Doe je het dan meer voor de activiteit?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als SOL op mij lijkt, nee, dat eet je niet vrijwillig.
Ik eet soms net zo, omdat ik geen honger heb.
Eten om te vullen. Vaak rammelt mijn maag, maar heb ik geen zin om te eten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doe je het dan meer voor de activiteit?
Eten om te eten ofzo?
De gedachte is wel liev.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef Vork het volgende:
Soms denk ik nog dat ik dat wel even aan kan passen, maar nee, ik ben al een hele tijd niet zo blauw meer.
ik heb heel gedoseerd gegetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aha
Maar dan nog, respect voor je maag![]()
Ik denk dat ik het begrijp....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eten om te vullen. Vaak rammelt mijn maag, maar heb ik geen zin om te eten.
Dan neem ik een dubbele boterham met pindakaas oid. en ren weer de keuken uit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eten om te vullen. Vaak rammelt mijn maag, maar heb ik geen zin om te eten.
Duidelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb heel gedoseerd gegetenIk kan sowieso niet zoveel tegelijk op. En het gaat niet over een heel pak koekjes ofzo
Slank staat mij prima en dat hou ik graag zo
Mijn maag rammelt wel. Maar als ik al denk aan eten, hoef ik niet meer. Soms ben ik dan eigenwijs en ik kook iets wat ik normaal lekker vind. Als het klaar is,krijg ik geen hap door mijn keel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan neem ik een dubbele boterham met pindakaas oid. en ren weer de keuken uit.
Hmm waarom ben ik op vakantiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:42 schreef flying-dutchman het volgende:
* flying-dutchman hoopt nog steeds dat ik voor het weekend mijn flessen lillet blanc heb
dan lekker Vespers maken van het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |