Hoe speel je dan nog af en toe uo als je de key niet hebt?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zooi had ik allemaal, nu niet meerMoet toch eerst weer key zoeken, staat niet meer op hdd
Laptop staat ie wel opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hoe speel je dan nog af en toe uo als je de key niet hebt?
omdat fok en nu stil zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Ritmo het volgende:
Waarom kan iedereen hier in KLB meepraten als het over games gaat...
Maar als het over voetbal/sport, uitgaan of feesten gaat kent bijna niemand het.
Voor al die andere dingen moet je naar buiten gaan. Dat doen we niet graagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Ritmo het volgende:
Maar als het over voetbal/sport, uitgaan of feesten gaat kent bijna niemand het.
Ik kan/ken het allemaal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Ritmo het volgende:
Maak anders weer een klassiekertje aan Ritmoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Ritmo het volgende:
RTCW is de enige game waarbij ik de demo meerdere weken heb gespeeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
De beste FPS's zijn nog altijd Hidden & Dangerous 1 en Delta Force 1
En RTCW![]()
Ik had dit bij cod.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef speknek het volgende:
[..]
RTCW is de enige game waarbij ik de demo meerdere weken heb gespeeld.
Ik heb heel lang delta force 2 gespeeld; was toch wel beter dan df1.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
De beste FPS's zijn nog altijd Hidden & Dangerous 1 en Delta Force 1
En RTCW![]()
Buitenlucht is gezond, daar ben ik het mee eens. Zeker als er vrouwelijke knappe mensen in je omgeving staan. Hier in Antwerpen daar geen reden tot klagen over.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:32 schreef Ritmo het volgende:
Gamers.![]()
![]()
Een potje FIFA met vrienden voor het uitgaan is mooi, maar wekelijks uren alleen op je kamertje gamen... hoe kk triest ben je dan.
Klopt, maar DF1 was zó slecht dat het weer goed was. Als je iemand in z'n kleine teen schoot, viel hij dood neer. Maar toch was het een bazenspel om te spelenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had dit bij cod.
Bij cod serieus de singleplayer demo tot in de perfectie zitten uitspelen.
[..]
Ik heb heel lang delta force 2 gespeeld; was toch wel beter dan df1.
Idemquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had dit bij cod.
Bij cod serieus de singleplayer demo tot in de perfectie zitten uitspelen.
[..]
UT99quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:22 schreef Skazminko het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:42 schreef DaggerOne het volgende:
Sowieso hoort een FPS op een PC gespeeld te worden.
Beide eens, echter is de sprint knop er al sinds CoD: UO en vind ik ook wel wat toevoegen aan het spel. Meer behendigheid en minder clipping.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:51 schreef seto het volgende:
Van mij mogen mensen best een FPS op een console spelen, het is alleen dat bijna de hele markt zich daarop aanpast. Tegenwoordig heeft bijna elke FPS regenerating health, one hit melee kills, een knop om te sprinten en het lijkt er nu zelfs op dat matchmaking de norm gaat worden in plaats van dedicated servers.
Oeh, die film was goed! (Hij ligt bij de Action trouwensquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |