Geen idee, ik zoek ook nog steedsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Sarabi het volgende:
Gezond verstand huh? Waar kan ik dat kopen?
Het lijkt me ook beter trouwens, dat niet alle dokters in blinde paniek door het ziekenhuis rennen omdat ze het zo vreselijk vinden dat iemand ziek isquote:
+1 ISTJ scherpquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook beter trouwens, dat niet alle dokters in blinde paniek door het ziekenhuis rennen omdat ze het zo vreselijk vinden dat iemand ziek is
Lekker ergonomisch bureauquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond Salsa met het hootersmeisje.Heb alleen m'n rug verrekt bij het verlagen van m'n bureau net.
Dus ik ga thuis zo nog ff liggen ofzo.
Laat je het me weten als je het gevonden hebt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen idee, ik zoek ook nog steeds
Goh, dat gebeurt mij nu altijd met het verhogen van het bureauquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond Salsa met het hootersmeisje.Heb alleen m'n rug verrekt bij het verlagen van m'n bureau net.
+ Naproxennetjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Verhogen van een bureau? Nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goh, dat gebeurt mij nu altijd met het verhogen van het bureau
Dat weet je ook eens hoe zij zich voeltquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Story of my life.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verhogen van een bureau? Nog nooit gedaan.
Wat, als ze op haar rug op m'n bed ligt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat weet je ook eens hoe zij zich voelt
Hm, laat ik dat maar achterwege houden dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:26 schreef flying-dutchman het volgende:
steer gezond verstand is alleen maar als je de tijd hebt om rationeel te denken
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
En ja, morgen allemaal Bloezzedametjes op de poli ontmoeten.
Hoiquote:
Nee grote hooters zorgen voor een pijnlijke rugquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat, als ze op haar rug op m'n bed ligt?![]()
[..]
Hm, laat ik dat maar achterwege houden dan.
Aaaah!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee grote hooters zorgen voor een pijnlijke rug
Mwoahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MwoahWaarom wordt een slachtoffer van geweld altijd weer de dader wanneer ze er weinig aan kon doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom wordt een slachtoffer van geweld altijd weer de dader wanneer ze er weinig aan kon doen?![]()
Dat lees ik er op zich niet in. Ik vind het in een prof. omgeving wel normaal dat je dit soort incidenten evalueert, alleen de manier waarop deze conclusies getrokken worden lijken me nogal eenzijdig en ridicuul! Snap de boosheid daarom ook welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom wordt een slachtoffer van geweld altijd weer de dader wanneer ze er weinig aan kon doen?![]()
gewoon terug meppen, leren ze het vanzelf afquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben er ook echt best wel boos om. Ik mag ook niet tegen bewoners zeggen dat slaan absoluut onacceptabel is
Ow, fijn is dat.....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
\Ik mag ook niet tegen bewoners zeggen dat slaan absoluut onacceptabel is
Ja en er is niemand die voor mij op kan komen behalve ik, want ik was ALLEEN toen het gebeurdequote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:39 schreef TAV74 het volgende:
Dat lees ik er op zich niet in. Ik vind het in een prof. omgeving wel normaal dat je dit soort incidenten evalueert, alleen de manier waarop deze conclusies getrokken worden lijken me nogal eenzijdig en ridicuul!
Nee, als ik dat doe en iemand ziet het, word ik op staande voet ontslagen. Want: bewoners zijn ontoerekeningsvatbaar. En omdat ze dement zijn, leren ze niets meer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:39 schreef flying-dutchman het volgende:
gewoon terug meppen, leren ze het vanzelf af
was ook niet serieus bedoeld...... maar behoorlijk naar dat er niet beter tegen opgetreden kan/mag wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, als ik dat doe en iemand ziet het, word ik op staande voet ontslagen. Want: bewoners zijn ontoerekeningsvatbaar. En omdat ze dement zijn, leren ze niets meer.
Het is toch niet de schuld van álle bewoners dat jij geslagen bent? Waarom zou je voor de anderen dan niks extra's meer doen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja en er is niemand die voor mij op kan komen behalve ik, want ik was ALLEEN toen het gebeurdeNouja, ik heb echt zoiets van whatever. Ken me niet verrotten. Ik doe geen extra dingen meer op m'n werk. Ben d'r zat van.
Ik vind 'optreden tegen" eigenlijk nogal een vreemde term in deze, klinkt als vergelden of afstraffen. Voorkomen dat het kan gebeuren en je personeel bijstaan lijkt me relevanter.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:43 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
was ook niet serieus bedoeld...... maar behoorlijk naar dat er niet beter tegen opgetreden kan/mag worden
Wat ik bedoel is dat ik doe wat er in mijn taakomschrijving staat. En geen extra dingetjes meer waar mijn teamhoofd baat bij heeft, zoals diensten opvullen buiten mijn rooster, onbetaald langer blijvenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:43 schreef Windigo het volgende:
Het is toch niet de schuld van álle bewoners dat jij geslagen bent? Waarom zou je voor de anderen dan niks extra's meer doen?Vind t asociaal van die vent die je geslagen heeft hoor, en ook volstrekt onacceptabel, maar waarom zou dat zo'n weerslag moeten hebben?
Oh oké, nee dat begrijp ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat ik doe wat er in mijn taakomschrijving staat. En geen extra dingetjes meer waar mijn teamhoofd baat bij heeft, zoals diensten opvullen buiten mijn rooster
En dan? Heeft er toch niks mee te maken?quote:
liever voorkomen dan genezen absoluut. Maar wanneer het toch gebeurd, mag er toch wel *iets* gebeuren... want als ik het verhaal van lein goed heb, dan is er niets noppes nada gebeurd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind 'optreden tegen" eigenlijk nogal een vreemde term in deze, klinkt als vergelden of afstraffen. Voorkomen dat het kan gebeuren en je personeel bijstaan lijkt me relevanter.
Nee, want bewoners zijn ontoerekeningsvatbaar, wonen in een gesloten instelling. Dit is zeg maar het risico van het vak.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:45 schreef Windigo het volgende:
Oh oké, nee dat begrijp ikVolkomen terecht ook, dit kunnen ze niet maken. Kan je geen aangifte doen?
Jup. Feitelijk heb ik een slap on the wrist gehad. Want volgens mijn teamhoofd komt het door mijn benadering/bejegening.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:46 schreef flying-dutchman het volgende:
liever voorkomen dan genezen absoluut. Maar wanneer het toch gebeurd, mag er toch wel *iets* gebeuren... want als ik het verhaal van lein goed heb, dan is er niets noppes nada gebeurd.
Dat maar tegelijkertijd vind ik t erg vreemd dat er niet eens gezegd mag worden tegen de bewoners dat dat niet kan: slaan. Waarom zou je zoiets niet mogen zeggen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind 'optreden tegen" eigenlijk nogal een vreemde term in deze, klinkt als vergelden of afstraffen. Voorkomen dat het kan gebeuren en je personeel bijstaan lijkt me relevanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |