sucksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
En hoe vinden de Turken op Fok het gaan met jullie nationale elftal en Hiddink?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
Slecht.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
hahhaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
Goede ontwikkeling.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
Wtf ik ben geen kloonquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:14 schreef IHVK het volgende:
Van wie was Bomil ook alweer een kloon. Ik vergeet soms dingen.
Ik wil graag jou uitfluiten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:28 schreef Boudibou het volgende:
Das duidelijk
En wat vinden jullie van het Turks publiek dat Özil constant uitfloot en dergelijke? Vinden jullie dit terecht?
Want?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit.
Hij is het niet eens waard om uitgefloten te worden.
Probeer het maar te ontkennenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat Duitse geeft het nou net dat beetje meer power.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik counter hierbij Sinans overvloed aan youtubefilmpjes door wat oud-Hollandse jumpstyle te posten.
quote:stupid -.- in socks XDD HAHAHAHHAAHA IDIOT !! XD
Gastquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
Sorry ik krijg er geen kippenvel van, maar vind het wel leuk.
Al mijn vrienden zeggen altijd 'zooo man echt kippenvel jonguh. "![]()
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMPquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef msnk het volgende:
[..]
GastKippenvel is een ONDERUITLATING*
*Speciaal voor Wik
Sinas = oranje = Oranje Legioenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP
Nou leuk hoor zo'n schreeuwende Jack. Overigens was ik heel erg voor Nederland dit WK moest bijna huilen tijdens de finale.
Ayça stuurde mij tien euro op, en ik stuurde haar 450 euro terug. Dat vond ze echt fantastisch.quote:
Kippenvel krijg ik als ik het koud heb of er een héél emotioneel iets gebeurt in een film, niet tijdens voetbalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
Sorry ik krijg er geen kippenvel van, maar vind het wel leuk.
Al mijn vrienden zeggen altijd 'zooo man echt kippenvel jonguh. "![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça stuurde mij tien euro op, en ik stuurde haar 450 euro terug. Dat vond ze echt fantastisch.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça stuurde mij tien euro op, en ik stuurde haar 450 euro terug. Dat vond ze echt fantastisch.
Wat is het instrument? Viool?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi! Mooi instrument is het dan ook.
Die van jou wel. In het filmpje dat ik postte speelt de ene man viool, de andere kabak kemane.quote:
doe maar zoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
Ik ga voor het filmpje van TM, dat trok voldoende mijn aandacht om het filmpje af te kijken (wat al opmerkelijk is voor mij)
.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooedemorgenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:47 schreef IHVK het volgende:
Klote Leiden, kut NS, kut Prorail, stomme tandpasta, stomme douche.
#ochtendhumeur
Werk is klaar. De courgettes hebben hun beste tijd gehad.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe gaat het met werk/opleiding enzo? Bak je een taart voor mijn verjaardag?Nog 1,5 maand
Haha leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:22 schreef Landysh het volgende:
Ik ga zo ontbijten (met worst en crepes) op de school van mijn nichtje. Ze gaat voor mij koken en ik moet het beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |