Gespannen moet het zijn, ik bedoel daarmee dat het een sfeer is gecreeerd waardoor meerdere mensen zich geirriteerd voelen.quote:
Ik ben niet iemand die zich zelf gaat bewerken met een mes.quote:
Dat ik in meerdere situaties gevoelens aan kan voelen van de persoon en meestal komt daarvoor ook een visioen van met als gevolg dat ik een dejavu gevoel krijg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:27 schreef iFries het volgende:
Wat is het paranormale in dit verhaal?
Neeee, dat doen goths...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:27 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die zich zelf gaat bewerken met een mes.
Hoe kan ik dat veranderen, ik wil namelijk dat het dichtstaatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Neeee, dat doen goths...
Maar wat je schrijft... Iedereen heeft een zesde zintuig, je moet er wel voor open staan.
Je meer op jezelf concentreren en niet bezig zijn met andere mensen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:30 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat veranderen, ik wil namelijk dat het dichtstaat
quote:Hoe kan ik dat veranderen, ik wil namelijk dat het dichtstaat
Dat dus. Niet zo meegaand zijn met andersmans leed ed.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:32 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Je meer op jezelf concentreren en niet bezig zijn met andere mensen.
Gewoon accepteren, de sfeer is gespannen en b en c doen lullig tegen a. Het zij zo, en dan verder gaan waar jij mee bezig was. Als je helemaal niks zou oppikken van andermans emoties, onderhuidse spanningen etc dan zou ik me pas echt zorgen gaan maken, dan zou je antisociaal zijn. Het hoort gewoon bij je leeftijdsfase dat zich dit nu ontwikkelt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:30 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat veranderen, ik wil namelijk dat het dichtstaat
Ik denk dat TS weer eens een slok zalf teveel op heeft.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:37 schreef tho_Omas het volgende:
Oh, dus daarom zat je naakt op de FOK!roulette.
Dat is jouw verklaring voor EMO? haha volgensmij heet dat meer depressiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:27 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die zich zelf gaat bewerken met een mes.
Dit dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Heet zoiets niet gewoon mensenkennis en logisch nadenken?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:33 schreef Vandaag... het volgende:
Gefeliciteerd! Je hebt inlevingsvermogen en je kan lichaamstaal interpreteren. Snap dat dat als een schok komt als je dat voor het eerst ontdekt in je puberteit waarbij maar het is heel normaal. Hoort bij je sociale ontwikkeling.
Meisjes zijn daar vaak wat sneller mee, vraag maar eens aan een meisje of ze de sfeer ook zo gespannen vindt en 99% kans dat ze dat zal beamen en zal zeggen "ja, en B en C doen ook al zo lullig tegen A".
Dat.quote:
Ja ik snap die nieuwe classes nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:51 schreef Loodje het volgende:
[..]
Dat is jouw verklaring voor EMO? haha volgensmij heet dat meer depressie
Zo heb ik der nog niet over nagedachtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:33 schreef Vandaag... het volgende:
Gefeliciteerd! Je hebt inlevingsvermogen en je kan lichaamstaal interpreteren. Snap dat dat als een schok komt als je dat voor het eerst ontdekt in je puberteit waarbij maar het is heel normaal. Hoort bij je sociale ontwikkeling.
Meisjes zijn daar vaak wat sneller mee, vraag maar eens aan een meisje of ze de sfeer ook zo gespannen vindt en 99% kans dat ze dat zal beamen en zal zeggen "ja, en B en C doen ook al zo lullig tegen A".
Ik heb echolokatie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Neeee, dat doen goths...
Maar wat je schrijft... Iedereen heeft een zesde zintuig, je moet er wel voor open staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |