Rot toch op met je kutsmileys.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet iedereen is hetzelfde
Naknuffelen ofzo kan ook ipv gamen
Het is ook niet netjes om zonder te vragen in haar telefoon te zitten dus je hebt geen recht van spreken
Zij duidelijk wel, ze moest vast het volgende knulletje regelen
zij wel voor jou blijkbaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:45 schreef Braddie het volgende:
We hadden nooit iets voor elkaar te verbergen, Althans... ik sowieso niet voor haar, dus waarom dan anders om wel..
Ja ehhh.. de mijne duurde 1,5 jaar en nu?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ehh.... was m`n eerste relatie..
Dit is een moraalridderingreep die je IRL ook niet snel tegenkomt hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Even serieus, dat is gewoon zo'n suffe opmerking die alleen kansloze internethelden durven plaatsen.
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:32 schreef Magistic het volgende:
Ach over een paar jaar, wanneer je 15 bent, zul je er om kunnen lachen.
Mwa, ik denk dat je je schromelijk vergist. Want een moraalridder ben ik alles behalve.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:52 schreef tho_Omas het volgende:
Dit is een moraalridderingreep die je IRL ook niet snel tegenkomt hoor.
scheelt weer dat je mijn hele reactie hebt gelezen en gequote.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Even serieus, dat is gewoon zo'n suffe opmerking die alleen kansloze internethelden durven plaatsen.
Zeg jij ook wel eens dat alle vrouwen hoeren zijn,? Maar dat je dan eerst schichtig om je heen kijkt of alle vrouwen ook daadwerkelijk uit de kamer zijn?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat je je schromelijk vergist. Want een moraalridder ben ik alles behalve.
Ik weet dondersgoed wat ik lees en quote.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:02 schreef poqpoq het volgende:
scheelt weer dat je mijn hele reactie hebt gelezen en gequote.
sja, je vroeg eromquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:32 schreef Magistic het volgende:
Ach over een paar jaar, wanneer je 15 bent, zul je er om kunnen lachen.
Mja, voor veel vrouwen gaat dat wel op, alleen geldt dit niet voor alle vrouwen. Dus daar hoef ik ook niet schichtig over te doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:04 schreef tho_Omas het volgende:
Zeg jij ook wel eens dat alle vrouwen hoeren zijn,? Maar dat je dan eerst schichtig om je heen kijkt of alle vrouwen ook daadwerkelijk uit de kamer zijn?
Kom niet haten op Braddie, daar heb je jezelf uiteindelijk ook mee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:14 schreef nullicedo het volgende:
TS heeft geen tijd voor vriendinoftewel TS zijn vriendin staat op het prioriteiten lijstje onder aan
Conclussie TS houd niet echt genoeg van haar dus vriendin gekwetst, vriendin niet leuk vinden en vriendin TS jaloers maken TS is watje en TS huilie op fok doen........Gefeliciteerd
!!!!!! Kerel je doet het allemaal zelf niet lopen janken nu
dit dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:14 schreef nullicedo het volgende:
TS heeft geen tijd voor vriendinoftewel TS zijn vriendin staat op het prioriteiten lijstje onder aan
Conclussie TS houd niet echt genoeg van haar dus vriendin gekwetst, vriendin niet leuk vinden en vriendin TS jaloers maken TS is watje en TS huilie op fok doen........Gefeliciteerd
!!!!!! Kerel je doet het allemaal zelf niet lopen janken nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |