Nee, 'k ben verhuisd. En Krea durft niet meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:15 schreef Adelante het volgende:
Kom jij nog in die tukkerkroeg voor homo's??
Maar ze heeft wel ballen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Die heeft niets om je kont te verwennen.
En hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef BrandX het volgende:
hier moet je wezen voor jouw geile kontjes TS: [HOMO] #2878 De onthoofding van de ochtend... ofzo
Autistquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Die reeks hebben we 5 jaar geleden al gehad.
quote:
Is die nog samen met Uierzzzz, was een leuk duo samen op KLBquote:
't Is Avond.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
Is er al een goedemorgen dave topic?
Ik dacht dat DennisMoore hun liefdesbaby was?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is die nog samen met Uierzzzz, was een leuk duo samen op KLB
morgenvroeg is dit topic weer op slot. dan hebben de oldbies weer genoeg tijd gehad om te proberen hun piemeltje ophoog te krijgen om te fappen op alle aandacht.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
Is er al een goedemorgen dave topic?
Verkapt Kijk-mij-eens-cool-zijn-in-het-buitenland-postquote:
Dat wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht dat DennisMoore hun liefdesbaby was?
Je drupt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:23 schreef SuperwormJim het volgende:
morgenvroeg is dit topic weer op slot. dan hebben de oldbies weer genoeg tijd gehad om te proberen hun piemeltje ophoog te krijgen om te fappen op alle aandacht.
Ik heb eerder het idee dat jij nu een stijf superwormpje hebt vanwege dit dreigement.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
morgenvroeg is dit topic weer op slot. dan hebben de oldbies weer genoeg tijd gehad om te proberen hun piemeltje ophoog te krijgen om te fappen op alle aandacht.
Dat was die Fok-hunk toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat wasJerruh
, die ontsproot uit sprite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |