Is 't voor jou wel een luie zondag?quote:
Das wel lekker lui jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:35 schreef leonieke het volgende:
Een halve luie zondag. Bezig zijn in het huishouden en straks nog wat werken, maar deze voormiddag wel al in pyjama naar een aflevering van navy ncis gekeken terwijl de kachel aan het branden is. Dat is wel een beetje luieren
Lekker!quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:41 schreef leonieke het volgende:
En nu pannenkoeken bakkenIk heb er al dagen zin in en nu heb ik eindelijk alle ingrediënten in huis
heuj ik lag net rustig te slapenquote:
Is het zo erg?quote:
Mja. Het is koud, en nja. Ik wil gewoon weekendquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:31 schreef Solique het volgende:
Is het zo erg?
Ben eigenlijk wel toe aan weekend.
Oh hou stil.quote:
Sorry Kuukiequote:
Oh, nou, dat dusquote:
Afhankelijk van je bestemming wil ik me best opwerpen als vakantiegezelschap.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:30 schreef Solique het volgende:
Ben eens toe aan een flinke vakantie.
Maar om alleen op vakantie te gaan
Normaal gesproken heb ik geen hekel aan de maandag, maar voor deze maandag sluit ik me bij je aan. Vannacht een migraine-aanval, vanmorgen te vroeg een afspraak en plasma geven af moeten zeggen omdat ik nog steeds misselijk en draaierig ben. Blughquote:
Ik kan niet wachten tot ik weer 's alleen op pad kan...quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:30 schreef Solique het volgende:
Ben eens toe aan een flinke vakantie.
Maar om alleen op vakantie te gaan
Heb nog geen bestemming en periode geplanned.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Afhankelijk van je bestemming wil ik me best opwerpen als vakantiegezelschap.
Ja, aardig. Ben alleen toe aan weekend wat ik eigenlijk niet hebt gehad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:39 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag, iedereen weer wat vrolijker?
Ik ben altijd vrolijk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:39 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag, iedereen weer wat vrolijker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |