Doe je het dan meer voor de activiteit?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als SOL op mij lijkt, nee, dat eet je niet vrijwillig.
Ik eet soms net zo, omdat ik geen honger heb.
Eten om te vullen. Vaak rammelt mijn maag, maar heb ik geen zin om te eten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doe je het dan meer voor de activiteit?
Eten om te eten ofzo?
De gedachte is wel liev.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef Vork het volgende:
Soms denk ik nog dat ik dat wel even aan kan passen, maar nee, ik ben al een hele tijd niet zo blauw meer.
ik heb heel gedoseerd gegetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aha
Maar dan nog, respect voor je maag![]()
Ik denk dat ik het begrijp....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eten om te vullen. Vaak rammelt mijn maag, maar heb ik geen zin om te eten.
Dan neem ik een dubbele boterham met pindakaas oid. en ren weer de keuken uit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eten om te vullen. Vaak rammelt mijn maag, maar heb ik geen zin om te eten.
Duidelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb heel gedoseerd gegetenIk kan sowieso niet zoveel tegelijk op. En het gaat niet over een heel pak koekjes ofzo
Slank staat mij prima en dat hou ik graag zo
Mijn maag rammelt wel. Maar als ik al denk aan eten, hoef ik niet meer. Soms ben ik dan eigenwijs en ik kook iets wat ik normaal lekker vind. Als het klaar is,krijg ik geen hap door mijn keel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan neem ik een dubbele boterham met pindakaas oid. en ren weer de keuken uit.
Hmm waarom ben ik op vakantiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:42 schreef flying-dutchman het volgende:
* flying-dutchman hoopt nog steeds dat ik voor het weekend mijn flessen lillet blanc heb
dan lekker Vespers maken van het weekend
Echt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan nog mag je best mee posten hoor
Ja,ik houd van lekker eten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar je zit wel in de CUL SCdus je vind eten wel lekker?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja,ik houd van lekker eten.![]()
Maar niet als ik alleen moet eten.
bestwelquote:
Dat laatste klinkt goedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bestwelEn het is echt niet zo dat ik alles kan eten wat ik wil hoor. Maar ik moet ongesteld worden en mijn dochter is er niet dus dan hoef ik ook niet gezond te doen
Als ik dochterlief heb dan ga ik naast gezond koken ook taarten bakken btw en dan nemen we allebei een puntje en de rest gaat mee naar school voor de juffen bijv
Ik heb krullend haar. Dat is maar goed ook, met stijl haar had ik een kale schedel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt goed
Alleen ik schrok van dit lijstjeik kan dat echt niet eten (wil het ook niet maar dat is iets anders)
En ik ben op het moment ongesteld dus lekker labielwou gewoon slank zijn en krullend haar hebben (don't ask
)
Dus je wilt niet ruilen met me?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb krullend haar. Dat is maar goed ook, met stijl haar had ik een kale schedel.
Ja, vertel alsjeblieft?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
welkomvertel heel in het kort wat van jezelf. M/V, hou je van koken e.d. ?
Man, kan niet goed koken maar hou wel van lekker eten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
welkomvertel heel in het kort wat van jezelf. M/V, hou je van koken e.d. ?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
omdat je mijn drankkast een andere keer komt plunderen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wil met niemand ruilen omdat ik mij ben.
Je weet dat ze bezet is?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
omdat je mijn drankkast een andere keer komt plunderen?
maar dit is dus echt niet wat ik dagelijks zal eten. Vandaag was vrij extreem, heb geen PMS, misschien is al dat eten een vervanging daarvan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt goed
Alleen ik schrok van dit lijstjeik kan dat echt niet eten (wil het ook niet maar dat is iets anders)
En ik ben op het moment ongesteld dus lekker labielwou gewoon slank zijn en krullend haar hebben (don't ask
)
Ok, blijf hier rondhangen en vragen en het komt helemaal goed!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Man, kan niet goed koken maar hou wel van lekker eten.
Het gaat hier elke avond over drankquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:54 schreef kahlie het volgende:
wel grappig dat eht het net over drank gaat als ik weer terug ben
Zit met een lekker glas Glenfiddich hierzo even nog te fokken!
Jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het gaat hier elke avond over drank
Echt waar?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nietes! Om de avond!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ah dan ben je niet de enige man hierquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Man, kan niet goed koken maar hou wel van lekker eten.
quote:
Als het over drank gaat, gaat het vaak over smaak. Dus al drink je niet vaak, het gaat niet over zuipen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:56 schreef kahlie het volgende:
[..]
Echt waar?Ik drink niet eens wekelijks, om eerlijk te zijn... ben beetje saai.
Ik heb nog bijna een kilo zelfgemaakte toffee liggenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:56 schreef MissHobje het volgende:
Ohh die vreet buienzo herkenbaar, heb het vandaag, heb nog aardig gezond gekookt maargoed heb ook net chips op en ben bezig geweest met zelfgemaakte schuimpjes, sugar attack!!!!
zolang we het er maar elke avond over hebben en niet elke avond het overmatig drinkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh nee! Nee tegen alles, ik wil thuis slapen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:00 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
![]()
waar ga je dan voor eigenlijk
cosmo's
vespers
long island iced teas
caipirinha's
mojito's
tequila sunrise's
of toch voor iets anders?
wijntje of whiskietje dan maar? of gewoon een biertjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh nee! Nee tegen alles, ik wil thuis slapen!
Vreselijke verleider!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfgemaakte toffeequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb nog bijna een kilo zelfgemaakte toffee liggenDat wordt nog lachen op mijn thuiswerkdag
oh dat zijn van die dingen die ik nu ook zou willen doen maar echt te lui voor ben. Het liefste zou ik alles tegelijk van Nigella willen klaarmaken met bloem, chocolade en glazuur in mijn haren, mijn lenzen uit het deeg peuteren en dan ook nog wel steeds geyl in de camera weten te loensenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb nog bijna een kilo zelfgemaakte toffee liggenDat wordt nog lachen op mijn thuiswerkdag
Schelequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
oh dat zijn van die dingen die ik nu ook zou willen doen maar echt te lui voor ben. Het liefste zou ik alles tegelijk van Nigella willen klaarmaken met bloem, chocolade en glazuur in mijn haren, mijn lenzen uit het deeg peuteren en dan ook nog wel steeds geyl in de camera weten te loensen
Noteert: Koekjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef flying-dutchman het volgende:
ik heb ook al de hele avond zin in koekjes, en er staat nog een kwart taart in de koelkast, maar daar moet ik nog even van afblijven aangezien die als toetje voor morgen bedoeld is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:06 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wijntje of whiskietje dan maar? of gewoon een biertjeMaak me gek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een rode wijn graag.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ja,
je weet toch dat ik ook hard op weg ben dat ook te zijn...
ik heb een duivels rood wijntjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maak me gek!![]()
Een rode wijn graag.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Duh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb een gruwelijke HEKEL aan die uitdrukking!Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
alle cocktails zijn eigenlijk wel goedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:00 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
![]()
waar ga je dan voor eigenlijk
cosmo's
vespers
long island iced teas
caipirinha's
mojito's
tequila sunrise's
of toch voor iets anders?
Ik wel. Ik wil de de laatste trein terug halen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
alle cocktails zijn eigenlijk wel goed
ik ben niet zo moeilijk
dan moet je snel drinkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wel. Ik wil de de laatste trein terug halen.
Spreek je een beetje maleis?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef rijsttafel het volgende:
hmm het gaat hier over drank en ik krijg gelijk trek
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Duh!
En ik heb een gruwelijke HEKEL aan die uitdrukking!
nachtnetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wel. Ik wil de de laatste trein terug halen.
Stouterdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef Sarabi het volgende:
En toen had ik toch opeens een stukje old amsterdam in mijn mond
Clint was mijn held in de serie Rawhide.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Alcatraz was toffe film. Clint Eastwood was een mooie man vroeger![]()
Ik! En meer!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
wie gaan er naar FD zaterdag?
Wij niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
wie gaan er naar FD zaterdag?
ik wil ook al zo lang iets bakken.......quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
StouterdIk heb inmiddels alles klaar staan voor morgen om een cake from scratch te maken met kersen en 74% chocolade ofzo
Ik ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Clint was mijn held in de serie Rawhide.
Ik wilde altijd zoals hij zijn.
kan geen pintje meer zien na afgelopen weekend. Ik wilde naar de mis in de kathedraal van mechelen. Waren een half uur te vroeg en toen maar even op terras gaan zitten. Kwamen wat mensen bijzitten en om uur of 6 in de middag zijn we pas naar huis gegaan. Volgende x wel gratis slaapplaatsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |