Nee, want die komt binnenkort uit en heeft al een demoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:36 schreef Flodder450 het volgende:
Het begint wel erg op de situatie van DNF te lijken niet?
of doe als eric cartman en vries je zelf in en wordt wakker 500 jaar in de toekomstquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:30 schreef Peter1612 het volgende:
Bij mij staat de releasedatum nu op 31 dec 2011!!! Ik ga wel 1 jaar en 2 maanden een winterslaap houden ofzo, dat zou echt te geniaal zijn voor woorden, post zo wel een link
Voordat die in de winkel ligt heb ik forza4 wss al uitgespeeldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:34 schreef msnk het volgende:
Voor mensen zoals ik maakt 't bar weinig uit. Als 't komt heb ik een kek racespel dat ook nog 's mooi is![]()
En anders hebben de fans pech![]()
![]()
![]()
En op dat moment kan Forza 4 nog steeds niet tippen aan Gran Turismo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef Xblister het volgende:
[..]
Voordat die in de winkel ligt heb ik forza4 wss al uitgespeeld
Uitstel heeft niks met het spel zelf te maken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:32 schreef Xblister het volgende:
alweer uitgesteld?.. wat een faalhazenspel![]()
lolquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:53 schreef RiKe het volgende:
[..]
En op dat moment kan Forza 4 nog steeds niet tippen aan Gran Turismo.
Zoiets wil je toch horen om te kunnen trollen?
Een discussie starten is niet zo moeilijk...
Anders moet je de reden eens lezen. heeft niks met spel zelf te maken, maar met de firmware-eis van Sony.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:32 schreef Xblister het volgende:
alweer uitgesteld?.. wat een faalhazenspel![]()
Ik zou ook korting vragen als ik nog een jaar extra moet wachtenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:20 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Ik kreeg korting
Ik, als rasechte Hollander, sla dan mijn slag.
Ik wil Prologue wel van je overkopen, mocht je hem kwijt willenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:39 schreef Dutchguy het volgende:
Natuurlijk balen als hij uitgesteld wordt.
Maar ik speelde gisteren Prologue nog even en dan weet ik weer waar ik voor wacht.
quote:The race experience is dynamic, ie. obstacles on the track move, day/night racing, ALLcars have lights, smoke, tire marks, rollovers, weather model. Next to this it is confirmed that track conditions will affect your car, with this I mean that humidity, air temp. and track temp will all influence your car and you will have to take that into account when you set your car up. Also in regards to the weather model you will get a weather report before every race which shows you the forecast. This forecast can be accurate or not, meaning it might rain at any point in time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |