70 t/m 150+ en bijbehorende studie/carriere. Het is verrassend als je ziet welke mannen nonchalanter met grenzen omgaan.
crap in = crap out
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:39:35 #43
236335 neen
schone schijn
pi_87527401
Hoe moet je naar vrouwen kijken/met ze omgaan. Ik heb echt keine ahnung. Seksuele opmerkingen/aanrakingen. Bij mannen doe ik ze makkelijk maar bij vrouwen niet. Doe maar niks, doe je ook niks verkeerd ofzo.
pi_87527407
Hmmmmmm, op zich heb je ook gelijk dat intelligentere mannen ook irritant sexistisch kunnen zijn. Ik had daarnet een bepaald type voor ogen en dat is de domme soort. Maar de intelligente variant is inderdaad minstens net zo erg, of misschien zelfs wel erger, want die doet zo, willens en wetens en van de vieze dommerik kan je nog zeggen dat hij niet beter weet.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:51:10 #45
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87527777
quote:

[..]

Sorry LB
ik vind de vrouwenquota ook een beetje vernederend. ik las gister een goede column, waar ik het wel eens mee was, die zei dat het triest was dat we de goede vrouwen kunnen opnoemen in Nederland. Ik vind het hele onderwerp van emancipatie en feminisme heel erg lastig, want ik vind dat deze onderwerpen er eigenlijk niet zouden moeten zijn. Bij het praten over femisme vind ik dat we het feit dat de vrouw 'achtergesteld' is vaak in stand houden, een soort vicieuze (ficieuze?) cirkel!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:53:10 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87527838
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:51 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik vind de vrouwenquota ook een beetje vernederend. ik las gister een goede column, waar ik het wel eens mee was, die zei dat het triest was dat we de goede vrouwen kunnen opnoemen in Nederland. Ik vind het hele onderwerp van emancipatie en feminisme heel erg lastig, want ik vind dat deze onderwerpen er eigenlijk niet zouden moeten zijn. Bij het praten over femisme vind ik dat we het feit dat de vrouw 'achtergesteld' is vaak in stand houden, een soort vicieuze (ficieuze?) cirkel!
Dat ja :Y

En het is inderdaad vicieus hoor ;)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:54:04 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87527873
Eens met Nynke. Om die reden vind ik ook dat het onderwerp 'homoseksualiteit' er niet zou moeten zijn.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:54:15 #48
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87527878
een lijstje dan maar, niet al te best vandaag:
O: yoghurt met muesli en banaan.
T: 3 koekjes, boterham met sinaasappelmarmelade
L: halve aardappeltortilla en halve mango
D: erwtensoep en wafels met jam (Zweedse traditie)
T: wijntje/biertje in de kroeg
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 11:54:54 #49
70532 loveli
N
pi_87527901
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:39 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmm, op zich heb je ook gelijk dat intelligentere mannen ook irritant sexistisch kunnen zijn. Ik had daarnet een bepaald type voor ogen en dat is de domme soort. Maar de intelligente variant is inderdaad minstens net zo erg, of misschien zelfs wel erger, want die doet zo, willens en wetens en van de vieze dommerik kan je nog zeggen dat hij niet beter weet.
Mannen die een lagere funcie dan ik hebben, hebben in het algemneen respect voor me. Mannen in een lagere functie die denken dat ze mijn functie zouden kunnen vervullen hebben daar minder last van. Sommige van mijn minder intelligente functiegenoten willen dat compenseren door het maken van foute opmerkingen en sommige meerderen lijken niet goed met die 'macht' om te kunnen gaan.

Het voorbeeld van de collega die me nadat 'ie me als vrouw had gezien elke keer met m'n voornaam aansprak, was manager en is nu geweldig carriere aan het maken. En getrouwd.
crap in = crap out
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:55:12 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87527916
Ook hier maar even een lijstje:

O: -
L: stuk of vier geroosterde boterhammen met een glas melk (ik ga nu eten)
T: appel ofzo
D: weet nog niet

flut, I know.
Niet meer actief op Fok!
pi_87527961
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:55 schreef Viking84 het volgende:

flut, I know.
.. :*
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 12:02:03 #52
70532 loveli
N
pi_87528106
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:39 schreef neen het volgende:
Hoe moet je naar vrouwen kijken/met ze omgaan. Ik heb echt keine ahnung. Seksuele opmerkingen/aanrakingen. Bij mannen doe ik ze makkelijk maar bij vrouwen niet. Doe maar niks, doe je ook niks verkeerd ofzo.
Sommige collega's leggen - zonder er iets mee te bedoelen - een hand op m'n schouder, arm, been ( :X ). Van de een kan ik het hebben, van de ander niet. Het hangt er heel erg vanaf welke persoon dat doet. Meestal zeg ik er niks van eigenlijk.

Regel 1: als er een machtsverschil is, niet aanraken. Daar ging Lubbers ook de fout in.

Er zijn niet echt spelregels voor, maar ik denk dat dat ook geldt in de verhoudingen man - vrouw. Als het een 'machtsstrijd' is, komen opmerkingen anders aan. In sommige situaties kun je je meer permiteren dan in andere.

Ben wel benieuwd naar de mening van Uniek en Sigme.
crap in = crap out
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:02:40 #53
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87528119
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:55 schreef Viking84 het volgende:

flut, I know.
Hey lieve Vik, zorg alsjeblieft wat beter voor jezelf? :* Weet je wat ultiem troostvoedsel is? Pasta carbonara! Dat lijkt me een mooie D voor je!
pi_87528340
quote:
Sorry LB
Wat mij betreft wel: het is als vrouw veel moeilijker om aan de top te komen als je ambities hebt.
Ja, de meeste mannen en vrouwen verschillen van elkaar, maar de vrouwen die juist graag carrière maken worden geremd door vooroordelen.
Het is voor mij ook onbegrijpelijk dat Rutte zoveel geschikte vrouwen maar zo heeft gepasseerd. :?

Iets heel anders: Ik zal niet weer kritiek op eetlijstjes gegeven omdat dat kennelijk ongewenst is, maar als ik geïrriteerd en opgezet tandvlees zou hebben, onverklaarbaar moe zou zijn en de afgelopen tijd consequent te weinig groente zou hebben gegeten, zou ik een mogelijke genezing in de groentehoek zoeken. :)

Oh Loveli: een zere enkel is het enige excuus om UGGS te mogen dragen. :s)
pi_87528380
UGGS mag je altijd dragen hoor! O+ :Y :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_87528387
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:02 schreef loveli het volgende:
Regel 1: als er een machtsverschil is, niet aanraken. Daar ging Lubbers ook de fout in.
Gouden regel.
Wat mij betreft sowieso bij een zakelijke relatie absoluut niet aanraken (op een beleefde hand na dan natuurlijk :D ).
pi_87528481
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Sommige collega's leggen - zonder er iets mee te bedoelen - een hand op m'n schouder, arm, been ( :X ). Van de een kan ik het hebben, van de ander niet. Het hangt er heel erg vanaf welke persoon dat doet. Meestal zeg ik er niks van eigenlijk.

Er zijn niet echt spelregels voor, maar ik denk dat dat ook geldt in de verhoudingen man - vrouw. Als het een 'machtsstrijd' is, komen opmerkingen anders aan. In sommige situaties kun je je meer permiteren dan in andere.

Ben wel benieuwd naar de mening van Uniek en Sigme.
Ik had ooit een manager die zich niet aan regel 1 hield. Hij bedoelde er niets mee, maar echt handig vond ik het niet van hem.

Bij mij ligt het idd aan de persoon. Zolang ik de manspersoon in kwestie als vriend beschouw, zal ik het echt niet vervelend vinden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87528523
Haaai!

Ik ben gisteravond met een vriendin gaan wandelen. Hebben uiteindelijk 6,5 km gewandeld in iets meer dan 1 uur. Daar waar mijn schoenen niet op berekend en nu heb ik blaren :+
Mijn vriendin ook trouwens, haha. Stelletje geiten dat we zijn :p

'T was wel lekker, buiten lopen in de herfstkou O+

Vik & Neen, voelen jullie je alweer wat beter?
Swietje, is het vandaag allemaal wat minder pijnlijk? Ik hoop het zo voor je :*
Maria: ik blijf je een lekker ding vinden. Helemaal in dat rode jurkje :9
Neen: jij bent ook yummie. En heulemaal niet dik! Niet meer negatief over jezelf denken hoor! }:|
pi_87528525
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:13 schreef Swietje het volgende:
UGGS mag je altijd NOOIT dragen hoor! O+ :Y :P
bah. Uggs...
Ja doei.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:18:05 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87528527
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:16 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik had ooit een manager die zich niet aan regel 1 hield. Hij bedoelde er niets mee, maar echt handig vond ik het niet van hem.

Bij mij ligt het idd aan de persoon. Zolang ik de manspersoon in kwestie als vriend beschouw, zal ik het echt niet vervelend vinden.
Maar ja, die man kan denken dat jij hem als vriend beschouwt en er dus niets verkeerds mee bedoelen.

Melk is op! :(.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:18:51 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87528554
De 4 mijl lopen in minder dan een half uur is best goed, toch? (ik zag een bekende op de lijst staan met die score).
Niet meer actief op Fok!
pi_87528583
Oh ja, Friekin!

Wat een geweldig jurkje O+ Fa-bu-lous *O*
En als ik die foto van jou zie, kan ik me niet eens voorstellen dat je ook dik(ker) bent geweest. Ziet er goed uit :Y
pi_87528596
UGGS zijn niet bah :( Mijn verjaardagscadeautje O+

Coco, pootje doet minder pijn *O*
pi_87528611
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel: het is als vrouw veel moeilijker om aan de top te komen als je ambities hebt.
Ja, de meeste mannen en vrouwen verschillen van elkaar, maar de vrouwen die juist graag carrière maken worden geremd door vooroordelen.
Het is voor mij ook onbegrijpelijk dat Rutte zoveel geschikte vrouwen maar zo heeft gepasseerd. :?

Klopt, ik moet mezelf altijd dubbel bewijzen..
Wat ik ook nog wel eens mee maak, is dat mannen tegen mijn collega gaan praten i.p.v. tegen mij...
(die collega heeft nog een langere functie ook dan ik) Ik grijp dan altijd wel in hoor. En als ze me eenmaal leren kennen dan doen ze het daarna nooit meer..

Maar je moet je altijd maar bewijzen.. en soms heb ik er gewoon geen zin meer in...

Wat ik een tijd geleden heb mee gemaakt is echt te sneu voor woorden..
Het was een project met alleen maar mannen en 2 vrouwen (Waar ik er dus 1 van was)
En die vrouw was de projectmanager van de klant zonder enige kennis van zaken..

En ik vond haar al de hele tijd zo uhm, slijmerig doen tegen mijn collega's en alle andere mannen in het
team. En tegen mijn baas deed ze helemaal idioot.. Het vervelende was alleen dat iedereen haar geweldig vond door haar geslijm (Behalve mijn baas gelukkig) en totaal niet door had dat ze haar werk niet goed deed. Ik was dus de hele tijd het zeikwijf die het niet goed genoeg vond :') En ik weiger te slijmen bij mensen om aardig gevonden te worden. Doe gewoon je werk goed, dan zeur ik ook niet ;)

naja op een gegeven moment liep het hele project dus de mist in door haar en heb ik alles in mijn eentje opgelost en in goede banen geleid en is ze van het project afgehaald :')

En later hoorde ik van een kennis dat ze bij dat bedrijf dus ook bekend om haar naja, laat ik het zo zeggen. ze zat niet op die functie omdat ze goed was in haar echte werk ;)

Maar ongelooflijk zeg, ik snap niet hoe je jezelf dan nog elke ochtend in de spiegel durft aan te kijken als je zo bent :r
pi_87528613
sorry, maar ik vind ze echt heel lelijk :') :@
Ja doei.
pi_87528637
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef Swietje het volgende:
UGGS zijn niet bah :( Mijn verjaardagscadeautje O+

Coco, pootje doet minder pijn *O*
Hurray! *O* Fijn voor je O+
pi_87528669
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Dat mag je vinden :6 ;)
pi_87528678
dat van de minder zere poot is natuurlijk wel ^O^
Ja doei.
pi_87528682
quote:
het is ook niet mijn smaak..
Maar we moesten ze mee terug nemen uit Amerika voor de dochter van mijn vriend (scheelt nogal wat geld)
En toen heb ik ze ook maar eens aangepast en tering wat zitten die dingen lekker O+

Maar ja ik mag ze ook niet dragen van mezelf :P
pi_87528730
Ik snap nooit zo goed wat er dan lelijk aan is... :@
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:25:03 #71
236335 neen
schone schijn
pi_87528751
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:18 schreef Viking84 het volgende:
De 4 mijl lopen in minder dan een half uur is best goed, toch? (ik zag een bekende op de lijst staan met die score).
Echt wel!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:26:41 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87528824
quote:
Ik ook. Duvel zegt dat als ik ze ooit zou kopen (waar hij niet bang voor hoeft te zijn) hij me uit huis zal verbannen :').
pi_87528853
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar ja, die man kan denken dat jij hem als vriend beschouwt en er dus niets verkeerds mee bedoelen.

Melk is op! :(.
Ja, het kan idd wel leiden tot miscommunicatie. In de praktijk heb ik er echter weinig problemen mee gehad. Als ik een aanraking niet prettig vond, was er eigenlijk altijd sprake van machtsverschil of het waren mannen die ik nauwelijks kende (en het lijkt me dat mannen in de regel niet iemand als vriend(in) beschouwen als je elkaar 1-2 keer oppervlakkig hebt gesproken).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87528862
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:24 schreef Swietje het volgende:
Ik snap nooit zo goed wat er dan lelijk aan is... :@
Denk omdat 't net grote sloffen zijn die je dan buitenshuis aan hebt.

Ben er zelf geen fan van, maar ze lijken me wel goddelijk zitten.Bij anderen kan ik het trouwens wel leuk vinden uitzien, alleen is 't niks voor mij. Misschien als luxe huisslof O+
pi_87528867
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ook. Duvel zegt dat als ik ze ooit zou kopen (waar hij niet bang voor hoeft te zijn) hij me uit huis zal verbannen :').
Overdreven :')
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 12:28:01 #76
70532 loveli
N
pi_87528869
quote:
Oh joy, net wat ik wilde :')
crap in = crap out
pi_87528887
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef progje het volgende:
Wat ik ook nog wel eens mee maak, is dat mannen tegen mijn collega gaan praten i.p.v. tegen mij...
(die collega heeft nog een langere functie ook dan ik) Ik grijp dan altijd wel in hoor. En als ze me eenmaal leren kennen dan doen ze het daarna nooit meer..
Ik ben niet ambitieus maar dat herken ik wel, dat je automatisch lager ingeschaald wordt dan "de mannen" puur en alleen omdat je een vrouw bent.
Als ik de telefoon opneem wordt vaak gedacht dat ik de receptioniste ben en wordt me gevraagd om door te verbinden met de afdeling watdanook.
Als ik dan zeg dat ik de gehele afdeling watdanook ben wordt het altijd even stil aan de telefoon.
Vervolgens volgt dan een enkele keer de vraag of ze toch echt iemand met technische kennis / productkennis kunnen spreken. }:|
Die personen overrompel ik altijd maar direct met een heleboel onnodige feitjes en weetjes die ze zelf niet kennen, dan leren ze het gelijk af. :+
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:28:42 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87528894
Ik vind Uggs ook best okee, alleen heb ik er geen geld voor (over) :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87528896
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Denk omdat 't net grote sloffen zijn die je dan buitenshuis aan hebt.

Ben er zelf geen fan van, maar ze lijken me wel goddelijk zitten. En bij anderen kan ik het wel leuk vinden uitzien, alleen is 't niks voor mij. Misschien als luxe huisslof O+
Die ik heb zijn heul niet slofferig vind ik! En ik heb maar maatje 36 dus bij mij zijn ze ook helemaal niet lomp O-)
pi_87528940
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik ben niet ambitieus maar dat herken ik wel, dat je automatisch lager ingeschaald wordt dan "de mannen" puur en alleen omdat je een vrouw bent.
Als ik de telefoon opneem wordt vaak gedacht dat ik de receptioniste ben en wordt me gevraagd om door te verbinden met de afdeling watdanook.
Als ik dan zeg dat ik de gehele afdeling watdanook ben wordt het altijd even stil aan de telefoon.
Vervolgens volgt dan een enkele keer de vraag of ze toch echt iemand met technische kennis / productkennis kunnen spreken. }:|
Die personen overrompel ik altijd maar direct met een heleboel onnodige feitjes en weetjes die ze zelf niet kennen, dan leren ze het gelijk af. :+
hihi, ja komt me allemaal ook heel bekend voor... ook al zo vaak mee gemaakt...
Ach meestal lach ik er wel om, maar heel soms ben ik het gewoon ff zat :P
pi_87528960
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:28 schreef Swietje het volgende:

[..]

Die ik heb zijn heul niet slofferig vind ik! En ik heb maar maatje 36 dus bij mij zijn ze ook helemaal niet lomp O-)
Hihi, sorry hoor :P

En klopt, je hebt allerlei varianten. Maar ik zie altijd de standaardvariant voor me als iemand die dingen noemt. En dat zijn net grote sloffen.
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 12:31:18 #82
70532 loveli
N
pi_87528970
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef progje het volgende:
Maar je moet je altijd maar bewijzen.. en soms heb ik er gewoon geen zin meer in...
Klopt en herkenbaar.
quote:
*verhaal over doos*

Maar ongelooflijk zeg, ik snap niet hoe je jezelf dan nog elke ochtend in de spiegel durft aan te kijken als je zo bent :r
Kudo's voor jou.
crap in = crap out
pi_87528977
Dan vraag ik me toch af wat voor sloffen jullie dan hebben... :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:32:08 #84
236335 neen
schone schijn
pi_87528991
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vik & Neen, voelen jullie je alweer wat beter?
Swietje, is het vandaag allemaal wat minder pijnlijk? Ik hoop het zo voor je :*
Maria: ik blijf je een lekker ding vinden. Helemaal in dat rode jurkje :9
Neen: jij bent ook yummie. En heulemaal niet dik! Niet meer negatief over jezelf denken hoor! }:|
Nou het lag dan meer aan de kleding hoor, met wat ik vandaag aan heb zie je heel goed dat ik wel dik ben. Maarja.
Ik voel me aan de ene kant opgelucht maar aan de andere kant weet ik dat ik nog wel wat moet doen om normaal over mezelf te denken oid :? Nou ja.
pi_87529010
Mgoed, ik vind Uggs sowieso 1.000.000.000.000.000 x beter dan Crocs.

Uggs kan ik nog begrijpen, Crocs niet (behalve voor bijvoorbeeld verpleegkundigen enzo).
pi_87529020
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:31 schreef Swietje het volgende:
Dan vraag ik me toch af wat voor sloffen jullie dan hebben... :P
hele dikke grijze sokken O+
pi_87529027
Crocs :r
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:33:02 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87529033
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:27 schreef Swietje het volgende:

[..]

Overdreven :')
Nah, ik mag van hem dragen wat ik wil, maar dat is een grens :P. Net zoals ik niet wil dat hij een oorbel draagt ofzo.

En een ieder moet dragen wat ie wil en mooi vindt, maar ik vind het uit de kluiten gegroeide pantoffels en ik heb nog nooit iemand gezien waarbij ik ze daadwerkelijk léuk vond staan. Maar, dat is slechts mijn mening :).
pi_87529050
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:32 schreef progje het volgende:

[..]

hele dikke grijze sokken O+
Sokken zijn geen sloffen! :D
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:34:00 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87529069
Oh en ik heb überhaupt geen sloffen. Ik loop thuis altijd op blote voeten :D. Ook als het hartje winter is ja!
pi_87529070
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nah, ik mag van hem dragen wat ik wil, maar dat is een grens :P. Net zoals ik niet wil dat hij een oorbel draagt ofzo.

En een ieder moet dragen wat ie wil en mooi vindt, maar ik vind het uit de kluiten gegroeide pantoffels en ik heb nog nooit iemand gezien waarbij ik ze daadwerkelijk léuk vond staan. Maar, dat is slechts mijn mening :).
Ah, dan moeten we snel eens meeten :P
pi_87529071
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mgoed, ik vind Uggs sowieso 1.000.000.000.000.000 x beter dan Crocs.

Uggs kan ik nog begrijpen, Crocs niet (behalve voor bijvoorbeeld verpleegkundigen enzo).
Mijn vader heeft Crocs en dan ook nog hele lelijk met een soort van stof/leer achtig iets..
Die zijn echt zooooooooooooooo lelijk.. heb hem al gesmeekt of hij alsjeblieft normale slippers / zomerschoeisel wilde kopen.. Maar nee hoor.

En laatst belde mijn moeder op.. "ik durf het bijna niet te zeggen, maar je vader heeft weer een nieuw paar crocs gekocht" :')
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 12:34:22 #93
70532 loveli
N
pi_87529082
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ook herkenbaar. Foon gaat, ik neem op "met loveli" ***stilte*** -tuut tuut tuut-

Foon gaat weer, "met loveli" *lange pauze* "uh.. met wie?" en dan leg ik uit dat ik ook weleens op die plek zit.

Soms neem ik op "met de assistente van *insert naam collega*". Dat snappen ze dan wel weer.
crap in = crap out
pi_87529091
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:33 schreef Swietje het volgende:

[..]

Sokken zijn geen sloffen! :D
hihi :P
Nou er zitten wel antislip dingen aan de onderkant :+
pi_87529098
Progje, dat is wel heel erg hoor... Jakkie! :o
pi_87529122
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:32 schreef neen het volgende:

[..]

Nou het lag dan meer aan de kleding hoor, met wat ik vandaag aan heb zie je heel goed dat ik wel dik ben. Maarja.
Ik voel me aan de ene kant opgelucht maar aan de andere kant weet ik dat ik nog wel wat moet doen om normaal over mezelf te denken oid :? Nou ja.
Nou ja, je hoofd zal toch niet veranderen door je kleding, of wel dan? En je hebt geen dik hoofd, ergo: je kunt nooit echt zo dik zijn als je zelf altijd doet voorkomen.

Probeer complimentjes nou maar gewoon te accepteren. Ik zeg alleen dingen die ik meen, en ik zou je doen. Dus. Neen = een lekker ding.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:36:10 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87529139
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:34 schreef progje het volgende:

[..]

hihi :P
Nou er zitten wel antislip dingen aan de onderkant :+
Hoe heten die dingen ook alweer? :D.

Je had hier een paar jaar gleden een heus clubje van dames die die sokken droegen _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_87529142
Merel: supergoed ^O^

En friekin ziet er idd smashing uit in dat jurkje :Y

Wbt het onderwerp vrouwen enzo ben ik het eens met Nynke. Ik vind het een beetje irritant, die vrouwen die roepen dat ze zo feministisch zijn. Doe gewoon normaal denk ik dan, dan word je (meestal) ook normaal behandeld. Ook hypocriet indd, van die vrouwen die zitten te soppen bij een blote Brad Pitt en wel het hardst roepen als er een keer een opmerking over vrouwen wordt gemaakt. Natuurlijk zie ik het ook van de andere kant en zou ik ook boos worden als ik als vrouw als minderwaardig zou worden gezien. Tsja.
pi_87529149
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:34 schreef Swietje het volgende:
Progje, dat is wel heel erg hoor... Jakkie! :o
hahaha, ik draag ze ook alleen binnen hoor!

Ze zijn volgens mij van de hunkenmöller of zo?
Van een soort van badstof .. En die antislip dingen zijn rondjes die je verder niet echt ziet :')

Maar mooi neuh, maar ze zitten zo lekker warm O+
pi_87529171
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh ja, Friekin!

Wat een geweldig jurkje O+ Fa-bu-lous *O*
En als ik die foto van jou zie, kan ik me niet eens voorstellen dat je ook dik(ker) bent geweest. Ziet er goed uit :Y
O+ :@ Thnx. :@

Nou ja, dik nooit. Gewoon overal net wat meer. Maar mensen in mijn omgeving maakten opmerkingen over dat ik dunner was, en mijn broeken zakten van mijn kont. Dus toen toch maar eens op de weegschaal gaan staan.

Het jurkje is liefde ja. Echte 80's glamour met strik :') Ik ga shinen op mijn eigen verjaardagsparteh O+
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:37:36 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87529174
Waren het niet puppelsokken? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87529201
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:34 schreef progje het volgende:

[..]

Mijn vader heeft Crocs en dan ook nog hele lelijk met een soort van stof/leer achtig iets..
Die zijn echt zooooooooooooooo lelijk.. heb hem al gesmeekt of hij alsjeblieft normale slippers / zomerschoeisel wilde kopen.. Maar nee hoor.

En laatst belde mijn moeder op.. "ik durf het bijna niet te zeggen, maar je vader heeft weer een nieuw paar crocs gekocht" :')
Een tijdje terug was ik met iemand winkelen. En ineens stond ik midden in een Crocs winkel :@ En toen moesten we heel serieus 'leuke' Crocs uitzoeken (ik heb gezegd dat ik ze echt lelijk vind, dus heb mijn best gedaan de minst erge uit te zoeken).

Oh! En als klap op de vuurpijl moesten er ook van die gaten-opvul-figuurtjes gekocht worden. Ik wist niet eens dat die dingen bestonden :D
pi_87529205
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht heeft toch een sollicitatiegesprek vandaag! *O*. Hij dacht gisteravond dat hij een fout gemaakt had en ernaar kon fluiten (iets met de datum vh gesprek :P), maar het blijkt toch allemaal te kloppen *O*.
Oh wens hem veel succes!

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Een website voor nette pakken die NSFW is :X :N :o . Ik stem voor smakeloos idd.
Misschien is dat juist wel het idee. Mannen kunnen schaamteloos naar halfblote vrouwen kijken, en als ze betrapt worden zeggen ze dat ze op zoek zijn naar een net pak :').

Ik hoop wel dat ik niet de 'vrouwen in een mannenwereld'problemen die sommigen hier hebben ga krijgen later :{. Ongewenste aanrakingen en niet serieus genomen worden, brrr.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87529212
Oh en ik heb laatst mooie veterlaarzen bij de Zara gekocht. Inderdaad best prijzig maar ik heb ze bijna iedere dag aan ^O^

Alleen zijn ze bruin en wil nog graag zwarte, die iets langer zijn. Ook al heel lang opzoek!
pi_87529231
En succes voor nachtwacht!!
pi_87529246
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:36 schreef progje het volgende:

[..]

hahaha, ik draag ze ook alleen binnen hoor!

Ze zijn volgens mij van de hunkenmöller of zo?
Van een soort van badstof .. En die antislip dingen zijn rondjes die je verder niet echt ziet :')

Maar mooi neuh, maar ze zitten zo lekker warm O+
Ik bedoelde die Crocs van je pap hoor.. :D
pi_87529255
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Waren het niet puppelsokken? :P.
maar deze zijn gewoon heel dik van badstof, zit ook geen zool aan de onderkant of zo, dat is ook gewoon een dikke stof.. en dan zitten er van die soort van hele dunne rubberen rondjes onder geplakt. Maar 2x wassen en dan zijn die er (gelukkig) ook vanaf.
pi_87529257
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:37 schreef friekin_ het volgende:

[..]

O+ :@ Thnx. :@

Nou ja, dik nooit. Gewoon overal net wat meer. Maar mensen in mijn omgeving maakten opmerkingen over dat ik dunner was, en mijn broeken zakten van mijn kont. Dus toen toch maar eens op de weegschaal gaan staan.

Het jurkje is liefde ja. Echte 80's glamour met strik :') Ik ga shinen op mijn eigen verjaardagsparteh O+
Ik zou ook verliefd worden op zo'n jurkje. Alleen heb ik momenteel iets te veel vetjes, hihi. Zodra ik weer op streefgewicht ben, ga ik mezelf verwennen met zo'n jurkje O+

Shinen ga je zeker! :D
Puur nieuwsgierigheid: wanneer ben je jarig (geweest)? Hoe oud?
pi_87529274
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:40 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ik bedoelde die Crocs van je pap hoor.. :D
oh haha, ja dat is echt heel erg...
en dan ook nog een 3 kwart spijkerbroek met van die mega witte benen er onderuit en dan die mega crocs :')

echt zo erg _O-
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:41:08 #110
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87529279
quote:

[..]

Iets heel anders: Ik zal niet weer kritiek op eetlijstjes gegeven omdat dat kennelijk ongewenst is, maar als ik geïrriteerd en opgezet tandvlees zou hebben, onverklaarbaar moe zou zijn en de afgelopen tijd consequent te weinig groente zou hebben gegeten, zou ik een mogelijke genezing in de groentehoek zoeken. :)

Ik heb absoluut niet het idee dat het als vrouw moeilijker is om aan de top te komen n het veld waarin ik zit. Het meerendeel van de mensen waar ik werk zijn vrouwen...Ook in ' het veld' zijn veel vrouwen!
pi_87529291
Friekin ik vind je slagroomsoesje echt héél O+
Alleen zou ik 'm echt niet durven dragen :@
pi_87529301
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik zou ook verliefd worden op zo'n jurkje. Alleen heb ik momenteel iets te veel vetjes, hihi. Zodra ik weer op streefgewicht ben, ga ik mezelf verwennen met zo'n jurkje O+

Shinen ga je zeker! :D
Puur nieuwsgierigheid: wanneer ben je jarig (geweest)? Hoe oud?
Te veel vetjes.. Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar het gaat erom dat je je lekker voelt in je eigen lijf. :)

Ik heb morgenavond mijn feest in een kroeg, maar ben maandag pas echt jarig. 24. :)
pi_87529304
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:40 schreef progje het volgende:

[..]

oh haha, ja dat is echt heel erg...
en dan ook nog een 3 kwart spijkerbroek met van die mega witte benen er onderuit en dan die mega crocs :')

echt zo erg _O-
En wit hoog opgetrokken sokken? :'(
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:42:05 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87529306
Ik heb van die hoge spaanse sloffen O+ heerlijk!
Oh en uit Amerika heb ik vorig jaar van die slofsokken meegenomen met een zooltje eronder, heerlijk fout, knaloranje met zo'n Noors patroon erop en een koordje met pompoen aan het eind _O-
pi_87529342
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef Swietje het volgende:
Alleen zou ik 'm echt niet durven dragen :@
Ik woon in een gat in Limburg. Mijn vrienden zeggen te vaak: "Hier is Weert nog niet klaar voor" als ik weer kom aankakken met mijn 60's jurkjes. :P
pi_87529351
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:42 schreef Swietje het volgende:

[..]

En wit hoog opgetrokken sokken? :'(
dat gelukkig niet... hij liep 1x met sokken in zijn crocs..
toen heb ik hem verplicht ze uit te trekken anders ging ik niet meer mee hem mee de straat op _O-
pi_87529357
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef Swietje het volgende:
Ik krijg hier een beetje een ander beeld bij mehe. Maar dat ligt vast aan mij :+
pi_87529359
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Te veel vetjes.. Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar het gaat erom dat je je lekker voelt in je eigen lijf. :)

Ik heb morgenavond mijn feest in een kroeg, maar ben maandag pas echt jarig. 24. :)
Ja, dat is ook het probleem. Ik zit momenteel niet lekker in mijn eigen vel. Maar dat komt wel weer goed :)

Kroeg-verjaardagsfeestje ftw! Veel plezier alvast :)
En 24... op naar de 2e helft van de 20 ;)
pi_87529365
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:42 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik woon in een gat in Limburg. Mijn vrienden zeggen te vaak: "Hier is Weert nog niet klaar voor" als ik weer kom aankakken met mijn 60's jurkjes. :P
een kennis van mij heeft volgens mij ergens in jouw omgeving een vintage winkel..
naja het is een webshop geloof ik, ik zal eens zoeken, volgens mij is dat dan ook wel voor jou :D

edit: http://www.sugarsugar.nl/
pi_87529389
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:43 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik krijg hier een beetje een ander beeld bij mehe. Maar dat ligt vast aan mij :+
Foei! :o
pi_87529432
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:43 schreef progje het volgende:

[..]

een kennis van mij heeft volgens mij ergens in jouw omgeving een vintage winkel..
naja het is een webshop geloof ik, ik zal eens zoeken, volgens mij is dat dan ook wel voor jou :D

edit: http://www.sugarsugar.nl/
Daar heb ik al 4 jurkjes van :D _O- En een zonnebril.
Sam is een toffe meid :)
pi_87529444
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:46 schreef friekin_ het volgende:

[..]

En 2 tasjes. :D
pi_87529469
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, dat is ook het probleem. Ik zit momenteel niet lekker in mijn eigen vel. Maar dat komt wel weer goed :)

Kroeg-verjaardagsfeestje ftw! Veel plezier alvast :)
En 24... op naar de 2e helft van de 20 ;)
Ik zat net naar de OP te kijken, en je hebt je nergens voor te schamen. Ik ben 1.73m, en weeg nu 72 kilo.
pi_87529540
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:47 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik zat net naar de OP te kijken, en je hebt je nergens voor te schamen. Ik ben 1.73m, en weeg nu 72 kilo.
Joh! Ik had je veel lichter ingeschat (niet 'dunner', want ik vind je op de foto nog steeds even dun, aantrekkelijk en sexy uitzien als de eerste keer ;) ).

Maar bij 1.61m zie je er wel sneller iets propperiger uit, denk ik. Maar ik schaam me ook niet hoor (behalve in bikini, haha, dat vermijd ik gewoon zoveel mogelijk voorlopig :P).
pi_87529578
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Joh! Ik had je veel lichter ingeschat (niet 'dunner', want ik vind je op de foto nog steeds even dun, aantrekkelijk en sexy uitzien als de eerste keer ;) ).

Maar bij 1.61m zie je er wel sneller iets propperiger uit, denk ik. Maar ik schaam me ook niet hoor (behalve in bikini, haha, dat vermijd ik gewoon zoveel mogelijk voorlopig :P).
Ik heb veel tet. Mijn fobo foto laat het wel een bietje zien. Wat een complimenten hier hee.. Word er verlegen van!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:56:50 #126
236335 neen
schone schijn
pi_87529745
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou ja, je hoofd zal toch niet veranderen door je kleding, of wel dan? En je hebt geen dik hoofd, ergo: je kunt nooit echt zo dik zijn als je zelf altijd doet voorkomen.

Probeer complimentjes nou maar gewoon te accepteren. Ik zeg alleen dingen die ik meen, en ik zou je doen. Dus. Neen = een lekker ding.
Nou meer van mijn saaie kleding gister, daar viel het lichaam mee op de foto vanwege de kleding. Met nu iets anders aan zie je het wel duidelijk zegmaar.
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 13:01:44 #127
70532 loveli
N
pi_87529894
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:56 schreef neen het volgende:

[..]

Nou meer van mijn saaie kleding gister, daar viel het lichaam mee op de foto vanwege de kleding. Met nu iets anders aan zie je het wel duidelijk zegmaar.
We kunnen je nog niet rollen, dus tevreden zijn met hoe je eruit ziet en niet dikker worden ;)

En laat je niet weerhouden om tussendoor te sporten, gezond te eten en vetjes weg te sturen.
crap in = crap out
pi_87529926
Zijn er nog mensen die online anoniem enquetes in willen vullen (over bijvoorbeeld tv programma's, merken, supermarkten etc) en daarmee kadobonnen voor bol.com verdienen? Je hoeft je adres niet op te geven, ze sturen die bonnen via de mail.

Want als ik mensen opgeef krijg ik extra punten dus sneller nieuwe kadobonnen :@. Heb er in een jaar ofzo al 20 euro bij gekregen, nog een bon en ik kan mn studieboeken ervan kopen :P. http://panel.noties.nl/invotes/signup/?okt2010:111973
pi_87529966
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:51 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik heb veel tet. Mijn fobo foto laat het wel een bietje zien. Wat een complimenten hier hee.. Word er verlegen van!
Ah, kijk. Ik heb juist weinig tet ;(
pi_87529988
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, kijk. Ik heb juist weinig tet ;(
Wees blij. BH's kopen is voor mij echt een crime.
pi_87530029
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef Chicolate het volgende:
Zijn er nog mensen die online anoniem enquetes in willen vullen (over bijvoorbeeld tv programma's, merken, supermarkten etc) en daarmee kadobonnen voor bol.com verdienen? Je hoeft je adres niet op te geven, ze sturen die bonnen via de mail.

Want als ik mensen opgeef krijg ik extra punten dus sneller nieuwe kadobonnen :@. Heb er in een jaar ofzo al 20 euro bij gekregen, nog een bon en ik kan mn studieboeken ervan kopen :P. http://panel.noties.nl/invotes/signup/?okt2010:111973
Nuttig :) Ik heb me aangemeld... :)
pi_87530056
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef loveli het volgende:

[..]

We kunnen je nog niet rollen, dus tevreden zijn met hoe je eruit ziet en niet dikker worden ;)

En laat je niet weerhouden om tussendoor te sporten, gezond te eten en vetjes weg te sturen.
Wat hierboven staat.

Maar echt, Neen, voordat ik foto's van je had gezien, dacht ik dat je een tientonner moest zijn, zoals je altijd over jezelf praat.

En je bent juist zo O+ Vind het zo jammer dat je dat zelf niet ziet ;(
pi_87530077
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:04 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Dat is idd nooit een probleem, haha. :P
pi_87530201
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:05 schreef Swietje het volgende:

[..]

Nuttig :) Ik heb me aangemeld... :)
Zodra je de vragenlijst (over samenstelling huishouden en jouw rol daarin) hebt ingevuld, krijg je waarschijnlijk vrij binnenkort al een mailtje met de eerste enquete. Wel zo snel mogelijk invullen, als genoeg mensen hem ingevuld hebben dan sluit het onderzoek en moet je wachten tot de volgende keer. Dat had ik in het begin niet in de gaten :') dus mistte ik ze steeds.
pi_87530218
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat hierboven staat.

Maar echt, Neen, voordat ik foto's van je had gezien, dacht ik dat je een tientonner moest zijn, zoals je altijd over jezelf praat.

En je bent juist zo O+ Vind het zo jammer dat je dat zelf niet ziet ;(
Ik vind het sowieso jammer als vrouwen neerbuigend over zichzelf doen. Mijn advies: Meer Gok Wan kijken O+

Hij is lief.
pi_87530219
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:10 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zodra je de vragenlijst (over samenstelling huishouden en jouw rol daarin) hebt ingevuld, krijg je waarschijnlijk vrij binnenkort al een mailtje met de eerste enquete. Wel zo snel mogelijk invullen, als genoeg mensen hem ingevuld hebben dan sluit het onderzoek en moet je wachten tot de volgende keer. Dat had ik in het begin niet in de gaten :') dus mistte ik ze steeds.
Thnx voor de tip! Ik wil bonnen!!!!! :P
pi_87530288
ik deed dat ook, maar neem er de tijd niet meer voor tegenwoordig.

vandaag op ns tryout festival in leiden gespeeld met de xbox kinect, was echt heel leuk. wiiien zonder controller zeg maar, gewoon je lichaam herkent ie! en je hele lijf doet mee!

inmiddels nog maar drie uur en een kwartier voor DE afspraak met promotiebegeleidster... ik zie er zo tegenop...
Kwak
pi_87530326
Spannend Kwak! Succes :*
pi_87530465
Succes Kwak! ^O^
pi_87530486
Ojee, heb regel 1 met regelmaat verbroken ;(

Ben geen manager, maar moet geregeld een Jr. begeleiden of een stagiair.
Been aanraken vind ik dan wel raar, maar 2 sec. even een hand op de schouder en vragen of alles goed gaat en of je ze ergens mee kunt helpen is toch niet vreemd? (Nooit geen klachten over gehad in ieder geval, als het fout is moeten jullie het zeggen!)

Misschien omdat ik ook nog 'jong' ben in verhouding dat er minder raar naar gekeken wordt.

Uggs vind ik soms nog best wel leuk staan :') Maar zelfde met hoepeloorbellen :D

Crocs :r :r :r

Had hetzelfde idee als Coco over neen, aan de hand van zijn schrijven het idee dat hij een beetje een rollade was :P
Maar dan zie je zijn foto's en dan is het gewoon een slanke gast... (vind ik mijzelf weer dik, maar is gewoon het verschil in lichaamstype)
pi_87530490
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:10 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso jammer als vrouwen neerbuigend over zichzelf doen. Mijn advies: Meer Gok Wan kijken O+

Hij is lief.
neen is zoooooo een man!! neen O+
pi_87530506
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:18 schreef conleche het volgende:

[..]

neen is zoooooo een man!! neen O+
:@ :@ :@ :@ :@ :@ Sorry :@
pi_87530856
Hoi! terug van UZB en ga zondag hekken sjouwen bij de marathon van Amsterdam :') en volgende week bij de HEMA werken Yihoo :') *)

Dit is wat ik onthouden heb:
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:02 schreef V1z0R het volgende:
loveli _O_

Ik wou dat alle vrouwen er zo over dachten!
Ik vind een vrouwen-quota zelfs vernederend voor vrouwen. Dan gaat het puur om het vrouw-zijn en heeft het niets met inhoud te maken...
QFT

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:51 schreef AKnynke het volgende:

[..]

QFT

Verder heeft Friekin een leuk jurkje en zijn UGGS vast verschrikkelijk fijn maar ook verschrikkelijk lelijk :')
pi_87530974
Gok O+ ik wil een make over van hem!!!!!!
pi_87531019
Oh, Perruche, nu ik je naam zie staan: wilde je vragen of jouw thesis openbaar is. Indien mogelijk, zou ik 'm graag lezen :)
pi_87531072
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, Perruche, nu ik je naam zie staan: wilde je vragen of jouw thesis openbaar is. Indien mogelijk, zou ik 'm graag lezen :)
Als je je emailadres PM't stuur ik je hem wel op. Maar verwacht niet te veel :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:41:00 #147
331 Merel
Be here now.
pi_87531223
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:18 schreef V1z0R het volgende:

Been aanraken vind ik dan wel raar, maar 2 sec. even een hand op de schouder en vragen of alles goed gaat en of je ze ergens mee kunt helpen is toch niet vreemd? (Nooit geen klachten over gehad in ieder geval, als het fout is moeten jullie het zeggen!)
Oh dat vind ik echt heeeeel vervelend, als ik op m'n bureaustoel zit, en iemand komt achter me staan en legt een hand op m'n schouder. Doordat de een staat en de ander zit wordt het machtsverschil al extra benadrukt, en zo'n hand duwt je dan alleen maar verder naar beneden. Zo ervaar ik het tenminste. Iedereen die binnen dit bedrijf niet op dezelfde plek op de hiërarchische ladder staat als ik, moet van me afblijven. En anderen mogen me alleen maar in informele situaties aanraken. Maargoed, ik werk ook in een nogal stijve omgeving, daar hoort het misschien ook bij om zo afstandelijk naar elkaar te doen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87531235
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:46 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ja O+

Haar vriend ownee Man _O- was vroeger mijn beste vriend, op de basisschool :D
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:41:57 #149
236335 neen
schone schijn
pi_87531256
Ik zit altijd tussen mensen in, in de collegezaal en heb dan m'n armen zo om hun heen op de stoelen. Dan kan ik heerlijk ontspannen zitten.
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 13:42:13 #150
70532 loveli
N
pi_87531267
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:18 schreef V1z0R het volgende:
Ojee, heb regel 1 met regelmaat verbroken ;(

Ben geen manager, maar moet geregeld een Jr. begeleiden of een stagiair.

Misschien omdat ik ook nog 'jong' ben in verhouding dat er minder raar naar gekeken wordt.
Geen idee hoe het bij de Jr.'s overkomt. Als ondergeschikte zeg je er niet snel iets van. De getrouwde leidinggevende die een hand op m'n arm legde bedoelde er ook niets mee en zag er de 'fout' niet van in, maar in dat geval was het de optelsom van alle kleine dingetjes (internet fotootje laten zien, na (minstens 3 jaar na datum) de opmerking maken dat mijn benen in kort rokje indruk hadden gemaakt, net het machtsevenwicht dat niet fijn ligt).

Er zit aardig wat ruimte tussen een aanraking die niet prettig overkomt en een aanraking waarover je klaagt. Want "we zijn toch volwassen, het was niet verkeerd bedoeld, maak je er niet te druk over, er is toch niets gebeurd, als dat al niet kan, stel je niet zo aan..."

Als een ander zo aan je vriendin zit, is dat een probleem? Zo ja, dan is het zeker over de grens. Zou je ook zo met iemand omgaan als ze een vriend heeft/haar vriend erbij is? Zo nee, dan is het ook over de grens. En onthoud, het zijn niet jouw grenzen, maar de grenzen van de ander. De een heeft een lossere moraal dan de ander.

Maar goed, ik ben een stuck up trut die ook al niet zoent zonder verliefd te zijn.
crap in = crap out
pi_87531301
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:41 schreef progje het volgende:

[..]

Ja O+

Haar vriend ownee Man _O- was vroeger mijn beste vriend, op de basisschool :D
Ze doet het echt goed. O+
pi_87531307
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:04 schreef friekin_ het volgende:

[..]

ja zeg dat, ik heb hetzelfde "probleem"
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:45:15 #153
236335 neen
schone schijn
pi_87531375
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar goed, ik ben een stuck up trut die ook al niet zoent zonder verliefd te zijn.
O+ Ik ben net als jou
pi_87531429
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:43 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ze doet het echt goed. O+
En dan is ze ook nog eens zo mooi, bah ik mag haar niet (grapje dus he :D)

ze is echt zo enorm lief en grappig
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 13:48:43 #155
70532 loveli
N
pi_87531519
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:45 schreef neen het volgende:

[..]

O+ Ik ben net als jou
Als dat geen zoenen wordt... :')
crap in = crap out
pi_87531522
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:46 schreef progje het volgende:

[..]

En dan is ze ook nog eens zo mooi, bah ik mag haar niet (grapje dus he :D)

ze is echt zo enorm lief en grappig
Dat merkte ik al een beetje in haar mails. Je mag het compliment (als je haar ziet) nogmaals geven. Toffe shop, toffe meid :)

Zo. Ik ga maar eens eten. Vanavond/vannacht nog werken en dan heb ik weekend O+
pi_87531829
:o
Wist niet dat het zo ervaren werd...

@ Merel, ik blijf er niet bij staan hoor. Zit dan vaak er gehurkt bij of op m'n knieën, misschien dat dat al minder autoritair overkomt.

Zal er in het vervolg op letten!
En ik maar denken dat het juist gewaardeerd werd, heb geregeld stagiairs gehad die bij mij kwamen omdat ik wat minder autoritair overkwam dan hun eigen begeleider. Maar zal wel per persoon verschillen.

Thx voor de feedback! O+
pi_87531928
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef V1z0R het volgende:

@ Merel, ik blijf er niet bij staan hoor. Zit dan vaak er gehurkt bij of op m'n knieën, misschien dat dat al minder autoritair overkomt.

Zal er in het vervolg op letten!
En ik maar denken dat het juist gewaardeerd werd, heb geregeld stagiairs gehad die bij mij kwamen omdat ik wat minder autoritair overkwam dan hun eigen begeleider. Maar zal wel per persoon verschillen.

Thx voor de feedback! O+
Het kan ook heel erg verschillen van persoon tot persoon hoor. Bij sommige mannen komt het gewoon echt alleen maar vriendelijk over. Maar ja, hoe weet je tot welke categorie je behoort? :p
pi_87532304
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb absoluut niet het idee dat het als vrouw moeilijker is om aan de top te komen n het veld waarin ik zit. Het meerendeel van de mensen waar ik werk zijn vrouwen...Ook in ' het veld' zijn veel vrouwen!
Da's fijn! Geldt dat alleen voor Zweden of ook voor Nederland?
Ik denk trouwens dat het in het onderwijs en onderzoek sowieso wel beter is geregeld dan in het bedrijfsleven.
Welke richting zat je ook alweer?
pi_87532585
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het kan ook heel erg verschillen van persoon tot persoon hoor. Bij sommige mannen komt het gewoon echt alleen maar vriendelijk over. Maar ja, hoe weet je tot welke categorie je behoort? :p
Ben sowieso de vreemde eend in de bijt hier :D
Ben de enige Sr. die jonger is dan 30, en blijf ook niet altijd in dat kliekje hangen.
M'n collega's hebben hun vaste tafeltje en zitten daar ook altijd, terwijl ik vaak rouleer. Dan bij m'n collega's, dan bij de stagiairs, dan weer bij de directiesecretaresse's }) ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87532775
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee hoe het bij de Jr.'s overkomt. Als ondergeschikte zeg je er niet snel iets van. De getrouwde leidinggevende die een hand op m'n arm legde bedoelde er ook niets mee en zag er de 'fout' niet van in, maar in dat geval was het de optelsom van alle kleine dingetjes (internet fotootje laten zien, na (minstens 3 jaar na datum) de opmerking maken dat mijn benen in kort rokje indruk hadden gemaakt, net het machtsevenwicht dat niet fijn ligt).

Er zit aardig wat ruimte tussen een aanraking die niet prettig overkomt en een aanraking waarover je klaagt. Want "we zijn toch volwassen, het was niet verkeerd bedoeld, maak je er niet te druk over, er is toch niets gebeurd, als dat al niet kan, stel je niet zo aan..."

Als een ander zo aan je vriendin zit, is dat een probleem? Zo ja, dan is het zeker over de grens. Zou je ook zo met iemand omgaan als ze een vriend heeft/haar vriend erbij is? Zo nee, dan is het ook over de grens. En onthoud, het zijn niet jouw grenzen, maar de grenzen van de ander. De een heeft een lossere moraal dan de ander.

Maar geef je dan niet aan aan die manager dat je niet zo blij bent met zijn omgang. Het wordt pas een issue als je er iets van maakt.

Ik zeg het meestal gewoon, of ik maak er een grapje van, maar ik zorg wel dat mijn punt overkomt O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87532785
Ik zit in het management van ons bedrijf en iedereen is 45+ en kom ik aan met net 30 :')
pi_87532884
Lijstjesdrop:

O1: fruit 'n fibre, halfvolle melk
O2: 2x geroosterd volkoren brood met filet A., ui en gekookt ei
L: stukje paddestoelentaart met groene salade
T: druiven en/of een appel
T: wodka, light chips
D: biologisch braadworstje, ketchup, aardappeldingen uit de oven en rode bietjes met zure komkommer.
T: vla/yoghurt met wat druiven
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 14:34:18 #164
70532 loveli
N
pi_87533085
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:25 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Maar geef je dan niet aan aan die manager dat je niet zo blij bent met zijn omgang. Het wordt pas een issue als je er iets van maakt.

Ik zeg het meestal gewoon, of ik maak er een grapje van, maar ik zorg wel dat mijn punt overkomt O-)
O, ik heb er zeker iets van gezegd, nu begrijpen we elkaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_87533092
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:25 schreef progje het volgende:
Ik zit in het management van ons bedrijf en iedereen is 45+ en kom ik aan met net 30 :')
Mjaah, dat ken ik. Van sommigen kan ik hun dochter zijn :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87533121
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef loveli het volgende:

O, ik heb er zeker iets van gezegd, nu begrijpen we elkaar.
SPOILER
Duidelijkheid heerscht O+
pi_87533126
:9 cashewnoten pasta is lekker, onverwachts want ben geen pindakaas fan.
Even terug lezen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87533266
Wat ik nog het ergst vindt, is dat je dan met oudere mensen samenwerkt en vroeger had ik dan de schijnbaar naïeve illusie dat ouder ook wijzer betekende. Dat je mensen fratsen uit zien halen, dat je denkt WAT DOE JE!!!!!

Je ze erop aanspreekt (netjes/beheerst) en dat ze net als een kindje van 5 kijken en een blik opzetten van Oh, maar dat was ik niet. Terwijl je in hun ogen ziet dat tegen je liegen.

Daar kan ik dus niet zo goed tegen }:|
pi_87533284
Een lijstje

O: wit bolletje rosbief, halfvolle melk
L: kippensoep of tomatensoep met balletjes, een boterham om in de soep te dopen
D: halve zelfgemaakte pizza met ham, salami, gehakt, paprika, ui en gesmolten kaas
T: schaaltje yoghurt/vla
T: verse sinaasappelsap
pi_87533316
Lijstje:

O: broodje met hagelslag
L: 180gram halfvolle vanille yoghurt
D: biefstuk met frites
T: iets, maar nog geen idee wat...
pi_87533361
Foto suit up, niet quoten please want ik wil ze weer kunnen weghalen :) Ik ben een beetje bluuuh erop namelijk.

weg

[ Bericht 15% gewijzigd door shinydiscoball op 14-10-2010 15:08:57 ]
pi_87533388
@Shiny, je zei dat je naar de domstraat was geweest en het boekenwinkeltje niet kon vinden toch? Dit gebouw staat er tegenover en zo ziet de hele etalage eruit:

pi_87533394
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Foto's suit up, niet quoten please want ik wil ze weer kunnen weghalen :) Ik ben een beetje bluuuh erop namelijk.
Leuk!! :D
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:43:27 #174
236335 neen
schone schijn
pi_87533423
Daar was de 1e quote al _O-
Niks blueh toch?
pi_87533513
@Shiny: leuk O+ O+
pi_87533590
@ SDB, lijkt wel de cover van een indie-band haha :P
Nee staat er juist leuk op vind ik! Niet bluuh...
pi_87533608
Ah, thanks chico! Ga morgen ff kijken :)
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 14:50:03 #178
70532 loveli
N
pi_87533698
Shiny O+
crap in = crap out
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:51:19 #179
236335 neen
schone schijn
pi_87533729
Lijstje :')
O: koffie
T: koffie
L: 2 broodjes pindakaas
T: koffie
D: :?

Ik ga maar eens op huis aan. Ik wil eigenlijk naar het noorden maarja :r
pi_87533855
quote:
Foto suit up, niet quoten please want ik wil ze weer kunnen weghalen :) Ik ben een beetje bluuuh erop namelijk.

Je staat er heul niet bluuuh op! Je bent moooi!! O+ Staat je goed :Y
staat een bepaald persoon ook op de foto?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87533883
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:47 schreef V1z0R het volgende:
@ SDB, lijkt wel de cover van een indie-band haha :P
Nee staat er juist leuk op vind ik! Niet bluuh...
Zo voelde we ons ook af en toe haha!

En voor mij en twee andere dames was het een grote grap, maar de mannen zagen er echt tight uit. :o
pi_87533896
Shiny, mooi! O+
pi_87533908
quote:
Leuk, staat je goed! En je hoofd is leuk!

(tip: zet de spoiler in quote tags, dan kunnen mensen het wel quoten. Want als je een quote quote, valt de inhoud weg)
pi_87533959
.

[ Bericht 99% gewijzigd door shinydiscoball op 14-10-2010 14:58:42 ]
pi_87534008
Shiny O+
pi_87534015
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Leuk, staat je goed! En je hoofd is leuk!

(tip: zet de spoiler in quote tags, dan kunnen mensen het wel quoten. Want als je een quote quote, valt de inhoud weg)
Ik snap hem even niet o|O ):O
Maar ze mogen hem wel quoten, ik haal hem zo gewoon van photobucket af :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:04:19 #187
236335 neen
schone schijn
pi_87534238
Lekker ding hoor.

En een quote als [quote]link [/ quote] in je spoiler, dan gaat hetgeen in de quote staat getypte bij een andere quote weg. Van photobucket verwijderen duurt het altijd nog even voordat het er echt af is, de link blijft het altijd nog een tijdje doen.
pi_87534263
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:58 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik snap hem even niet o|O ):O
Maar ze mogen hem wel quoten, ik haal hem zo gewoon van photobucket af :)
Quote in een quote = leeg i.v.m. ruimtebesparing.

Mooie echte naam heb je trouwens, en nee, moest niet denken aan de musical :P

Had trouwens de rechter verwacht...
pi_87534340
Euuh volgens mij heb ik hem nu!

Vizor: thanks.
Waarom dacht je dat? :P
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 15:12:02 #190
70532 loveli
N
pi_87534503
Ben niet zo gecharmeerd met het kapsel van de rechter als ik zo vrij mag zijn ;)
crap in = crap out
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:13:00 #191
331 Merel
Be here now.
pi_87534552
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef V1z0R het volgende:

Verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. Als ik je tof vind mag je me aanraken. Als ik je toch al een vies mannetje vind niet :P Als onze collega's uit België er zijn wordt er altijd gezoend en geknuffeld en zit iedereen aan elkaar. Maar zij zijn zo leuk en iedereen is dan blij ze te zien, dan mag het :D

Ik heb SDB's foto's gemist :{
pi_87534555
Shiny! :9. Zowel jij in pak als de meneer. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_87534609
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef loveli het volgende:
Ben niet zo gecharmeerd met het kapsel van de rechter als ik zo vrij mag zijn ;)
Wij ook niet :')

Thanks DaD O+
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:15:50 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87534646
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Shiny! :9. Zowel jij in pak als de meneer. :+.
QFT!

Tevens lijstjestijd. Die van gister laat ik maar achterwege :').

O: flinke bak biogarde yoghurt met klein handje muesli
T: -
L: 2 boterhammen pindakaas
T: banaantje
T: boterham speculoospasta :@
S: RPM
D: maaltijdsalade tonijn
T: bakje yoghurt
pi_87534766
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:57 schreef shinydiscoball het volgende:
.

^O^
Ja doei.
pi_87534849
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:04 schreef neen het volgende:
Lekker ding hoor.

En een quote als [quote]link [/ quote] in je spoiler, dan gaat hetgeen in de quote staat getypte bij een andere quote weg. Van photobucket verwijderen duurt het altijd nog even voordat het er echt af is, de link blijft het altijd nog een tijdje doen.
Ik zou het andersom doen, dan gaat ie niet rotzooien met het resizen van je tekst in de spoilertags. Dus zo:

1[quote][spoiler]hier je link[/spoiler][/quote]
=
quote:
SPOILER
pi_87534877
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef loveli het volgende:
Oh dat vind ik juist leuk. Jongens met lang haar zijn leuk :P.
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 15:23:23 #198
70532 loveli
N
pi_87534929
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn visie: mannelijk lang haar = ok, verwijfd lang haar = niet ok.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 15:24:51 #199
70532 loveli
N
pi_87535000
On topic: spek has found me. Brie en toffifee gaan eruit, kijken of het me lukt meer groente en vis te eten.
crap in = crap out
pi_87535067
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Klopt ook wel, maar in een ander kapsel geknipt.
pi_87535269
Ja. Geen Bieberhair :r
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87535293
nog maar een college.. van een onverstaanbare Fransman ;( :') maar moet wel, want tentamen van dit vak is volgende week donderdag, dus moet wel even de nuttige laatste dingen mee zien te krijgen.. Filosofie, Abelardus, snap d'r geen flikkert van, en erger: het boeit me ook geen flikkert :')

Nou ja, niets mis met Filosofie en wat informatie over grondleggers en zulks, maar ze weten echt de meest onleesbare stukken uit te kiezen waaruit je ongeveer geen óf 10 mogelijke antwoorden voor een vraag kunt halen :')! Wordt nog wat op 't tentamen :o

En vanavond gaan we hardlopen én nasi eten. Nom! :)
Ja doei.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:35:29 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87535394
Mijn probleem lijkt - vooralsnog - opgelost *O*.

Even tussen spoilertags het verhaal:

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_87535397
@ Merel, heb je vieze mannetjes van 25 dan? Denk altijd bij die benaming aan zo'n kerel van 45 met een 'comb-over', bruine tanden, onverzorgde handen etc... En dat ben ik dus echt niet :P

@ SDB, 'k weet eigenlijk niet, je komt altijd als een echte bon-vivant over en vind dan iemand met een Beatles-kapsel er eerder bij passen.
pi_87535412
quote:

weg
Verdorie! Net een minuut te vroeg weggegaan :D Hele foto gemist ;(
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 15:38:21 #206
70532 loveli
N
pi_87535512
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:35 schreef V1z0R het volgende:
@ Merel, heb je vieze mannetjes van 25 dan? Denk altijd bij die benaming aan zo'n kerel van 45 met een 'comb-over', bruine tanden, onverzorgde handen etc... En dat ben ik dus echt niet :P
Ja, die heb je. En van 19. En van 53. En nee, je herkent ze niet aan hun bruine tanden.
crap in = crap out
pi_87535550
quote:
Die bestaan zeker wel, en zijn net zo eng als hun oudere variant :X.
pi_87535573
Vieze mannetjes zijn helaas niet gebonden aan leeftijdsrestricties :')
pi_87535617
En ik heb net een masker in m'n haar gedaan e m'n handen gescrubt en een badje gegeven O+
pi_87535623
quote:

@ SDB, 'k weet eigenlijk niet, je komt altijd als een echte bon-vivant over en vind dan iemand met een Beatles-kapsel er eerder bij passen.
bon-vivant is gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
boemelaar, flierefluiter, lap, libertijn, loshoofd, schuinsmarcheerder, zwabber, nachtbraker, zwierbol.

Haha oke...maar ik begrijp wat je bedoelt :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:42:10 #211
236335 neen
schone schijn
pi_87535662
Hmm, ik zit een foto te zoeken waarvan iemand zei dat ik op die mode goeroe leek mar ik kan hem niet vinden :P

Mooi trouwens Viking! Raar dat ze dachten dat je ontslagen was nav mijn bericht :P

[ Bericht 34% gewijzigd door neen op 14-10-2010 16:04:09 ]
pi_87535684
Fijn dat je probleem al zo snel weer opgelost lijkt Vik. ^O^
pi_87535725
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:35 schreef Viking84 het volgende:
Mijn probleem lijkt - vooralsnog - opgelost *O*.

Even tussen spoilertags het verhaal:

SPOILER
Fijn dat het nu opgelost lijkt te zijn! Begrijpelijk dat je geschrokken was, maar nu komt het vast helemaal goed! ^O^
pi_87535834
@Vik: wat de anderen al zeggen, fijn dat het zo snel opgelost kan worden en het komt allemaal goed joh!

Tonijn uit blik is niet zo lekker als ik me herinnerde. En ik heb nog een blikje staan :').
  Vis een optie? donderdag 14 oktober 2010 @ 15:55:44 #215
70532 loveli
N
pi_87536143
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:46 schreef Chicolate het volgende:
@Vik: wat de anderen al zeggen, fijn dat het zo snel opgelost kan worden en het komt allemaal goed joh!

Tonijn uit blik is niet zo lekker als ik me herinnerde. En ik heb nog een blikje staan :').
Mengen met ketchup, broodbeleg. Mayo erbij, ook lekker. Of allebei.
crap in = crap out
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:56:14 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87536166
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:42 schreef neen het volgende:
Hmm, ik zit een foto te zoeken waarvan iemand zei dat ik op die mode goeroe leek mar ik kan hem niet vinden :P

SPOILER
Mooi trouwens Viking! Raar dat ze dachten dat je ontslagen was nav mijn bericht :P
Heul niet raar, mafkees! :P.

Ik denk volgende keer wel 3 keer na voor ik weer ga verven met lln. Zíj worden verondersteld op te ruimen, maar ik vind nog overal verfsporen :(.
Niet meer actief op Fok!
pi_87536187
quote:

SPOILER
Je lijkt er echt een beetje op :o

IRL iets minder. Je bent minder verwijfd :P
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87536223
quote:

SPOILER
Ja ik zie de overeenkomst :P.
pi_87536314
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

bon-vivant is gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
boemelaar, flierefluiter, lap, libertijn, loshoofd, schuinsmarcheerder, zwabber, nachtbraker, zwierbol.

Haha oke...maar ik begrijp wat je bedoelt :)
Met als ondertitel 'zwerfkat', komt het dicht in de buurt toch? :P

Nice Vik! ^O^ Ik merkte eerder dat wat oudere leraren vaak wat assertiever waren, dus dat komt nog wel!
pi_87536408
Fijn Viking, zoiets lijkt me inderdaad mooi K om te horen..
Hopelijk gaat het verhuizen naar een ander lokaal helpen!

[ Bericht 0% gewijzigd door progje op 14-10-2010 16:27:23 ]
pi_87536438
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Beide.
[..]

Vind het jammer dat die 'inhaalslag' er blijkbaar zou moeten zijn en dat er steeds weer een stukje verder over een grens moet worden gestapt om het 'vernieuwend' te maken.

Man in pak die half ongeinteresseerd nonchalant onder het rokje van een vrouw kijkt :N

Zelf werk ik in een mannenwereld waar vaak de grens wordt opgezocht wat betreft opmerkingen die men kan maken. Geen idee hoe het met vrouwen onder elkaar gaat, maar wat sommige mannen zeggen als ze niet in de gaten hebben als een vrouw erbij is... niets om trots op te zijn en niets waarvan ik als vrouw zou willen dat we ook zo over mannen praatten.
Ik praat over mannen net zo als over vrouwen, zoals eigenlijk de meeste mensen in mijn omgeving. Misschien redelijk grof, maar 'vrienden onder elkaar', moet kunnen vind ik.
pi_87537048
neen lijkt inderdaad op die kerel...

Ben gelukkig geen 'vies mannetje' :D Tenminste, volgens de secretaresse van m'n baas niet! (net gevraagd tijdens het roken, ze keek me wel raar aan toen ik het vroeg)
pi_87537210
Cultuurvakken }:|. Waarom kunnen ze niet gewoon 1 boek voorschrijven, ipv 1000 artikelen die ik nergens kan vinden en waarvoor ik dus straks naar het centrum van Amsterdam moet om ze voor veel te duur te kopieren.

Edit: oh en deels nog artikelen in het Duits ook. Dat kan ik toch helemaal niet.
pi_87537288
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:24 schreef Chicolate het volgende:
Cultuurvakken }:|. Waarom kunnen ze niet gewoon 1 boek voorschrijven, ipv 1000 artikelen die ik nergens kan vinden en waarvoor ik dus straks naar het centrum van Amsterdam moet om ze voor veel te duur te kopieren.
Ik heb nog 20 minuten, mss kan ik helpen? Weet niet welke databanken je nodig hebt?

Oh boh, collega op de andere werkplek heeft alweer een aanvaring gehad met de andere collega. Waar ik morgen een hele dag mee moet werken :') Maar eens nadenken of ik daar iets aan kan doen.
pi_87537347
Huh het lukt mij echt niet om een groep te maken op facebook??
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:29:58 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87537445
Neen O+
Je moet jezelf niet zo onderuit halen, dat doet mij zelfs pijn.

SDB gemist :o

Wil eten maar kan nog niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:30:52 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87537475
Vikje, Mo zei dat, niet ik he! :P

Maar, fijn dat er progressie in zit en je moet nu echt voor jezelf opkomen :Y. Je bent volgens mij echt een hele goede voor het vak en nou, gewoon het moet! :( :D

:*
pi_87537713
Oh, ik wil ook zeggen dat Neen er prachtig uitziet enzo, maar ik heb tot nu toe al zijn foto's gemist dus ik heb geen idee hoe hij eruit ziet. :+

Maar goed, gaat om het idee natuurlijk: Niets mis met jou Neen, je ziet er prachtig uit. ^O^
En je bent iig ontzettend grappig.
pi_87537729
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Met als ondertitel 'zwerfkat', komt het dicht in de buurt toch? :P

Nice Vik! ^O^ Ik merkte eerder dat wat oudere leraren vaak wat assertiever waren, dus dat komt nog wel!
Ja misschien heb je wel gelijk, had het nooit zo bekeken. Vind het wel een compliment eik :P

Vik, dat lijkt me even schrikken ja! Gelukkig dat het beter ging nu!
pi_87537754
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef Chicolate het volgende:

Heb ik al!
pi_87537817
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:40 schreef Perruche het volgende:
En ik heb net een masker in m'n haar gedaan e m'n handen gescrubt en een badje gegeven O+
^O^
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:40:54 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87537852
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vikje, Mo zei dat, niet ik he! :P
Oh ja, nu weet ik het weer, sorry :P.

quote:
Maar, fijn dat er progressie in zit en je moet nu echt voor jezelf opkomen :Y. Je bent volgens mij echt een hele goede voor het vak en nou, gewoon het moet! :( :D

Thanks :*. Ik weet ook wel dat ik een goeie ben en als het communicatieprobleem wordt opgelost, komt alles goed :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:41:37 #233
236335 neen
schone schijn
pi_87537885
Sorry van m'n attentionwhore gedrag btw.
pi_87537914
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:33 schreef Perruche het volgende:
Gok O+ ik wil een make over van hem!!!!!!
Ik snap dat nooit zo, zelf een make-over willen. Dat zijn meestal saaie mensen met een slechte smaak. Mijn associatie dan.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:43:17 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87537940
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit zo, zelf een make-over willen. Dat zijn meestal saaie mensen met een slechte smaak. Mijn associatie dan.
Wat een alleraardigste opmerking weer :').
pi_87537945
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:41 schreef neen het volgende:
Sorry van m'n attentionwhore gedrag btw.
Is niet erg.. Jammer dat je je zo rot voelt. Wou dat ik er iets aan kon doen.
Ik voelde mij een tijdje terug heel rot, is nu wel over. Ga anders langs de studenten psych, die val je er niet mee lastig, is z'n werk.
pi_87537963
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niet zo gepikeerd doen.
pi_87537996
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Niet zo gepikeerd doen.
Het IS ook een stomme opmerking.
Alsof je zegt: Iedereen die een make-over wil heeft niet zo'n fantastische smaak als ik heb :{w
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:47:17 #239
236335 neen
schone schijn
pi_87538081
Ik vind pf altijd wel grappig zo :P
pi_87538095
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het IS ook een stomme opmerking.
Alsof je zegt: Iedereen die een make-over wil heeft niet zo'n fantastische smaak als ik heb :{w
Dat zeg ik niet?

Ik begrijp wel dat kledingadvies heel erg leuk is, maar een make-over vind ik zo raar. Heel ander haar, andere make up, soms afvallen, hele andere kleren, alsof je totaal niet tevreden bent met jezelf.

Ik vind het ook niet aardig dat er zo boos op in word gegaan :o

Blijkbaar heb ik het niet helder uitgelegd. Of vinden jullie het nog steeds niet aardig.

Maar dan is vragen naar verheldering wel iets sympathieker dan mij te verwijten dat ik doe alsof ik een geweldige smaak heb :?

Plus ik zeg dat het mijn associatie is met make-overs. Ik zeg helemaal niet dat iedereen die een make-over wil saai is met lelijk kleding.
pi_87538104
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:47 schreef neen het volgende:
Ik vind pf altijd wel grappig zo :P
Dat. :Y
pi_87538106
Ik heb de laatste foto van Neen gemist maar ik weet dat hij er goed uitziet ^O^
Jammer dat je dat zelf niet zo ziet.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:49:11 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87538143
make-over... jullie zijn daarvoor te jong én hebben smaak, dus ik mag :+

Vik, jij bent een sterke vrouw
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87538146
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh ja, nu weet ik het weer, sorry :P.
[..]

Thanks :*. Ik weet ook wel dat ik een goeie ben en als het communicatieprobleem wordt opgelost, komt alles goed :).
^O^
Maar ik kan me voorstellen dat je er van schrok!

En Chico, welkom in de wondere wereld der letteren :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87538147
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet?

Ik begrijp wel dat kledingadvies heel erg leuk is, maar een make-over vind ik zo raar. Heel ander haar, andere make up, soms afvallen, hele andere kleren, alsof je totaal niet tevreden bent met jezelf.

Blijkbaar heb ik het niet helder uitgelegd. Of vinden jullie het nog steeds niet aardig.

Maar dan is vragen naar verheldering wel iets sympathieker dan mij te verwijten dat ik doe alsof ik een geweldige smaak heb :?
Ik begrijp het wel.
Bovendien zijn veel van die mensen idd heel ontevreden maar doen ze er zelf niks aan, en dat begrijp ik niet zo.
pi_87538148
quote:
Vind ik ook hoor.
Ik zou het vreselijk vinden om er opeens heel anders uit te zien en ik ben nog nooit beticht van "goede smaak".
Wel van "eigen smaak".
pi_87538171
Maar wel fijn dat ik een goede smaak heb O+

Ja dat wordt ook niet letterlijk gezegd, maar hee, mag ik ook even :7
pi_87538180
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

:') ja je hebt me door

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:Y)

Rellen!
pi_87538249
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:49 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel.
Bovendien zijn veel van die mensen idd heel ontevreden maar doen ze er zelf niks aan, en dat begrijp ik niet zo.
Begrijp jij mij wel of begrijp jij mensen die een totale make-over willen hebben wel?

En inderdaad, hallo 30 centimeter lange uitgroei, verf je haar nog eens of zo? Dooie punten tot je knietjes? Kapper, anyone?
pi_87538283
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

:') ja je hebt me door
[..]

:Y)

Rellen!
Schatje, het was indirect een compliment naar jou toe.

Ik geloof dat het de tijd van de maand is. Ik wapper met de vredes vlag. w/
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:52:20 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87538295
Ik denk er anders over en de toon in je posts vind ik soms gewoon ronduit niet leuk. En dat is mijn mening. Mag je van vinden wat je wilt en nu ben ik er wel weer klaar mee :).
pi_87538347
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Begrijp jij mij wel of begrijp jij mensen die een totale make-over willen hebben wel?

En inderdaad, hallo 30 centimeter lange uitgroei, verf je haar nog eens of zo? Dooie punten tot je knietjes? Kapper, anyone?
Jou dus.
pi_87538363
quote:

[..]

Dat zeg ik niet?

Plus ik zeg dat het mijn associatie is met make-overs. Ik zeg helemaal niet dat iedereen die een make-over wil saai is met lelijk kleding.
Ik vind Gok Wan geweldig omdat 'ie mensen van een heel andere kant belicht.
pi_87538421
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Snap ik!!!!

Het viel mij al een tijdje op dat veel mensen heel graag een make-over willen.

En nu zei ik dat. Dat is alles.
pi_87538439
Maar ik vind dat Gok Wan het idd wel goed doet verder, het is echt een leuk programma om naar te kijken, in tegenstelling tot die gladde Amerikaanse make-overs waarin mensen spierwitte tanden krijgen, brrr.
pi_87538485
Sommige mensen weten gewoon niet anders/beter. Omdat ze andere dingen aan hun hoofd hebben, of er niet mee zijn opgevoed/opgegroeid. Of hebben er simpelweg geen geld voor. Of vinden het gewoon leuk. En er zijn idd make-over programma's (Style by jury :') ) waar ik mijn twijfels bij heb. Maar Gok is geweldig O+

Soms wil je gewoon verandering en weet je niet hoe. Sommigen verhuizen tig keer, anderen geven zich op voor een make-over.

En verder wat XM zegt.
pi_87538491
ik dacht trouwens ook dat Viking was ontslagen :@
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:56:50 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87538504
Ja maar dan is het gratis *O*
pi_87538535
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk er anders over en de toon in je posts vind ik soms gewoon ronduit niet leuk. En dat is mijn mening. Mag je van vinden wat je wilt en nu ben ik er wel weer klaar mee :).
Ja natuurlijk mag je jouw mening hebben.

Ik persoonlijk vind dit soort opmerkingen niet zo leuk. Het zou kunnen dat jij mijn posts anders leest dan ik ze bedoel. Ik kan hier vrij weinig mee zonder voorbeelden..

En natuurlijk mag je er klaar mee zijn, maar als je iemand zo iets voor de voeten werpt dan kun je een tegenreactie verwachten.
pi_87538549
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Snap ik!!!!

Het viel mij al een tijdje op dat veel mensen heel graag een make-over willen.

En nu zei ik dat. Dat is alles.
pi_87538581
Jeetje wat blijf ik aardig en wat blijf ik mijzelf uitleggen. Top!
pi_87538634
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik had trouwens nog nooit van Gok Wan gehoord totdat ik de naam tegenkwam in dit topic. Nu weet ik dat hij (zij?) aan make-overs doet. Maar heb hem/haar eigenlijk nog altijd niet in actie gezien.

Dus. Tot zover mijn bijzonder nuttige bijdrage aan dit topic :P
pi_87538669
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik had trouwens nog nooit van Gok Wan gehoord totdat ik de naam tegenkwam in dit topic. Nu weet ik dat hij (zij?) aan make-overs doet. Maar heb hem/haar eigenlijk nog altijd niet in actie gezien.

ik hou helemaal niet van makeovers maar Gok O+. Typ z'n naam maar eens in op YouTube :)
pi_87538685
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het is vooral fijn omdat hij hele hordes naakte Engelse vrouwen laat zien, in alle maten en groottes (en tattoo's, strepen & kwabbeligheden O+ ).

Nou ja, ze hebben wel allemaal een onderbroek aan oO< Meestal.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:01:29 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87538695
Ik heb best een saaie garderrrrrôôôbe, maar ben juist veel te eigenwijs voor een make-over :+ Blijfvanmelijf, denk ik dan, of soms in kledingwinkels heb je dat mensen je iets FANTASTISCH vinden staan maar waar je je helemaal niet prettig in voelt, maar bij een make-over zou ik me dan weer wat bezwaard voelen de boel af te kraken :')

Ik blijf wel mij en mensen doen het er maar mee :+

Tevens: ohaai.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:01:56 #266
236335 neen
schone schijn
pi_87538714
Ik vind die gok wan altijd positief overkomen, dat hij stimuleert mensen tevreden te zijn met hun positieve punten en de wat mindere dingen te accepteren ofzo.
Dat die gastv36 is trouwens, damn.
pi_87538796
Bedankt voor dit lullige gevoel wat ik nu heb, chapeau!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:05:54 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87538860
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja natuurlijk mag je jouw mening hebben.

Ik persoonlijk vind dit soort opmerkingen niet zo leuk. Het zou kunnen dat jij mijn posts anders leest dan ik ze bedoel. Ik kan hier vrij weinig mee zonder voorbeelden..
Het spijt me, maar voor mij is een opmerking als "Dat zijn meestal saaie mensen met een slechte smaak." niet echt voor meerdere interpretaties vatbaar. Ik vind het een denigrerende opmerking richting mensen die een make-over hebben gehad of zouden willen.

quote:
En natuurlijk mag je er klaar mee zijn, maar als je iemand zo iets voor de voeten werpt dan kun je een tegenreactie verwachten.
Net zoals jij een reactie op zo'n opmerking kan verwachten :).

En ik ben helemaal niet boos ofzo, maar ik vond het een nare opmerking, misschien omdat ik me zelf aangesproken voelde en dan reageer ik daarop :).
pi_87538956
nevermind

[ Bericht 97% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 14-10-2010 17:13:38 ]
pi_87538985
Hey, die Gok is idd leuk :D Heb ik weer een nieuw tv programma om uit te checken *O*

En ik zie dat ik eigenlijk al 10 minuten geleden de deur uit moest om m'n man van 't werk te halen, ik ga maar snel. Tot laters!
pi_87539014
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Que?
pi_87539040
PF, say wut?
pi_87539120
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

ja, nee, er is hier inderdaad niet genoeg aandacht voor je.. arm dier ;(

Doe's normaal... je doet nu net of iedereen je negeert en zulks. terwijl je ons dat zelfs nog moeilijk maakt ook door best veel aandacht op te eisen.

Je bent niet de enige bij wie niet alles op rolletjes loopt, maar je ben zeker niet de enige die geen aandacht krijgt: dat krijgt iedereen.
Ja doei.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:14:11 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87539147
Damn
pi_87539262
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:15 schreef conleche het volgende:

[..]

In het geval van de rapnegerclips is de knipoog ver te zoeken en is het dédain wat ze hebben voor de vrouw overduidelijk.

Ook de Chippendales vind ik ordinair en dan vooral de vrouwen die daarop af komen. Jakkie. Dikke lelijke Truus uit Hubbekutteveen die ineens aan het kruis van zo'n opgepompte, langharige homo hangt. Ieuw.

Bij dat suit supply en ook bij de Absolut wodka zie ik het meer als een parodie en met hoofdrolspelers die aan elkaar gewaagd zijn. Bovendien is zowel de Absolut hunk als die vrouw mooi om naar te kijken, zonder dat het ranzig wordt. Vind ik dan.
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Heel erg mee eens. Ik vind het echt een fijne reclame om naar te kijken. Klinkt natuurlijk provocerend, maar mooie vrouw O+ Ik vind het ook wel kracht uitstralen, in een huiselijke sfeer, krachtig, intiem, afstandelijk, nonchalant. Veel emotie in 1 foto.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:18:36 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87539307
PF, wat je net zei is allemaal idd erg vervelend. Het heeft alleen denk ik niet echt iets te maken met wat XM zei?

Als je voelt dat men geen aandacht heeft voor wat er niet lekker gaat, vind ik dat wel jammer - zelf heb ik namelijk het idee dat je er zelf niet echt over wilt praten. Als dat anders is moet je dat zeggen, er zijn hier genoeg luisterende oren/lezende ogen :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:24:31 #277
236335 neen
schone schijn
pi_87539468
O+ liefde mensen
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:26:25 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87539531
Hier ben ik dan weer bang voor
pi_87539709
Ik vind dat mensen zich opmerkingen niet zo persoonlijk moeten aantrekken. Als Pief vindt dat mensen die een make-over willen slechte smaak hebben, dan moet ze dat kunnen zeggen, zonder dat XM denkt dat Pief vindt dat zij slechte smaak heeft, omdat ze een paar topics geleden heeft geroepen dat ze ook een make-over wil.

Zeg dan gewoon: "Hee Pief, gek! Zeg je nu dat ik slechte smaak heb, want ik wil ook onder handen worden genomen door Gok (of hoe die neen-wannabe ook mag heten.) En ik ben al gorgeous van mezelf" Of zoiets.

En grote kans dat Pief dan uitlegt dat ze niet XM bedoelt, maar eerder die mensen op TV zo'n make-over ondergaan en die inderdaad vaak niet uitblinken in goede smaak, want daar worden ze op uitgezocht, want hee, des te meer contrast bij het eindresultaat en thizzzz izzzz tievie, man!

Over het algemeen geldt dat vrouwen vaak iets te veel kusje kroel toepassen en dat dan degene met een afwijkende mening wordt aangevallen en dat vind ik jammer.
pi_87539773
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat mensen zich opmerkingen niet zo persoonlijk moeten aantrekken. Als Pief vindt dat mensen die een make-over willen slechte smaak hebben, dan moet ze dat kunnen zeggen, zonder dat XM denkt dat Pief vindt dat zij slechte smaak heeft, omdat ze een paar topics geleden heeft geroepen dat ze ook een make-over wil.

Zeg dan gewoon: "Hee Pief, gek! Zeg je nu dat ik slechte smaak heb, want ik wil ook onder handen worden genomen door Gok (of hoe die neen-wannabe ook mag heten.) En ik ben al gorgeous van mezelf" Of zoiets.

En dan grote kans dat Pief dan uitlegt dat ze niet XM bedoelt, maar eerder die mensen op TV zo'n make-over ondergaan en die inderdaad vaak niet uitblinken in goede smaak, want daar worden ze op uitgezocht, want hee, des te meer contrast bij het eindresultaat en thizzzz izzzz tievie, man!

Over het algemeen geldt dat vrouwen vaak iets te veel kusje kroel toepassen en dat dan degene met een afwijkende mening wordt aangevallen en dat vind ik jammer.
Dit dus. Goed gezegd. ^O^
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:36:52 #281
236335 neen
schone schijn
pi_87539893
Sowieso gaan ze geen mooie mensen vrijwillig een make over geven, dat kan toch nooit goed zijn voor de kijkcijfertjes.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:46:59 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87540283
SPOILER
Jeezus lange post :') Haal hem denk ik later weg.
pi_87540510
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeetje wat blijf ik aardig en wat blijf ik mijzelf uitleggen. Top!
dít soort posts, zijn nou precies de posts waardoor ik me aan jou erger.

dat mag ik wel zeggen, toch?
Kwak
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:55:03 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87540551
Maria, Huh, wat een rare reactie... klote is dat, je kan niet non verbaal communiceren,da's het stomme...
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:55:19 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87540564
quote:

En grote kans dat Pief dan uitlegt dat ze niet XM bedoelt, maar eerder die mensen op TV zo'n make-over ondergaan en die inderdaad vaak niet uitblinken in goede smaak, want daar worden ze op uitgezocht, want hee, des te meer contrast bij het eindresultaat en thizzzz izzzz tievie, man!

Het ging helemaal niet alleen over mezelf. Ik vond de manier waarop ze het zei gewoon onaardig. En natuurlijk zijn mensen die zich niet geweldig kleden voor een make-over het interessantst. Dat snap ik ook wel. Maar zijn ze dan saai? En hebben ze geen smaak? Misschien het laatste, maar misschien weten ze wel helemaal niet wat bij hun past of hebben ze geen geld om er hip en trendy bij te lopen. Kan allerhande redenen hebben. Feit is dat mensen die zich zelf voor zoiets opgeven, wel er iets aan willen doen en dat alleen al maakt die mensen niet saai. En ik wilde overigens niet zozeer een make-over, maar meer advies over wat nou goed staat qua model en kleur. En als PF zo'n stellige mening poneert, moet ze niet gek opkijken als een stellige reactie terugkrijgt.
pi_87540566
SPOILER
pi_87540575
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bedankt voor dit lullige gevoel wat ik nu heb, chapeau!
sorry maar wat mij betreft heb je het verdiend. je kunt ook iets langer nadenken voor je iets zegt, of iets subtieler je gedachten verwoorden, als je ze subtieler bedoelt dan de botte dingen die je zegt.
Kwak
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:56:32 #288
236335 neen
schone schijn
pi_87540607
SPOILER
pi_87540681
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja natuurlijk mag je dat zeggen.

It's the internets!
pi_87540705
quote:

sorry co, maar het is niet de eerste keer dat PF botte opomerkingen maakt en daarna klaagt als mensen vinden dat ze bot is. je kan ook even twee tellen langer nadenken over wat je typt.

en dan nog zeuren dat er geen aandacht is voor je problemen... ja sorry...ik heb t geprobeerd, maar ik snáp de helft van de posts niet...dan ben ik er snel klaar mee als het "vertellen over dat je je rot voelt" bestaat uit een opeenvolging van posts waarin duidelijk wordt dat er iets niet ok is, maar ik echt niet kan volgen wat er nou weer is, verpakt tussen posts over gratis pizza's omdat iedereen je zo knap vindt...
Kwak
pi_87540772
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

sorry maar wat mij betreft heb je het verdiend. je kunt ook iets langer nadenken voor je iets zegt, of iets subtieler je gedachten verwoorden, als je ze subtieler bedoelt dan de botte dingen die je zegt.
Nou dank je wel. Ik denk dat ik de Team P.F. shirts maar niet ga bestellen, aan 1 heb ik er denk ik wel genoeg.

Maar goed, nu zou ik ook onaardig terug kunnen doen, dat is heel makkelijk. Maar daar sta ik boven.

Alles verder goed, in de liefde, baan, eten, zingen?
pi_87540784
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ach, hou toch op. Dat heet sarcasme. Accepteer toch eens dat niet iedereen hetzelfde is.

Pief zegt iets ongenuanceerds en direct deugt ze dan als persoon niet meer. Ga dan gewoon op die specifieke opmerking in en ga je niet en masse groeperen om ineens ook je zegje te doen over die persoon. En het dan ook direct in zijn algemeenheid trekken.

Laat iedereen een beetje in zijn waarde, zeg.
pi_87540797
lekkere binnenkomers van me... :@

gesprek met begeleidster ging goed trouwens.
Kwak
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:02:05 #294
331 Merel
Be here now.
pi_87540799
Goh wat is het weer gezellig. Ik sla even over.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:02:18 #295
236335 neen
schone schijn
pi_87540808
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ach, zo kun je het wel in haar schoenen schuiven. Het is toch niet gewoon zo dat ze het expres lullig bedoelt ofzo, misschien moeten de anderen het wat anders interpreteren.
pi_87540826
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
lekkere binnenkomers van me... :@

gesprek met begeleidster ging goed trouwens.
Fijn dat 't goed ging :)

P.f je hebt PM ;)
pi_87540854
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ach, hou toch op. Dat heet sarcasme. Accepteer toch eens dat niet iedereen hetzelfde is.

Pief zegt iets ongenuanceerds en direct deugt ze dan als persoon niet meer. Ga dan gewoon op die specifieke opmerking in en ga niet en ga je niet en masse groeperen om ineens ook je zegje te doen over die persoon. En het direct in zijn algemeenheid te trekken.

Laat iedereen een beetje in zijn waarde, zeg.
ik snap best dat het sarcasme is. maar ik heb ook wel eens een slechte bui waarin ik me aan mensen erger. en dat eens een keer uitspreek ipv het voor me te houden.

en waar zeg ik dat PF minderwaardig is?
Kwak
pi_87540869
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

sorry co, maar het is niet de eerste keer dat PF botte opomerkingen maakt en daarna klaagt als mensen vinden dat ze bot is. je kan ook even twee tellen langer nadenken over wat je typt.

en dan nog zeuren dat er geen aandacht is voor je problemen... ja sorry...ik heb t geprobeerd, maar ik snáp de helft van de posts niet...dan ben ik er snel klaar mee als het "vertellen over dat je je rot voelt" bestaat uit een opeenvolging van posts waarin duidelijk wordt dat er iets niet ok is, maar ik echt niet kan volgen wat er nou weer is, verpakt tussen posts over gratis pizza's omdat iedereen je zo knap vindt...
Haha, o dit is wel heel erg sensatiebelust naar mijn mening en ook helemaal niet aardig. Ik kan nu wel uitleggen wat ik wél heb gezegd, maar dat heeft geen zin lees ik in je post.

Nou als iedereen zijn zegje over mij heeft gedaan ben ik wel weer klaar met de (negatieve) aandacht.

Ik dacht dat dit het kusje-kroel-topic was maar ik zit geloof ik verkeerd!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:05:09 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87540889
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik snap best dat het sarcasme is. maar ik heb ook wel eens een slechte bui waarin ik me aan mensen erger. en dat eens een keer uitspreek ipv het voor me te houden.

en waar zeg ik dat PF minderwaardig is?
Dat laatste wil ik ook wel weten, want ik ben alleen op die opmerking ingegaan naar mijn mening en niet op PF als persoon.
pi_87540909
quote:
Wonen jullie samen of dat niet?
Vaste lasten zegt van wel ;) En jij studeert nog en hij werkt?
Sorry voor de vragen moet het even in context plaatsen :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87540910
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
SPOILER
SPOILER
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')