Geen idee, ik zoek ook nog steedsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Sarabi het volgende:
Gezond verstand huh? Waar kan ik dat kopen?
Het lijkt me ook beter trouwens, dat niet alle dokters in blinde paniek door het ziekenhuis rennen omdat ze het zo vreselijk vinden dat iemand ziek isquote:
+1 ISTJ scherpquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook beter trouwens, dat niet alle dokters in blinde paniek door het ziekenhuis rennen omdat ze het zo vreselijk vinden dat iemand ziek is
Lekker ergonomisch bureauquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond Salsa met het hootersmeisje.Heb alleen m'n rug verrekt bij het verlagen van m'n bureau net.
Dus ik ga thuis zo nog ff liggen ofzo.
Laat je het me weten als je het gevonden hebt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen idee, ik zoek ook nog steeds
Goh, dat gebeurt mij nu altijd met het verhogen van het bureauquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond Salsa met het hootersmeisje.Heb alleen m'n rug verrekt bij het verlagen van m'n bureau net.
+ Naproxennetjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Verhogen van een bureau? Nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goh, dat gebeurt mij nu altijd met het verhogen van het bureau
Dat weet je ook eens hoe zij zich voeltquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Story of my life.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verhogen van een bureau? Nog nooit gedaan.
Wat, als ze op haar rug op m'n bed ligt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat weet je ook eens hoe zij zich voelt
Hm, laat ik dat maar achterwege houden dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:26 schreef flying-dutchman het volgende:
steer gezond verstand is alleen maar als je de tijd hebt om rationeel te denken
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
En ja, morgen allemaal Bloezzedametjes op de poli ontmoeten.
Hoiquote:
Nee grote hooters zorgen voor een pijnlijke rugquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat, als ze op haar rug op m'n bed ligt?![]()
[..]
Hm, laat ik dat maar achterwege houden dan.
Aaaah!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee grote hooters zorgen voor een pijnlijke rug
Mwoahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MwoahWaarom wordt een slachtoffer van geweld altijd weer de dader wanneer ze er weinig aan kon doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom wordt een slachtoffer van geweld altijd weer de dader wanneer ze er weinig aan kon doen?![]()
Dat lees ik er op zich niet in. Ik vind het in een prof. omgeving wel normaal dat je dit soort incidenten evalueert, alleen de manier waarop deze conclusies getrokken worden lijken me nogal eenzijdig en ridicuul! Snap de boosheid daarom ook welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom wordt een slachtoffer van geweld altijd weer de dader wanneer ze er weinig aan kon doen?![]()
gewoon terug meppen, leren ze het vanzelf afquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben er ook echt best wel boos om. Ik mag ook niet tegen bewoners zeggen dat slaan absoluut onacceptabel is
Ow, fijn is dat.....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
\Ik mag ook niet tegen bewoners zeggen dat slaan absoluut onacceptabel is
Ja en er is niemand die voor mij op kan komen behalve ik, want ik was ALLEEN toen het gebeurdequote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:39 schreef TAV74 het volgende:
Dat lees ik er op zich niet in. Ik vind het in een prof. omgeving wel normaal dat je dit soort incidenten evalueert, alleen de manier waarop deze conclusies getrokken worden lijken me nogal eenzijdig en ridicuul!
Nee, als ik dat doe en iemand ziet het, word ik op staande voet ontslagen. Want: bewoners zijn ontoerekeningsvatbaar. En omdat ze dement zijn, leren ze niets meer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:39 schreef flying-dutchman het volgende:
gewoon terug meppen, leren ze het vanzelf af
was ook niet serieus bedoeld...... maar behoorlijk naar dat er niet beter tegen opgetreden kan/mag wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, als ik dat doe en iemand ziet het, word ik op staande voet ontslagen. Want: bewoners zijn ontoerekeningsvatbaar. En omdat ze dement zijn, leren ze niets meer.
Het is toch niet de schuld van álle bewoners dat jij geslagen bent? Waarom zou je voor de anderen dan niks extra's meer doen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja en er is niemand die voor mij op kan komen behalve ik, want ik was ALLEEN toen het gebeurdeNouja, ik heb echt zoiets van whatever. Ken me niet verrotten. Ik doe geen extra dingen meer op m'n werk. Ben d'r zat van.
Ik vind 'optreden tegen" eigenlijk nogal een vreemde term in deze, klinkt als vergelden of afstraffen. Voorkomen dat het kan gebeuren en je personeel bijstaan lijkt me relevanter.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:43 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
was ook niet serieus bedoeld...... maar behoorlijk naar dat er niet beter tegen opgetreden kan/mag worden
Wat ik bedoel is dat ik doe wat er in mijn taakomschrijving staat. En geen extra dingetjes meer waar mijn teamhoofd baat bij heeft, zoals diensten opvullen buiten mijn rooster, onbetaald langer blijvenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:43 schreef Windigo het volgende:
Het is toch niet de schuld van álle bewoners dat jij geslagen bent? Waarom zou je voor de anderen dan niks extra's meer doen?Vind t asociaal van die vent die je geslagen heeft hoor, en ook volstrekt onacceptabel, maar waarom zou dat zo'n weerslag moeten hebben?
Oh oké, nee dat begrijp ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat ik doe wat er in mijn taakomschrijving staat. En geen extra dingetjes meer waar mijn teamhoofd baat bij heeft, zoals diensten opvullen buiten mijn rooster
En dan? Heeft er toch niks mee te maken?quote:
liever voorkomen dan genezen absoluut. Maar wanneer het toch gebeurd, mag er toch wel *iets* gebeuren... want als ik het verhaal van lein goed heb, dan is er niets noppes nada gebeurd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind 'optreden tegen" eigenlijk nogal een vreemde term in deze, klinkt als vergelden of afstraffen. Voorkomen dat het kan gebeuren en je personeel bijstaan lijkt me relevanter.
Nee, want bewoners zijn ontoerekeningsvatbaar, wonen in een gesloten instelling. Dit is zeg maar het risico van het vak.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:45 schreef Windigo het volgende:
Oh oké, nee dat begrijp ikVolkomen terecht ook, dit kunnen ze niet maken. Kan je geen aangifte doen?
Jup. Feitelijk heb ik een slap on the wrist gehad. Want volgens mijn teamhoofd komt het door mijn benadering/bejegening.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:46 schreef flying-dutchman het volgende:
liever voorkomen dan genezen absoluut. Maar wanneer het toch gebeurd, mag er toch wel *iets* gebeuren... want als ik het verhaal van lein goed heb, dan is er niets noppes nada gebeurd.
Dat maar tegelijkertijd vind ik t erg vreemd dat er niet eens gezegd mag worden tegen de bewoners dat dat niet kan: slaan. Waarom zou je zoiets niet mogen zeggen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind 'optreden tegen" eigenlijk nogal een vreemde term in deze, klinkt als vergelden of afstraffen. Voorkomen dat het kan gebeuren en je personeel bijstaan lijkt me relevanter.
Wanneer zou je bank er moeten zijn dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:48 schreef MissHobje het volgende:
verder beetje stront verkouden hier geen puf maar wel lekker aan koken geslagen en doe verder weinigjes, wou dat ik eens kon zeggen, ff lekker op de bank liggen...kutbank is er nog steeds niet grrr*&
Nou ja ik dacht dus dat als het bedrijf er niks aan deed, de politie dat misschien wel zou kunnen doen. Maar als de bewoners ontoerekeningsvatbaar zijn houdt het idd op.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En dan? Heeft er toch niks mee te maken?
Geen fijne manier om met je personeel om te gaan vind ik. Ipv dat ze je begeleidt geeft ze kritiek en that's it?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup. Feitelijk heb ik een slap on the wrist gehad. Want volgens mijn teamhoofd komt het door mijn benadering/bejegening.
Je mag het ook wel zeggen (als dat niet is gebeurd), maar ik vraag me af of het bij die groep iets uithaalt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat maar tegelijkertijd vind ik t erg vreemd dat er niet eens gezegd mag worden tegen de bewoners dat dat niet kan: slaan. Waarom zou je zoiets niet mogen zeggen?
Weet ik niet zo goed.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:49 schreef DarkElf het volgende:
Dat maar tegelijkertijd vind ik t erg vreemd dat er niet eens gezegd mag worden tegen de bewoners dat dat niet kan: slaan. Waarom zou je zoiets niet mogen zeggen?
Nee, ze zei dat ik de volgende keer meer tijd moet nemen voor nieuwe bewoners. De nachtdienst kan ook nog mensen naar bed brengen als het nodig isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:50 schreef DarkElf het volgende:
Geen fijne manier om met je personeel om te gaan vind ik. Ipv dat ze je begeleidt geeft ze kritiek en that's it?
deze of volgende week dan zijn de 12 weken levertijd wel om.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wanneer zou je bank er moeten zijn dan?
Bel ze anders nog een keerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:52 schreef MissHobje het volgende:
deze of volgende week dan zijn de 12 weken levertijd wel om.
Prima idee, helemaal niet goed voor de menschheid. En al helemaal niet voor al die klotepubers die die zut bij het leven zuipen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:01 schreef flying-dutchman het volgende:
trouwens net heel weird bij de appie hier dichtbij... die hebben alle energiedranken uit assortiment gegooid :S
laten ze dan ook gelijk met alle sigaretten stoppen en bier en wijn etcquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Prima idee, helemaal niet goed voor de menschheid. En al helemaal niet voor al die klotepubers die die zut bij het leven zuipen.
Het is wel rommel inderdaad. Vanochtend om half 8 stond er trouwens gewoon al een meisje eeen blikje cola leeg te lurken op het stationquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Prima idee, helemaal niet goed voor de menschheid. En al helemaal niet voor al die klotepubers die die zut bij het leven zuipen.
en wat eet je vanavond?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:08 schreef kahlie het volgende:
Zoo... eten staat in de magnetron. Vanavond werken. 2 mensen, dus tot 22.15.![]()
Vandaag echt geen drol gedaan, maar dat mocht van mezelf. Morgen met 40+ man eten op kantoor. Ik moet nog steeds bedenken wat ik nu ga maken.Misschien maar pasta ofzo, lekker makkelijk.
Curryworst met aardappelpartjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:12 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en wat eet je vanavond?
pasta is wel altijd wel ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te zien vanachter mijn bureau...
Nou ja Lein, ik kan mij voorstellen dat je even je bekomst van haar hebt.
Vandaag las ik in de VK over wonen in kleinschalige woonvormen voor dementerenden.
Als jullie gaan verhuizen, is een andere baan ook een optie?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:16 schreef AnneX het volgende:
Ze varen weer:In de toekomst moet alle PG zorg kleinschalig wonen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te zien vanachter mijn bureau...
Nou ja Lein, ik kan mij voorstellen dat je even je bekomst van haar hebt.
Vandaag las ik in de VK over wonen in kleinschalige woonvormen voor dementerenden.
Als jullie gaan verhuizen, is een andere baan ook een optie?
Een andere baan is ook echt wel een optie, alleen is het de vraag of (jaja, daar komt ie weer: )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh, ik had van het weekend spaghetti tetrazziniquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:16 schreef kahlie het volgende:
[..]
Curryworst met aardappelpartjesOoit eens in Berlijn gegeten en vond ik erg lekker. Ja, pasta is altijd wel ok, maar ik vind het zo saai. Het liefst zou ik wat leuks maken, maar ja, ik breek m'n hoofd over hoe ik alles heel mee krijg en of ik me niet teveel zit uit te sloven. Voor het nagerecht brengen er bijv. mensen ook appeltaart mee. Stoofschotel is ook wel leuk om te doen, maar dan moet ik weer aardappels e.d. erbij doen. Misschien maak ik wel Shep... daar heb ik zelf zin in om te eten.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In de toekomst moet alle PG zorg kleinschalig wonen worden.Een andere baan is ook echt wel een optie, alleen is het de vraag of (jaja, daar komt ie weer: )
Ik het niet alles gevolgd hoor, maar ik hoor regelmatig van zorgverleners dat het best wel schrikken is als je opeens een mep verkocht krijgt. Ik snap niet waarom dit jouw fout zou moeten zijn? Beetje victim-blaming. De meesten gaan daarna ook niet gelijk fluitend naar hun werk... en bij jou is er niet eens steun van je baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de meeste zich af zitten te vragen of ZIJ wel zo geschikt is voor de zorg.![]()
Oh maar mijn teamhoofd is echt wel geschikt voor de zorg hoor. Ik ben het alleen niet met haar eens omdat ze er gewoon simpelweg niet bij wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:24 schreef kahlie het volgende:
Ik het niet alles gevolgd hoor, maar ik hoor regelmatig van zorgverleners dat het best wel schrikken is als je opeens een mep verkocht krijgt. Ik snap niet waarom dit jouw fout zou moeten zijn? Beetje victim-blaming. De meesten gaan daarna ook niet gelijk fluitend naar hun werk... en bij jou is er niet eens steun van je baas.
Ik denk dat de meeste zich af zitten te vragen of ZIJ wel zo geschikt is voor de zorg.
En dat is het enige wat je kan zeggen tegen haar.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh maar mijn teamhoofd is echt wel geschikt voor de zorg hoor. Ik ben het alleen niet met haar eens omdat ze er gewoon simpelweg niet bij was
wordt lastig om dat dan te halen voor zaterdag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:05 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
laten ze dan ook gelijk met alle sigaretten stoppen en bier en wijn etc
ik zie er ook hele lekkere dingen in! sowieso een aantal quichesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:16 schreef golfer het volgende:
In de nieuwe Allerhande staan dit keer wel een paar recepten die ik wil gaan maken.
is er alquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:31 schreef z80 het volgende:
[..]
wordt lastig om dat dan te halen voor zaterdag.
Ziet er goed uit! Veel van Jamie's gerechten zien er goed uit, maar als ik altijd kijk naar de prijs/kwaliteit vind ik vaak dat het niet zo spectaculair is. Soms is het net alsof hij alle dure ingredienten nodig heeft in de winkelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
oeh, ik had van het weekend spaghetti tetrazzini
errug lekker maar zeker niet simpel (je moet het afbakken dus weet niet of het mogelijk is en eekhoorntjesbrood is ook niet erg goedkoop)
http://www.jamieoliver.co(...)-pasta-bake-spaghett
Niet echt neequote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:29 schreef Bluezz het volgende:
En dat is het enige wat je kan zeggen tegen haar.![]()
Heeft ze verder voorbeelden waarbij jouw benadering niet ok was?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Niet echt neeMaargoed, ze zit natuurlijk ook niet de hele dag op mijn lip. En alleen als het niet goed gaat, hoort zij het. Als alles prima gaat, hoort ze niks
Domme doosch dat hoef je niet te doen na 2 mipjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:Omdat je een fantastisch persoon bent die het beste wil geven aan clienten.. daarom trek je het je aan. En daarom vind ik dat ze maar overkomt als een bitch....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:33 schreef golfer het volgende:
Ik ga zaterdag als voorafje voor zwager en schoonzus die paddenstoelenragout uit de Allerhande maken.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zie er ook hele lekkere dingen in! sowieso een aantal quiches![]()
vrijdag ga ik eruit koken voor mn ouders
God, ik las hem even verkeerd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:41 schreef borisz het volgende:
In Chili is #17 inmiddels de pijp uit. Nog 16 te gaan.
... Ben je een kloon van iemand hier toevallig?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:34 schreef kahlie het volgende:
Omdat je een fantastisch persoon bent die het beste wil geven aan clienten.. daarom trek je het je aan. En daarom vind ik dat ze maar overkomt als een bitch....
De Boodschappen van deze maand ziet er ook goed uit. Krijg spontaan trek van die kip die op de omslag staatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:35 schreef Windigo het volgende:
Die heb ik nog niet! Morgen gelijk halen!
Jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De Boodschappen van deze maand ziet er ook goed uit. Krijg spontaan trek van die kip die op de omslag staat
Ga ik die ook halen morgen, meteen weer een uitjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De Boodschappen van deze maand ziet er ook goed uit. Krijg spontaan trek van die kip die op de omslag staat
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:42 schreef kahlie het volgende:
[..]
God, ik las hem even verkeerd.Dacht ik dat er iemand overleden was... gelukkig niet! Ben blij dat het zo goed gaat.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:41 schreef borisz het volgende:
In Chili is #17 inmiddels de pijp uit. Nog 16 te gaan.
ja yuri had beter aan de chili poeder kunnen gaan , dan was zijn carriere niet de pijp uitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is flauw. De Chili en van Gelder grappen volgen elkaar vandaag op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |