Denk nou es na waarom ze dat gedaan heeft... Niet om werkelijk haar gevoelens te uiten, maar alleen om te aandachtshoeren en jouw aandacht te trekken. En dat is gezien je OP gelukt.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:14 schreef nullicedo het volgende:
TS heeft geen tijd voor vriendinoftewel TS zijn vriendin staat op het prioriteiten lijstje onder aan
Conclussie TS houd niet echt genoeg van haar dus vriendin gekwetst, vriendin niet leuk vinden en vriendin TS jaloers maken TS is watje en TS huilie op fok doen........Gefeliciteerd
!!!!!! Kerel je doet het allemaal zelf niet lopen janken nu
Pas gedumpt meid?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:14 schreef GameGirl20 het volgende:
Ik snap niet echt waarom je zo loopt te mauwen, want jij maakte het uit. Zij niet. Jij hoefde haar niet meer. jij wou toch vrijgezel zijn? dat ben je nu. Nu blij?
Daarom reageerde ik ook zo op Braddie. Er zijn vast wel meer oplossingen te vinden dan de gemakkelijkste, het uit maken. Ga dan ook niet zitten mauwen dat zij een ander heeft, jij dumpt haar. niet andersom.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom ga je gelijk voor het uitmaken in plaats van het elkaar minder zien ?
Ofwel is het om je jaloers te maken,quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:29 schreef Braddie het volgende:
Naja goed, dus ik vroeg waarom ze opeens met een andere gozer heeft.
Reageerde ze op met "Dat jij geen vriendin wilt wil niet zeggen dat ik geen vriend wil, en ik hoorde ook pas vanochtend dat hij me leuk vond..."
Dat stelde ik eerst ook voor...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Braddie je ex vriendin klinkt als een gevalletje borderline .
Bovendien twee maanden stelt natuurlijk geen reet voor en dan nog iets hiervoor zag je haar 2 maanden lang elke dag ? Is dat niet wat overdreven oke verliefd zijn is oke en veel bij elkaar zijn hoort daar bij maar elke fucking dag ? vind je het gek dat het niet meer gaat. Waarom ga je gelijk voor het uitmaken in plaats van het elkaar minder zien ?
Zal ik eens eerlijk zijn? Ik was vroeger wel zo. Ook via msn allemaal van die emoshit uithalen. Was toen 15quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring?Klinkt alsof jij ze heel goed begrijpt.
![]()
Je laat wel echt merken dat je gek op haar bent zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:29 schreef Braddie het volgende:
Nouja goed, eergister dus uitgemaakt met m`n vriendin.. Heb gezegd dat ik het verschrikkelijk jammer vind maar dat het gewoon niet anders is omdat ik het druk heb en amper tijd heb voor mezelf.
Daar reageerde ze op met een "Ik vind het echt heel jammer, maar ik snap het, en als je weer tijd hebt dan wil ik ook weer voor je klaar staan als vriendin"
Dus ik zei dat het wel goed was, en ik heb daarna gezegd dat ik haar morgen ochtend wel weer zou spreken.
Zijn ex is pubermeisje. Niet nodig om dan meteen met borderline te smijten, heel veel meisjes doen zo op die leeftijdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Braddie je ex vriendin klinkt als een gevalletje borderline .
Je hebt wel tijd voor een relatie, maar niet met een high-maintenance meisje en dus niet met haar. Als zij geen respect heeft voor jouw leven buiten haar om, dan is het klaar. Blokkeer haar op msn en verwijder haar zodat je die treurige nickname niet aan hoeft te zien en zij jou niet meer kan aanspreken en negeer haar verder, zo heb je meer tijd over voor andere dingen en hoef je geen energie meer te steken in haar. Dit is de snelste manier om de relatie met haar te beëindigen, een pleister ga je ook niet millimeter voor millimeter loshalenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:33 schreef Braddie het volgende:
Dat stelde ik eerst ook voor...
Ik zei nog tegen haar dat ik vond dat we elkaar te vaak zagen, en dat 1 of 2 keer per week eigenlijk wel genoeg is, omdat ik het vrij druk had...
Toen vroeg ze waarom?, en dat ze dat niet wilde.. En dat ze ook gewoon elke dag kon maar dan korter![]()
Toen zei ik dat dat niet ging werken omdat ik het heel erg druk heb.. en dat ik čigenlijk geen tijd had voor een relatie.
Denk ook dat het een actie is om TS jaloers te maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:32 schreef daftme het volgende:
Mindgames zeg ik je. Niks van aantrekken.
Die kerel is gewoon een rebound. Zuigt, maarja, je hebt 't zelf uitgemaakt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:34 schreef Braddie het volgende:
na 2 dagen?
Na 1 dag al.
11-10 ging het uit 12-10 had ze in d`r naam staan....
quote:Ik ookOp donderdag 14 oktober 2010 00:40 schreef padlarf het volgende:
Ik wilde bijna serieus reageren in een Braddietopic
quote:Volgens 90% van de actieve fokkers niet.Op woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is Braddie niet serieus te nemen, dan?
quote:Dus eigenlijk hebben ze wel gelijk?Op woensdag 20 oktober 2010 21:14 schreef Braddie het volgende:
Verschillende topics van tijden geleden en youtube filmpjes...
quote:Dit dus.Op donderdag 14 oktober 2010 00:39 schreef Tinos85 het volgende:
Wees blij dat je nu weer kan genieten van je vrijgezelle leven TS! Geniet ervan.
quote:Vergis je niet, we het hier niet over zomaar iets; we hebben het over de Bradley experience!Op donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef HugoBaas het volgende:
Een relatie van 2 maanden is ook niet heel erg lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |