Ja ok, maar die paar die normaal durven doen, die mogen van mij best blijven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik pleit voor gewoon laten uitsterven.
Niets zo kneuzig als een uitstervend soort dat zich op een genante wijze 'hoger' acht dan de rest; dat levert alleen maar plaatsvervangende schaamte op.
Bedreigde diersoort? FOK!kers die denken status te ontlenen aan het jaar waarop ze zich hebben laten registreren bedoel je.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
beetje lief doen SWJ.
Ze zijn een bedreigde diersoort inmiddels. Op randje van uitsterven. Als een verloren gewaand exemplaar zich dan weer meldt, moet je dat eigenlijk koesteren.
Je lekt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Liefst nog even natrappen, die zure stumpers.
Even zoeken!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
HW is de FOK!slet, in mannelijke vorm
Dirk van forumhoerenquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bedreigde diersoort? FOK!kers die denken status te ontlenen aan het jaar waarop ze zich hebben laten registreren bedoel je.
Dat zijn toch ook dieren? Net als jij en ik? Alleen zijn diegenen die een ID onder de 5000 hebben nog maar weinig aan te treffen. Vandaar mijn relaas.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bedreigde diersoort? FOK!kers die denken status te ontlenen aan het jaar waarop ze zich hebben laten registreren bedoel je.
Maar als ik het goed begrijp stop jij dus je pielemans in de konten van andere mannen?quote:
Zo ging dat vroegerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp stop jij dus je pielemans in de konten van andere mannen?
Bah!
Ja, of in de mond.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp stop jij dus je pielemans in de konten van andere mannen?
Bah!
You try too hardquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Nu is het alleen nog wachten op yvonne, de oldbie-queen, met haar kusjekroelposts
Kom jij nog in die tukkerkroeg voor homo's??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |