sucksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
En hoe vinden de Turken op Fok het gaan met jullie nationale elftal en Hiddink?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
Slecht.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
hahhaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
Goede ontwikkeling.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
Wtf ik ben geen kloonquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:14 schreef IHVK het volgende:
Van wie was Bomil ook alweer een kloon. Ik vergeet soms dingen.
Ik wil graag jou uitfluiten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:28 schreef Boudibou het volgende:
Das duidelijk
En wat vinden jullie van het Turks publiek dat Özil constant uitfloot en dergelijke? Vinden jullie dit terecht?
Want?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit.
Hij is het niet eens waard om uitgefloten te worden.
Probeer het maar te ontkennenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat Duitse geeft het nou net dat beetje meer power.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik counter hierbij Sinans overvloed aan youtubefilmpjes door wat oud-Hollandse jumpstyle te posten.
quote:stupid -.- in socks XDD HAHAHAHHAAHA IDIOT !! XD
Gastquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
Sorry ik krijg er geen kippenvel van, maar vind het wel leuk.
Al mijn vrienden zeggen altijd 'zooo man echt kippenvel jonguh. "![]()
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMPquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef msnk het volgende:
[..]
GastKippenvel is een ONDERUITLATING*
*Speciaal voor Wik
Sinas = oranje = Oranje Legioenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP
Nou leuk hoor zo'n schreeuwende Jack. Overigens was ik heel erg voor Nederland dit WK moest bijna huilen tijdens de finale.
Ayça stuurde mij tien euro op, en ik stuurde haar 450 euro terug. Dat vond ze echt fantastisch.quote:
Kippenvel krijg ik als ik het koud heb of er een héél emotioneel iets gebeurt in een film, niet tijdens voetbalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
Sorry ik krijg er geen kippenvel van, maar vind het wel leuk.
Al mijn vrienden zeggen altijd 'zooo man echt kippenvel jonguh. "![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça stuurde mij tien euro op, en ik stuurde haar 450 euro terug. Dat vond ze echt fantastisch.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça stuurde mij tien euro op, en ik stuurde haar 450 euro terug. Dat vond ze echt fantastisch.
Wat is het instrument? Viool?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi! Mooi instrument is het dan ook.
Die van jou wel. In het filmpje dat ik postte speelt de ene man viool, de andere kabak kemane.quote:
doe maar zoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
Ik ga voor het filmpje van TM, dat trok voldoende mijn aandacht om het filmpje af te kijken (wat al opmerkelijk is voor mij)
.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooedemorgenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:47 schreef IHVK het volgende:
Klote Leiden, kut NS, kut Prorail, stomme tandpasta, stomme douche.
#ochtendhumeur
Werk is klaar. De courgettes hebben hun beste tijd gehad.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe gaat het met werk/opleiding enzo? Bak je een taart voor mijn verjaardag?Nog 1,5 maand
Haha leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:22 schreef Landysh het volgende:
Ik ga zo ontbijten (met worst en crepes) op de school van mijn nichtje. Ze gaat voor mij koken en ik moet het beoordelen.
Je zult moeilijk 'gamenerds' tegenkomen bij een Kinect evenement. #fail #pauperquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gooooooooooooooooooooooooedemorgen![]()
Het is NS Try Out Festival he, allemaal 'leuke' dingen op het stationMicrosoft Kinect sponsort het deels, allemaal gamenerdjes
Je kunt 'm vast wel zelf vindenquote:
Het staat er tochquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:22 schreef Landysh het volgende:
Waarom staat er niks over die Armeense oplichters in de VS op nos.nl?
Pwned.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:31 schreef Landysh het volgende:
http://nos.nl/video/19129(...)ollar-opgelicht.html
Heb ik ook opquote:
Ja, als jij hem had dan móét iedereen hem ook genomen hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had jij de trein van 13:05 (oid) richting Rotterdam?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik koop ook altijd McFlurry Kitkats.
Kijk dan hoe laat IHVK zijn post postte jonguhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, als jij hem had dan móét iedereen hem ook genomen hebben.
is dat omdat we gisteren samen in een kist hebben gelegenquote:
Kiz seni yarin aksama istemeye geliyoruzquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:05 schreef Ayca het volgende:![]()
Je maakt me wel altijd aan het lachen.
wat is nice, dat ik morgen je hand kom vragen of dat ik een trio met twee shemales heb gehad.quote:
hoe groot is de kans dat we morgenavond een quattro doen: jij, ik en de twee shemales..quote:
quote:
ik kan figuurtjes voor je maken als je wilquote:
Ayça is jailbaitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I mean this situation is gonna be indescribable, you can't even describe the situation that you're about to get into the situation."
OMG WAT EEN TOEFALLL!!!1quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:32 schreef IHVK het volgende:
@Rookert had volgens mij de trein van 13:18
Ja, ik zou ook willen dat ik net jouw trein zou missenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:34 schreef IHVK het volgende:
Dat is best romantisch hoor Wik, bijna in dezelfde trein zitten.
Ben je jaloers? Hm? Hm?
Zit er wel WIFI in de trein? anders kan ik niet op internetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:02 schreef Ayca het volgende:
Laten we een meet houden in de trein.Als het je niet bevalt kan je gewoon uitstappen bij de volgende halte (met al dan niet een leuke smoes
)
Ik volg het nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:36 schreef Ayca het volgende:
In sommige wel volgens mij.
Ik vind het wel een goed idee eigenlijk, hier kan ik tenminste nog een smoes voor bedenken voor mijn ouders.
ik ging omelet bakken in een panquote:
Ik weet het nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:55 schreef Bomil het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen fietsen dan![]()
dat staat op mijn to-do lijstje voordat ik doodga
Op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef Bomil het volgende:
[..]
ik ging omelet bakken in een pan
wat is er? kan je niet tegen veranderingen?![]()
Nee eigenlijk at ik sarmaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Op dit tijdstip?![]()
Ik kan heel goed tegen veranderingen.
Lekker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:11 schreef Bomil het volgende:
[..]
Nee eigenlijk at ik sarma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik de enige ben maar als ik sarma eet dan stop ik altijd nog een sarma in mijn mond terwijl ik nog aan het kauwen ben op de vorige, de oneindeloze sarma explosie techniek noem ik hetquote:
Hmm dat ga ik eens proberen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:14 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de enige ben maar als ik sarma eet dan stop ik altijd nog een sarma in mijn mond terwijl ik nog aan het kauwen ben op de vorige, de oneindeloze sarma explosie techniek noem ik het
Anaaaaaaaaam.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:11 schreef Bomil het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat gebeurt er als je 24/7 FOK!tquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:22 schreef Ayca het volgende:
Haha![]()
Het is wel een tijd geleden dat ik sarma heb gemaakt.
Zo lomp zijn die sarmas.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:11 schreef Bomil het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben er altijd jwtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh, zo alleen ben ik toch niet.![]()
Maar ze heeft gisteren wel gereageerd in ander topic.
Dat dus. Ik probeer foto's van dat tweede te vinden (reepjes deeg bedoel je toch?) maar kan niks vindenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef IHVK het volgende:
Je hebt ook manti met aardappel inderdaad.![]()
Of gewoon manti met alleen yoghurt en salça en knoflook.(waar vaak ook plakjes aardappel in wordt gedaan)
Ja die bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat dus. Ik probeer foto's van dat tweede te vinden (reepjes deeg bedoel je toch?) maar kan niks vinden
Is dat fakir zavalli manti?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef IHVK het volgende:
Je hebt ook manti met aardappel inderdaad.![]()
Of gewoon manti met alleen yoghurt en salça en knoflook.(waar vaak ook plakjes aardappel in wordt gedaan)
Kayseriyeyakin yemekleriquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik.
Maar goed we zijn bijna hemseri dus op zich is het wel logisch dat we dezelfde Turkse gerechten eten.
quote:
Ik heb wel liever etli manti als het van die grote manti is. Grote aardappel manti vind ik niksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef IHVK het volgende:
Ik vind etli manti eigenlijk het minst lekkere van alle manti's.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef IHVK het volgende:
Ik vind etli manti eigenlijk het minst lekkere van alle manti's.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:36 schreef Landysh het volgende:
Volgens mij maakt mijn moeder af en toe ook zoiets. Maar ik weet het niet zeker. Ik hou het iig bij etli manti.
Ja ja, maar de rest kun je er wel bij fantaserenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef IHVK het volgende:
Ja maar dat is alleen de deeg he, niet het gerecht.
Nepmanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:36 schreef IHVK het volgende:
Sowieso vlees.![]()
Je krijgt er alleen maar een verhoogde kans op anker en nierstenen enzo van.
1 keer per week is meer dan genoeg.
Thuis aten wij minstens 4x per week vlees als het niet mee wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:36 schreef IHVK het volgende:
Sowieso vlees.![]()
Je krijgt er alleen maar een verhoogde kans op anker en nierstenen enzo van.
1 keer per week is meer dan genoeg.
Je mannelijkheid meten aan vleesbehoefte.quote:
Ik heb gisteren een Turkse pizza voor 3quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je mannelijkheid meten aan vleesbehoefte.![]()
Trouwens bij Blaak om de hoek, Istanbul Döner. Turkse pizza 1 euro, en broodje Döner ¤2,50.
Te vertrouwen of niet?
Echt een goede vriend die Wik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Turkse pizza voor 3![]()
![]()
![]()
euro gehaald, maar ik was dan ook desperate.
Bij Istanbul heb ik wel eens een patatje met gehaald, nog nooit iets met vlees erin. Waarom probeer jij het niet uit om mij vervolgens te laten weten of het te vertrouwen is of niet? Scheelt mij weer eventuele maagkrampen, en jij weet beter dan ik of het fatsoenlijk voedsel is of niet.
Het is geen aids.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zou 'm sowieso wel kopenMaar ja, als soenniet beter safe than sorry toch.
Je bent zelf permanent.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat staat er volgens mij permanent.
Ik bedoel, als soenniet zijnde moet je als je iets niet zeker weet ervan afblijven. Tenminste is mij ooit geleerdquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinan, ga nou maar gewoon een oordeel vellen met je Turkse proefskills. Wie niet durft, die leeft niet echt.
Okequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoel, als soenniet zijnde moet je als je iets niet zeker weet ervan afblijven. Tenminste is mij ooit geleerd
Ik zou eerder achter die donershopeigenaren aan gaan, maar blame it maar weer on the kaas!!1111quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar als ik doodga ga dan gaat mijn geest de rest van jouw leve jou bang maken in je slaap.
Ik las donorshop.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou eerder achter die donershopeigenaren aan gaan, maar blame it maar weer on the kaas!!1111
Ey, pssst, mattie. Mattie jij orgaantje willen? Mattie jij levertje kopen? Goei prijs, pssst.quote:
Volgend jaar mei/juniquote:
Oh ik dacht dat het al was gebeurd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:30 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Volgend jaar mei/juni![]()
Eerst ff een partytent zien te regelen.
Het lot had ons vast wel elders samengebracht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:28 schreef IHVK het volgende:
Hey, als ik dit topic nooit had gemaakt he, waren Clio en Min-e niet getrouwd.
Dus eigenlijk moeten ze mij bedanken.
Ja je hoeft niet te bedanken hoor, was maar een grapje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Het lot had ons vast wel elders samengebracht.![]()
Klein bedankje dan maar, ook naar mezelf dat ik ooit hier ben gekomen.
Er zijn echt veel fok huwelijken hoor,quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:33 schreef msnk het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk. Je levenspartner vinden via een Turkentopique
Als je elkaar steeds bij dezelfde soort topics tegenkomt met dezelfde denkbeelden kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar hoe dat bij één centrale topic gaat dat gaat wat moeilijker bij mijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er zijn echt veel fok huwelijken hoor,
Zelfs veel fok baby's.
Juist bij slowchats als deze is het logischer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Als je elkaar steeds bij dezelfde soort topics tegenkomt met dezelfde denkbeelden kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar hoe dat bij één centrale topic gaat dat gaat wat moeilijker bij mij
Hoezo, heb jij ook iemand op het oogquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Juist bij slowchats als deze is het logischer.
Leeftijd is ook maar een cijfertjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Had je (n.a.v. je posts dan) jonger geschat als dat een troost is
Ik heb afgelopen 6 maanden ook 33 seizoenen football manager 2010 gespeeld, als dat je gelukkiger maaktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:13 schreef msnk het volgende:
Call of Duty op de Playstation klinkt als döner gemaakt door een Noorse Viking
But whatever rocks your boat
Nah, ik ben gewoon een man van traditie (wutquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen 6 maanden ook 33 seizoenen football manager 2010 gespeeld, als dat je gelukkiger maakt
Totdat je het op een 40" tv op de playstation 3 speelt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Nah, ik ben gewoon een man van traditie (wut) die vindt dat CoD op de PC thuis hoort
![]()
Ben wel benieuwd inderdaad hoe mijn Xbox 360 en PS3 games eruit zien op mijn nieuwe 42" plasma schermquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Totdat je het op een 40" tv op de playstation 3 speelt.
Deze plasma schijnt ge-wel-dig te zijn voor games. Voor computergebruik gebruik ik een computermonitor niet mijn tvquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:44 schreef ClioSporT het volgende:
voor games en computergebruik had je dus een LCD moeten halen i.p.v een plasma en voor al het andere een plasma..
quote:Plasmaschermen hebben onder andere als voordeel ten opzichte van lcd-schermen dat de kleurenweergave fraaier is, hoger contrast, hogere lichtopbrengst, grotere kijkhoek en snellere reactietijd. Bij gelijke beeldgrootte zijn plasmaschermen in het algemeen duurder dan hun lcd-tegenhanger.
Over de nadelen ten opzichte van lcd is veel discussie of dit niet al achterhaald is. Een van de minpunten zou het energieverbuik zijn. Dit klopt, doordat plasmaschermen vaak grote schermen zijn die daardoor ook veel energie verbruiken. Maar een lcd-scherm van dezelfde grootte verbruikt in het algemeen meer energie door de altijd volop brandende backlight (Dynamic Contrast/led-backlight lost dit probleem grotendeels op). Het nadeel van inbranden wordt door de fabrikanten ontkend. Volgens hen brandt een plasmascherm niet sneller in dan een CRT-scherm. Ook lijkt dit inbranden aanzienlijk te verschillen per fabrikant. Een ander nadeel is de kleur van de fosforlaag. Deze is grijs, en kan in het geval dat er licht op valt voor een onduidelijk beeld zorgen. Hedendaagse lcd-schermen hebben hier minder last van, al hebben de modellen met een tl-backlight wel last van lekkage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |