Wat preuts O_oquote:
Janksmoelen sc.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mannen die meer zeiken dan de gemiddelde vrouw met PMS
hihiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar, beste (jonge)man
Misschien doet sahir dat ook wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat preuts O_o
Jij weet klaarblijkelijk niet van mijn uiterst opwindende telefoongesprekje eerder deze avond
Correctquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ooo zo, in dat geval heb je dus statistisch gezien een grotere kans op sex met een lesbische vrouw?
quote:
Bwohohoho, gaan we weer een e-fittie nadoen?quote:
Als diegene aan de andere kant van de lijn iig snapt wat hij bedoeldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien doet sahir dat ook wel.
Behalve als je Mouzur heet trouwensquote:
Oh my!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:19 schreef Silentalarm het volgende:
Maar lieve meisjes, ik ga slapen. morgen om 9 uur college![]()
doeeeeeeeeeeeeeeeeeg
dankjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh my!
Succes Sa, het was mij een genoegen
Een fijne nachtrust toegewenst
"Izj goet, jij nou broekjuh uit nar beneden doen?"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als diegene aan de andere kant van de lijn iig snapt wat hij bedoeld
quote:Zonder woorden ze glimlacht en m'n hart is van haar
Want zij ziet me zoals ik hier sta
Poezie laat deze SC opbloeienquote:
Hmmquote:
BWHOHOHOHO, misschien.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwohohoho, gaan we weer een e-fittie nadoen?![]()
[..]
Als diegene aan de andere kant van de lijn iig snapt wat hij bedoeld
Iek doe mijn burka lozjknopuhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BWHOHOHOHO, misschien.![]()
Ghallo, iek bien sahierr en iek wiel twalf kiender.
quote:
Dit gesprek loopt volledig uit de hand, dat heb je wel door natuurlijk eh?quote:
Naatjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi mensen die ik al veel te lang niet meer heb gezien
Ehm, hij zei trouwens wel dat je 12 kinderen niet altijd in de hand hebt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit gesprek loopt volledig uit de hand, dat heb je wel door natuurlijk eh?
Ohhh kerst...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi mensen die ik al veel te lang niet meer heb gezien
Ik zit nu naast mquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm, hij zei trouwens wel dat je 12 kinderen niet altijd in de hand hebt.
Ben je hem nou aan het napraten?
Ga ik hopelijk van de kerst makenquote:
WAAAAT ?!quote:
Excellent choice.quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
4ebebebebebebe en dqod![]()
Jaa, kerst, ik heb er nu al zin in
Easy there, tiger..quote:
Echt eh.. Mja, miss dat mijn moeder dat wil doen.. Maar dan zeg ik: "Eyyy, opsoutuhhh jongeuhhh, ik kan dat kenkertje goed"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Excellent choice.![]()
Ik MOET dat gewoon maken, dat kan niet anders.
Ik ook, hopelijk word het gezelligquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
4ebebebebebebe en dqod![]()
Jaa, kerst, ik heb er nu al zin in
Ik zie echt een cartoon voor me nu... dat jij hem klapt met twee van die bekkens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Easy there, tiger..
Hij weet niet, maar straks ga ik m klappen mangggg
[..]
Echt eh.. Mja, miss dat mijn moeder dat wil doen.. Maar dan zeg ik: "Eyyy, opsoutuhhh jongeuhhh, ik kan dat kenkertje goed"
WIE?!quote:
Bwohoho, dat vind ik wel een puik idee, jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie echt een cartoon voor me nu... dat jij hem klapt met twee van die bekkens.![]()
Wat eet jij bij je rollade?
Ja, wie!!quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:01 schreef MiVer het volgende:
[..]
[afbeelding]
er gaat een nieuwe wereld voor mij open
[afbeelding]
Euhm... CHAMPIGNONSAUSquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, wie!!
En 4EBE, wat eet jij bij je rollade dan?
Oh nee... maar altijd spannend om een fokker te ontmoeten.quote:
Ik ga voor mijn mas (google that) in een bieb in reeuwijk staan en dan gaat zij waarschijnlijk ook daarnaartoe komen, anders had ik het ook niet gedurft hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee... maar altijd spannend om een fokker te ontmoeten.
Dat zou ik niet durven.
Ik kwijl al weer.. Bobby heeft gelijk, ik ben een jostiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm... CHAMPIGNONSAUS![]()
Rostirondjes en spinazie a la creme.
Dat aten we vorig jaar.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee... maar altijd spannend om een fokker te ontmoeten.
Dat zou ik niet durven.
T valt op zich wel mee hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn mas (google that) in een bieb in reeuwijk staan en dan gaat zij waarschijnlijk ook daarnaartoe komen, anders had ik het ook niet gedurft hoor
nog geneukt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
T valt op zich wel mee hoor
Ik vond t ook heel eng, maar het was heul leuk
Tof een maatschappelijke stage...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn mas (google that) in een bieb in reeuwijk staan en dan gaat zij waarschijnlijk ook daarnaartoe komen, anders had ik het ook niet gedurft hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |